Weinig mis mee.quote:Op maandag 15 april 2013 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van die dikke mokkels die reageren
Dat is echt geen normaal figuur voor een meid van 20-25.
Hier ben ik het dan wel weer mee eens. Fat shaming is niet goed, maar dit is ook weer onnodig.quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ach, het is niet mijn smaak. Maar het hysterische gedoe over slanke modellen altijd. We hebben meer en meer last van overgewicht met z'n allen, en de pro dikke mensen lobby wordt alsmaar sterker
Als je zo 'n figuur wilt hebben als die paspop linksachter, dan zul je daar inderdaad wel wat voor moeten doen in veel gevallen.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
enkele reacties:quote:Ow nu wil je opeens naar de politie gaan en ontken je dat we seks hebben gehad? Kerel ik heb dat hele gesprek nog! Dan doe ik ook gelijk even mijn verhaal wegens misbruik voor seks!
quote:*****, snap nou eens dat Twitter en Facebook er niet zijn om privé zaken op te zetten.
quote:kerel hou je kop face is juistg voor prive ik wordt zo gek van dat gezeik van lui je hoeft niet op zijn face te kijken ga lopen huilen
quote:ik zet ook alles en dan bedoel ik ook alles op faceboek sukkels ga op iemand anders zijn page lopen huilen dat hij niet ze;f mag weten wat ie op zijn eigen page post bah ook al is et niet voor public daar is face toch voor gewoon msn maar dan echt online sukkels echt waar ga huil;em
quote:Gezien ik de enige kerel ben zal Jeff het wel tegen mij hebben:
Kerel relax.
Leer spellen (grammatica en interpunctie).
Het heet facebook, als je het 'face' noemt denken mensen dat je woorden van 3 lettergrepen te moeilijk vindt om te onthouden.
Niet iedereen zit te wachten om persoonlijke problemen van elkaar op facebook te lezen.
quote:nou dan moet je niet iedereen zijn shit lezen en dude de laatste die aan grammar deed was niemand dus i could not give any of a fuck haha en nee bedoelde iedereen maar als mijn vocabulaire niet goed genoeg is lees je em nogmaals toch lekker niet
haha ik zie nu pas dat de naam er stondquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die wijsneus ook in die een-na-laatste comment
Nee jammergenoeg niet.quote:Op maandag 15 april 2013 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haha ik zie nu pas dat de naam er stond, ik dacht dat je hem kende haha
Eens.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee jammergenoeg niet.
Dit is toch nice man.
Neophyte petquote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef AapjeAapje het volgende:
[ afbeelding ]
Hé, ik weet iets leuks, gaan jullie staan te zoenen, maak ik een foto!! Jaaaa, dat doen we!!! Goed plan!!!!!! En dan zet ik het op Facebook, als cover photo!!!! Jaaaaaa!!!!!!! GENIAAL!!!!!!!!!!!
Ja precies, want er is geen optie tussen 'een maatje meer' en anorexia. Tjongejonge wat een onzin.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al die stomme nekbaardjes op Fok! die denken dat elke meid anorexia moet hebben, probeer er nu eerst maar eens te krijgen en dan praten we wel weer verder.
Oh nu ben ik een moraalridder? Ik zeg alleen dat ik moe wordt van al die nekbaarden op internet die iedereen zitten te keuren terwijl ze zelf er niet uit zienquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja precies, want er is geen optie tussen 'een maatje meer' en anorexia. Tjongejonge wat een onzin.Altijd is er weer een moraalridder die aan komt zetten met het anorexiaverhaal, want ja, gewoon slank is natuurlijk geen mogelijkheid.
Dit is 1 van haar vrienden, nog een maatje of 10 erger lijkt mij https://www.facebook.com/slaaf.eddyquote:
Je weet ook niet hoe hij eruit ziet. Dat we hier op FOK! zitten betekent niet dat er geen tijd meer is om aan jezelf te werken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh nu ben ik een moraalridder? Ik zeg alleen dat ik moe wordt van al die nekbaarden op internet die iedereen zitten te keuren terwijl ze zelf er niet uit zien
Mijn wdn-van-de-dag kreeg ik toen ik de account 'luierslaaf srt' zag staan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:59 schreef kami124 het volgende:
[..]
Dit is 1 van haar vrienden, nog een maatje of 10 erger lijkt mij https://www.facebook.com/slaaf.eddy
Echt WTF
edit: er zijn nog meer van die meesteressen en slaven accounts (kijk maar bij hun vrienden), mijn WTF voor de dag heb ik alweer gehad :p.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:34 schreef Toto69 het volgende:
Een jongen van 16:
[..]
enkele reacties:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |