Vertel me morgen alles.. That's an orderquote:
Ik wilde een trio voorstellen, maar ik wil geen chick in bed die meer scheten en boeren laat dan ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:02 schreef Dqod het volgende:
Moet t bed dan ook delen met CY, als ze mij echt als haar man/vrouw/manwijf wil :$
Ik was vandaag trouwens in Amsterdam en daar hadden alle goedgeklede mannen lage suede single monks aan. Over een paar jaar zal het domme volk het ook gaan waarderen en dragen maar hebben wij al weer iets nieuws gevonden. Omdatquote:
Dat doe ik niet bij anderen hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik wilde een trio voorstellen, maar ik wil geen chick in bed die meer scheten en boeren laat dan ik.
Wie weetquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat doe ik niet bij anderen hoor.. Alleen wanneer ik he-le-maal alleen ben.. Zo dan?
mijn armen, jouw tieten. eerlijk oversteken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn armen zijn niet zo indrukwekkend hoor.
8 x .. Nog steeds niet mijn record verbroken :$quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat doe ik niet bij anderen hoor.. Alleen wanneer ik he-le-maal alleen ben.. Zo dan?
Ik bied mij aan als tussen persoon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mijn armen, jouw tieten. eerlijk oversteken?
Niet nodig hoor.. T is niet alsof ze er oncontroleerbaar uitvliegen :$quote:
Word nog gevaarlyk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet nodig hoor.. T is niet alsof ze er oncontroleerbaar uitvliegen :$
Me too, fijn dromenquote:
Nu al?quote:
Typo, eigenlijk ga ik nu gewoon op de fiets naar huisquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:49 schreef Gridlok het volgende:
Ejaculeer je ook in je schoenen? Bespeur schoenen fetisj.
Wil je me nu vertellen dat je de inside joke niet snapte GVD vergiet for brains.quote:Op maandag 15 april 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling lul, het zijn allemaal van die Disneyfiguren.
Waarom zo laat nog op?quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Wil je me nu vertellen dat je de inside joke niet snapte GVD vergiet for brains.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 06:23 schreef Tom__Joad het volgende:
[..]
Die blik........mmmmm jou zou ik nog eens in KPD willen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |