eindelijk na een sniperdag op 23 maart van dit jaar en na druk druk druk en nog eens druk lekker 3 weken vacantie ben ik wel aan toe na al dat gewerk joepiequote:
Sniperdagquote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef ehouse het volgende:
[..]
eindelijk na een sniperdag op 23 maart van dit jaar en na druk druk druk en nog eens druk lekker 3 weken vacantie ben ik wel aan toe na al dat gewerk joepie
van dezelfde persoon :p
quote:Op zondag 7 april 2013 01:04 schreef N22 het volgende:
[..]
SniperdagOppassen, straks krijg je een kogel door je hoofd
Maar geen woord over dat ze stopt met roken voor de babyquote:Zo de stad in, zonder drank uiteraard, en niet naar een overvolle club, maar de knusse engel ! Voor de laatste keer maar even van genieten !mensen mogen hun oordeel voor zich houden ^^
vacantiequote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef ehouse het volgende:
[..]
eindelijk na een sniperdag op 23 maart van dit jaar en na druk druk druk en nog eens druk lekker 3 weken vacantie ben ik wel aan toe na al dat gewerk joepie
van dezelfde persoon :p
Vroeger deden meisjes dat in een poezie albumquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:09 schreef AthCom het volgende:
[..]
Mja.
Ik vraag me alleen af wat de meerwaarde is van zulk soort posts. Wat beweegt men ertoe zulke zooi te plaatsen ...
en dan eronder zetten ; ze heeft groot gelijkquote:
Ja want dat is zoooo bijzonderquote:Op zondag 7 april 2013 08:54 schreef TLC het volgende:
Mensen die schrijven wat ze gaan eten en erger nog, een foto van hun bord met eten maken
Precies dit... Dat zijn van die types die alles in de schijnwerpers willen hebben (zowel positief als negatief) omdat ze het ergens voelen knagen,...quote:Op donderdag 4 april 2013 15:31 schreef YogaLove het volgende:
[..]
en dat ze je dan minachtend aankijken als je vertelt dat je geen kinderen hebt en ook niet wilt.
Nee, het is ook helemaal niet grappig ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen die trek hebben maar op dieet zijn.
Plaatje is al 7000 keer gedeeld of zo, daar snap ik ook helemaal niks van.
Zet eens een mop neer hier, ik wil in dit topic eens iets lezen dat echt grappig isquote:Op zondag 7 april 2013 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het is ook helemaal niet grappig ofzo.
Johan heeft met een vriendin afgesproken in een restaurant. Hij staat in de badkamer en is met zijn scheerapparaat allemaal rare figuurtjes in zijn gezicht aan het scheren.quote:Op zondag 7 april 2013 11:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zet eens een mop neer hier, ik wil in dit topic eens iets lezen dat echt grappig is
Een trieste gedachte dat dit soort mensen stemrecht hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef outcast_within het volgende:
I didn't know how fucked up people were until i saw their shares
[ afbeelding ]
Wat een domheid zeg. Ga je toch lekker in die landen wonen met die lekkere hoge straffen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Stemmen allemaal PVVquote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Niet geshared door mij gelukkig.quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 11:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Johan heeft met een vriendin afgesproken in een restaurant. Hij staat in de badkamer en is met zijn scheerapparaat allemaal rare figuurtjes in zijn gezicht aan het scheren.
Dus op een gegeven moment zegt hij gekscherend tegen zijn kinderen: "Ik ben veel te laat dus ik moet straks zo snel als Speedy Gonzalez naar dat restaurant toe."
Johan is gelukkig net op tijd. Hij heeft een tafeltje voor twee personen bij het raam gereserveerd, omdat ze dan mooi uitzicht hebben. Zijn vriendin Marja is er inmiddels ook. Als ze het restaurant binnenlopen ziet hij op het tafeltje dat hij besproken had een bordje 'Gereserveerd' staan. 'Jammer,' denkt Johan 'maar ik ga mijn avond er niet door laten verpesten.' Dus ze krijgen een tafeltje vlak bij de wc's. Het is niet heel druk in het restaurant maar ook niet stil. Johan en zijn vrienden zeggen dan vaak 'Het is gezellig druk'.
Dus ze zitten te eten en het is heel gezellig. Als ze aan de koffie zitten valt het Johan en Marja wel op dat er steeds mensen wat muntjes neerleggen op het lege schoteltje van Marja's koffiekopje.
Johan begint te lachen en zegt: "Ze denken zeker dat je de toiletjuffrouw bent!"
Zegt Marja: "Ja dat ben ik helemaal niet!"
quote:Op zondag 7 april 2013 18:04 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
![]()
Kijk, dat had ik nodig in dit topic. Nu heb ik weer vertrouwen in de mensheid
Die pagina is 2 topics geleden al genoemd. Maar het blijft vermakelijkquote:Op zondag 7 april 2013 19:28 schreef CAT988h het volgende:
https://www.facebook.com/(...)land/360481554060373
Oh, excusesquote:Op zondag 7 april 2013 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die pagina is 2 topics geleden al genoemd. Maar het blijft vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |