Sowieso.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als alle kroegen wiet serveerde ipv alcohol zou de wereld mooier zijn.
quote:
Sinds 2007 mag je geen alcohol meer serveren in shops. In dat jaar begon ik met smokenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als alle kroegen wiet serveerde ipv alcohol zou de wereld mooier zijn.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds 2007 mag je geen alcohol meer serveren in shops. In dat jaar begon ik met smoken.
Awwwquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zei mn ex ook.
Heeft ie nooit gedaan
Dat eerste, ik weet niet wat een pollock isquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of je snapt em niet of je hebt geen humor.
Wat praat jij nou weer, ga werken 24 uurs economie chinees world take over bastards die geen tijd hebben voor een sociaal levenquote:
jij kan toch niet tegen drank, KOMT GOED UIT hAHAHquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds 2007 mag je geen alcohol meer serveren in shops. In dat jaar begon ik met smoken.
Hugh_Myr zal em wel weten dan als die artyfarty is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
Dat eerste, ik weet niet wat een pollock is Ik ging ervanuit dat het iets seksueel gerelateerds was
Pollock is die knurft met die kliederschilderijen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Awww
[..]
Dat eerste, ik weet niet wat een pollock isIk ging ervanuit dat het iets seksueel gerelateerds was
I came.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Pollock is die knurft met die kliederschilderijen.
Is ook maar de laatste 2 jaren ofzo, daarvoor elk weekend Kingsen met verscheidende flessen drank gek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij kan toch niet tegen drank, KOMT GOED UIT hAHAH
hoezo ik =$ =$ =$ =$quote:
8,5 jaar samen geweestquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Awww
[..]
Dat eerste, ik weet niet wat een pollock isIk ging ervanuit dat het iets seksueel gerelateerds was
Geen drankswag meer hebben sinds 2011quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is ook maar de laatste 2 jaren ofzo, daarvoor elk weekend Kingsen met verscheidende flessen drank gek.
'T interesseart mah niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is ook maar de laatste 2 jaren ofzo, daarvoor elk weekend Kingsen met verscheidende flessen drank gek.
Propppper Noiiice, heb je al je vaste leverancier in de wijk?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoezo ik =$ =$ =$ =$
heb wel chille huis in eindje met tuin alles goodlife
gisteren al waterpijpje gedaan
HAHA kk, love you man <3.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen drankswag meer hebben sinds 2011![]()
Ik zou dat alleen maar hella awkward vinden. M'n ex heeft ook gedichten over me geschreven nadat het uit was, vond dat alleen maar verdrietig om terug te lezen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
8,5 jaar samen geweest![]()
Mn zusje heeft veel exen, een schrijver die een boek heeft geschreven waar zij een personage in is, een schilder die haar geschilderd heeft en een muzikant die een liedje over haar geschreven heeft![]()
Ik stikjaloers natuurlijk
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Propppper Noiiice, heb je al je vaste leverancier in de wijk?
Eindje heeft er genoeg hoor :0 maar dealertjes geven gewoon goed kwaliteit wierie. ( Bless you wietpas )quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Geen keuze uit 200+ shops hebben in je stad
.
inb4 junkshit
Ik krijg zo heimwee als ik jou over A'dam hoor pratenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Geen keuze uit 200+ shops hebben in je stad
.
inb4 junkshit
ik zou het ook niet prettig vinden hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen maar hella awkward vinden. M'n ex heeft ook gedichten over me geschreven nadat het uit was, vond dat alleen maar verdrietig om terug te lezen.
Vraag me ook af wat voor liedjes ed dat dan moeten wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou het ook niet prettig vinden hoorzeker niet gezien het feit dat ze met alledrie maar een paar maanden samen is geweest..
Tommyquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eindje heeft er genoeg hoor :0 maar dealertjes geven gewoon goed kwaliteit wierie. ( Bless you wietpas )
quote:
Hoe de fuck ziet die pas eruit eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eindje heeft er genoeg hoor :0 maar dealertjes geven gewoon goed kwaliteit wierie. ( Bless you wietpas )
Heb laatste paar keer gewoon zo kunnen halen in de shop, zonder wat te laten zien. Snap geen zak meer van dat beleid. Maar anders haal ik het gwn van mn zolder afquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat voor liedjes ed dat dan moeten worden
Tommy de thuisdealer. In Eindhovenquote:
Gewoon documentje ofzo? Heb er nooit een gehad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hoe de fuck ziet die pas eruit eigenlijk?
Officieel is je Nederlands paspoort voldoende etc. Wutchu growin up in dar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb laatste paar keer gewoon zo kunnen halen in de shop, zonder wat te laten zien. Snap geen zak meer van dat beleid. Maar anders haal ik het gwn van mn zolder af
Deed hij je ook wel eens aanraken op no-no plekjes?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tommy de thuisdealer. In Eindhoven
Daar kwam ik als kind heel vaak over de vloer.![]()
Dat hoefde niet eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon documentje ofzo? Heb er nooit een gehad.
[..]
Officieel is je Nederlands paspoort voldoende etc. Wutchu growin up in dar?
want dat doen alle thuisdealers?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deed hij je ook wel eens aanraken op no-no plekjes?
Alleen als je gratis shit wil krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want dat doen alle thuisdealers?
Waaaaaaaaaahhhhht dat klinkt wel tasty, wa kost dat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat hoefde niet eensze doen maar wat
hun willen ook verkopen natuurlijk
gepekelde kat lig te drogen op zolder, heeft hallucinerende werking
Mijne wel iigquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want dat doen alle thuisdealers?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik krijg zo heimwee als ik jou over A'dam hoor praten
Waar zijn de hoeren en shops????quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
15 euro per portiequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaahhhhht dat klinkt wel tasty, wa kost dat.
dat had ik niet nodig in die tijd hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen als je gratis shit wil krijgen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o, kat is gewoon kat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee een kat is toch niet plantaardig
Altijd leuk als ze lief glimlachen wanneer je ze een knipoog geeft bij het passeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi werk ja, ik zou het wel weten als ik vrouw was.
Windowshopping.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Altijd leuk als ze lief glimlachen wanneer je ze een knipoog geeft bij het passeren.
Doei hequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]________
ok ik ga buiten spelen doieiii xx
Ben een arme student. Zo kom ik aan mijn trekken bruv.quote:
Prachtwijfquote:
Heb ik net zitten lezen ja. Dat stukje over vaders die met hun zoon naar die chick gaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet eens onderaan kijken bij de populaire berichten.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet eens onderaan kijken bij de populaire berichten.
watquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TIL:
[ afbeelding ]
Dat het buitenste rondje voor een rietje is.
Moet je daar niet een uur op kauwen om dan lichtjes flauw te worden met als bonus 3 dagen constipatie?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het minstens over qat had.
Sma van wie die pic is, om hetgeen ze me vorige week vertelde te illustreren. And I was likequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie de fuck drinkt er nou uit met een rietje uit een blik?
Qat is een pepmiddel heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Moet je daar niet een uur op kauwen om dan lichtjes flauw te worden met als bonus 3 dagen constipatie?NICE
Als je een random nachtwinkel gast niet zou doen voor 50 euro is het misschien niks voor jouquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi werk ja, ik zou het wel weten als ik vrouw was.
Doorverkopen voor 2 euroquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
hihihihhihihihih oorbellen van 1 euro op ebay gekocht
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Doorverkopen voor 2 euroVoor je het weet verkoop je huizen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Doorverkopen voor 2 euroVoor je het weet verkoop je huizen
oh hahaha ik las nietjequote:
Hoe een doordeweekse dag je leven op zijn kop kan zetten hequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh hahaha ik las nietje
ik dacht dat je daarmee nietjes los kon maken ofzo![]()
snapte er al geen fuck van.
Deze shit gaat diep.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ben geen zakenman; ik ben een zaken, man.
Nog exquisite gerechten klaargemaakt de laatste dagen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoe een doordeweekse dag je leven op zijn kop kan zetten he
Zeg dat welquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoe een doordeweekse dag je leven op zijn kop kan zetten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |