Ik krijg zo heimwee als ik jou over A'dam hoor pratenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Geen keuze uit 200+ shops hebben in je stad
.
inb4 junkshit
ik zou het ook niet prettig vinden hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen maar hella awkward vinden. M'n ex heeft ook gedichten over me geschreven nadat het uit was, vond dat alleen maar verdrietig om terug te lezen.
Vraag me ook af wat voor liedjes ed dat dan moeten wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou het ook niet prettig vinden hoorzeker niet gezien het feit dat ze met alledrie maar een paar maanden samen is geweest..
Tommyquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eindje heeft er genoeg hoor :0 maar dealertjes geven gewoon goed kwaliteit wierie. ( Bless you wietpas )
quote:
Hoe de fuck ziet die pas eruit eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eindje heeft er genoeg hoor :0 maar dealertjes geven gewoon goed kwaliteit wierie. ( Bless you wietpas )
Heb laatste paar keer gewoon zo kunnen halen in de shop, zonder wat te laten zien. Snap geen zak meer van dat beleid. Maar anders haal ik het gwn van mn zolder afquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat voor liedjes ed dat dan moeten worden
Tommy de thuisdealer. In Eindhovenquote:
Gewoon documentje ofzo? Heb er nooit een gehad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hoe de fuck ziet die pas eruit eigenlijk?
Officieel is je Nederlands paspoort voldoende etc. Wutchu growin up in dar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb laatste paar keer gewoon zo kunnen halen in de shop, zonder wat te laten zien. Snap geen zak meer van dat beleid. Maar anders haal ik het gwn van mn zolder af
Deed hij je ook wel eens aanraken op no-no plekjes?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tommy de thuisdealer. In Eindhoven
Daar kwam ik als kind heel vaak over de vloer.![]()
Dat hoefde niet eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon documentje ofzo? Heb er nooit een gehad.
[..]
Officieel is je Nederlands paspoort voldoende etc. Wutchu growin up in dar?
want dat doen alle thuisdealers?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deed hij je ook wel eens aanraken op no-no plekjes?
Alleen als je gratis shit wil krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want dat doen alle thuisdealers?
Waaaaaaaaaahhhhht dat klinkt wel tasty, wa kost dat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat hoefde niet eensze doen maar wat
hun willen ook verkopen natuurlijk
gepekelde kat lig te drogen op zolder, heeft hallucinerende werking
Mijne wel iigquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want dat doen alle thuisdealers?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik krijg zo heimwee als ik jou over A'dam hoor praten
Waar zijn de hoeren en shops????quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
15 euro per portiequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaahhhhht dat klinkt wel tasty, wa kost dat.
dat had ik niet nodig in die tijd hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen als je gratis shit wil krijgen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o, kat is gewoon kat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee een kat is toch niet plantaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |