Ja die foto had je me gestuurd ja, godverquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja dat steekt, had ring al klaarliggen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja die foto had je me gestuurd ja, godver
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:51 schreef CristinaYang het volgende:
Ik pas wel op met een sloeriereputatie te krijgen op FOK!, wie ontmoet ik hier m'n toekomstige echtgenoot welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh nee, een gespje zit los, even bukken om vast te maken, hihihi, PLEASE DON'T RAPE MY GAY ASS.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat 'm niet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Aan de andere kant zou je me wel over de drempel kunnen dragen met die armen van je enzo.. Ik ga het nog even heroverwegenquote:![]()
![]()
Waarom is dit een schoenentopic.. Opbokken Chloro ;SI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Jaloers?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ondankbaar kreng, beetje voor je zingen, op je schoot zitten.. Kom je met die lelijke hoerenpatta's.. Normaal doen of ik sla je
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
LOOK AT ITquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:54 schreef Dqod het volgende:
Waarom is dit een schoenentopic.. Opbokken Chloro ;S
Zijn toch de lelijkste schoenen ever made.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jaloers?ja, hij is nog homoseksueler gekleed dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Dit is juist mode. Net zoals het mode is om bij een twee knopig jasje het onderste knoopje los te laten vinden sommige eckto's het koel om de tweede buckle los te laten om een quasi nonchalante look te creëren. Ik vind het maar niks.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee, een gespje zit los, even bukken om vast te maken, hihihi, PLEASE DON'T RAPE MY GAY ASS.![]()
![]()
![]()
Sla me.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:54 schreef Dqod het volgende:
Ondankbaar kreng, beetje voor je zingen, op je schoot zitten.. Kom je met die lelijke hoerenpatta's.. Normaal doen of ik sla je
Jij bent niet homoseksueel gekleed, jij hebt SWAG.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja, hij is nog homoseksueler gekleed dan ik.![]()
Spelde je nou serieus ecto verkeerd?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit is juist mode. Net zoals het mode is om bij een twee knopig jasje het onderste knoopje los te laten vinden sommige eckto's het koel om de tweede buckle los te laten om een quasi nonchalante look te creëren. Ik vind het maar niks.![]()
En post gvd eens een outfit zoals ik je vroeg.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Pics van Hughs armen btw.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ho, dat houd nog niet in dat ik WEL homoseksueel gekleed ben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent niet homoseksueel gekleed, jij hebt SWAG.![]()
![]()
![]()
Je zei dat ik One Direction swag had en die zijn best wel hommo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent niet homoseksueel gekleed, jij hebt SWAG.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Thank you ma'am, may I have another one, ma'am.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier dan slet
[ afbeelding ]
Want some more?
Word hier even stil van.. CY, wat zeg jij voor een rare dingen over ODquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je zei dat ik One Direction swag had en die zijn best wel hommo.
Moet je aan hem zelf vragen. Maar godverquote:Niet, ik zei dat je zo uit een fotoshoot van een modeblad had kunnen lopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je zei dat ik One Direction swag had en die zijn best wel hommo.
HOE ZIE JE DIT ALS EEN BELEDIGING?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: