SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Pics van je tieten als bewijs?quote:Op maandag 15 april 2013 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze dachten zelfs dat ik HMF was een paar maanden geleden
Hm, ik had toch wel minimaal een nichtje-opmerking verwachtquote:
Dan had ik wel even naar rechts gekeken en een opmerking direct naar haar gemaakt.quote:Op maandag 15 april 2013 19:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, ik had toch wel minimaal een nichtje-opmerking verwacht
Gelul.quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan had ik wel even naar rechts gekeken en een opmerking direct naar haar gemaakt.
quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan had ik wel even naar rechts gekeken en een opmerking direct naar haar gemaakt.
quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Pics van het nichtje dr tieten als bewijs?quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pics van het nichtje dr tieten als bewijs?
Volgens mij klopt het niet. Feyenoord betaalde voor zijn contractverlenging 650.000, na zijn verlenging werd het 300.000 meer. Dus zou rond de 950.000 moeten liggen.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pics van het nichtje dr tieten als bewijs?
Ik hoop het. Ik heb ook geen idee of mijne klopt. 1.3 miljoen is te veel, zeker als je daardoor je talenten niet genoeg kan bieden.quote:Op maandag 15 april 2013 20:59 schreef PIETR het volgende:
Ik hoop dat het niet klopt, want dat is gewoon veel te veel. Kun je niet verkopen tov Clasie en de Vrij.
Pelle zal in Italië wel meer verdiend hebben, 1,3 miljoen is als het waar is gewoon wanbeleid.quote:Op maandag 15 april 2013 21:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb ook geen idee of mijne klopt. 1.3 miljoen is te veel, zeker als je daardoor je talenten niet genoeg kan bieden.
Maar niets krijgt doorgespeeld door van Geel.quote:Op maandag 15 april 2013 21:08 schreef PIETR het volgende:
Zijn bron is Krabbedam, die bijna dagelijks in de Kuip is te vinden ..
Idd. Zal vast wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:08 schreef PIETR het volgende:
Zijn bron is Krabbedam, die bijna dagelijks in de Kuip is te vinden ..
Spelers weten toch ook van elkaar wat ze verdienen..quote:Op maandag 15 april 2013 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar niets krijgt doorgespeeld door van Geel.
Lijkt mij ook ja maar het lijkt mij ook dat je dat soort dingen niet naar buiten gaat brengen over een ander.quote:Op maandag 15 april 2013 21:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Spelers weten toch ook van elkaar wat ze verdienen..
Donder eens op man, Joris is al weken geweldig.quote:Op maandag 15 april 2013 21:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Pelle zal in Italië wel meer verdiend hebben, 1,3 miljoen is als het waar is gewoon wanbeleid.
Daarbij de omvrede van sommige spelers over Mathijsen en je hebt een verscheurd elftal.
BMI centraal is veel beter voor het elftal.
Het gaat er niet om dat hij al dan niet goed speelt, het gaat om zijn te hoge salaris. Dit is niet goed te praten waardoor de Vrij en Clasie nu gaan miepen dat ze meer willen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Donder eens op man, Joris is al weken geweldig.
Lijkt mij wel, de ontevredenheid straalt er vanafquote:Op maandag 15 april 2013 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja maar het lijkt mij ook dat je dat soort dingen niet naar buiten gaat brengen over een ander.
Niet goed te praten? Ik vind het niet zo gek dat iemand die al jaren in de (sub)top van Europa speelde meer krijgt dan 2 jongens die net 2 jaar in Feyenoord 1 staan.quote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij al dan niet goed speelt, het gaat om zijn te hoge salaris. Dit is niet goed te praten waardoor de Vrij en Clasie nu gaan miepen dat ze meer willen.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Happel het volgende:
Mensen die nog in de fabeltjes van Derksen geloven.
Ja ik ben het met je eens hoor, daar niet van. Ik denk alleen dat het beeld van aangekochte spelers (of transfervrij..) die meer verdienen dan de 'talenten' klopt, waardoor die nu meer willen of goedkoop de deur uitlopen. Dat Verhoek meer verdient dan Clasie zou toch eigenlijk niet moeten kunnen. Dat was toch zo?quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet goed te praten? Ik vind het niet zo gek dat iemand die al jaren in de (sub)top van Europa speelde meer krijgt dan 2 jongens die net 2 jaar in Feyenoord 1 staan.
Ze zijn bezig aan de beslissende fase van het seizoen en krijgen gewoon betaald waar ze zelf voor getekend hebben. Wat valt er te miepen?quote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij al dan niet goed speelt, het gaat om zijn te hoge salaris. Dit is niet goed te praten waardoor de Vrij en Clasie nu gaan miepen dat ze meer willen.
Donder zelf op man, het hele elftal speelt slecht door Joris.quote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Donder eens op man, Joris is al weken geweldig.
Omdat ie anders niets te melden heeft?quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef PIETR het volgende:
Waarom zou Derksen dat salaris van Pelle uit zn duim zuigen?
Clasie en Vilhena passen zeker zo kut door Joris' aanwezigheid, Schaken en Boëtius komen hun man niet voorbij omdat Mathijsen er is, tuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Donder zelf op man, het hele elftal speelt slecht door Joris.
Is inclusief bonussen volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef PIETR het volgende:
Waarom zou Derksen dat salaris van Pelle uit zn duim zuigen?
Hahahaha.quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heb je zand in je kut?quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Lol. Wat een onzin.quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Er is toch een salarisplafond ? Ik zal ook kwaad zijn als ik geen loonsverhoging krijg omdat er weinig geld is en er dan opeens een Italiaan wordt aangetrokken die 3x het salarisplafond verdient.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou Vi, Johan Derksen en Martijn Krabbedam niet zo serieus nemen als ik jullie was. Als je ziet hoevaak zij ernaast zitten.
Mocht Pellè daadwerkelijk 1,3 miljoen krijgen zie ik overigens ook nog steeds het probleem niet in. Een dergelijk salaris lijkt me prima te rechtvaardigen. Pellè is verreweg de beste en belangrijkste man binnen onze selectie, en bovendien al meer ervaren.
De Vrij, Clasie en BMI mogen in hun handjes knijpen als Feyenoord hen een salaris van rond de 800.000 euro aanbiedt (ja, een half miljoen minder dan Pellè inderdaad als dit gerucht waar zou zijn) aangezien zij lang nog niet zulke dragende, constante en belangrijke spelers zijn als Pellè dat is.
Pellè is onmisbaar. Clasie, De Vrij en BMI zijn dat nog niet, en de vraag is of ze dat ooit worden.
Vraag maar aan de snor. Die heeft er kijk op.quote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Clasie en Vilhena passen zeker zo kut door Joris' aanwezigheid, Schaken en Boëtius komen hun man niet voorbij omdat Mathijsen er is, tuurlijk.
Er is geen salarisplafond.quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Er is toch een salarisplafond ? Ik zal ook kwaad zijn als ik geen loonsverhoging krijg omdat er weinig geld is en er dan opeens een Italiaan wordt aangetrokken die 3x het salarisplafond verdient.
En zijn die 3 geen dragende spelers ? 3 internationals.
Ah, jij hebt er wel kaas van gegeten zie ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Er is toch een salarisplafond ? Ik zal ook kwaad zijn als ik geen loonsverhoging krijg omdat er weinig geld is en er dan opeens een Italiaan wordt aangetrokken die 3x het salarisplafond verdient.
Ja als je nou eens luistert naar echte kenners zoals Boskamp.quote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Clasie en Vilhena passen zeker zo kut door Joris' aanwezigheid, Schaken en Boëtius komen hun man niet voorbij omdat Mathijsen er is, tuurlijk.
Geen loonsverhoging?quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat zagen we zondagquote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Muto het volgende:
Al vind ik wel dat De Vrij erg lijkt te lijden onder De Thijs. De Vrij komt nauwelijks meer op. Onnodig, want Mathijsen kan heus wel in zijn eentje een spitsje van RKC hebben.
Het gaat niet alleen over Clasie en Clasie en BMI zijn ook ongelukkig, redenen eerder genoemd.quote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen loonsverhoging?
Ze hebben gewoon een contract. Clasie heeft tot 2015 getekend en moet gewoon werken voor z'n ook nu al DIKKE salaris. Met z'n achterljke interview in de VI in deze fase van het seizoen.
Dan opdonderstralen naar het buitenland en lekker hun geld tellen terwijl ze verpieteren op de bank.quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over Clasie en Clasie en BMI zijn ook ongelukkig, redenen eerder genoemd.
Hoe dragend de spelers zijn laten ze afgelopen weken weer zien inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar als je een jongen als Clasie, voor mij de verpersoonlijking van de wederopstanding van Feyenoord, geen respectabel salaris kan geven doe je toch iets fout. En nu weer lekker kankeren op die gasten, worden gewoon als oud vuil behandeld terwijl gasten van buitenaf wel direct een prima salaris krijgen. Ik vind het echt om te kotsen. Teleurstellender dan het resultaat van gisteren.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe dragend de spelers zijn laten ze afgelopen weken weer zien inderdaad.
Ze zijn één van de talentvolste spelers binnen onze selectie, maar onmisbaar zou ik ze niet willen noemen. Clasie wellicht, maar ook hij is te wisselvallig om een dragende speler genoemd te worden.
Ik heb het idee dat we een vertrek van met name De Vrij en BMI prima kunnen opvangen. Ze zijn dus zeker niet onmisbaar.
Dat Pellè veel meer verdient vind ik eigenlijk wel logisch.
Het blijft natuurlijk speculeren. Ik geloof sowieso al niet dat De Pel daadwerkelijk 1,3 miljoen verdient. Hooguit als het inclusief alle mogelijk te behalen bonussen is (kampioenschap/cl/gewonnen wedstrijden). Daarnaast weet je ook niet wat Clasie geboden is. Toch vind ik, dat als Clasie 2 seizoenen geleden nog voor een jeugdcontractje speelt, hij na minder dan een seizoen er een paar ton bovenop krijgt, en hij al halverwege zijn tweede seizoen alweer een paar ton er op kan vangen, dat je sowieso weinig te klagen zou moeten hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar als je een jongen als Clasie, voor mij de verpersoonlijking van de wederopstanding van Feyenoord, geen respectabel salaris kan geven doe je toch iets fout. En nu weer lekker kankeren op die gasten, worden gewoon als oud vuil behandeld terwijl gasten van buitenaf wel direct een prima salaris krijgen. Ik vind het echt om te kotsen. Teleurstellender dan het resultaat van gisteren.
Lulquote:Op maandag 15 april 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die jongen is door zijn moeder verlaten, dan voel je je al snel niet gewaardeerd. Van Geel moet hem gewoon een keer een knuffel geven
"Lekker" kankeren? Je bent als supporter bezorgd en teleurgesteld over de neergaande lijn. En als een speler dan a) onder zijn niveau presteert, en b) het nodig vindt om in deze fase van de competitie de vuile was buiten te hangen, dan wordt daarop gekankerd ja. Goh wat raar, op een forum. Het zou wat anders zijn als Clasie uitgefloten zou worden. Dat zou pas om te kotsen zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar als je een jongen als Clasie, voor mij de verpersoonlijking van de wederopstanding van Feyenoord, geen respectabel salaris kan geven doe je toch iets fout. En nu weer lekker kankeren op die gasten, worden gewoon als oud vuil behandeld terwijl gasten van buitenaf wel direct een prima salaris krijgen. Ik vind het echt om te kotsen. Teleurstellender dan het resultaat van gisteren.
Understatement. Best misselijk/ziekelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Denk dat hij liever een knuffel krijgt van Annette van Geel.quote:Op maandag 15 april 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die jongen is door zijn moeder verlaten, dan voel je je al snel niet gewaardeerd. Van Geel moet hem gewoon een keer een knuffel geven
Je moet niet naar de bedragen kijken maar naar de verhoudingen, zou jij het leuk vinden als je een collega hebt die hetzelfde doet wat jij doet maar daar dubbel zoveel voor krijgt als jij?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:43 schreef Wotte het volgende:
Sowieso, 20 jarige gozers die lopen te kankeren dat ze 8 ton per jaar betaald krijgen. kom op man compleet de realiteitszin kwijt als je het mij vraagt
Als ik 8 ton kreeg om elk weekend een balletje trappen voor 45 duizend man, dan maak je je toch nergens druk over. Dan verdien je als het een beetje meezit met een leuke transfer tussen de 10-15 miljoen in die 10 jaar dat je speelt. Kom op zeg waar maak je je druk omquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet niet naar de bedragen kijken maar naar de verhoudingen, zou jij het leuk vinden als je een collega hebt die hetzelfde doet wat jij doet maar daar dubbel zoveel voor krijgt als jij?
In dit geval heeft die collega 20 dienstjaren meer en een wk-finale achter z'n naam.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet niet naar de bedragen kijken maar naar de verhoudingen, zou jij het leuk vinden als je een collega hebt die hetzelfde doet wat jij doet maar daar dubbel zoveel voor krijgt als jij?
Altijd makkelijk praten als je niet in zo'n situatie zitquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik 8 ton kreeg om elk weekend een balletje trappen voor 45 duizend man, dan maak je je toch nergens druk over. Dan verdien je als het een beetje meezit met een leuke transfer tussen de 10-15 miljoen in die 10 jaar dat je speelt. Kom op zeg waar maak je je druk om
Bagage is leuk maar dat moet wel bruikbaar zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In dit geval heeft die collega 20 dienstjaren meer en een wk-finale achter z'n naam.
Voorlopig speelt die duurbetaalde collega ook gewoon veel beter. Als Clasie zou spelen als vorig seizoen zou niemand op 'm zeiken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bagage is leuk maar dat moet wel bruikbaar zijn
20 dienstjaren meer ? Hij is al oud, maar niet zo oud.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In dit geval heeft die collega 20 dienstjaren meer en een wk-finale achter z'n naam.
Ik vond de kritiek dat Mathijsen niet aansluit en daardoor de ruimtes veel te groot worden voor Clasie wel een aardige.quote:Op dinsdag 16 april 2013 06:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voorlopig speelt die duurbetaalde collega ook gewoon veel beter. Als Clasie zou spelen als vorig seizoen zou niemand op 'm zeiken.
Clasie heeft last van zijn blessure en hakt er niet vol in. Heeft trouwens wedstrijden gehad met Mathijsen in zijn rug dat hij wel goed speelde...quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond de kritiek dat Mathijsen niet aansluit en daardoor de ruimtes veel te groot worden voor Clasie wel een aardige.
Clasie speelt de laatste wedstrijden kut, is er met zijn kop niet genoeg bij, en ineens ligt dat nu aan Mathijssen die juist bezig is aan een prima reeks. Maar goed, Johan Derksen ging gisteren weer tekeer tegen Joris want die gebruikt hem om Van Geel naar beneden te praten. Dat is Johan verplicht aan zijn vriendje Beenhakker, die ook nog weer even langskwam gisteren samen met Mario.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:02 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Clasie heeft last van zijn blessure en hakt er niet vol in. Heeft trouwens wedstrijden gehad met Mathijsen in zijn rug dat hij wel goed speelde...
Het is te triest voor woorden inderdaad. Ik kijk dat soort televisie ook niet. Erger me er toch alleen maar aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Clasie speelt de laatste wedstrijden kut, is er met zijn kop niet genoeg bij, en ineens ligt dat nu aan Mathijssen die juist bezig is aan een prima reeks. Maar goed, Johan Derksen ging gisteren weer tekeer want die gebruikt Joris om Van Geel naar beneden te praten. Dat is Johan verplicht aan zijn vriendje Beenhakker, die ook nog weer even langskwam gisteren samen met Mario.
Studio Voetbal ben ik wel al afgehaakt, dat trek ik echt niet meer. VI ook steeds minder maar daar zit dan nog weleens een Boskamp die zinnige dingen zegt en op zich heeft Vd Gijp er ook wel kijk op. Alleen die Derksen.. ga met pensioen man.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:19 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Het is te triest voor woorden inderdaad. Ik kijk dat soort televisie ook niet. Erger me er toch alleen maar aan.
