Nee, want hij is "lekker relaxed" toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar de vader van haar kinderen betaalt toch gewoon kinderalimentatie?
quote:Als bijkomstig feit zit ze erg krap bij kas, en als ik daar dan ben, vind ze eigenlijk dat ik haar een bedrag van ongeveer 20 euro moet geven voor eten/boodschappen, en het gebruik van de douche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic
De enige reactie op de betreffende vrouw is het zwaaien met een dikke middelvinger.
GODVERquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Calimero88 het volgende:
Geld geven ziet zij inderdaad in de vorm van boodschappen doen + douche, en ander gebruik van elektra ( bijvoorbeeld telefoon opladen )
Ha! Had ik nou toch het hele topic maar doorgelezenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:36 schreef destrovel het volgende:
Wanneer een plaatje meer zegt dan 1000 woorden:
[ afbeelding ]
Dus move on, zoek een vrouw die wel de moeite waard isquote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Samengevat komt alles er wel op neer dat jij geen onderdeel bent van haar toekomstbeeld, hoe lekker jullie samen ook kunnen zoenen.
Dus als je een vrouw bezwangerd en daarna niets meer van je laat horen en het vrouwtje het uit laat zoeken met de koters ben je geen hufter maar sta je gewoon heel relaxed in het leven en zie je wel hoe het gaat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Calimero88 het volgende:
De cultuur egypte/marokko en die landen spreekt haar heel erg aan, en ze zegt dat die mensen altijd heel relaxed leven, en het ' allemaal wel zien hoe het gaat '
Het midden oosten nog wel... Ja, daar zijn de mensen zo relaxed. Totaal geen spanningen daarquote:Op donderdag 4 april 2013 10:58 schreef Calimero88 het volgende:
Als de kinderen groot zijn, wil ze naar het midden oosten ( paar weken ) als het bevalt wil ze er langer heen/blijven.
..
Dit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.
Trololololo.
Ik kan dit niet serieus nemen hoor.
Ik dacht ook al: dit moet een troll zijn!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.
Trololololo.
Ik kan dit niet serieus nemen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |