Nog een kleine opvolger danquote:Op woensdag 17 april 2013 23:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]![]()
Maakt ook niet uit, was een goeien.
lol die krijgt even keiharde backfire op Facebookpostsquote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Airenu het volgende:
[..]
Nog een kleine opvolger dan![]()
[ afbeelding ]
"Jou herinnering".quote:Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover mijn dag op FB
Als ervaringsdeskundige deelde ik die irritatiequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Airenu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind de backfire-reacties gewoon geniaalquote:Op woensdag 17 april 2013 23:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskundige deelde ik die irritatieHet is namelijk je werk helemaal niet en kost bizar veel tijd
Haha ik ook hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 23:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind de backfire-reacties gewoon geniaal
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:30 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover mijn dag op FB
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Okuliarnik het volgende:
[..]Je gebruikt mokkakind. Ik heb dat ook eens neergeflikkerd. Was meteen alle zwarte medemensen in m'n FB-lijst kwijt
Op mijn telefoon staat gewoon ICE: Nummer van ouders. Hoewel een BB om te schamen is, is dit wel handig. Staat gewoon op mijn scherm, zelfs als het vergrendeld is.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Wat veel mensen over het hoofd zien is dat driekwart van alle telefoons zijn vergrendeld met een toets of swipe combinatie.... Dan heb je er nog niks aan
Die laatste reactiequote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Airenu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom zijn er ICE apps, die ook bereikbaar zijn op een gelockt scherm. Zoek er maar eens op in google play.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Wat veel mensen over het hoofd zien is dat driekwart van alle telefoons zijn vergrendeld met een toets of swipe combinatie.... Dan heb je er nog niks aan
Ik vond hem leuk : Dquote:Op donderdag 18 april 2013 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die laatste reactieWat een slechte vergelijking.
Opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Okuliarnik het volgende:
[..]Je gebruikt mokkakind. Ik heb dat ook eens neergeflikkerd. Was meteen alle zwarte medemensen in m'n FB-lijst kwijt
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het maar net!!!!!
Alsof het zo goed gaat in de VSquote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het maar net!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |