Wajoowwwquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Domme trut idd
[..]
Doe ik toch niet
[..]
slb verslagen? yolo? :S
[..]
:\
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar een hoef in zn ballen wel.
pls staphquote:
Zal ik even voor je kijken of ze er nog zitten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@ TT
Ik had nog opblazende dagdagpunten in mijn reet volgens MiVer, dus die wil ik even inwisselen
Serioesoe wat is slb verslagen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wajoowww![]()
Smiecht![]()
Slb verslagen zijn behoorlijk yolo
MiVerquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@ TT
Ik had nog opblazende dagdagpunten in mijn reet volgens MiVer, dus die wil ik even inwisselen
NEEquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik even voor je kijken of ze er nog zitten?
[..]
Serioesoe wat is slb verslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Altijd lachen met die manquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
MiVer![]()
![]()
Jij hebt
opblazende dagdag
punten in
je reet.
Groet.
Ook aan de rest
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE
Slb staat voor studieloopbaanbegeleiding.
Mijn laatste slb verslag was 121 pagina's aan onzin en het kostte me 95 euro om dat in te laten binden.
Wth...DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.95 eu en daarna belandt het in de kast of wat?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nooit meer teruggezien, want ingeleverd @ schollaquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn95 eu en daarna belandt het in de kast of wat?
tantoe lame waerdequote:Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit meer teruggezien, want ingeleverd @ scholla
Dus doei 95 euro.
Ja gelukkig hoef ik niet 3x 95 euro aan dat uit te geven neequote:Op dinsdag 16 april 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
tantoe lame waerde
Maar dat is maar 1 maal toch?
Oh en scholla
Jij doet uni?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:25 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb nog nooit iets over een slb gehoord. Doe ik iets fout of is dat normaal?
Volgens mij is het ook niet verplicht ofso toch om er 95eu aan uit te geven?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja gelukkig hoef ik niet 3x 95 euro aan dat uit te geven nee_ Damn.. al die dingen die je voor 95 euro kon doen.
Nou eh.. nee maar ik was een beetje dom aan het doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet verplicht ofso toch om er 95eu aan uit te geven?
Waag eens een poging het uit te leggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is een vrij abstract begrip.
Volgens mij heb je dan sowieso geen slbquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is een vrij abstract begrip.
Ah kijk nu zijn we belandt bij het enige echte speerpuntquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eh.. nee maar ik was een beetje dom aan het doen
Gelukkig, ik zie nog wel eens iets over het hoofd wat ik moet inleveren en als ik dan dingen hoor denk ik oh noeeeeees daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan sowieso geen slb![]()
Wees gezegend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |