quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef outcast_within het volgende:
I didn't know how fucked up people were until i saw their shares
quote:Op zondag 7 april 2013 18:09 schreef ChatGirl het volgende:
Om vervolgens het vertrouwen in de mensheid weer tot een absoluut dieptepunt te laten zakkenDe reacties onder dit bericht zijn echt van een dieptriest niveau.
http://www.facebook.com/nlvaderland/posts/637586652923339
Erger je los.quote:Op zondag 7 april 2013 19:28 schreef CAT988h het volgende:
https://www.facebook.com/(...)land/360481554060373
Deze dus:quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:31 schreef OverRated het volgende:
De eerste neppe zielige verhalen over Boston zijn ook alweer verschenen
Al die likes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
In die reacties staat gewoon dat het nep is, maar natuurlijk wordt het weer fanatiek gedeeld
Like = Respect
Share = Prayer![]()
Tering.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
In die reacties staat gewoon dat het nep is, maar natuurlijk wordt het weer fanatiek gedeeld
Like = Respect
Share = Prayer![]()
en dezequote:Op dinsdag 16 april 2013 12:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Like = Respect
Share = Prayer![]()
Die laatste comment?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Like = Respect
Share = Prayer![]()
Er zijn 'maar' 3 mensen dood waarvan een 8 jarig jongetje. Als dit verhaal van trouwen waar zou zijn was de media er al lang opgedoken...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Reacties spreken elkaar wel tegen trouwens. De een spreekt van comforting van een unknown victim, de ander over zijn vriendin.
Dat kind heeft wel lange oren. Ik zou ermee naar de huisarts gaan....quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef A.Jensen het volgende:
Tering, ik ben begin de mensheid steeds meer te haten als ik die shit hierboven zie..
En dan nu in het huisvrouwenjournaal..
[ afbeelding ]
http://www.hoax-slayer.com/boston-child-victim-image.shtmlquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:45 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
en deze
[ afbeelding ]
Volgens de omschrijving zou er een 8-jarig meisje zijn omgekomen door de explosies, terwijl dat niet klopt
30.000 shares!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef A.Jensen het volgende:
Tering, ik ben begin de mensheid steeds meer te haten als ik die shit hierboven zie..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Dat kind heeft wel lange oren. Ik zou ermee naar de huisarts gaan....
Viel mij ook al op ja wat een verademing om dat een keer niet te lezen, maar haar "mannetje" zal dat zo wel weer intypen zoals altijdquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]valt mee dat er het woord TROTS! niet bijstond
Als het mag van 'de directrice' natuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:01 schreef A.Jensen het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja wat een verademing om dat een keer niet te lezen, maar haar "mannetje" zal dat zo wel weer intypen zoals altijd
Lol veel huisvrouwvrienden heb je. Eén die dit soort zooi post en al iig twee die het liken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
TOPPIE!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bezielt deze mensen tochquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit idd, ik snap heus wel dat je als ouder supertrots bent als je kind iets leert, het eerste woordje, eerste tekening, leren schrijven, lezen etc.. Maar hoe kun je nu 'trots' zijn op je kindje dat nog niets kan, behalve groeien en poepen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:49 schreef Chai het volgende:
Snap ook niet waarom ze zo snel trots zijn op zulke dingen. In dit geval dus nog net niet, maar vaak zijn ze wel gewoon trots als het kind groeit. Nou knap hoor, van dat kind, dat het zichzelf niet uithongert.
Uhuh, een maat van mij wist gisteren op Facebook te zetten (inc. foto) dat hij trots op z'n dochter was omdat ze in de dierentuin de pinguïns heeft gevoerd. Als je daar al trots op bent..quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:49 schreef Chai het volgende:
Snap ook niet waarom ze zo snel trots zijn op zulke dingen. In dit geval dus nog net niet, maar vaak zijn ze wel gewoon trots als het kind groeit. Nou knap hoor, van dat kind, dat het zichzelf niet uithongert.
Weer wat geleerd, moslims zijn een diersoort.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Uhuh, een maat van mij wist gisteren op Facebook te zetten (inc. foto) dat hij trots op z'n dochter was omdat ze in de dierentuin de pinguïns heeft gevoerd. Als je daar al trots op bent..
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind dit wel logisch klinken eigenlijk, als je moslims vervangt door allochtonen o.i.d.
Ik zei ook niet dat ik het er mee eens ben, maar het klinkt wel logischquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Hopelijk begrijp je dat nationaliteit niet genetisch bepaald wordt, maar cultureel. Een neger is nog steeds een neger als hij in Nederland woont, maar daarom is het nog wel een Nederlander en geen Afrikaan oid.
Oh my.quote:
Chai.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:49 schreef Chai het volgende:
WTFquote:
Tsja ik weet het, van je familie moet je het maar hebben hequote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol veel huisvrouwvrienden heb je. Eén die dit soort zooi post en al iig twee die het liken.
Tip: je kan ook bepaalde mensen uit je news feed weren zonder ze te unfrienden.
Een echte vent wil geen kitten, die neemt er gewoon eentje ongeacht wat zn vrouw ervan denkt.quote:
Als ze dat toelaten in het leger moeten ze de hele zooi maar meteen opdoekenquote:
n echte vent wil maar een poes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Een echte vent wil geen kitten, die neemt er gewoon eentje ongeacht wat zn vrouw ervan denkt.
Haha artsen verdienen wel meer dan 2200. Waar hebben ze deze non-info vandaan vraag je je af )quote:
Ja jeetje, alsof ik hier wél zit te wachten op dezelfde zielige plaatjes waar men op Facebook ook niet op zit te wachten.quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Een echte vent wil geen kitten, die neemt er gewoon eentje ongeacht wat zn vrouw ervan denkt.
Ik ben bang dat dit haar hobby isquote:Op woensdag 17 april 2013 01:13 schreef A.Jensen het volgende:
Laat dat gedrocht eens een hobby zoeken
Deel het nou gewoonquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja jeetje, alsof ik hier wél zit te wachten op dezelfde zielige plaatjes waar men op Facebook ook niet op zit te wachten.
Die schop je dan toch gewoon meteen uit je vriendenlijst.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik zo vaak voorbij komen. Met wie ga je anders slapen? Met de op-een-na-liefste? En dan nog, wat heb ik daarmee te maken?
Nou moet ik ook wel zeggen dat deze persoon elk uur wel een statusupdate schrijft van wat ze nu doet.
'Vanmiddag gordijnen en lamp kopen!'
'Gordijnen en lamp gekocht!'
'Me mannetje bezig gordijnen op te hangen!
'Staat de lamp hier goed?'
'Waren eerst niet zeker over de lamp, maar alles hangt/staat!'
'Heel gelukkig met de gordijnen!'
En de dag erna: 'spierpijn van gordijnen ophangen!'
Dat blijft het zeker. Maar of het persé voor make-up is twijfel ik.. Je ziet niet echt waar het voor bedoeld is.quote:
Zou misschien zelfs voor sterilisatie kunnen zijn, denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:02 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dat blijft het zeker. Maar of het persé voor make-up is twijfel ik.. Je ziet niet echt waar het voor bedoeld is.
Gewoon een eng plaatje van google en een verhaal erbij verzinnen en je hebt een hit op facebook!
Helaas kan dit zeker wel voor cosmetica zijn. In Nederland mogen de testen niet meer uitgevoerd worden, maar de producten die op dieren zijn getest verbieden heeft geen zin. Dan kan je geen cosmetica-, schoonmaak- of schrijf-print product meer verkopen.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:46 schreef Mokkels het volgende:
Nog iemand in de categorie: delen zonder er iets vanaf te weten:
[ afbeelding ]
Hihi, door die enorme spelfout aan het eind vraagt degene die het deelt of je hem/haar ook net zo schandaling vindquote:
Een meisje had die afbeelding geshared. Ik heb het geliked en 10 seconde later heeft ze de afbeelding verwijderd.quote:
Ze liggen gewoon te slapen, niks aan de hand.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:46 schreef Mokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh verschrikkelijk he haha. Ja zo een heb ik er ook.. ze zette er laatst op dat ze een date had.... met haar eigen mannetje!quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik zo vaak voorbij komen. Met wie ga je anders slapen? Met de op-een-na-liefste? En dan nog, wat heb ik daarmee te maken?
Nou moet ik ook wel zeggen dat deze persoon elk uur wel een statusupdate schrijft van wat ze nu doet.
'Vanmiddag gordijnen en lamp kopen!'
'Gordijnen en lamp gekocht!'
'Me mannetje bezig gordijnen op te hangen!
'Staat de lamp hier goed?'
'Waren eerst niet zeker over de lamp, maar alles hangt/staat!'
'Heel gelukkig met de gordijnen!'
En de dag erna: 'spierpijn van gordijnen ophangen!'
Raar, want het is niet bepaald logisch.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het er mee eens ben, maar het klinkt wel logisch
"Als mij" vind ik schandaligquote:Op woensdag 17 april 2013 10:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hihi, door die enorme spelfout aan het eind vraagt degene die het deelt of je hem/haar ook net zo schandaling vind
Worden cosmeticaproducten op dieren getest?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:00 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Helaas kan dit zeker wel voor cosmetica zijn. In Nederland mogen de testen niet meer uitgevoerd worden, maar de producten die op dieren zijn getest verbieden heeft geen zin. Dan kan je geen cosmetica-, schoonmaak- of schrijf-print product meer verkopen.
Merken die claimen niet op dieren te testen, liegen niet, maar de producten die zij maken bevatten (bijna altijd) ingrediënten die wèl op dieren zijn getest. (ooit)
Dat betekend dat ingrediënten die vóór 11 maart 2009 op dieren zijn getest, wel in de producten die in NL en EU worden verkocht, mogen zitten.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
... ropese markt is, waarvan de veiligheid van cosmetica-ingrediënten (vanaf genoemde datum) op dieren is getest. De veiligheid van ...
----------
Het gebeurd dus gelukkig niet meer voor de make-up die in Europa word verkocht.
Bij 'mannetje' denk ik aan een peuter ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 10:49 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ohhh verschrikkelijk he haha. Ja zo een heb ik er ook.. ze zette er laatst op dat ze een date had.... met haar eigen mannetje!Superveel reacties:"Oh meis geniet ervan met je mannetje"
Zelfde persoon ging laatst uit met de dinnetjes, eerst kondigde ze dat natuurlijk aan, toen weer een foto, in de stad weer foto's "lekker gezellig doen met mijn dinnetjes" dag erna "Super leuk gehad met mijn dinnetjes"
![]()
Het wordt ook steeds erger, een kennis van mij plaatste erop dat ze bloed had laten prikken, ik bedoel.. als dat allemaal op Facebook gezet moet worden tegenwoordig.
Denken die mensen daardoor echt bijzonder te zijn?
Maar die producten raken eenmaal op dus dan zit er over een tijd gelukkig niks meer in.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:51 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Dat betekend dat ingrediënten die vóór 11 maart 2009 op dieren zijn getest, wel in de producten die in NL en EU worden verkocht, mogen zitten.
Het gebeurd idd gelukkig niet meer, maar de producten zitten er wel in.
Een ingrediënt als Alcohol-Denat of nitrochoriformaldehydratium ofzo raakt niet op en zal waarschijnlijk altijd gebruikt blijven worden, en is in het verleden op dieren getest.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:00 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Maar die producten raken eenmaal op dus dan zit er over een tijd gelukkig niks meer in.
In ieder geval....mensen moeten niet zomaar alles delen op facebook.
Ja het lijkt me voor het "mannetje" ook echt een afknapper, zo wil je toch niet genoemd worden....quote:Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij 'mannetje' denk ik aan een peuter ofzo
fucking enge fotoquote:Op woensdag 17 april 2013 14:52 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik zag deze net toen ik wat foto's bekeek van iemand
[ afbeelding ]
THIS IS YO BRAIN ON DRUGS!
Oh gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was die dat dachtquote:
Ik vind ze beide gewoon een beetje eng. Links = Surprise, buttsex! Rechts is yo brain on drugsquote:Op woensdag 17 april 2013 15:02 schreef simmu het volgende:
wat heeft die linker snoezige wimpers![]()
oh sorrie. ben alweer weg. /lidvanteammoeders
geloof me, ik heb ze wel erger gezienquote:Op woensdag 17 april 2013 15:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik vind ze beide gewoon een beetje eng. Links = Surprise, buttsex! Rechts is yo brain on drugs
Lelijke kinderen
Like of je houdt niet van kinderen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:52 schreef Triptamine2 het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, wat een hondslelijke kinderen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:52 schreef Triptamine2 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of het magquote:Op woensdag 17 april 2013 15:27 schreef CherryLips het volgende:
eh, is het wel de bedoeling dat er foto's van kinderen van iemand z'n fb hier worden gepost? Ik zou er niet blij van worden als iemand mijn foto's hier neerkwakt.
Met andere woorden... dit is een heeelee oude foto?quote:Op woensdag 17 april 2013 08:46 schreef Mokkels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:25 schreef cinnamon_M het volgende:
De hele facebookpagina van deze man (collega) is één grote ergernis:
https://www.facebook.com/marius.vanderlinden.3?fref=ts
Hoe durft tie!quote:Dit zijn de "helden" die met nog een vierde een meisje van 9 jaar in elkaar sloegen in Capelle Krimpen aan de Ijssel voor geld, wat ze misschien niet eens bij zich had.
Politie heeft ze al, maar deel deze foto, zodat ze landelijk herkend worden, deze klootzakken !
Kan.. maar het hoeft niet voor make-up te zijn he, zoals bij het verhaal staat.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Met andere woorden... dit is een heeelee oude foto?
Vind ik leuk.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik heb net op Facebook gezet dat ik zit te fokken ! Dat zal ze leren.
Klopt dit eigenlijk wel?quote:Verzoek van de Ambulancedienst
Wij, medewerkers van ambulancediensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van: ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.
Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen.
Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood.
"ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING.
Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz...
steeds wie ze moeten contacteren.
Indien u meerdere nummers wil opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,...
't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan.
Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM.
Stuur en deel deze mail naar zoveel mogelijk personen, dan zal deze ICE bekend en gebruikt worden.
Ja.. Dit is iets wat wij op werk ook doenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Ceviche het volgende:
Deze kom ik steeds tegen:
[..]
Klopt dit eigenlijk wel?
In België kennelijk wel: http://www.lokalepolitie.be/5415/archief/278-ice.htmlquote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Klopt dit eigenlijk wel?
Zit wat in. Maar de meeste mensen slaan de nummers van hun ouders toch niet op bij hun voornaam? Bij mij staat er gewoon Pa & Ma, ook handig voor de hulpdienstenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Klopt dit eigenlijk wel?
Je moet onder zulke dingen gewoon "het zal allemaal wel meevallen zetten" zeker bij vrouwen kun je er dan vanuit gaan dat ze het niet meer doen of in beste geval je blokkerenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:26 schreef NotGuilty het volgende:
Van die mensen die elk hoofdpijntje, elk verkoudheidje, elk dipje op facebook zettenwaar vervolgens elke keer dezelfde mensen " beterschap!!!!!!" en " get well soon honey !!!!! " en " het heerst !!" en " aaahh liefie tochh!!" neerzetten
![]()
Echt elke week is deze persoon wel ziek, of hoofdpijn of buikpijn of whatever. Ook overdreven aankondigen dat Pietje Puk en Henk en Ingrid voor de duizendste keer langs komen om te kijken of het goed gaat.
Oja, het gaat om iemand van 30. Van een tiener had ik dat aandachtshoererige gedrag nog wel ergens kunnen plaatsen, wat het niet minder irritant zou maken, maar toch.
Dan heb je ruzie met de huisvrouwengilde.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:03 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je moet onder zulke dingen gewoon "het zal allemaal wel meevallen zetten" zeker bij vrouwen kun je er dan vanuit gaan dat ze het niet meer doen of in beste geval je blokkeren
Dat soort mensen mogen de tering krijgen met zulke plaatjesquote:Op woensdag 17 april 2013 17:26 schreef PollosHermanos het volgende:
[ afbeelding ]
en zo is het maar net jongens
Wat veel mensen over het hoofd zien is dat driekwart van alle telefoons zijn vergrendeld met een toets of swipe combinatie.... Dan heb je er nog niks aanquote:Op woensdag 17 april 2013 18:39 schreef Toempf het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar de meeste mensen slaan de nummers van hun ouders toch niet op bij hun voornaam? Bij mij staat er gewoon Pa & Ma, ook handig voor de hulpdiensten
Lol dit.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Wat veel mensen over het hoofd zien is dat driekwart van alle telefoons zijn vergrendeld met een toets of swipe combinatie.... Dan heb je er nog niks aan
Van die debiele plaatjes er ook altijd bij, wat moet dat in godsnaam dan voorstellenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:29 schreef PollosHermanos het volgende:
Nog eentje en dan stop ik:
[ afbeelding ]
De reacties van mensen erbij ook"Zo is het maar net" "Amen"
![]()
Ja, inderdaad. Blijf met je klauwen van m'n telefoon afquote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Wat veel mensen over het hoofd zien is dat driekwart van alle telefoons zijn vergrendeld met een toets of swipe combinatie.... Dan heb je er nog niks aan
Bij zowat iedere telefoon kan je wel een noodoproep doen als het toestel geblokkeerd is. Ik heb de Galaxy S2, en als je op noodoproep drukt terwijl je toestel geblokkeerd is, kan je linksonder op een persoontje met een alarm drukken, daar staat de lijst met nummers die je als ICE hebt toegevoegd. Dus soms kan je ook een ICE bellen als een telefoon geblokkeerd isquote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 17 april 2013 20:48 schreef Masspa het volgende:
[..]
Bij zowat iedere telefoon kan je wel een noodoproep doen als het toestel geblokkeerd is. Ik heb de Galaxy S2, en als je op noodoproep drukt terwijl je toestel geblokkeerd is, kan je linksonder op een persoontje met een alarm drukken, daar staat de lijst met nummers die je als ICE hebt toegevoegd. Dus soms kan je ook een ICE bellen als een telefoon geblokkeerd is.
Nog een kleine opvolger danquote:Op woensdag 17 april 2013 23:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]![]()
Maakt ook niet uit, was een goeien.
lol die krijgt even keiharde backfire op Facebookpostsquote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Airenu het volgende:
[..]
Nog een kleine opvolger dan![]()
[ afbeelding ]
"Jou herinnering".quote:Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover mijn dag op FB
Als ervaringsdeskundige deelde ik die irritatiequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Airenu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind de backfire-reacties gewoon geniaalquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige deelde ik die irritatieHet is namelijk je werk helemaal niet en kost bizar veel tijd
Haha ik ook hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind de backfire-reacties gewoon geniaal
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover mijn dag op FB
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Okuliarnik het volgende:
[..]Je gebruikt mokkakind. Ik heb dat ook eens neergeflikkerd. Was meteen alle zwarte medemensen in m'n FB-lijst kwijt
Op mijn telefoon staat gewoon ICE: Nummer van ouders. Hoewel een BB om te schamen is, is dit wel handig. Staat gewoon op mijn scherm, zelfs als het vergrendeld is.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Die laatste reactiequote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Airenu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom zijn er ICE apps, die ook bereikbaar zijn op een gelockt scherm. Zoek er maar eens op in google play.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk : Dquote:Op donderdag 18 april 2013 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die laatste reactieWat een slechte vergelijking.
Opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Okuliarnik het volgende:
[..]Je gebruikt mokkakind. Ik heb dat ook eens neergeflikkerd. Was meteen alle zwarte medemensen in m'n FB-lijst kwijt
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het maar net!!!!!
Alsof het zo goed gaat in de VSquote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het maar net!!!!!
Daarom, jailbreak. Bepaalde apps zijn beveiligd, maar je kan gewoon in mijn adresboek komen.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Wat een dramaqueen. Die heeft meer met zichzelf te doen dan met zijn moeder.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef Rodawa het volgende:
Pas geleden ook wat aangetroffen op mijn tijdlijn.
[ afbeelding ]
Zijn moeder ligt in het ziekenhuis. Heel erg natuurlijk, dat begrijp ik. Maar hoe kom je op het idee om in het ziekenhuis dan je moeders hand te pakken en daar een foto van te maken voor Facebook? Wat de neuk.
Een oude vriend van me (nu niet meer gelukkigquote:Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef Rodawa het volgende:
Pas geleden ook wat aangetroffen op mijn tijdlijn.
[ afbeelding ]
Zijn moeder ligt in het ziekenhuis. Heel erg natuurlijk, dat begrijp ik. Maar hoe kom je op het idee om in het ziekenhuis dan je moeders hand te pakken en daar een foto van te maken voor Facebook? Wat de neuk.
Damn, dat is ook gewoon respectloos. Dan doe je het echt voor de likes en de reacties, naar mijn idee. Zulk soort situaties hebben echt geen ondersteunend beeldmateriaal nodig. Deze jongen heeft trouwens nog een stuk of 5 van zulke foto's.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een oude vriend van me (nu niet meer gelukkig) heeft eens een vergelijkbare foto gemaakt waar hij de hand van z'n zojuist OVERLEDEN opa vasthield...
Ja hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:34 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik word eerlijk gezegd zooo moe van Facebook, heb wat mensen verwijderd en uit mijn nieuws overzicht gegooid.
Het valt me op dat ook steeds meer onzin wordt aangemoedigd, ben er elke keer weer verbaasd over.
Voorbeeldje: Iemand maakt een reis door Afrika inclusief mooie foto's, 3 likes.
Huis mama is pannenkoeken aan het bakken 30 likes.![]()
Ik doe er sowieso steeds minder mee, zet er soms muziek op, maar verder ben ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk met die onzin allemaal.
Wie doet er ook steeds minder mee??
Dus na de afluisterschroeven van prinses Margarita moet ik nu ook bang worden voor de flitsende vangrailbouten die me op de bon gaan slingerenquote:
Ja precies, zo ga ik er ook mee om. Het is gewoon een grote zee van ego en zo onoprecht in veel gevallen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:39 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde.
Ik heb al mijn foto's eraf gehaald, en post bijna niks meer. Als ik iets post is dat alleen voor een groep waarvan ik weet dat ze het leuk vinden, bepaalde dingen voor familie, of bepaalde dingen voor vrienden.
Verder heb ik nog maar weinig mensen in mijn lijst, alleen mensen waar ik echt regelmatig mee om ga. Scheelt een hoop!
Als je 1 van die plaatsen die bij A67 ziet ook daadwerkelijk bij de A67 kan vinden ben je een held!quote:
en dit geloven.quote:
Vergeet "Antilianen" niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef fratsman het volgende:
Er kwam er weer eentje voorbij hoor.
[ afbeelding ]
"Marokanen"![]()
en is allang achterhaald als nepquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dit plaatje komt uit 2001 ofzo, duikt 1 keer in de zoveel tijd weer op.
Dit dus... ik heb ook een aantal mensen op FB dat lid is van de zogenaamde 'flitsers in Z. Limburg'-FB paginaquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:35 schreef Syntos het volgende:
[..]
Of zorg gewoon dat je niet te hard rijd, zo moeilijk is het niet
De lijst is ook nep en al jaren oud...ik heb hem in 2006 al eens voorbij gehad op mijn werk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:35 schreef Syntos het volgende:
[..]
Of zorg gewoon dat je niet te hard rijd, zo moeilijk is het niet
Alsof de onnozelen des Facebooks de hint snappenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:12 schreef Rodawa het volgende:
Ik had nog wel iets in gedachte tegen die mensen die altijd foto's maken van hun bord met eten. Niet dat het nut heeft, maar gewoon voor het leuke. Namelijk een foto maken van je leeggegeten bord met als omschrijving: "hmm lekker spaghetti gegeten" of iets dergelijks.![]()
Ik heb het nog niet uitgevoerd, maar misschien doe ik dat binnenkort eens als ik het vergeet.
quote:In Australië zijn ze er wel klaar mee . Nu wij nog !!!!!!!
Hier kan heel Europa een lesje aan nemen !!!
Moslims die onder de Sharia-wet wensten te leven werden woensdag gevraagd om Australië verlaten, toen de regering zich richtte tot de radicalen in een poging om potentiële terreur- aanvallen te verijdelen.
Afzonderlijk zette Premier Howard woensdag kwaad bloed bij sommige Australische Moslims door te verklaren dat hij de inlichtingendiensten steunde die de binnenlandse moskeeën in de gaten houden.
Citaat:
'DE IMMIGRANTEN, NIET DE AUSTRALIERS, MOETEN ZICH AANPASSEN!
Aanvaard dit of vertrek. Ik ben het beu dat deze natie zich ongerust maakt of we een individu of een cultuur beledigen. Sinds de terreur aanslagen op Bali, hebben we een grote toename meegemaakt van patriotisme bij de meerderheid van de Australië, zoals we dat voordien nog nooit hebben meegemaakt.'
'Deze cultuur heeft zich ontwikkeld gedurende twee eeuwen van strijd, proberen en overwinningen door miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid nastreefden.'
'Wij spreken voornamelijk ENGELS. Niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japanees, Russisch, of welke andere taal dan ook. Daarom zeg ik U; als je deel wilt uitmaken van onze samenleving, dan hebben jullie geen andere keuze dan ONZE taal te leren.'
'De meeste Australiërs geloven in God. Dit is geen rechtse radicale politieke praat maar een vaststaand feit, omdat Christelijke mannen en vrouwen deze natie gesticht hebben, gefundeerd op Christelijke principes, en dit is duidelijk gedocumenteerd. En het is zeer zeker gepast om dit feit te tonen op de muren van onze scholen.
Als God u beledigt, dan stel ik voor dat u overweegt om een ander deel van de wereld uw thuis te noemen, want God maakt deel uit van onze cultuur.'
'Wij aanvaarden jullie geloof, en zullen ons niet afvragen waarom.
Het enige dat we van jullie vragen is dat jullie ons geloof accepteren en vredig en harmonieus met ons wilt samenleven.'
'Dit is ONS LAND, ONZE GROND, en ONZE MANIER VAN LEVEN, en we willen jullie alle mogelijkheden geven om hiervan te genieten. Maar als jullie nu eens eindelijk ophouden met klagen, jammeren, onze vlag te verscheuren, onze EED, ons Christelijk Geloof en onze levenswijze onderuit te halen, raad ik jullie ten zeerste aan om gebruik te maken van nog een ander Australisch voorrecht, '
'HET RECHT OM OP TE STAPPEN!'
'Als je niet gelukkig bent STAP DAN OP. Wij hebben jullie niet gedwongen om naar hier te komen. Jullie hebben zelf gevraagd om naar hier te komen, aanvaard dan ook het land dat jullie aanvaardde.'
Zoveel mogelijk doorsturen svp. naar je vrienden.
Dit is de waarheid en die mag ook eens gezegd worden
Lol, de A67 loopt echt niet langs Wessem en Roosteren of al die andere plaatsen die genoemd zijn.quote:
Oh, spuit 11quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je 1 van die plaatsen die bij A67 ziet ook daadwerkelijk bij de A67 kan vinden ben je een held!
Of gewoon slecht in topografie
Ik doe amper meer iets met Facebook. Alleen een leuk plaatje/artikel/muziekje delen met mijn vriend omdat die op andere tijden achter de pc zit dan ik, en een beetje chatten met 2 personen maar thats it. Het is dat er goede gesprekken opstaan die ik nog terug wil lezen maar anders had ik deze shit allang verwijderd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:34 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik word eerlijk gezegd zooo moe van Facebook, heb wat mensen verwijderd en uit mijn nieuws overzicht gegooid.
Het valt me op dat ook steeds meer onzin wordt aangemoedigd, ben er elke keer weer verbaasd over.
Voorbeeldje: Iemand maakt een reis door Afrika inclusief mooie foto's, 3 likes.
Huis mama is pannenkoeken aan het bakken 30 likes.![]()
Ik doe er sowieso steeds minder mee, zet er soms muziek op, maar verder ben ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk met die onzin allemaal.
Wie doet er ook steeds minder mee??
Ja ik heb ook overwogen om het te verwijderen maar er staan best wat mensen tussen waarmee ik contact wil houden (van een rondreis) en het leuk vind om te zien hoe het met ze gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik doe amper meer iets met Facebook. Alleen een leuk plaatje/artikel/muziekje delen met mijn vriend omdat die op andere tijden achter de pc zit dan ik, en een beetje chatten met 2 personen maar thats it. Het is dat er goede gesprekken opstaan die ik nog terug wil lezen maar anders had ik deze shit allang verwijderd.
quote:
O mijn god.quote:
Dat is met twee k's hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef fratsman het volgende:
Er kwam er weer eentje voorbij hoor.
[ afbeelding ]
"Marokanen"![]()
Dit is nu zo'n tekst waar je als man niets mee kunt, gewoon reageren met de woorden dat het allemaal wel mee zal vallen en het probleem van zulke domme statusupdates verdwijnt als sneeuw voor de zonquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:54 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, dus als ik een willekeurige vrouw wat pasta en groenten in haar handen druk, krijg ik vanzelf spaghetti?
Trouwens, wat heeft dat buikje en die kont er mee te maken![]()
Ook zijn ze niet erg specifiek over dat zaadje...
Ik zou zeggen fotosoep er iets moois van en deel hem op facebookquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef tjoptjop het volgende:
Hebben de bonsai-kittens eigenlijk al hun rentree gemaakt?
Geen facebookquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zou zeggen fotosoep er iets moois van en deel hem op facebook
Ik zag laatst wel de schildpadjes in plastic zakje als keychain.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef tjoptjop het volgende:
Hebben de bonsai-kittens eigenlijk al hun rentree gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |