een en al spier en massaquote:
Dat had ik toevallig gisteren nog over een reply van mezelf van 2011quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
type![]()
Ja dat heb ik ook weleens en dan kijk ik alles eens terug.. zo van 2003 enzo.. en dan denk ik:
[ afbeelding ]
Oh God why
Wedden? kan je wel laten zienquote:
Spieren ook al niet.quote:
Nu ben ik wel best nieuwsgierigquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik toevallig gisteren nog over een reply van mezelf van 2011geen idee dat ik zoiets heb bedacht en getypt
dafuk
Gastquote:
Ja laat maar zienquote:
Niet alles wat op tv is, is echtquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gastzij is echt wel afgevallen, en behoorlijk ook... zag haar laatst nog op tv.
op de tv nog welquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gastzij is echt wel afgevallen, en behoorlijk ook... zag haar laatst nog op tv.
Dat is het erge juist.. het was gewoon compleet random in een random topic over random dingen.. niks ergs, maar toch... kan mij niet herinneren zoiets ooit te hebben GETIEPT.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ben ik wel best nieuwsgierigMag ik het ook weten?
Zal zo pic maken en dm sturenquote:
Maar, ze zeggen juist dat je op tv er dikker uit zietquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alles wat op tv is, is echt
Dat heb ik trouwens met alle slb-verslagenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is het erge juist.. het was gewoon compleet random in een random topic over random dingen.. niks ergs, maar toch... kan mij niet herinneren zoiets ooit te hebben GETIEPT.
Doe dat maarquote:
Zij ziet er tegenwoordig echt heel goed uit.quote:
quote:
Werkt dat ook bij zoks?quote:
Domme trut iddquote:
Doe ik toch nietquote:
slb verslagen? yolo? :Squote:Op dinsdag 16 april 2013 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens met alle slb-verslagen![]()
Gewoon fak die shizzleee / grote duim.
:\quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |