abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124797873
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jij laat ook een paar euro achter als je bij je vriend gedoucht hebt?
Muntjesautomaat, net als op de camping :s)
pi_124797917
Omdat ze zelf geen cent te makken heeft, geeft ze de kinderen wel te eten, en ondervoed ze zich zelf als het ware.

Geld geven ziet zij inderdaad in de vorm van boodschappen doen + douche, en ander gebruik van elektra ( bijvoorbeeld telefoon opladen ) . Ze geeft aan dat als een lamp niet aanstaat, maar de stekker wel in het contact, dat dit geld kost. Dit heb ik nooit gweten. Jullie?

Het liefst wil ze dat ik boodschappen haal voor de hele week op mijn kosten ( terwijl ik er niet eens altijd meer ben ) dan kookt zij wel zei ze.
pi_124797941
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Jij laat ook een paar euro achter als je bij je vriend gedoucht hebt?
Als hij de boodschappen en extra kosten niet zou kunnen dragen zou ik dat prima vinden ja.
pi_124797956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

20 / 3 = 9,33 euro
:')
pi_124797965
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Als hij de boodschappen en extra kosten niet zou kunnen dragen zou ik dat prima vinden ja.
Dan haal jij de boodschappen voor 't weekend, vind ik wat anders dan 20 euro achter moeten laten als je er bent geweest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124798025
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Calimero88 het volgende:
Omdat ze zelf geen cent te makken heeft, geeft ze de kinderen wel te eten, en ondervoed ze zich zelf als het ware.

Geld geven ziet zij inderdaad in de vorm van boodschappen doen + douche, en ander gebruik van elektra ( bijvoorbeeld telefoon opladen ) . Ze geeft aan dat als een lamp niet aanstaat, maar de stekker wel in het contact, dat dit geld kost. Dit heb ik nooit gweten. Jullie?

Het liefst wil ze dat ik boodschappen haal voor de hele week op mijn kosten ( terwijl ik er niet eens altijd meer ben ) dan kookt zij wel zei ze.
Awhh je bent echt lief, dan zit er maar een ding op:
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh misschien kunnen jullie ook een kindje maken en trouwen, zo worden jullie een echte familie! O+
Maar eerst moet jij ontslag nemen en lekker chill doen, swagswag

Yolo
Vraag haar morgen nog ten huwelijk, lekker gek en spontaan!
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:10:44 #32
395200 deadprez
One more rail
pi_124798082
quote:
Ze geeft aan dat als een lamp niet aanstaat, maar de stekker wel in het contact, dat dit geld kost. Dit heb ik nooit gweten. Jullie?
wat :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124798154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Dan haal jij de boodschappen voor 't weekend, vind ik wat anders dan 20 euro achter moeten laten als je er bent geweest
Dan ben ik dus ook 20 euro kwijt aan boodschappen maar is het anders ?
pi_124798169
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dan ben ik dus ook 20 euro kwijt aan boodschappen maar is het anders ?
Vind ik wel. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124798279
quote:

TS KAP ERMEE GEEF JE GELD NU AAN MIJ IK HEB HET HARDER NODIG, BIJ MIJ MAG JE GRATIS DOUCHEN
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:18:07 #36
236046 NotYou
tigerblood
pi_124798371
quote:

Je kunt haar ook gewoon 100 geven voor een goede beurt en 25 extra als ze je er ook nog bij pijpt zonder condoom. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:20:13 #37
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_124798441
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
Hallo Fokkers,

De cultuur egypte/marokko en die landen spreekt haar heel erg aan, en ze zegt dat die mensen altijd heel relaxed leven, en het ' allemaal wel zien hoe het gaat '

Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas
Tja, als je van die lekkere 'we zien wel hoe het gaat mentaliteit' hebt is dat vaak funest voor bijvoorbeeld je portemonnee.
Dit, dus.
pi_124798503
Zeg gewoon eens een weekendje 'we zien wel hoe het gaat' als ze wil dat je je portemonnee trekt. Dat maakt je superaantrekkelijk 8-)
pi_124798681
Ik snap dat je niet weg wil uit de relatie maar je ziet nu nog niet in wat er van je gevraagd wordt. Ze geeft nu al aan dat ze liever bij iemand is die relaxter leeft. Dat zeg je toch niet als je verliefd bent? Ik zou opzoek gaan naar iemand die elk minuut van de dag bij je wil zijn. Lijkt erop dat deze dame je al opgegeven heeft.
pi_124799438
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef Astonmartin22 het volgende:

[..]

:')
8)7 wow, vlaag van verstandsverbijstering hoor :')
pi_124799570
quote:

Hahaha, ja, natuurlijk wil zij dat jij de boodschappen voor de hele week haalt. Immers, dan kost het haar niks, eet zij continue op jouw kosten, en in ruil daarvoor hoeft ze je maar 1 avond door de week en het weekend te zien :')

Wow man, dat je niet zegt tegen d'r dat ze het rambam kan krijgen. Overigens is het inderdaad zo schijnbaar dat als je een oplader ofzo in het stopcontact hebt maar je telefoon zit er niet aan, dat die oplader nog steeds stroom verbruikt.

Dat is echter zo miniem dat ik het bespottelijk vindt dat ze dát aanvoert als reden waarom jij zou moeten betalen. Dan zijn er wel andere dingen te bedenken die wel significante bijdragen leveren aan de hoogte van kosten etc.

Samengevat wil zij jou liever niet, het gaat haar te snel, je mag overal voor betalen, zelfs de hele week boodschappen als het aan haar ligt terwijl je er maar 3 dagen bent etc etc etc.
Ze moet wel HEEL erg lekker zijn en goed kunnen pijpen wil je deze shit allemaal door de vingers zien :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 17:51:25 ]
pi_124799583
Gewoon zwanger maken en er dan vandoor gaan. Misschien dat ze je dan ook wat relaxeder vindt.

Maar serieus, ze mag blij zijn in haar situatie op die leeftijd dat er überhaupt mannen zijn die open staan voor een relatie met haar. Dat ze jou het gevoel geeft alsof je niet goed genoeg bent is op z'n minst gezegd lachwekkend. Niet aan beginnen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:54:14 #43
236046 NotYou
tigerblood
pi_124799775
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hahaha, ja, natuurlijk wil zij dat jij de boodschappen voor de hele week haalt. Immers, dan kost het haar niks, eet zij continue op jouw kosten, en in ruil daarvoor hoeft ze je maar 1 avond door de week en het weekend te zien :')

Wow man, dat je niet zegt tegen d'r dat ze het rambam kan krijgen. Overigens is het inderdaad zo schijnbaar dat als je een oplader ofzo in het stopcontact hebt maar je telefoon zit er niet aan, dat die oplader nog steeds stroom verbruikt.

Dat is echter zo miniem dat ik het bespottelijk vindt dat ze dát aanvoert als reden waarom jij zou moeten betalen. Dan zijn er wel andere dingen te bedenken die wel significante bijdragen leveren aan de hoogte van kosten etc.

Samengevat wil zij jou liever niet, het gaat haar te snel, je mag overal voor betalen, zelfs de hele week boodschappen als het aan haar ligt terwijl je er maar 3 dagen bent etc etc etc.
Ze moet wel HEEL erg lekker zijn en goed kunnen pijpen wil je deze shit allemaal door de vingers zien :')
Misschien mag ie wel anaal en is ze daar nog wel strak. :@ :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_124799928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

8)7 wow, vlaag van verstandsverbijstering hoor :')
Iedereen maakt wel eens rekenfouten, het maakt niet uit
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:17:11 #45
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_124800496
1) Ze geeft aan liever een buitenlander te hebben
+
2) Je mag alle boodschappen betalen
+
3) Ze wil je niet vaker dan 3 dagen per week zien

Dus hoeveel 1+1 moeten we nog voor je doen? :|W
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_124800827
Ze vindt je niet leuk genoeg. Maar je bent wel een leuke stabiele 2e keuze waar ze nog wel mee kan leven als er niks anders langskomt.
pi_124804404
Ik ken je gevoel dat je iemand echt super leuk vind terwijl diegene eigenlijk niet helemaal de juiste voor je is. Ik heb eerlijk gezegd echter het idee dat zij niet zo gek op jou is als jij op haar. Anders zou je iemand het liefst iedere dag zien. Snap dat het anders is met kids, maar dan zou je toch juist er gewoon 100% voor gaan als alles goed zit? En het geldissue snap ik ook. Aan de ene kant wil ze het graag want ze kan het goed gebruiken maar aan de andere kant voelt ze zich lullig. Als je er toch nog meer door wilt gaan: Leg het gewoon op haar nachtkastje als je weggaat zodat ze het s' avonds vind.

Het is niet leuk om te horen misschien maar ik ben bang dat dit vroeg of laat niet meer werkt. Dus denk om jezelf en maak een verstandige keuze!
pi_124805902
2 kinderen, waar ben je aan begonnen TS :')
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:26:56 #49
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_124806433
Ik wil hier echt even op reageren, ik ben zelf namelijk stiefmoeder en ben dit ook in hele korte tijd geworden.

Als je een relatie met iemand met een kind krijgt, dan moet je er op rekenen dat alles ofwel HEEL snel gaat, omdat de betreffende ouder een goede basis voor de kinderen wil ofwel HEEL langzaam, dat je pas na maanden voorgesteld wordt aan de kinderen omdat ze dit een betere situatie vinden voor de kinderen om iedere twijfel aan een relatie uit te sluiten.

Wat er bij jou gebeurd kan ik met geen van beide gang van zaken rijmen. Eerst gaat ze super hard en dan ineens trapt ze op de rem. De kinderen is dit niet goed voor, jou gevoel is dit niet goed voor en dit betekend al een valse start.

Het feit dat ze van jou meteen geld verlangt als je langskomt vind ik echt gevaarlijk. Dat ze vraagt of je eens de boodschappen wil doen omdat je mee eet en ze krap bij kas zit vind ik niet raar, maar wat ze van je verlangt gaat te ver.

Het lijkt er op dat je een soort van reboundboy bent. Ik zeg dit niet om je een slecht gevoel te geven, maar om je te waarschuwen.

Let op de symptomen.... Is ze ineens erg afstandelijk, wil ze je minder zien, maar wil ze wel dat als je er bent, je er helemaal voor haar bent??
Dan is er de kans dat ze een ander op het oog heeft, maar jou er nog even langs wil hebben want hey, waarom je oude schoenen weg doen als je nog geen nieuwe hebt?

Zorg dat je je geld in je zak houdt en alleen wat meeneemt aan eten wat je savonds zelf wilt koken voor het hele gezin. Hierdoor geef je niet meer uit dan dat je zelf aan jezelf uit zou geven, want zoveel meer kost eten koken voor 4 personen niet. Maar zo laat je je ook geen geld aftroggelen!
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_124868469
Gisteravond met elkaar gesproken.
Ze heeft aangegeven dat ze erg in de stress zit, vanwege haar plannen en mij.

Als de kinderen groot zijn, wil ze naar het midden oosten ( paar weken ) als het bevalt wil ze er langer heen/blijven.
Daarnaast als de kinderen groot zijn, en ze willen de identiteit van hun vader weten ( woont in de randstad ) en ze willen er naar toe verhuizen, dat ze dan mee gaat. Op welke leeftijd de kinderen ook zitten, 7, 20, 40, 50, ze wil haar kroost achterna.
Ik heb haar laten weten, dat ik met vakantie wel eens naar het midden oosten wil, maar er niet wil blijven. Je hebt immers je hele leventje hier opgebouwd.

Volgende struikelblok is, dat ze twijfelt of ze uberhaupt in de toekomst gezien nog wel een kind wil. Daar kan ze op dit moment nog geen zinnig antwoord op geven.

Dit zijn de 2 punten waar ze toch wel tegen aan bokst. Ze wil aan 1 kant heel graag bij me zijn zegt ze, maar aan de andere kant wil ze op dit moment in de toekomst ook weer haar droom verwezenlijken. ( vraag me af hoe ze dit wil doen, omdat ze maar 3 dagen werkt, maar dat terzijde )

Goed, op dit moment ben ik erg emotioneel, en ik mis haar nu al. Afgelopen nacht geen oog dicht gedaan, en constant met tranen in de ogen. Als ik bij haar ben, maakt me dat rustig/relaxed. Zelfs gisteravond hebben we ' gewoon ' gezoend, en elkaar innig omhelst. We weten allebei hoe goed we het kunnen hebben. Die fase hebben we op het begin ook gehad.

Wat is nou een goede aanpak om van de gedachte af te komen dat ik naar haar verlang ?
Moet ik haar nog een keer bellen om te vragen hoe het the day after is?
Of ze echt tevreden is met het besluit om te stoppen?

Help...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')