abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124796720
Hallo Fokkers,

Sinds 4 maanden heb ik een relatie met een meisje van 24 jaar. Ze heeft 2 kinderen van 7, en 4 jaar. Ik zelf ben 26.
Tot 2 weken geleden hadden we het heel erg leuk met z'n 4en, totdat ze wat afstandelijker werd.
Waar ik bij wijze van amper 2 stappen kon zetten, hing ze al om mn nek. Nu kan er amper een arm of kus vanaf.
Tot aan 2 weken geleden zagen we elkaar vrijwel iedere dag ( door de week in de avond, en bleef slapen, en in het weekend de hele dag )
Inmiddels heb ik gevraagd waarom ze afstandelijker doet. Ze geeft aan dat alles haar benauwd en dat het haar te snel gaat. Ze wil het liefst na 1x in de week zien, en in het weekend. In het weekend mag ik dan blijven slapen.
Aan één kant begreep ik haar wel, en als je er zo over na denkt is het ook te snel gegaan allemaal.
Verder geeft ze aan dat ik wel vrij serieus ben na de toekomst toe. ( afgezien het feit dat onze relatie erg pril is, heb ik zelf wel het gevoel dat we samen naar de toekomst kunnen gaan ) de tijd van snoepjesverkering 'aan ' ' uit ' heb ik wel gehad.
Ook moet ze wennen aan het feit dat ze een nederlandse vriend heeft. Hiervoor heeft ze een paar relaties gehad met buitenlanders ( de kinderen zijn dus ook van een buitenlander, vader heeft geen enkel contact meer)
De cultuur egypte/marokko en die landen spreekt haar heel erg aan, en ze zegt dat die mensen altijd heel relaxed leven, en het ' allemaal wel zien hoe het gaat '

Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
Ik heb haar aangegeven dat ik me volledig wil geven in de relatie en het zie zitten om samen met haar aan een toekomst te bouwen, en haar best wil ondersteunen op financiele vlak, als ze ergens te kort komt.( heb zelf een goed verdiende fulltime baan ) zij werkt maar 3 dagen.
Als je haar het geld geeft, vind ze het nog moeilijk te accepteren ook om het geld aan te nemen.

Verder geeft ze dat je je pas volledig kan geven voor iemand indien je getrouwd bent. Zo'n bizarre uitspraak had ik nog nooit gehoord.
.
Nu is het zo dat ik erg veel voel voor dit meisje. Alleen krijg ik het gevoel na ons gesprek van afgelopen week dat ze meer ziet zitten in een buitenlander vanwege de hoe zij het noemt ''relaxte houding' van dat ras, dan in mij. . Al dit alles geeft me zelf geen fijn gevoel, met als resultaat dat ik erg slecht slaap en eet. Om haar te verlaten is voor mij op dit moment geen optie.

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Serieus antwoorden graag.
Dankjewel:)
pi_124796791
A) Remmen
B) Gas loslaten
of C) Helemaal niets
-XOXO-
pi_124796829
Beter kap je ermee :')
pi_124796880
Als je twijfelt, geef haar geen cent!
pi_124796883
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:37:54 #6
395200 deadprez
One more rail
pi_124796896
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Alleen krijg ik het gevoel na ons gesprek van afgelopen week dat ze meer ziet zitten in een buitenlander vanwege de hoe zij het noemt ''relaxte houding' van dat ras, dan in mij.
het buitenlander ras? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:40:26 #7
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_124796995
quote:
Om haar te verlaten is voor mij op dit moment geen optie.
Helaas, want je bent een parkeer-vriendje totdat ze weer een man gevonden heeft waar ze mee gaat trouwen, en dan laat ze je vallen als een baksteen.
Like pieces of myself, cut off in desperation, as offerings to thee.
I keep them on a shelf, they're good for conversation, over a cup of tea.
pi_124797017
TS ik dm je mijn bankrekeningnummer wel, aangezien je graag je geld in een bodemloze put gooit.

Ik heb alleen liever niet dat je hier ook nog komt douchen.
pi_124797042
quote:
Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen
Dit vind ik niet meer dan normaal.. Maar wat de rest betreft uhhh :{
als verlaten geen optieis dan dus doorgaan he. zo simpel is het. Maar ik zou het laten voor wat het is.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:41:58 #10
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_124797056
Ren weg zo lang het nog kan (red. je het geen geld kost).
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:43:22 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124797102
Gozer, dit meen je toch niet serieus of wel? :')

Wat zie je in godsnaam in zo iemand? Het typische makkelijke sletje wat zich op haar 17e heeft laten bezwangeren door de eerste de beste Marokkaan en nu 0 toekomst heeft.

Maar misschien als jij nu ook je baan opgeeft en lekker gaat zitten niksen met een jointje, zij jouw typische Meditteraanse relaxtheid gaat waarderen. Helaas zitten jullie dan allebei zonder geld en toekomst, maar dat terzijde.
Gourmetten of steengrillen?
pi_124797263
Dit alles klinkt als drama.

Bail out voordat ze je ook een kind geeft.
pi_124797354
Wat zouden jullie doen in deze situatie en serieuze antwoorden willen, maar tegelijkertijd alleen maar antwoorden willen horen waar je zin in hebt.

Sukkel. Natuurlijk is afbreken wel een optie. Jij WIL dat gewoon niet, en dat is dan ook de reden dat je die optie hier al direct buitenspel zet. Je voelt ook wel aan zelf dat dit is wat je aan advies gaat krijgen maar dat is gewoon niet wat je wil horen.

Dus je blijft bij een meid die al aangeeft liever een ander te hebben dan jou, het gaat haar allemaal te snel, maar ze wil wel dat geld per week hebben, en dan zogenaamd 'moeite hebben' met aannemen. Zo doet ze ja, maar het uiteindelijke resultaat is toch zeker dat ze het aanneemt ipv toch maar weigert? Dus zoveel moeite heeft ze niet met dat aannemen. Als ze daar echt echt echt moeite mee had gehad had ze wel geweigerd.

En dan zit jij daar, geld te betalen en met je 26 jaar voor 2 kinderen 'zorgen' min of meer, terwijl die meid je al verteld heeft dat jij het eigenlijk simpelweg niet bent maar uitmaken is geen optie. Right. Good luck :')
pi_124797359
quote:
Hallo Fokkers,

Sinds 4 maanden heb ik een relatie met een meisje van 24 jaar. Ze heeft 2 kinderen van 7, en 4 jaar.
wat

quote:
Hiervoor heeft ze een paar relaties gehad met buitenlanders ( de kinderen zijn dus ook van een buitenlander, vader heeft geen enkel contact meer)
De cultuur egypte/marokko en die landen spreekt haar heel erg aan, en ze zegt dat die mensen altijd heel relaxed leven, en het ' allemaal wel zien hoe het gaat '
Is zij nou wel of geen Nederlander? Ik vind die laatste zin maar - ehm... - raar bij een moeder van 24. (En ik moet erbij zeggen dat de vooroordelen al beginnen bij mij.)

quote:
Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
:X.

quote:
Ik heb haar aangegeven dat ik me volledig wil geven in de relatie en het zie zitten om samen met haar aan een toekomst te bouwen, en haar best wil ondersteunen op financiele vlak, als ze ergens te kort komt.( heb zelf een goed verdiende fulltime baan ) zij werkt maar 3 dagen.
En de rest? Ze onderhoudt haar twee kinderen met drie dagen werken?

quote:
Verder geeft ze dat je je pas volledig kan geven voor iemand indien je getrouwd bent. Zo'n bizarre uitspraak had ik nog nooit gehoord.
Was ze getrouwd met de vader van haar kinderen?

quote:
Alleen krijg ik het gevoel na ons gesprek van afgelopen week dat ze meer ziet zitten in een buitenlander vanwege de hoe zij het noemt ''relaxte houding' van dat ras, dan in mij.
Riiight.

quote:
Al dit alles geeft me zelf geen fijn gevoel, met als resultaat dat ik erg slecht slaap en eet. Om haar te verlaten is voor mij op dit moment geen optie.
En waarom niet? Denk er maar serieus over na. Naast dit alles, ben je bereidt om als vader te dienen voor die twee kinderen?

quote:
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Serieus antwoorden graag.
Ren weg.
pi_124797524
quote:
als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
Wegwezen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:57:06 #16
236046 NotYou
tigerblood
pi_124797581
Er zit maar één ding op: trouwen in gemeenschap van goederen.
Je suis Charlie Sheen
pi_124797628
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:

Wegwezen.
Wat is daar zo heel gek aan? Zeker als iemand niet veel geld heeft en je gaat een weekend mee zitten eten kan dat aardig oplopen voor de ander en gewoon teveel zijn.
pi_124797630
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef NotYou het volgende:
Er zit maar één ding op: trouwen in gemeenschap van goederen.
Daarom stuurt ze ook aan op. Immers, je kunt je pas helemaal geven als je getrouwd bent 8)7
pi_124797643
Oh misschien kunnen jullie ook een kindje maken en trouwen, zo worden jullie een echte familie! O+
Maar eerst moet jij ontslag nemen en lekker chill doen, swagswag

Yolo
pi_124797714
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat is daar zo heel gek aan? Zeker als iemand niet veel geld heeft en je gaat een weekend mee zitten eten kan dat aardig oplopen voor de ander en gewoon teveel zijn.
True. Maar als je elke dag een paar minuten doucht (en in zijn geval dus 3 dagen, want 1 dag door de week en t weekend) kost dat letterlijk een paar cent, dus te verwaarlozen.

Dan eet hij dus ook 3 dagen daar, en dan zou hij dus 20 / 3 = 9,33 euro per dag aan eten naar binnen duwen? Het lijkt mij dat als die meid maar 3 dagen werkt, het niet breed heeft en 2 kinderen heeft die te eten moeten hebben, dat zij niet dergelijke 'luxueuze'maaltijden op tafel tovert ter waarde van 9,33 euro per persoon.

Waarom zij dan die 20 euro op baseert is mij een raadsel?
pi_124797722
quote:

[..]

De boodschappen betalen vind ik wel wat anders dan geld geven.

Ze liegt of verdraait sowieso, ze kwam zelf met het idee dat je dr geld moest geven, dan heeft ze ook geen moeite met het aannemen.
pi_124797811
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef CoolGuy het volgende:
Dan eet hij dus ook 3 dagen daar, en dan zou hij dus 20 / 3 = 9,33 euro per dag aan eten naar binnen duwen? Het lijkt mij dat als die meid maar 3 dagen werkt, het niet breed heeft en 2 kinderen heeft die te eten moeten hebben, dat zij niet dergelijke 'luxueuze'maaltijden op tafel tovert ter waarde van 9,33 euro per persoon.

Waarom zij dan die 20 euro op baseert is mij een raadsel?
En misschien heeft TS wel een dure smaak en wil hij ook een biertje drinken..
Wil hij geen wijven shampoo gebruiken en weet ik veel wat.
Het bedrag zal vast wel een reden hebben en anders dan dokt hij alleen de boodschappen ofzo.

Maar een bijdrage vragen is niet gek.
pi_124797823
quote:
Dit.
pi_124797825
quote:

[..]

Jij laat ook een paar euro achter als je bij je vriend gedoucht hebt?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124797859
quote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')