Hoe vaak ik die al niet tegen ben gekomen . Dat is niet proud to be a woman , dat is meer leve de dwangneuroses als ik dat zo lees , wie kijkt er nou 10 in de koelkast zonder iets te pakkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
1) De spelling
2) Alsof dit alleen geldt voor vrouwen
3) Alsof het iets is om trots op te zijn
Vrouwen die trek hebben maar op dieet zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoe vaak ik die al niet tegen ben gekomen . Dat is niet proud to be a woman , dat is meer leve de dwangneuroses als ik dat zo lees , wie kijkt er nou 10 in de koelkast zonder iets te pakken
Niveautje hoor.quote:
Zou mijn vader kunnen zijn. Die snapt ook niet zoveel van hyves en facebook. Hij post de meest genânte dingen daar, als comments in openbare groepen. Ook met joekels van spelfouten. Hem daarop wijzen helpt niet, want hij ziet niet in wat er fout aan is. Dus van Hyves en Facebook afgemikt. Mijn eigen vader jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
Sinds kort heb ik 'Maar buurman, wat doet u nu?' () op Facebook. Daar worden af en toe foto's van vrouwen gepost. Mar wat een zeldzame debielen posten daar zeg. Vandaag stond er dit:
"nau die wil ik niet in me bedt hebe ,hahahahah."
Hoe grenzeloos dom moet je zijn om zo te schrijven.
Er is nu ook een speciaal account gemaakt: https://www.facebook.com/(...)tijn/443702245715892quote:
Dit vind ik niet zo gek. Die dieren kunnen niet voor zichzelf spreken en je hebt altijd van dat onverantwoordelijke volk dat niet respectvol met dieren omgaat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:00 schreef Captainp00face het volgende:
"Brief uit het asiel:
Lieve Vader en Moeder, ik ben vandaag gestorven.
Jullie waren me zat en ...brachten me naar een asiel.Dat was overvol en ik trok het ongelukkige nummer Nu lig ik in een zwarte zak op de vuilverbranding.
Een andere puppy, zal de amper gebruikte riem krijgen die jullie achtergelaten hebben.Mijn halsband was te vies en te klein, maar de dame nam hem af voordat ze me naar ...de Regenboog Brug zond.
Zou ik er nog steeds zijn geweest als ik niet op je schoen had gekauwd?
Ik wist niet wat het was, maar het was van leer en het lag op de grond
Ik was alleen maar aan het spelen.Jullie waren puppy speeltjes voor mij vergeten.
Zou ik nog steeds thuis zijn als ik zindelijk was geweest?
Mijn neus erin wrijven zorgde er alleen voor dat ik me schaamde dat ik plassen moest.Er zijn boeken en hondentrainers die jullie geleerd zouden hebben om mij bij te brengen wanneer ik naar de deur moest gaan.
Zou ik nog steeds thuis zijn geweest als ik geen vlooien in huis had gebracht?
Zonder anti-vlooienmiddel kon ik ze niet van me afkrijgen nadat jullie me dagenlang in de tuin hadden gelaten.
Zou ik nog steeds thuis zijn als ik niet geblaft had?
Ik zei alleen maar: ik ben bang, ik ben eenzaam, ik ben hier, ik wil je beste vriend zijn.
Zou ik nog steeds thuis zijn als ik jullie gelukkig had gemaakt?
Door me te slaan heb ik niet kunnen leren op welke manier ik dat kon doen.
Zou ik nog steeds thuis zijn als jullie de moeite hadden genomen om voor me te zorgen en me manieren te leren?
Jullie hebben na ongeveer de eerste week geen aandacht meer aan me besteed, maar ik heb al die tijd gewacht tot jullie van me zouden gaan houden
Ik ben vandaag gestorven.
Veel liefs van jullie puppy.*** .
Een opmerking van de auteur:
Als "Puppy's laatste woorden" tranen in je ogen heeft gebracht tijdens het lezen, net zoals het dat bij mij deed toen ik het schreef, dan komt dat omdat het een verhaal is dat opgaat voor miljoenen voormalig huisdiereigenaren die ieder jaar hun dieren naar een asiel brengen.
Gebruik het om mensen voor te lichten, op je website, in nieuwsbrieven, in asielen en dierenartspraktijken op het bulletinboard. Vertel het publiek dat de beslissing om een dier op te nemen in de familie een belangrijke beslissing is voor het leven, dat dieren liefde en goede zorg verdienen en dat het vinden van een nieuw thuis, indien nodig, valt onder de eigen verandwoordelijkheid.Ieder leven is kostbaar"
Wat een haat allemaal zeg. Maken de mensen die meedoen aan die heksenjacht nog onderscheid tussen de mensen die die voorkeur hebben en degenen die daadwerkelijk kinderen iets aandoen of maakt dat ze allemaal niet uit?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Er is nu ook een speciaal account gemaakt: https://www.facebook.com/(...)tijn/443702245715892
Over een paar dagen eens kijken hoeveel van m'n vrienden die pagina likenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Er is nu ook een speciaal account gemaakt: https://www.facebook.com/(...)tijn/443702245715892
Om je dan even heel trots te voelen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Over een paar dagen eens kijken hoeveel van m'n vrienden die pagina liken
Dan voel ik me beter/verheven/intelligenter ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Om je dan even heel trots te voelen?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dan voel ik me beter/verheven/intelligenter ja.
quote:Je meisje weer voor je gekookt?
quote:Hoo hoo ontbijt hebben we het over he, ik doe de ontbijten want ******naam***** kan nooit vroeg wakker worden
quote:ziet er goed uit
quote:je kan het beter aan haar overlaten zo te zien
quote:de dokter zei dat ik maar 4 biertjes per dag mag , ik heb nu 6 dokters
Ziet er kankerverwekkend uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef NotGuilty het volgende:
Mensen die eten posten zijn erg genoeg, maar nu gaan we ook nog aangebrand voedsel trots posten
[ afbeelding ]
reacties
[..]
[..]
[..]
[..]
goedkope afbakbroodjes verneuken, hoe krijg je het klaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef NotGuilty het volgende:
Mensen die eten posten zijn erg genoeg, maar nu gaan we ook nog aangebrand voedsel trots posten
[ afbeelding ]
reacties
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef NotGuilty het volgende:
[ afbeelding ]
reacties
[..]
[..]
[..]
[..]
eindelijk na een sniperdag op 23 maart van dit jaar en na druk druk druk en nog eens druk lekker 3 weken vacantie ben ik wel aan toe na al dat gewerk joepiequote:
Sniperdagquote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef ehouse het volgende:
[..]
eindelijk na een sniperdag op 23 maart van dit jaar en na druk druk druk en nog eens druk lekker 3 weken vacantie ben ik wel aan toe na al dat gewerk joepie
van dezelfde persoon :p
quote:Op zondag 7 april 2013 01:04 schreef N22 het volgende:
[..]
SniperdagOppassen, straks krijg je een kogel door je hoofd
Maar geen woord over dat ze stopt met roken voor de babyquote:Zo de stad in, zonder drank uiteraard, en niet naar een overvolle club, maar de knusse engel ! Voor de laatste keer maar even van genieten !mensen mogen hun oordeel voor zich houden ^^
vacantiequote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef ehouse het volgende:
[..]
eindelijk na een sniperdag op 23 maart van dit jaar en na druk druk druk en nog eens druk lekker 3 weken vacantie ben ik wel aan toe na al dat gewerk joepie
van dezelfde persoon :p
Vroeger deden meisjes dat in een poezie albumquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:09 schreef AthCom het volgende:
[..]
Mja.
Ik vraag me alleen af wat de meerwaarde is van zulk soort posts. Wat beweegt men ertoe zulke zooi te plaatsen ...
en dan eronder zetten ; ze heeft groot gelijkquote:
Ja want dat is zoooo bijzonderquote:Op zondag 7 april 2013 08:54 schreef TLC het volgende:
Mensen die schrijven wat ze gaan eten en erger nog, een foto van hun bord met eten maken
Precies dit... Dat zijn van die types die alles in de schijnwerpers willen hebben (zowel positief als negatief) omdat ze het ergens voelen knagen,...quote:Op donderdag 4 april 2013 15:31 schreef YogaLove het volgende:
[..]
en dat ze je dan minachtend aankijken als je vertelt dat je geen kinderen hebt en ook niet wilt.
Nee, het is ook helemaal niet grappig ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen die trek hebben maar op dieet zijn.
Plaatje is al 7000 keer gedeeld of zo, daar snap ik ook helemaal niks van.
Zet eens een mop neer hier, ik wil in dit topic eens iets lezen dat echt grappig isquote:Op zondag 7 april 2013 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het is ook helemaal niet grappig ofzo.
Johan heeft met een vriendin afgesproken in een restaurant. Hij staat in de badkamer en is met zijn scheerapparaat allemaal rare figuurtjes in zijn gezicht aan het scheren.quote:Op zondag 7 april 2013 11:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zet eens een mop neer hier, ik wil in dit topic eens iets lezen dat echt grappig is
Een trieste gedachte dat dit soort mensen stemrecht hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef outcast_within het volgende:
I didn't know how fucked up people were until i saw their shares
[ afbeelding ]
Wat een domheid zeg. Ga je toch lekker in die landen wonen met die lekkere hoge straffen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Stemmen allemaal PVVquote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Niet geshared door mij gelukkig.quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 11:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Johan heeft met een vriendin afgesproken in een restaurant. Hij staat in de badkamer en is met zijn scheerapparaat allemaal rare figuurtjes in zijn gezicht aan het scheren.
Dus op een gegeven moment zegt hij gekscherend tegen zijn kinderen: "Ik ben veel te laat dus ik moet straks zo snel als Speedy Gonzalez naar dat restaurant toe."
Johan is gelukkig net op tijd. Hij heeft een tafeltje voor twee personen bij het raam gereserveerd, omdat ze dan mooi uitzicht hebben. Zijn vriendin Marja is er inmiddels ook. Als ze het restaurant binnenlopen ziet hij op het tafeltje dat hij besproken had een bordje 'Gereserveerd' staan. 'Jammer,' denkt Johan 'maar ik ga mijn avond er niet door laten verpesten.' Dus ze krijgen een tafeltje vlak bij de wc's. Het is niet heel druk in het restaurant maar ook niet stil. Johan en zijn vrienden zeggen dan vaak 'Het is gezellig druk'.
Dus ze zitten te eten en het is heel gezellig. Als ze aan de koffie zitten valt het Johan en Marja wel op dat er steeds mensen wat muntjes neerleggen op het lege schoteltje van Marja's koffiekopje.
Johan begint te lachen en zegt: "Ze denken zeker dat je de toiletjuffrouw bent!"
Zegt Marja: "Ja dat ben ik helemaal niet!"
quote:Op zondag 7 april 2013 18:04 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
![]()
Kijk, dat had ik nodig in dit topic. Nu heb ik weer vertrouwen in de mensheid
Die pagina is 2 topics geleden al genoemd. Maar het blijft vermakelijkquote:Op zondag 7 april 2013 19:28 schreef CAT988h het volgende:
https://www.facebook.com/(...)land/360481554060373
Oh, excusesquote:Op zondag 7 april 2013 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die pagina is 2 topics geleden al genoemd. Maar het blijft vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |