Doei.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:48 schreef Ambipur het volgende:
Wat is het hier eigenlijk saai en wtf doe ik hier.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:48 schreef Ambipur het volgende:
Ja, maar echt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ook ja, echt proesten gewoon![]()
doei hequote:Op dinsdag 16 april 2013 01:48 schreef Ambipur het volgende:
battlen met dqod om klb-sloeriestatusquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:48 schreef Ambipur het volgende:
Denken dat je kunt winnen van Dqod.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
battlen met dqod om klb-sloeriestatus
Woellah, die wint zij met gemak. Ik ben niets naast haar man.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat win ik ook niet, Allure is de ware winnares :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Santoni Double Monk cognac Brownquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen die Santoni Double Monk cognac Brown
Waarom?quote:
Niet eerlyk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post eens een foto van een van je outfits.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Santoni Double Monk cognac Brown
Santoni Double Monk cognac suède Brown![]()
Inspiratie, mijn beste.. PURE inspiratie :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Santoni Double Monk cognac Brown
Santoni Double Monk cognac suède Brown![]()
[..]
Waarom?
[..]
Niet eerlyk.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:51 schreef CristinaYang het volgende:
Ik pas wel op met een sloeriereputatie te krijgen op FOK!, wie ontmoet ik hier m'n toekomstige echtgenoot welDus Hugh is dat niet? Kutwijf, gemeen dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ik pas wel op met een sloeriereputatie te krijgen op FOK!, wie ontmoet ik hier m'n toekomstige echtgenoot welBeetje good guy bad guy enzo, altijd leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ja dat steekt, had ring al klaarliggenquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus Hugh is dat niet? Kutwijf, gemeen dit.
Die zijn toch fantastisch, ook al heb ik ze liever met een iets spitserre punt. Oogt dan net wat jonger.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:51 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn echt de lelijkste schoenen die ik ooit heb gezien.
Ja die foto had je me gestuurd ja, godverquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja dat steekt, had ring al klaarliggen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja die foto had je me gestuurd ja, godver
Ik pas wel op met een sloeriereputatie te krijgen op FOK!, wie ontmoet ik hier m'n toekomstige echtgenoot welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh nee, een gespje zit los, even bukken om vast te maken, hihihi, PLEASE DON'T RAPE MY GAY ASS.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat 'm niet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Aan de andere kant zou je me wel over de drempel kunnen dragen met die armen van je enzo.. Ik ga het nog even heroverwegenquote:![]()
![]()
Waarom is dit een schoenentopic.. Opbokken Chloro ;SI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Jaloers?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ondankbaar kreng, beetje voor je zingen, op je schoot zitten.. Kom je met die lelijke hoerenpatta's.. Normaal doen of ik sla je
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
LOOK AT ITquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:54 schreef Dqod het volgende:
Waarom is dit een schoenentopic.. Opbokken Chloro ;S
Zijn toch de lelijkste schoenen ever made.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jaloers?ja, hij is nog homoseksueler gekleed dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Dit is juist mode. Net zoals het mode is om bij een twee knopig jasje het onderste knoopje los te laten vinden sommige eckto's het koel om de tweede buckle los te laten om een quasi nonchalante look te creëren. Ik vind het maar niks.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee, een gespje zit los, even bukken om vast te maken, hihihi, PLEASE DON'T RAPE MY GAY ASS.![]()
![]()
![]()
Sla me.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:54 schreef Dqod het volgende:
Ondankbaar kreng, beetje voor je zingen, op je schoot zitten.. Kom je met die lelijke hoerenpatta's.. Normaal doen of ik sla je
Jij bent niet homoseksueel gekleed, jij hebt SWAG.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja, hij is nog homoseksueler gekleed dan ik.![]()
Spelde je nou serieus ecto verkeerd?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit is juist mode. Net zoals het mode is om bij een twee knopig jasje het onderste knoopje los te laten vinden sommige eckto's het koel om de tweede buckle los te laten om een quasi nonchalante look te creëren. Ik vind het maar niks.![]()
En post gvd eens een outfit zoals ik je vroeg.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Pics van Hughs armen btw.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ho, dat houd nog niet in dat ik WEL homoseksueel gekleed ben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent niet homoseksueel gekleed, jij hebt SWAG.![]()
![]()
![]()
Je zei dat ik One Direction swag had en die zijn best wel hommo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent niet homoseksueel gekleed, jij hebt SWAG.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Thank you ma'am, may I have another one, ma'am.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier dan slet
[ afbeelding ]
Want some more?
Word hier even stil van.. CY, wat zeg jij voor een rare dingen over ODquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je zei dat ik One Direction swag had en die zijn best wel hommo.
Moet je aan hem zelf vragen. Maar godverquote:Niet, ik zei dat je zo uit een fotoshoot van een modeblad had kunnen lopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je zei dat ik One Direction swag had en die zijn best wel hommo.
HOE ZIE JE DIT ALS EEN BELEDIGING?![]()
Imma slap you silly, you stupid cuntquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thank you ma'am, may I have another one, ma'am.
Zucht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet je aan hem zelf vragen. Maar godverHoi, mag ik pics van je armen, kthnx.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je zei dat ik One Direction swag had en die zijn best wel hommo.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Foto's?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Spelde je nou serieus ecto verkeerd?
En post gvd eens een outfit zoals ik je vroeg.Straks word ik nog herkend op straat.
Door Haywood bijvoorbeeld.
![]()
![]()
machtst so geil.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Imma slap you silly, you stupid cunt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je doet gewoon stoer met lelijke schoenen die je niet kunt betalen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Foto's?Straks word ik nog herkend op straat.
Troll gespot. Gtfo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Foto's?Straks word ik nog herkend op straat.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh yeah.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Imma slap you silly, you stupid cunt
[ afbeelding ]
Twee uur, bedtijd
kusje kusjeThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nou mooi wel dus,quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je doet gewoon stoer met lelijke schoenen die je niet kunt betalen.![]()
![]()
Weet wel hoe ik vervelende meisjes aan moet pakkenquote:Ga nu maar even over mijn schoot liggen, ben nog lang niet klaarquote:
Niet. Voor homo uitgemaakt worden is best wel een compliment eigenlijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet je aan hem zelf vragen. Maar godver
[..]
Niet, ik zei dat je zo uit een fotoshoot van een modeblad had kunnen lopen.
HOE ZIE JE DIT ALS EEN BELEDIGING?
Sowieso is alles aan homo's goed, behalve het gedeelte waar je elkaar in de kont neukt. Dat zou ik nooit kunnen, denk ik.Hoi, ruilen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
Hoi, mag ik pics van je armen, kthnx.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Nee, moet ook slapen bby, kom bij mij in bed. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga nu maar even over mijn schoot liggen, ben nog lang niet klaarOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Blijf ook niet zo heul lang meer.. VEEEEL te laat voor onschuldige meisjesquote:
Als je niet genoeg slaapt verander je in een flikker die lelijke schoenen mooi vindt.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mijn armen zijn niet zo indrukwekkend hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben zo klaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, moet ook slapen bby, kom bij mij in bed. :$
Ok klaar :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Gelukkig heb ik wel een gevoel voor mooie schoenen en ben ik geen zwakkeling.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je niet genoeg slaapt verander je in een flikker die lelijke schoenen mooi vindt.![]()
![]()
Je wilt dus niet bij mij in bed, nee oké, duidelijk, prima hoor.quote:
Moet t bed dan ook delen met CY, als ze mij echt als haar man/vrouw/manwijf wil :$
no you don't and yes you arequote:Op dinsdag 16 april 2013 02:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel een gevoel voor mooie schoenen en ben ik geen zwakkeling.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Jij moet oppassen sloerie, ik leg je vast.. Dan kom je NOOIT meer uit t bedquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wilt dus niet bij mij in bed, nee oké, duidelijk, prima hoor.
Ik ga hierover dromen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij moet oppassen sloerie, ik leg je vast.. Dan kom je NOOIT meer uit t bed
Ook slapen dus, doei fuckerbitches.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Vertel me morgen alles.. That's an orderquote:
Slaap lekker alvast, ik rook er nog een en dan ga ik ook doei zeggen :$
Ik wilde een trio voorstellen, maar ik wil geen chick in bed die meer scheten en boeren laat dan ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:02 schreef Dqod het volgende:
Moet t bed dan ook delen met CY, als ze mij echt als haar man/vrouw/manwijf wil :$Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Ik was vandaag trouwens in Amsterdam en daar hadden alle goedgeklede mannen lage suede single monks aan. Over een paar jaar zal het domme volk het ook gaan waarderen en dragen maar hebben wij al weer iets nieuws gevonden. Omdatquote:.
![]()
Dat doe ik niet bij anderen hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik wilde een trio voorstellen, maar ik wil geen chick in bed die meer scheten en boeren laat dan ik... Alleen wanneer ik he-le-maal alleen ben.. Zo dan?
Wie weetquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat doe ik niet bij anderen hoor.. Alleen wanneer ik he-le-maal alleen ben.. Zo dan?
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
mijn armen, jouw tieten. eerlijk oversteken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn armen zijn niet zo indrukwekkend hoor.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
8 x .. Nog steeds niet mijn record verbroken :$quote:
Ff liedje reposten.. Kan gewoon ja.. Ja
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat doe ik niet bij anderen hoor.. Alleen wanneer ik he-le-maal alleen ben.. Zo dan?
![]()
![]()
Ik bied mij aan als tussen persoon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mijn armen, jouw tieten. eerlijk oversteken?![]()
![]()
Niet nodig hoor.. T is niet alsof ze er oncontroleerbaar uitvliegen :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Word nog gevaarlyk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet nodig hoor.. T is niet alsof ze er oncontroleerbaar uitvliegen :$![]()
![]()
Me too, fijn dromenquote:![]()
Dag allemaal
Nu al?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Typo, eigenlijk ga ik nu gewoon op de fiets naar huisquote:In either case ben ik weg en zie ik jullie morgen pas weer.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:49 schreef Gridlok het volgende:
Ejaculeer je ook in je schoenen? Bespeur schoenen fetisj.![]()
![]()
Wil je me nu vertellen dat je de inside joke niet snapte GVD vergiet for brains.quote:Op maandag 15 april 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling lul, het zijn allemaal van die Disneyfiguren.
full stops and exclamation marks![]()
Waarom zo laat nog op?quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Wil je me nu vertellen dat je de inside joke niet snapte GVD vergiet for brains.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 06:23 schreef Tom__Joad het volgende:
[..]
Die blik........mmmmm jou zou ik nog eens in KPD willen zien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: