het buitenlander ras?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Alleen krijg ik het gevoel na ons gesprek van afgelopen week dat ze meer ziet zitten in een buitenlander vanwege de hoe zij het noemt ''relaxte houding' van dat ras, dan in mij.
Helaas, want je bent een parkeer-vriendje totdat ze weer een man gevonden heeft waar ze mee gaat trouwen, en dan laat ze je vallen als een baksteen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Om haar te verlaten is voor mij op dit moment geen optie.
Dit vind ik niet meer dan normaal.. Maar wat de rest betreft uhhhquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen
watquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Hallo Fokkers,
Sinds 4 maanden heb ik een relatie met een meisje van 24 jaar. Ze heeft 2 kinderen van 7, en 4 jaar.
Is zij nou wel of geen Nederlander? Ik vind die laatste zin maar - ehm... - raar bij een moeder van 24. (En ik moet erbij zeggen dat de vooroordelen al beginnen bij mij.)quote:Hiervoor heeft ze een paar relaties gehad met buitenlanders ( de kinderen zijn dus ook van een buitenlander, vader heeft geen enkel contact meer)
De cultuur egypte/marokko en die landen spreekt haar heel erg aan, en ze zegt dat die mensen altijd heel relaxed leven, en het ' allemaal wel zien hoe het gaat '
quote:Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
En de rest? Ze onderhoudt haar twee kinderen met drie dagen werken?quote:Ik heb haar aangegeven dat ik me volledig wil geven in de relatie en het zie zitten om samen met haar aan een toekomst te bouwen, en haar best wil ondersteunen op financiele vlak, als ze ergens te kort komt.( heb zelf een goed verdiende fulltime baan ) zij werkt maar 3 dagen.
Was ze getrouwd met de vader van haar kinderen?quote:Verder geeft ze dat je je pas volledig kan geven voor iemand indien je getrouwd bent. Zo'n bizarre uitspraak had ik nog nooit gehoord.
Riiight.quote:Alleen krijg ik het gevoel na ons gesprek van afgelopen week dat ze meer ziet zitten in een buitenlander vanwege de hoe zij het noemt ''relaxte houding' van dat ras, dan in mij.
En waarom niet? Denk er maar serieus over na. Naast dit alles, ben je bereidt om als vader te dienen voor die twee kinderen?quote:Al dit alles geeft me zelf geen fijn gevoel, met als resultaat dat ik erg slecht slaap en eet. Om haar te verlaten is voor mij op dit moment geen optie.
Ren weg.quote:Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Serieus antwoorden graag.
Wegwezen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
Wat is daar zo heel gek aan? Zeker als iemand niet veel geld heeft en je gaat een weekend mee zitten eten kan dat aardig oplopen voor de ander en gewoon teveel zijn.quote:
Daarom stuurt ze ook aan op. Immers, je kunt je pas helemaal geven als je getrouwd bentquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef NotYou het volgende:
Er zit maar één ding op: trouwen in gemeenschap van goederen.
True. Maar als je elke dag een paar minuten doucht (en in zijn geval dus 3 dagen, want 1 dag door de week en t weekend) kost dat letterlijk een paar cent, dus te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat is daar zo heel gek aan? Zeker als iemand niet veel geld heeft en je gaat een weekend mee zitten eten kan dat aardig oplopen voor de ander en gewoon teveel zijn.
De boodschappen betalen vind ik wel wat anders dan geld geven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat is daar zo heel gek aan? Zeker als iemand niet veel geld heeft en je gaat een weekend mee zitten eten kan dat aardig oplopen voor de ander en gewoon teveel zijn.
En misschien heeft TS wel een dure smaak en wil hij ook een biertje drinken..quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef CoolGuy het volgende:
Dan eet hij dus ook 3 dagen daar, en dan zou hij dus 20 / 3 = 9,33 euro per dag aan eten naar binnen duwen? Het lijkt mij dat als die meid maar 3 dagen werkt, het niet breed heeft en 2 kinderen heeft die te eten moeten hebben, dat zij niet dergelijke 'luxueuze'maaltijden op tafel tovert ter waarde van 9,33 euro per persoon.
Waarom zij dan die 20 euro op baseert is mij een raadsel?
Jij laat ook een paar euro achter als je bij je vriend gedoucht hebt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Muntjesautomaat, net als op de campingquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij laat ook een paar euro achter als je bij je vriend gedoucht hebt?
Als hij de boodschappen en extra kosten niet zou kunnen dragen zou ik dat prima vinden ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Jij laat ook een paar euro achter als je bij je vriend gedoucht hebt?
Dan haal jij de boodschappen voor 't weekend, vind ik wat anders dan 20 euro achter moeten laten als je er bent geweest.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als hij de boodschappen en extra kosten niet zou kunnen dragen zou ik dat prima vinden ja.
Awhh je bent echt lief, dan zit er maar een ding op:quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Calimero88 het volgende:
Omdat ze zelf geen cent te makken heeft, geeft ze de kinderen wel te eten, en ondervoed ze zich zelf als het ware.
Geld geven ziet zij inderdaad in de vorm van boodschappen doen + douche, en ander gebruik van elektra ( bijvoorbeeld telefoon opladen ) . Ze geeft aan dat als een lamp niet aanstaat, maar de stekker wel in het contact, dat dit geld kost. Dit heb ik nooit gweten. Jullie?
Het liefst wil ze dat ik boodschappen haal voor de hele week op mijn kosten ( terwijl ik er niet eens altijd meer ben ) dan kookt zij wel zei ze.
Vraag haar morgen nog ten huwelijk, lekker gek en spontaan!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh misschien kunnen jullie ook een kindje maken en trouwen, zo worden jullie een echte familie!
Maar eerst moet jij ontslag nemen en lekker chill doen, swagswag
Yolo
watquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Calimero88 het volgende:
Ze geeft aan dat als een lamp niet aanstaat, maar de stekker wel in het contact, dat dit geld kost. Dit heb ik nooit gweten. Jullie?
Dan ben ik dus ook 20 euro kwijt aan boodschappen maar is het anders ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Dan haal jij de boodschappen voor 't weekend, vind ik wat anders dan 20 euro achter moeten laten als je er bent geweest
Vind ik wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan ben ik dus ook 20 euro kwijt aan boodschappen maar is het anders ?
TS KAP ERMEE GEEF JE GELD NU AAN MIJ IK HEB HET HARDER NODIG, BIJ MIJ MAG JE GRATIS DOUCHENquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Calimero88 het volgende:
Omdat ze zelf geen cent te makken heeft, geeft ze de kinderen wel te eten, en ondervoed ze zich zelf als het ware.
Geld geven ziet zij inderdaad in de vorm van boodschappen doen + douche, en ander gebruik van elektra ( bijvoorbeeld telefoon opladen ) . Ze geeft aan dat als een lamp niet aanstaat, maar de stekker wel in het contact, dat dit geld kost. Dit heb ik nooit gweten. Jullie?
Het liefst wil ze dat ik boodschappen haal voor de hele week op mijn kosten ( terwijl ik er niet eens altijd meer ben ) dan kookt zij wel zei ze.
Je kunt haar ook gewoon 100 geven voor een goede beurt en 25 extra als ze je er ook nog bij pijpt zonder condoom.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Calimero88 het volgende:
Tja, als je van die lekkere 'we zien wel hoe het gaat mentaliteit' hebt is dat vaak funest voor bijvoorbeeld je portemonnee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Hallo Fokkers,
De cultuur egypte/marokko en die landen spreekt haar heel erg aan, en ze zegt dat die mensen altijd heel relaxed leven, en het ' allemaal wel zien hoe het gaat '
Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas
Hahaha, ja, natuurlijk wil zij dat jij de boodschappen voor de hele week haalt. Immers, dan kost het haar niks, eet zij continue op jouw kosten, en in ruil daarvoor hoeft ze je maar 1 avond door de week en het weekend te zienquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Calimero88 het volgende:
Misschien mag ie wel anaal en is ze daar nog wel strak.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahaha, ja, natuurlijk wil zij dat jij de boodschappen voor de hele week haalt. Immers, dan kost het haar niks, eet zij continue op jouw kosten, en in ruil daarvoor hoeft ze je maar 1 avond door de week en het weekend te zien![]()
Wow man, dat je niet zegt tegen d'r dat ze het rambam kan krijgen. Overigens is het inderdaad zo schijnbaar dat als je een oplader ofzo in het stopcontact hebt maar je telefoon zit er niet aan, dat die oplader nog steeds stroom verbruikt.
Dat is echter zo miniem dat ik het bespottelijk vindt dat ze dát aanvoert als reden waarom jij zou moeten betalen. Dan zijn er wel andere dingen te bedenken die wel significante bijdragen leveren aan de hoogte van kosten etc.
Samengevat wil zij jou liever niet, het gaat haar te snel, je mag overal voor betalen, zelfs de hele week boodschappen als het aan haar ligt terwijl je er maar 3 dagen bent etc etc etc.
Ze moet wel HEEL erg lekker zijn en goed kunnen pijpen wil je deze shit allemaal door de vingers zien![]()
Iedereen maakt wel eens rekenfouten, het maakt niet uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]wow, vlaag van verstandsverbijstering hoor
Nee, want hij is "lekker relaxed" toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar de vader van haar kinderen betaalt toch gewoon kinderalimentatie?
quote:Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic
De enige reactie op de betreffende vrouw is het zwaaien met een dikke middelvinger.
GODVERquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Calimero88 het volgende:
Geld geven ziet zij inderdaad in de vorm van boodschappen doen + douche, en ander gebruik van elektra ( bijvoorbeeld telefoon opladen )
Ha! Had ik nou toch het hele topic maar doorgelezenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:36 schreef destrovel het volgende:
Wanneer een plaatje meer zegt dan 1000 woorden:
[ afbeelding ]
Dus move on, zoek een vrouw die wel de moeite waard isquote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Samengevat komt alles er wel op neer dat jij geen onderdeel bent van haar toekomstbeeld, hoe lekker jullie samen ook kunnen zoenen.
Dus als je een vrouw bezwangerd en daarna niets meer van je laat horen en het vrouwtje het uit laat zoeken met de koters ben je geen hufter maar sta je gewoon heel relaxed in het leven en zie je wel hoe het gaat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Het midden oosten nog wel... Ja, daar zijn de mensen zo relaxed. Totaal geen spanningen daarquote:Op donderdag 4 april 2013 10:58 schreef Calimero88 het volgende:
Als de kinderen groot zijn, wil ze naar het midden oosten ( paar weken ) als het bevalt wil ze er langer heen/blijven.
..
Dit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.
Trololololo.
Ik kan dit niet serieus nemen hoor.
Ik dacht ook al: dit moet een troll zijn!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.
Trololololo.
Ik kan dit niet serieus nemen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |