het buitenlander ras?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Alleen krijg ik het gevoel na ons gesprek van afgelopen week dat ze meer ziet zitten in een buitenlander vanwege de hoe zij het noemt ''relaxte houding' van dat ras, dan in mij.
Helaas, want je bent een parkeer-vriendje totdat ze weer een man gevonden heeft waar ze mee gaat trouwen, en dan laat ze je vallen als een baksteen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Om haar te verlaten is voor mij op dit moment geen optie.
Dit vind ik niet meer dan normaal.. Maar wat de rest betreft uhhhquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen
watquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Hallo Fokkers,
Sinds 4 maanden heb ik een relatie met een meisje van 24 jaar. Ze heeft 2 kinderen van 7, en 4 jaar.
Is zij nou wel of geen Nederlander? Ik vind die laatste zin maar - ehm... - raar bij een moeder van 24. (En ik moet erbij zeggen dat de vooroordelen al beginnen bij mij.)quote:Hiervoor heeft ze een paar relaties gehad met buitenlanders ( de kinderen zijn dus ook van een buitenlander, vader heeft geen enkel contact meer)
De cultuur egypte/marokko en die landen spreekt haar heel erg aan, en ze zegt dat die mensen altijd heel relaxed leven, en het ' allemaal wel zien hoe het gaat '
quote:Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
En de rest? Ze onderhoudt haar twee kinderen met drie dagen werken?quote:Ik heb haar aangegeven dat ik me volledig wil geven in de relatie en het zie zitten om samen met haar aan een toekomst te bouwen, en haar best wil ondersteunen op financiele vlak, als ze ergens te kort komt.( heb zelf een goed verdiende fulltime baan ) zij werkt maar 3 dagen.
Was ze getrouwd met de vader van haar kinderen?quote:Verder geeft ze dat je je pas volledig kan geven voor iemand indien je getrouwd bent. Zo'n bizarre uitspraak had ik nog nooit gehoord.
Riiight.quote:Alleen krijg ik het gevoel na ons gesprek van afgelopen week dat ze meer ziet zitten in een buitenlander vanwege de hoe zij het noemt ''relaxte houding' van dat ras, dan in mij.
En waarom niet? Denk er maar serieus over na. Naast dit alles, ben je bereidt om als vader te dienen voor die twee kinderen?quote:Al dit alles geeft me zelf geen fijn gevoel, met als resultaat dat ik erg slecht slaap en eet. Om haar te verlaten is voor mij op dit moment geen optie.
Ren weg.quote:Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Serieus antwoorden graag.
Wegwezen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
Wat is daar zo heel gek aan? Zeker als iemand niet veel geld heeft en je gaat een weekend mee zitten eten kan dat aardig oplopen voor de ander en gewoon teveel zijn.quote:
Daarom stuurt ze ook aan op. Immers, je kunt je pas helemaal geven als je getrouwd bentquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef NotYou het volgende:
Er zit maar één ding op: trouwen in gemeenschap van goederen.
True. Maar als je elke dag een paar minuten doucht (en in zijn geval dus 3 dagen, want 1 dag door de week en t weekend) kost dat letterlijk een paar cent, dus te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat is daar zo heel gek aan? Zeker als iemand niet veel geld heeft en je gaat een weekend mee zitten eten kan dat aardig oplopen voor de ander en gewoon teveel zijn.
De boodschappen betalen vind ik wel wat anders dan geld geven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat is daar zo heel gek aan? Zeker als iemand niet veel geld heeft en je gaat een weekend mee zitten eten kan dat aardig oplopen voor de ander en gewoon teveel zijn.
En misschien heeft TS wel een dure smaak en wil hij ook een biertje drinken..quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef CoolGuy het volgende:
Dan eet hij dus ook 3 dagen daar, en dan zou hij dus 20 / 3 = 9,33 euro per dag aan eten naar binnen duwen? Het lijkt mij dat als die meid maar 3 dagen werkt, het niet breed heeft en 2 kinderen heeft die te eten moeten hebben, dat zij niet dergelijke 'luxueuze'maaltijden op tafel tovert ter waarde van 9,33 euro per persoon.
Waarom zij dan die 20 euro op baseert is mij een raadsel?
Jij laat ook een paar euro achter als je bij je vriend gedoucht hebt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |