abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124796720
Hallo Fokkers,

Sinds 4 maanden heb ik een relatie met een meisje van 24 jaar. Ze heeft 2 kinderen van 7, en 4 jaar. Ik zelf ben 26.
Tot 2 weken geleden hadden we het heel erg leuk met z'n 4en, totdat ze wat afstandelijker werd.
Waar ik bij wijze van amper 2 stappen kon zetten, hing ze al om mn nek. Nu kan er amper een arm of kus vanaf.
Tot aan 2 weken geleden zagen we elkaar vrijwel iedere dag ( door de week in de avond, en bleef slapen, en in het weekend de hele dag )
Inmiddels heb ik gevraagd waarom ze afstandelijker doet. Ze geeft aan dat alles haar benauwd en dat het haar te snel gaat. Ze wil het liefst na 1x in de week zien, en in het weekend. In het weekend mag ik dan blijven slapen.
Aan één kant begreep ik haar wel, en als je er zo over na denkt is het ook te snel gegaan allemaal.
Verder geeft ze aan dat ik wel vrij serieus ben na de toekomst toe. ( afgezien het feit dat onze relatie erg pril is, heb ik zelf wel het gevoel dat we samen naar de toekomst kunnen gaan ) de tijd van snoepjesverkering 'aan ' ' uit ' heb ik wel gehad.
Ook moet ze wennen aan het feit dat ze een nederlandse vriend heeft. Hiervoor heeft ze een paar relaties gehad met buitenlanders ( de kinderen zijn dus ook van een buitenlander, vader heeft geen enkel contact meer)
De cultuur egypte/marokko en die landen spreekt haar heel erg aan, en ze zegt dat die mensen altijd heel relaxed leven, en het ' allemaal wel zien hoe het gaat '

Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
Ik heb haar aangegeven dat ik me volledig wil geven in de relatie en het zie zitten om samen met haar aan een toekomst te bouwen, en haar best wil ondersteunen op financiele vlak, als ze ergens te kort komt.( heb zelf een goed verdiende fulltime baan ) zij werkt maar 3 dagen.
Als je haar het geld geeft, vind ze het nog moeilijk te accepteren ook om het geld aan te nemen.

Verder geeft ze dat je je pas volledig kan geven voor iemand indien je getrouwd bent. Zo'n bizarre uitspraak had ik nog nooit gehoord.
.
Nu is het zo dat ik erg veel voel voor dit meisje. Alleen krijg ik het gevoel na ons gesprek van afgelopen week dat ze meer ziet zitten in een buitenlander vanwege de hoe zij het noemt ''relaxte houding' van dat ras, dan in mij. . Al dit alles geeft me zelf geen fijn gevoel, met als resultaat dat ik erg slecht slaap en eet. Om haar te verlaten is voor mij op dit moment geen optie.

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Serieus antwoorden graag.
Dankjewel:)
pi_124796791
A) Remmen
B) Gas loslaten
of C) Helemaal niets
-XOXO-
pi_124796829
Beter kap je ermee :')
pi_124796880
Als je twijfelt, geef haar geen cent!
pi_124796883
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:37:54 #6
395200 deadprez
One more rail
pi_124796896
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Alleen krijg ik het gevoel na ons gesprek van afgelopen week dat ze meer ziet zitten in een buitenlander vanwege de hoe zij het noemt ''relaxte houding' van dat ras, dan in mij.
het buitenlander ras? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:40:26 #7
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_124796995
quote:
Om haar te verlaten is voor mij op dit moment geen optie.
Helaas, want je bent een parkeer-vriendje totdat ze weer een man gevonden heeft waar ze mee gaat trouwen, en dan laat ze je vallen als een baksteen.
Like pieces of myself, cut off in desperation, as offerings to thee.
I keep them on a shelf, they're good for conversation, over a cup of tea.
pi_124797017
TS ik dm je mijn bankrekeningnummer wel, aangezien je graag je geld in een bodemloze put gooit.

Ik heb alleen liever niet dat je hier ook nog komt douchen.
pi_124797042
quote:
Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen
Dit vind ik niet meer dan normaal.. Maar wat de rest betreft uhhh :{
als verlaten geen optieis dan dus doorgaan he. zo simpel is het. Maar ik zou het laten voor wat het is.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:41:58 #10
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_124797056
Ren weg zo lang het nog kan (red. je het geen geld kost).
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:43:22 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124797102
Gozer, dit meen je toch niet serieus of wel? :')

Wat zie je in godsnaam in zo iemand? Het typische makkelijke sletje wat zich op haar 17e heeft laten bezwangeren door de eerste de beste Marokkaan en nu 0 toekomst heeft.

Maar misschien als jij nu ook je baan opgeeft en lekker gaat zitten niksen met een jointje, zij jouw typische Meditteraanse relaxtheid gaat waarderen. Helaas zitten jullie dan allebei zonder geld en toekomst, maar dat terzijde.
Gourmetten of steengrillen?
pi_124797263
Dit alles klinkt als drama.

Bail out voordat ze je ook een kind geeft.
pi_124797354
Wat zouden jullie doen in deze situatie en serieuze antwoorden willen, maar tegelijkertijd alleen maar antwoorden willen horen waar je zin in hebt.

Sukkel. Natuurlijk is afbreken wel een optie. Jij WIL dat gewoon niet, en dat is dan ook de reden dat je die optie hier al direct buitenspel zet. Je voelt ook wel aan zelf dat dit is wat je aan advies gaat krijgen maar dat is gewoon niet wat je wil horen.

Dus je blijft bij een meid die al aangeeft liever een ander te hebben dan jou, het gaat haar allemaal te snel, maar ze wil wel dat geld per week hebben, en dan zogenaamd 'moeite hebben' met aannemen. Zo doet ze ja, maar het uiteindelijke resultaat is toch zeker dat ze het aanneemt ipv toch maar weigert? Dus zoveel moeite heeft ze niet met dat aannemen. Als ze daar echt echt echt moeite mee had gehad had ze wel geweigerd.

En dan zit jij daar, geld te betalen en met je 26 jaar voor 2 kinderen 'zorgen' min of meer, terwijl die meid je al verteld heeft dat jij het eigenlijk simpelweg niet bent maar uitmaken is geen optie. Right. Good luck :')
pi_124797359
quote:
Hallo Fokkers,

Sinds 4 maanden heb ik een relatie met een meisje van 24 jaar. Ze heeft 2 kinderen van 7, en 4 jaar.
wat

quote:
Hiervoor heeft ze een paar relaties gehad met buitenlanders ( de kinderen zijn dus ook van een buitenlander, vader heeft geen enkel contact meer)
De cultuur egypte/marokko en die landen spreekt haar heel erg aan, en ze zegt dat die mensen altijd heel relaxed leven, en het ' allemaal wel zien hoe het gaat '
Is zij nou wel of geen Nederlander? Ik vind die laatste zin maar - ehm... - raar bij een moeder van 24. (En ik moet erbij zeggen dat de vooroordelen al beginnen bij mij.)

quote:
Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
:X.

quote:
Ik heb haar aangegeven dat ik me volledig wil geven in de relatie en het zie zitten om samen met haar aan een toekomst te bouwen, en haar best wil ondersteunen op financiele vlak, als ze ergens te kort komt.( heb zelf een goed verdiende fulltime baan ) zij werkt maar 3 dagen.
En de rest? Ze onderhoudt haar twee kinderen met drie dagen werken?

quote:
Verder geeft ze dat je je pas volledig kan geven voor iemand indien je getrouwd bent. Zo'n bizarre uitspraak had ik nog nooit gehoord.
Was ze getrouwd met de vader van haar kinderen?

quote:
Alleen krijg ik het gevoel na ons gesprek van afgelopen week dat ze meer ziet zitten in een buitenlander vanwege de hoe zij het noemt ''relaxte houding' van dat ras, dan in mij.
Riiight.

quote:
Al dit alles geeft me zelf geen fijn gevoel, met als resultaat dat ik erg slecht slaap en eet. Om haar te verlaten is voor mij op dit moment geen optie.
En waarom niet? Denk er maar serieus over na. Naast dit alles, ben je bereidt om als vader te dienen voor die twee kinderen?

quote:
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Serieus antwoorden graag.
Ren weg.
pi_124797524
quote:
als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
Wegwezen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:57:06 #16
236046 NotYou
tigerblood
pi_124797581
Er zit maar één ding op: trouwen in gemeenschap van goederen.
Je suis Charlie Sheen
pi_124797628
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:

Wegwezen.
Wat is daar zo heel gek aan? Zeker als iemand niet veel geld heeft en je gaat een weekend mee zitten eten kan dat aardig oplopen voor de ander en gewoon teveel zijn.
pi_124797630
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef NotYou het volgende:
Er zit maar één ding op: trouwen in gemeenschap van goederen.
Daarom stuurt ze ook aan op. Immers, je kunt je pas helemaal geven als je getrouwd bent 8)7
pi_124797643
Oh misschien kunnen jullie ook een kindje maken en trouwen, zo worden jullie een echte familie! O+
Maar eerst moet jij ontslag nemen en lekker chill doen, swagswag

Yolo
pi_124797714
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat is daar zo heel gek aan? Zeker als iemand niet veel geld heeft en je gaat een weekend mee zitten eten kan dat aardig oplopen voor de ander en gewoon teveel zijn.
True. Maar als je elke dag een paar minuten doucht (en in zijn geval dus 3 dagen, want 1 dag door de week en t weekend) kost dat letterlijk een paar cent, dus te verwaarlozen.

Dan eet hij dus ook 3 dagen daar, en dan zou hij dus 20 / 3 = 9,33 euro per dag aan eten naar binnen duwen? Het lijkt mij dat als die meid maar 3 dagen werkt, het niet breed heeft en 2 kinderen heeft die te eten moeten hebben, dat zij niet dergelijke 'luxueuze'maaltijden op tafel tovert ter waarde van 9,33 euro per persoon.

Waarom zij dan die 20 euro op baseert is mij een raadsel?
pi_124797722
quote:

[..]

De boodschappen betalen vind ik wel wat anders dan geld geven.

Ze liegt of verdraait sowieso, ze kwam zelf met het idee dat je dr geld moest geven, dan heeft ze ook geen moeite met het aannemen.
pi_124797811
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef CoolGuy het volgende:
Dan eet hij dus ook 3 dagen daar, en dan zou hij dus 20 / 3 = 9,33 euro per dag aan eten naar binnen duwen? Het lijkt mij dat als die meid maar 3 dagen werkt, het niet breed heeft en 2 kinderen heeft die te eten moeten hebben, dat zij niet dergelijke 'luxueuze'maaltijden op tafel tovert ter waarde van 9,33 euro per persoon.

Waarom zij dan die 20 euro op baseert is mij een raadsel?
En misschien heeft TS wel een dure smaak en wil hij ook een biertje drinken..
Wil hij geen wijven shampoo gebruiken en weet ik veel wat.
Het bedrag zal vast wel een reden hebben en anders dan dokt hij alleen de boodschappen ofzo.

Maar een bijdrage vragen is niet gek.
pi_124797823
quote:
Dit.
pi_124797825
quote:

[..]

Jij laat ook een paar euro achter als je bij je vriend gedoucht hebt?
pi_124797859
quote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_124797873
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Muntjesautomaat, net als op de camping :s)
pi_124797917
Omdat ze zelf geen cent te makken heeft, geeft ze de kinderen wel te eten, en ondervoed ze zich zelf als het ware.

Geld geven ziet zij inderdaad in de vorm van boodschappen doen + douche, en ander gebruik van elektra ( bijvoorbeeld telefoon opladen ) . Ze geeft aan dat als een lamp niet aanstaat, maar de stekker wel in het contact, dat dit geld kost. Dit heb ik nooit gweten. Jullie?

Het liefst wil ze dat ik boodschappen haal voor de hele week op mijn kosten ( terwijl ik er niet eens altijd meer ben ) dan kookt zij wel zei ze.
pi_124797941
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Als hij de boodschappen en extra kosten niet zou kunnen dragen zou ik dat prima vinden ja.
pi_124797956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

20 / 3 = 9,33 euro
:')
pi_124797965
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Als hij de boodschappen en extra kosten niet zou kunnen dragen zou ik dat prima vinden ja.
Dan haal jij de boodschappen voor 't weekend, vind ik wat anders dan 20 euro achter moeten laten als je er bent geweest.
pi_124798025
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Calimero88 het volgende:
Omdat ze zelf geen cent te makken heeft, geeft ze de kinderen wel te eten, en ondervoed ze zich zelf als het ware.

Geld geven ziet zij inderdaad in de vorm van boodschappen doen + douche, en ander gebruik van elektra ( bijvoorbeeld telefoon opladen ) . Ze geeft aan dat als een lamp niet aanstaat, maar de stekker wel in het contact, dat dit geld kost. Dit heb ik nooit gweten. Jullie?

Het liefst wil ze dat ik boodschappen haal voor de hele week op mijn kosten ( terwijl ik er niet eens altijd meer ben ) dan kookt zij wel zei ze.
Awhh je bent echt lief, dan zit er maar een ding op:
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh misschien kunnen jullie ook een kindje maken en trouwen, zo worden jullie een echte familie! O+
Maar eerst moet jij ontslag nemen en lekker chill doen, swagswag

Yolo
Vraag haar morgen nog ten huwelijk, lekker gek en spontaan!
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:10:44 #32
395200 deadprez
One more rail
pi_124798082
quote:
Ze geeft aan dat als een lamp niet aanstaat, maar de stekker wel in het contact, dat dit geld kost. Dit heb ik nooit gweten. Jullie?
wat :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124798154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Dan haal jij de boodschappen voor 't weekend, vind ik wat anders dan 20 euro achter moeten laten als je er bent geweest
Dan ben ik dus ook 20 euro kwijt aan boodschappen maar is het anders ?
pi_124798169
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dan ben ik dus ook 20 euro kwijt aan boodschappen maar is het anders ?
Vind ik wel. :D
pi_124798279
quote:

TS KAP ERMEE GEEF JE GELD NU AAN MIJ IK HEB HET HARDER NODIG, BIJ MIJ MAG JE GRATIS DOUCHEN
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:18:07 #36
236046 NotYou
tigerblood
pi_124798371
quote:

Je kunt haar ook gewoon 100 geven voor een goede beurt en 25 extra als ze je er ook nog bij pijpt zonder condoom. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:20:13 #37
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_124798441
quote:
Hallo Fokkers,

Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas
Tja, als je van die lekkere 'we zien wel hoe het gaat mentaliteit' hebt is dat vaak funest voor bijvoorbeeld je portemonnee.
Dit, dus.
pi_124798503
Zeg gewoon eens een weekendje 'we zien wel hoe het gaat' als ze wil dat je je portemonnee trekt. Dat maakt je superaantrekkelijk 8-)
pi_124798681
Ik snap dat je niet weg wil uit de relatie maar je ziet nu nog niet in wat er van je gevraagd wordt. Ze geeft nu al aan dat ze liever bij iemand is die relaxter leeft. Dat zeg je toch niet als je verliefd bent? Ik zou opzoek gaan naar iemand die elk minuut van de dag bij je wil zijn. Lijkt erop dat deze dame je al opgegeven heeft.
pi_124799438
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef Astonmartin22 het volgende:

[..]

:')
8)7 wow, vlaag van verstandsverbijstering hoor :')
pi_124799570
quote:

Hahaha, ja, natuurlijk wil zij dat jij de boodschappen voor de hele week haalt. Immers, dan kost het haar niks, eet zij continue op jouw kosten, en in ruil daarvoor hoeft ze je maar 1 avond door de week en het weekend te zien :')

Wow man, dat je niet zegt tegen d'r dat ze het rambam kan krijgen. Overigens is het inderdaad zo schijnbaar dat als je een oplader ofzo in het stopcontact hebt maar je telefoon zit er niet aan, dat die oplader nog steeds stroom verbruikt.

Dat is echter zo miniem dat ik het bespottelijk vindt dat ze dát aanvoert als reden waarom jij zou moeten betalen. Dan zijn er wel andere dingen te bedenken die wel significante bijdragen leveren aan de hoogte van kosten etc.

Samengevat wil zij jou liever niet, het gaat haar te snel, je mag overal voor betalen, zelfs de hele week boodschappen als het aan haar ligt terwijl je er maar 3 dagen bent etc etc etc.
Ze moet wel HEEL erg lekker zijn en goed kunnen pijpen wil je deze shit allemaal door de vingers zien :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 17:51:25 ]
pi_124799583
Gewoon zwanger maken en er dan vandoor gaan. Misschien dat ze je dan ook wat relaxeder vindt.

Maar serieus, ze mag blij zijn in haar situatie op die leeftijd dat er überhaupt mannen zijn die open staan voor een relatie met haar. Dat ze jou het gevoel geeft alsof je niet goed genoeg bent is op z'n minst gezegd lachwekkend. Niet aan beginnen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:54:14 #43
236046 NotYou
tigerblood
pi_124799775
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hahaha, ja, natuurlijk wil zij dat jij de boodschappen voor de hele week haalt. Immers, dan kost het haar niks, eet zij continue op jouw kosten, en in ruil daarvoor hoeft ze je maar 1 avond door de week en het weekend te zien :')

Wow man, dat je niet zegt tegen d'r dat ze het rambam kan krijgen. Overigens is het inderdaad zo schijnbaar dat als je een oplader ofzo in het stopcontact hebt maar je telefoon zit er niet aan, dat die oplader nog steeds stroom verbruikt.

Dat is echter zo miniem dat ik het bespottelijk vindt dat ze dát aanvoert als reden waarom jij zou moeten betalen. Dan zijn er wel andere dingen te bedenken die wel significante bijdragen leveren aan de hoogte van kosten etc.

Samengevat wil zij jou liever niet, het gaat haar te snel, je mag overal voor betalen, zelfs de hele week boodschappen als het aan haar ligt terwijl je er maar 3 dagen bent etc etc etc.
Ze moet wel HEEL erg lekker zijn en goed kunnen pijpen wil je deze shit allemaal door de vingers zien :')
Misschien mag ie wel anaal en is ze daar nog wel strak. :@ :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_124799928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

8)7 wow, vlaag van verstandsverbijstering hoor :')
Iedereen maakt wel eens rekenfouten, het maakt niet uit
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:17:11 #45
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_124800496
1) Ze geeft aan liever een buitenlander te hebben
+
2) Je mag alle boodschappen betalen
+
3) Ze wil je niet vaker dan 3 dagen per week zien

Dus hoeveel 1+1 moeten we nog voor je doen? :|W
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_124800827
Ze vindt je niet leuk genoeg. Maar je bent wel een leuke stabiele 2e keuze waar ze nog wel mee kan leven als er niks anders langskomt.
pi_124804404
Ik ken je gevoel dat je iemand echt super leuk vind terwijl diegene eigenlijk niet helemaal de juiste voor je is. Ik heb eerlijk gezegd echter het idee dat zij niet zo gek op jou is als jij op haar. Anders zou je iemand het liefst iedere dag zien. Snap dat het anders is met kids, maar dan zou je toch juist er gewoon 100% voor gaan als alles goed zit? En het geldissue snap ik ook. Aan de ene kant wil ze het graag want ze kan het goed gebruiken maar aan de andere kant voelt ze zich lullig. Als je er toch nog meer door wilt gaan: Leg het gewoon op haar nachtkastje als je weggaat zodat ze het s' avonds vind.

Het is niet leuk om te horen misschien maar ik ben bang dat dit vroeg of laat niet meer werkt. Dus denk om jezelf en maak een verstandige keuze!
pi_124805902
2 kinderen, waar ben je aan begonnen TS :')
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:26:56 #49
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_124806433
Ik wil hier echt even op reageren, ik ben zelf namelijk stiefmoeder en ben dit ook in hele korte tijd geworden.

Als je een relatie met iemand met een kind krijgt, dan moet je er op rekenen dat alles ofwel HEEL snel gaat, omdat de betreffende ouder een goede basis voor de kinderen wil ofwel HEEL langzaam, dat je pas na maanden voorgesteld wordt aan de kinderen omdat ze dit een betere situatie vinden voor de kinderen om iedere twijfel aan een relatie uit te sluiten.

Wat er bij jou gebeurd kan ik met geen van beide gang van zaken rijmen. Eerst gaat ze super hard en dan ineens trapt ze op de rem. De kinderen is dit niet goed voor, jou gevoel is dit niet goed voor en dit betekend al een valse start.

Het feit dat ze van jou meteen geld verlangt als je langskomt vind ik echt gevaarlijk. Dat ze vraagt of je eens de boodschappen wil doen omdat je mee eet en ze krap bij kas zit vind ik niet raar, maar wat ze van je verlangt gaat te ver.

Het lijkt er op dat je een soort van reboundboy bent. Ik zeg dit niet om je een slecht gevoel te geven, maar om je te waarschuwen.

Let op de symptomen.... Is ze ineens erg afstandelijk, wil ze je minder zien, maar wil ze wel dat als je er bent, je er helemaal voor haar bent??
Dan is er de kans dat ze een ander op het oog heeft, maar jou er nog even langs wil hebben want hey, waarom je oude schoenen weg doen als je nog geen nieuwe hebt?

Zorg dat je je geld in je zak houdt en alleen wat meeneemt aan eten wat je savonds zelf wilt koken voor het hele gezin. Hierdoor geef je niet meer uit dan dat je zelf aan jezelf uit zou geven, want zoveel meer kost eten koken voor 4 personen niet. Maar zo laat je je ook geen geld aftroggelen!
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_124868469
Gisteravond met elkaar gesproken.
Ze heeft aangegeven dat ze erg in de stress zit, vanwege haar plannen en mij.

Als de kinderen groot zijn, wil ze naar het midden oosten ( paar weken ) als het bevalt wil ze er langer heen/blijven.
Daarnaast als de kinderen groot zijn, en ze willen de identiteit van hun vader weten ( woont in de randstad ) en ze willen er naar toe verhuizen, dat ze dan mee gaat. Op welke leeftijd de kinderen ook zitten, 7, 20, 40, 50, ze wil haar kroost achterna.
Ik heb haar laten weten, dat ik met vakantie wel eens naar het midden oosten wil, maar er niet wil blijven. Je hebt immers je hele leventje hier opgebouwd.

Volgende struikelblok is, dat ze twijfelt of ze uberhaupt in de toekomst gezien nog wel een kind wil. Daar kan ze op dit moment nog geen zinnig antwoord op geven.

Dit zijn de 2 punten waar ze toch wel tegen aan bokst. Ze wil aan 1 kant heel graag bij me zijn zegt ze, maar aan de andere kant wil ze op dit moment in de toekomst ook weer haar droom verwezenlijken. ( vraag me af hoe ze dit wil doen, omdat ze maar 3 dagen werkt, maar dat terzijde )

Goed, op dit moment ben ik erg emotioneel, en ik mis haar nu al. Afgelopen nacht geen oog dicht gedaan, en constant met tranen in de ogen. Als ik bij haar ben, maakt me dat rustig/relaxed. Zelfs gisteravond hebben we ' gewoon ' gezoend, en elkaar innig omhelst. We weten allebei hoe goed we het kunnen hebben. Die fase hebben we op het begin ook gehad.

Wat is nou een goede aanpak om van de gedachte af te komen dat ik naar haar verlang ?
Moet ik haar nog een keer bellen om te vragen hoe het the day after is?
Of ze echt tevreden is met het besluit om te stoppen?

Help...
  donderdag 4 april 2013 @ 12:03:59 #51
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_124870571
Jezus, man, echt, wat doe je jezelf aan??!
Ze vertelt jou op alle mogelijke manieren dat jij haar droomprins niet bent, dat malle wijf.
En jij bent kennelijk betoverd door haar aandacht, maar dit is geen liefde van haar kant hoor.
Dit moet je niet willen, waar is je respect voor jezelf?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_124872333
In het eerste deel van je stuk schrijf je dat ze twijfelt, aan het eind zeg je dat ze wil stoppen. Had ze dat geconcludeerd uit jouw mening over haar dromen?

In elk geval krijg ik, tenzij ze fijne familie heeft in het midden oosten waar ze op terug kan vallen, het idee dat ze geen idee heeft in wat voor veilig en stabiel land we hier wonen.

Dat ze in de randstad wil wonen is natuurlijk stukken minder apart, behalve dat haar motivatie is dat haar kinderen hun vader willen zien. Hoe die man dat gaat zien is maar de vraag

Samengevat komt alles er wel op neer dat jij geen onderdeel bent van haar toekomstbeeld, hoe lekker jullie samen ook kunnen zoenen.
pi_124873025
Ik vind het maar vreemd allemaal.
En wat ik zo lees uit je verhalen, word je gewoon gebruikt.

Ik was ook alleenstaand, met 2 kleine kinderen, werkte 2 dagen dus had het echt niet breed, maar geen haar op mijn hoofd die er aan dacht als mijn vriend hier de weekenden was om dan 20 euro te vragen voor het eten/douchen/stroomverbruik...

Mijn mening is dat ze je voor het geld gebruikt, misschien wel in de hoop dat jij haar "reisje" naar het midden-oosten betaald, nog wat zakgeld meegeeft en dat je haar dan niet meer terugziet. Of dat ze terugkomt en getrouwd is met een man daar.

Wees voorzichtig!
pi_124873655
Wanneer een plaatje meer zegt dan 1000 woorden:

Feathers heeft helemaal gelijk, en ik denk dat ze alleen maar meer geld zal eisen, net als "meer ruimte" voor zichzelf, totdat je gewoon een sugardaddy bent en ze weer een "kleurling" kan krijgen, want die zijn zo "lekker relaxed". Dat ze door dat "lekker relaxed" zijn geen geld hebben, dat los jij gelukkig voor ze op ^O^
Mijn UI is:
pi_124873769
Dit kan gewoon niet waar zijn.

TS geeft de white knight een hele nieuwe betekenis _O-
pi_124874081
Maar de vader van haar kinderen betaalt toch gewoon kinderalimentatie?
pi_124874177
quote:
3s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar de vader van haar kinderen betaalt toch gewoon kinderalimentatie?
Nee, want hij is "lekker relaxed" toch?
Mijn UI is:
pi_124874249
De passieve houding die je aanneemt, alles laat afhangen van haar. Waarom zou je nog een relatie willen met iemand die zoveel twijfels heeft en hele andere dingen wil in het leven dan jij. Ongelofelijk, echt.
  donderdag 4 april 2013 @ 13:57:24 #59
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_124874480
Ze is niet de ware voor jou. Totaal andere levensvisie. Verliefdheid, maar geen lange termijn potentie.

Dat je moet 'afkicken' en dat het kut is om een eind eraan te breien, dat is logisch, maar dat wil nog niet zeggen dat het een goed idee is om door te gaan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:44:37 #60
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_124902622
Ze gebruikt je voor het geld.

Ben je lelijk TS?
pi_125026867
quote:
_O-

Doet me denken aan het studentenhuis van een ex-vriendin. Daar vond een (dik) mokkel dat ik elke keer als ik gebruik had gemaakt van de douche 50 cent moest betalen. "Prima", zei ik. "Dan krijg ik nog 5 euro van je." :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/offtopic

De enige reactie op de betreffende vrouw is het zwaaien met een dikke middelvinger.
pi_125203847
quote:
Geld geven ziet zij inderdaad in de vorm van boodschappen doen + douche, en ander gebruik van elektra ( bijvoorbeeld telefoon opladen )
GODVER :') _!
pindazakje
pi_125204012
Rennen!

Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_125204034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:36 schreef destrovel het volgende:
Wanneer een plaatje meer zegt dan 1000 woorden:

[ afbeelding ]
Ha! Had ik nou toch het hele topic maar doorgelezen :') .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:35:59 #65
317680 GoWithIt
Just like that
pi_125208995
Ik vind het altijd zo jammer als een TS niet reageert op de reacties en vragen

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

Samengevat komt alles er wel op neer dat jij geen onderdeel bent van haar toekomstbeeld, hoe lekker jullie samen ook kunnen zoenen.
Dus move on, zoek een vrouw die wel de moeite waard is :)
Dus. Dat.
pi_125355040
Iemand die werkelijk van je houd vraagt nooit geld voor zoiets.
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:44:18 #67
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_125358673
Jeuzus :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_125358946
Oke.
Trololololo.

Ik kan dit niet serieus nemen hoor.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:28:28 #69
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_125360298
quote:
Dus als je een vrouw bezwangerd en daarna niets meer van je laat horen en het vrouwtje het uit laat zoeken met de koters ben je geen hufter maar sta je gewoon heel relaxed in het leven en zie je wel hoe het gaat? :D :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:32:27 #70
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_125360447
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:58 schreef Calimero88 het volgende:
Als de kinderen groot zijn, wil ze naar het midden oosten ( paar weken ) als het bevalt wil ze er langer heen/blijven.
..
Het midden oosten nog wel... Ja, daar zijn de mensen zo relaxed. Totaal geen spanningen daar :')
pi_125361388
TS word binnenkort ingeruild voor een noord-afrikaan. Veel succes TS! :') w/
pi_125361613
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.
Trololololo.

Dit.

En als wel serieus, dan serieus hard wegrennen!
pi_125361810
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.
Trololololo.

Ik dacht ook al: dit moet een troll zijn! :o Vooral na de zin 'het buitenlandse ras' :D Dat riekt naar het uitlokken van reacties.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')