Boskamp babbel ik af en toe zelf mee dus dat scheelt en dan heb je het ook voor de rest wel gezien hahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Studio Voetbal ben ik wel al afgehaakt, dat trek ik echt niet meer. VI ook steeds minder maar daar zit dan nog weleens een Boskamp die zinnige dingen zegt en op zich heeft Vd Gijp er ook wel kijk op. Alleen die Derksen.. ga met pensioen man.
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Clasie speelt de laatste wedstrijden kut, is er met zijn kop niet genoeg bij, en ineens ligt dat nu aan Mathijssen die juist bezig is aan een prima reeks. Maar goed, Johan Derksen ging gisteren weer tekeer tegen Joris want die gebruikt hem om Van Geel naar beneden te praten. Dat is Johan verplicht aan zijn vriendje Beenhakker, die ook nog weer even langskwam gisteren samen met Mario.
Omdat er dan wordt gezegd 'dat hij geen kloten van voetbal snapt'. En dan begint die irritante van der gijp te lachen. En dan is het punt van tafel. Geweldig format joh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:39 schreef Sunri5e het volgende:
Schrijnend idd om haast bij elke VI weer de discussie over Joris te moeten horen. Het valt me tegen van Wilfred dat hij er niet een keer tegenin gaat.
Ik kan best vaak lachen om dat programma. Maar de transfer van Joris is duidelijk een eenzijdige vete vanuit kamp Derksen (die geen informatie vanuit Feyenoord meer krijgt omdat Beenhakker en Been weg zijn) tegen van Geel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:41 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Omdat er dan wordt gezegd 'dat hij geen kloten van voetbal snapt'. En dan begint die irritante van der gijp te lachen. En dan is het punt van tafel. Geweldig format joh.
Dat programma neem ik nooit serieus, het is wel vaak leuk om te kijken, maar je gaat me toch niet vertellen dat Mathijsen een geweldige aankoop is en dat het goed is dat hij voor 3 jaar vastligt tegen een voor Feyenoord begrippen mega salaris, misschien overdrijft Derksen of drijft het te ver door, hoe je wilt maar er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik kan best vaak lachen om dat programma. Maar de transfer van Joris is duidelijk een eenzijdige vete vanuit kamp Derksen (die geen informatie vanuit Feyenoord meer krijgt omdat Beenhakker en Been weg zijn) tegen van Geel.
Klopt. Maar waarom steeds hetzelfde verhaal aanhalen. Ik heb het nou al minimaal in 5 uitzendingen voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat programma neem ik nooit serieus, het is wel vaak leuk om te kijken, maar je gaat me toch niet vertellen dat Mathijsen een geweldige aankoop is en dat het goed is dat hij voor 3 jaar vastligt tegen een voor Feyenoord begrippen mega salaris, misschien overdrijft Derksen of drijft het te ver door, hoe je wilt maar er zit wel een kern van waarheid in.
Ik ben het wel met je eens maar elke keer als Feyenoord punten verspeeld komt Derksen weer met zijn anti Mathijsen/Van Geel tirade. Begint een beetje triest te worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat programma neem ik nooit serieus, het is wel vaak leuk om te kijken, maar je gaat me toch niet vertellen dat Mathijsen een geweldige aankoop is en dat het goed is dat hij voor 3 jaar vastligt tegen een voor Feyenoord begrippen mega salaris, misschien overdrijft Derksen of drijft het te ver door, hoe je wilt maar er zit wel een kern van waarheid in.
Tja, zat gisteren effe te kijken, Van Geel had niks gepresteerd en mazzel met Guidetti en Pelle. Hij vergat voor het gemak de verkoop van Wijnaldum en Fer maar evenquote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Happel het volgende:
Mensen die nog in de fabeltjes van Derksen geloven.
Ja das dus echt gelul. Van Geel is goed bezig (deed hij ook bij Ajax overigens) met dit soort aankopen en verkopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Tja, zat gisteren effe te kijken, Van Geel had niks gepresteerd en mazzel met Guidetti en Pelle. Hij vergat voor het gemak de verkoop van Wijnaldum en Fer maar even
Inderdaad. Bovendien worden alleen de slechte aankopen aangehaald. Over Pelle, Bakkal, Guidetti en Janmaat hoor je niemand. Over Vormer was bijna iedereen tevreden toen hij werd aangetrokken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
Het is ook lekker makkelijk om Van Geel af te rekenen op aankopen terwijl die bijna allemaal transfervrij moeten zijn
Hengelt toch maar even gratis by far de beste rechtsback van Nederland binnen.
Als je de balans opmaakt van het aan- en verkoopbeleid slaat dit ook absoluut niet negatief uit. En voor degene die minder uitgepakt zijn dan verwacht, moet je je dan bedenken wat er verder haalbaar was.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
Het is ook lekker makkelijk om Van Geel af te rekenen op aankopen terwijl die bijna allemaal transfervrij moeten zijn
Zoals Sulejmani bedoel je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige echt overbodige aankopen waren Singh en Te Vrede.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als je de balans opmaakt van het aan- en verkoopbeleid slaat dit ook absoluut niet negatief uit. En voor degene die minder uitgepakt zijn dan verwacht, moet je je dan bedenken wat er verder haalbaar was.
Het is gewoon te idioot voor woorden maar iedereen loopt weer als een schaap als Derksen aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
Elke aan'koop' was uit te leggen. Behalve die van Singh. Daar heb ik direct vraagtekens bij gezet gezien de overbezetting op het middenveld toen. Maar ik denk dat Singh meer uit de koker komt van de scouting dan dat het echt door Koeman/Van Geel gevraagd is om hem te halen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien worden alleen de slechte aankopen aangehaald. Over Pelle, Bakkal, Guidetti en Janmaat hoor je niemand. Over Vormer was bijna iedereen tevreden toen hij werd aangetrokken.
Van der Gijp is zuurpruim die het niet kon verkroppen dat hij het niet heeft gered bij Feyenoord en dus bijna altijd negatief is over Feyenoordquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Studio Voetbal ben ik wel al afgehaakt, dat trek ik echt niet meer. VI ook steeds minder maar daar zit dan nog weleens een Boskamp die zinnige dingen zegt en op zich heeft Vd Gijp er ook wel kijk op. Alleen die Derksen.. ga met pensioen man.
Te Vrede valt zelfs nog wel wat voor te zeggen, toen had je Pelle nog niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Enige echt overbodige aankopen waren Singh en Te Vrede.
Singh wel..Te Vrede niet. Want een spits was wel nodig. Te Vrede heeft hiervoor echter alleen niet de juiste invulling voor kunnen geven blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja oké, maar Te Vrede is totaal niet het niveau waar Feyenoord naar streeft. Al zie ik ergens wel een spits die zomaar wat doelpuntjes kan meepikken in de Eredivisie. Hij zou eigenlijk een seizoen lang bij NAC/NEC/Groningen wekelijks moeten spelen. Stap van Jong Excelsior/Feyenoord naar Feyenoord is natuurlijk te groot. Dus eigenlijk heeft hij geen stap gemaakt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:18 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Te Vrede valt zelfs nog wel wat voor te zeggen, toen had je Pelle nog niet.
Moet je hem verhuren. Eeuwig bij Jong Feyenoord spelen gaat niet helpen in zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
Te Vrede deed het gewoon aardig bij Jong. Die hebben ze een heel klein contract gegeven om te kijken hoe dat zich zou ontwikkelen de komende jaren. Het misverstand zat hem erin dat heel veel mensen dachten dat hij direct bij de selectie zou komen
Maar dit was nog in de tijd dat Feyenoord geen spits had en helemaal geen andere opties.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja oké, maar Te Vrede is totaal niet het niveau waar Feyenoord naar streeft. Al zie ik ergens wel een spits die zomaar wat doelpuntjes kan meepikken in de Eredivisie. Hij zou eigenlijk een seizoen lang bij NAC/NEC/Groningen wekelijks moeten spelen. Stap van Jong Excelsior/Feyenoord naar Feyenoord is natuurlijk te groot. Dus eigenlijk heeft hij geen stap gemaakt.
Van Geel wordt echt niet op Te Vrede afgerekend. Hij wordt afgerekend op Mathijsen (die wel wekelijks een van de beste spelers is), Immers (Feyenoord heeft geen andere nummer 10 in de selectie) Goossens (die tot de winterstop geblesseerd was), Vormer (die Clasie voor zich moet dulden) en Singh. Derksen zal niet eens weten dat Te Vrede bij Feyenoord onder contract staat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Maar dit was nog in de tijd dat Feyenoord geen spits had en helemaal geen andere opties.
Het was een hele, hele kleine gok voor een miniscuul salaris en Geel wordt er gewoon keihard op afgerekend. Triest
Wat een onzin. Beiden zijn voor de toekomst gehaald. En zeker in het geval van Te Vrede amper financieel risico, al had bij hem wel z'n accent genoeg reden moeten zijn hem niet te halen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Eens dat hij af en toe enorme diarree uitkraamt, maar totaal niet eens dat Studio Voetbal beter is. Wat een verschrikkelijk pretentieus schijtprogramma. VI heeft idiote uitspraken, maar neemt zichzelf ook to-taal niet serieus. Het vervelende is dat veel voetbalfans die snor zijn onzin serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:23 schreef inZanity het volgende:
Ik heb besloten om maar niet meer te kijken naar VI. Gisteren kreeg ik weer jeukende handen van die pleurissnor met z'n enorme diarree die die uitkraamde. Hij zit er alleen maar om z'n vriendjes te verdedigen en mensen onderuit te halen. En als er eens een keer iemand inhoudelijk op ingaat kan ie het niet aan een loopt ie zwaarademend weg met z'n bolle kop. Vieze alcoholist.
Voetbalinhoudelijk stelt het sowieso al geen fuck voor en om te lachen is het ook al jaren niet meer nu elke grap al minsten 100x herhaald is. Ik hou het voortaan wel gewoon bij Studio Voetbal veel beter. VI kijk ik niet meer. Elke kijker voor die poppenkast is er één teveel.
Het zijn stuk voor stuk redelijke, realistische keuzes geweest. Mathijsen is de enige waar je echt over kan klagen ja, omdat dat een bekende van van Geel is. Echter speelt hij de laatste maanden uitstekend en moeten Clasie en de Vrij gewoon hun mond houden en gaan voetballen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Van Geel wordt echt niet op Te Vrede afgerekend. Hij wordt afgerekend op Mathijsen (die wel wekelijks een van de beste spelers is), Immers (Feyenoord heeft geen andere nummer 10 in de selectie) Goossens (die tot de winterstop geblesseerd was), Vormer (die Clasie voor zich moet dulden) en Singh. Derksen zal niet eens weten dat Te Vrede bij Feyenoord onder contract staat.
Nou zeg, daar zullen ze wakker van liggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:23 schreef inZanity het volgende:
Ik heb besloten om maar niet meer te kijken naar VI. Gisteren kreeg ik weer jeukende handen van die pleurissnor met z'n enorme diarree die die uitkraamde. Hij zit er alleen maar om z'n vriendjes te verdedigen en mensen onderuit te halen. En als er eens een keer iemand inhoudelijk op ingaat kan ie het niet aan een loopt ie zwaarademend weg met z'n bolle kop. Vieze alcoholist.
Voetbalinhoudelijk stelt het sowieso al geen fuck voor en om te lachen is het ook al jaren niet meer nu elke grap al minsten 100x herhaald is. Ik hou het voortaan wel gewoon bij Studio Voetbal veel beter. VI kijk ik niet meer. Elke kijker voor die poppenkast is er één teveel.
Het zijn redelijke keuzes, ja. Daarom snap ik het gezeik niet. Je verliest vorig seizoen Vlaar, El Ahmadi en Guidetti en alsnog maak je kans op een tweede plek. Dan zijn de spelers die zijn gehaald gewoon goede spelers.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Eens dat hij af en toe enorme diarree uitkraamt, maar totaal niet eens dat Studio Voetbal beter is. Wat een verschrikkelijk pretentieus schijtprogramma. VI heeft idiote uitspraken, maar neemt zichzelf ook to-taal niet serieus. Het vervelende is dat veel voetbalfans die snor zijn onzin serieus nemen.
[..]
Het zijn stuk voor stuk redelijke, realistische keuzes geweest. Mathijsen is de enige waar je echt over kan klagen ja, omdat dat een bekende van van Geel is. Echter speelt hij de laatste maanden uitstekend en moeten Clasie en de Vrij gewoon hun mond houden en gaan voetballen.
Daarom had ik het ook gelijk over het te hoge verwachtingspatroon dat is ontstaan. Je hebt de tweede plek nog steeds min of meer in eigen hand, dan doe je het stukken beter dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Het zijn redelijke keuzes, ja. Daarom snap ik het gezeik niet. Je verliest vorig seizoen Vlaar, El Ahmadi en Guidetti en alsnog maak je kans op een tweede plek. Dan zijn de spelers die zijn gehaald gewoon goede spelers.
Studio Voetbal is inhoudelijk vele malen beter. VI is een slechte poging tot cabaret. SV gaat tenminste over voetbal. Gaat er niet om of je het met de mensen aan tafel eens bent of dat je het leuk vind om naar te kijken, gaat er om dat ze daar tenminste gewoon inhoudelijk over voetbal praten en niet goedkoop proberen te scoren en anderen zwart proberen te maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Eens dat hij af en toe enorme diarree uitkraamt, maar totaal niet eens dat Studio Voetbal beter is. Wat een verschrikkelijk pretentieus schijtprogramma. VI heeft idiote uitspraken, maar neemt zichzelf ook to-taal niet serieus. Het vervelende is dat veel voetbalfans die snor zijn onzin serieus nemen.
[..]
Mathijsen de enige waar je over kan klagen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk redelijke, realistische keuzes geweest. Mathijsen is de enige waar je echt over kan klagen ja, omdat dat een bekende van van Geel is. Echter speelt hij de laatste maanden uitstekend en moeten Clasie en de Vrij gewoon hun mond houden en gaan voetballen.
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:32 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Nou zeg, daar zullen ze wakker van liggen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap de ophef niet zo bij jullie op dit moment. Kijk nou eens naar wat jullie gepresteerd hebben in 2.5 jaar tijd, jullie zijn zo ongeveer opgestaan uit de virtuele dood en hebben de hele zooi omgeturnd in een goedlopend elftal dat voor de 2e keer op rij meedoet om de titel met een solide financieel beleid en een geweldig elftal qua potentie.
Ik als Ajacied moet het jullie nageven; jullie doen het voortreffelijk qua beleid en qua resultaat, jullie worden gewoon 2e dit seizoen, vCL komen jullie door en volgend jaar gaan jullie gewoon door met resultaten boeken en meedoen om de titel. Beetje vertrouwen mensen.
Ja. Boskamp is een dikke debiel die enkel over z'n grote liefde Barcelona ken ouwehoeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef Scrummie het volgende:
inZanity, ga je nou Boskamp afvallen hier? Pleurislul.
Hou je kankermuil joh, pleurisgek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja. Boskamp is een dikke debiel die enkel over z'n grote liefde Barcelona ken ouwehoeren.
Wanneer krijg jij nou weer een ban ouwe bomgordelturkquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja. Boskamp is een dikke debiel die enkel over z'n grote liefde Barcelona ken ouwehoeren.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap de ophef niet zo bij jullie op dit moment. Kijk nou eens naar wat jullie gepresteerd hebben in 2.5 jaar tijd, jullie zijn zo ongeveer opgestaan uit de virtuele dood en hebben de hele zooi omgeturnd in een goedlopend elftal dat voor de 2e keer op rij meedoet om de titel met een solide financieel beleid en een geweldig elftal qua potentie.
Ik als Ajacied moet het jullie nageven; jullie doen het voortreffelijk qua beleid en qua resultaat, jullie worden gewoon 2e dit seizoen, vCL komen jullie door en volgend jaar gaan jullie gewoon door met resultaten boeken en meedoen om de titel. Beetje vertrouwen mensen.
Ja het is toch triest dat een Ajacied de situatie bij Feyenoord nog het beste kan relativeren dan het gros hierquote:
Moet je niet naar de Arena joh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij nou weer een ban ouwe bomgordelturk
Het gros hier raakt gewoon te snel in paniek omdat we al weken gehyped worden door de media om het mogelijke kampioenschap, heb ik gemerkt. Nu kan ik namens niemand hier spreken, maar het is ook te merken buiten dit topic.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is toch triest dat een Ajacied de situatie bij Feyenoord nog het beste kan relativeren dan het gros hier
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doe het ff lekker zelf joh, kneusje.
Dat kampioenschapsgedoe was dan ook gewoon te gênant voor woorden. Totaal niet realistisch.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het gros hier raakt gewoon te snel in paniek omdat we al weken gehyped worden door de media om het mogelijke kampioenschap, heb ik gemerkt. Nu kan ik namens niemand hier spreken, maar het is ook te merken buiten dit topic.
Alhoewel de pot tegen RKC gewoon schandalig was en ik liever een volle Coolsingel meemaak, natuurlijk.
Na de potten tegen Heerenveen, VVV en RKC verloor ik dat beeld langzamerhand ja. We hadden uitzonderlijke kansen om op nummer 1 te staanquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat kampioenschapsgedoe was dan ook gewoon te gênant voor woorden. Totaal niet realistisch.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 12:00:41Bony veld af met serieus ogende kuitblessure. Ongerustheid bij #Vitesse voor kraker tegen #Feyenoord reageer retweet
Ik denk dat iedereen wel beseft dat Feyenoord het de laatste jaren buitengewoon goed doet (boven verwachting), en dat Feyenoord op de goede weg is om weer definitief financieel en sportief uit het dal te komen en te blijven. Mits deze selectie zoveel mogelijk bij elkaar blijft of voor de hoofdprijs verkocht wordt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is toch triest dat een Ajacied de situatie bij Feyenoord nog het beste kan relativeren dan het gros hier
Not bad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 12:00:41Bony veld af met serieus ogende kuitblessure. Ongerustheid bij #Vitesse voor kraker tegen #Feyenoord reageer retweet
Hmm, laat ik maar niet te vroeg juichen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi, hoop dat de CL-bandje en reclameborden terugkomen naar Zuid als de team zo intact mogelijk blijft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Dus kom je uiteindelijk gewoon tekort. Wat ook niet gek is als je de selecties en budgetten naast elkaar legt. En ach, nu wordt je 3e of 4e ook een geweldige prestatie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Na de potten tegen Heerenveen, VVV en RKC verloor ik dat beeld langzamerhand ja. We hadden uitzonderlijke kansen om op nummer 1 te staan. En telkens werd het verpest.
fap fap fapquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben ik ook bang voor ja. Helaas doen ze het bij Ajax wel goed door wel gewoon idioot hoge bedragen voor hun spelers te vangen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel beseft dat Feyenoord het de laatste jaren buitengewoon goed doet (boven verwachting), en dat Feyenoord op de goede weg is om weer definitief financieel en sportief uit het dal te komen en te blijven. Mits deze selectie zoveel mogelijk bij elkaar blijft of voor de hoofdprijs verkocht wordt.
Daar zit 'm - wat mij betreft - net het pijnpunt en de nuance. Aangezien de spelers die voor Feyenoord de benodigde inkomsten en prestaties moeten gaan opleveren het op bepaalde cruciale momenten dit seizoen laten afweten, maar desondanks wel te snel al roepen klaar te zijn bij Feyenoord of zeggen zich niet gewaardeerd te voelen. Feyenoorders hebben natuurlijk slechte ervaringen met eigen jeugd icm de juiste mentaliteit en/of contractbesprekingen, en dus vallen veel mensen dáár wel over. Omdat ze beseffen dat Feyenoord afhankelijk is van deze spelers en het aanblijven van hen, hun ontwikkeling en hun transferwaarde.
Dus geen gezeur wat mij betreft over de prestaties tot dusverre, maar wel de angst dat Feyenoord volgend seizoen weer helemaal opnieuw kan beginnen zonder dat men de hoofdprijs weet te krijgen voor de bekende spelers omdat deze spelers weigeren bij te tekenen of tijdelijk even stilstaan in hun ontwikkeling, en dat verwijt ik de betreffende spelers, en ik denk dat meer supporters die nu lopen te klagen dit zo zien.
Heb nog steeds goede hoop dat de CL-anthem zal klinken in de Kuip tenzij de selectie volgend seizoen drastisch wordt veranderd (Clasie/BMI/De Vrij). Die blessurenieuws van Bony wekte dan ook een gilmlach op mijn gezicht. Al hoewel er ook uitgekeken moet worden voor Havenaar en Janssen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus kom je uiteindelijk gewoon tekort. Wat ook niet gek is als je de selecties en budgetten naast elkaar legt. En ach, nu wordt je 3e of 4e ook een geweldige prestatie.
Bony scheelt inderdaad een hoop. Met Bony geef ik ons in de huidige vorm helaas weinig kans.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb nog steeds goede hoop dat de CL-anthem zal klinken in de Kuip tenzij de selectie volgend seizoen drastisch wordt veranderd (Clasie/BMI/De Vrij). Die blessurenieuws van Bony wekte dan ook een gilmlach op mijn gezicht. Al hoewel er ook uitgekeken moet worden voor Havenaar en Janssen.
Jij denkt de voorrondes wel door te komen? Althans, de eerste voorronde om in de tweede de CL-anthem te horen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb nog steeds goede hoop dat de CL-anthem zal klinken in de Kuip tenzij de selectie volgend seizoen drastisch wordt veranderd (Clasie/BMI/De Vrij). Die blessurenieuws van Bony wekte dan ook een gilmlach op mijn gezicht. Al hoewel er ook uitgekeken moet worden voor Havenaar en Janssen.
Eerste met deze selectie wel, tweede ligt er maar net aan wie we loten. Sowieso zal dat een zwaarder ploeg zijn met de loting. Als we bijvoorbeeld Arsenal/Chelsea loten zijn we de klos.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij denkt de voorrondes wel door te komen? Althans, de eerste voorronde om in de tweede de CL-anthem te horen?
Zou niet weten waarom niet. We hebben nu Pellé er ook nog eens vanaf het begin bij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij denkt de voorrondes wel door te komen? Althans, de eerste voorronde om in de tweede de CL-anthem te horen?
Huh? Jij denkt met deze selectie niet van Vitesse te kunnen winnen, maar wel de Champions League voorrondes door te komen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. We hebben nu Pellé er ook nog eens vanaf het begin bij.
Bony is geblesseerd, dus Feyenoord wint zondag gewoon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Huh? Jij denkt met deze selectie niet van Vitesse te kunnen winnen, maar wel de Champions League voorrondes door te komen?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Huh? Jij denkt met deze selectie niet van Vitesse te kunnen winnen, maar wel de Champions League voorrondes door te komen?
Zoals ze nu spelen winnen ze niet van Vitesse nee. Maar tijdens de vCL zijn we dan inmiddels een paar maanden verder.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat dachten wij Ajacieden ook toen we naar Arnhem moesten. Ze hebben nog genoeg kwaliteit over en die Havenaar kan ze er ook wel aardig inleggen. Hij gaat het De Vrij en Mathijsen, niet de allerbesten in de lucht, lastig maken met zijn kopkracht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bony is geblesseerd, dus Feyenoord wint zondag gewoon.
Vak VV is ook leuk hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:29 schreef Jimbo het volgende:
Dat zijn de verlengingen ?
Als ik het zo zie kom ik als nieuwe aanvrager nergens leuks meer tussen
Ik heb besloten dat als ik niet op gele zijde zit (enkele letter) ik mn kaarten gewoon via viagogo koop, doe ik nu al een flinke tijd en bevalt me goed. zit altijd wel op X of S (soms R)quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vak VV is ook leuk hoor.
Maar gaat wel snel. Dat terwijl er totaal nog geen duidelijkheid en zekerheid is mbt volgend seizoen. Alleen bij Feyenoord.
Daar ben ik mee bekend, maar ik vond W vorige keer al niet zo tof om te zitten, daarom twijfel ik erover of ik er 260eur voor over heb, als ik voor t zelfde geld gewoon op geel kan zitten waar mn maten ook zijn en ik het heel gezellig heb.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:36 schreef Typisch het volgende:
Je kunt ook bijv w4 nemen jimbo, kun je gewoon lopen naar w1.
Tweede ring als in dubbele letter?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
De mensen op geel zitten er al geruime tijd. Je kan niet verwachten dat die opeens massaal opzeggen of ergens anders heen gaan. En anders pak je toch gewoon tweede ring en loop je met een bekende de eerste ring op als je daar zo graag wilt zitten, kan makkelijk.
Zowel eerste als tweede ring komt dezelfde poortjes binnen. Als je dan iemand kent die op eerste ring zit loop je gewoon met hem naar binnen. Of je legt gewoon een vinger op die tweede letter. Of je bestelt 3 bier en loopt naar binnen. Die stewards staan altijd te slapen joh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tweede ring als in dubbele letter?
Wist niet dat je vanaf daar ook naar beneden kon lopen (mits je iemand zn seizoenskaart kan lenen uiteraard, maar dan nog kom je elkaar alleen buiten tegen dacht ik)
Ahja dat is dan ook een idee
true true.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:44 schreef Caland het volgende:
komt dezelfde poortjes binnen. Als je dan iemand kent die op eerste ring zit loop je gewoon met hem naar binnen. Of je legt gewoon een vinger op die tweede letter. Of je bestel
Kan niet lang meer duren. Voorrangsperiode voor huidige SK'ers is afgelopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true true.
Ahja maar eens kijken, vraag me wel af wanneer ik bericht krijg van mn aanvraag. Zodra dat er is weet ik meer.
Komt per post neem ik aan? Duurt weer lekker lang enzo
Stiekem hoop ik gewoon dat ik een brief krijg dat ik bij mn maten kan staanquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan niet lang meer duren. Voorrangsperiode voor huidige SK'ers is afgelopen.
Je maten zitten al in een van die uitverkochte vakken? Je hebt je aanvraag aan die van hen gekoppeld?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik gewoon dat ik een brief krijg dat ik bij mn maten kan staan
maarja, die kans is vrijwel nihil, zoals op de eerste dag al verwacht
ja die zitten daarquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Je maten zitten al in een van die uitverkochte vakken? Je hebt je aanvraag aan die van hen gekoppeld?
Oke. Vroeger, toen alles via de post ging, kon het wel. Toen ben ik daardoor als nieuwe SK-houder direct op de gele zijde gekomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja die zitten daar
Nee, ik had een nieuwe aanvraag, die kan je helaas niet koppelen.
Vandaar dat ik er ook vanuit gaat dat het niet lukt, maar mocht ik nog op een dubbele letter kunnen komen is het natuurlijk ook goed. dan kan ik het jaar daarna altijd nog proberen te koppelen en opnieuw aan te vragen bij verlenging
Ja precies, door alles aan elkaar te nieten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Oke. Vroeger, toen alles via de post ging, kon het wel. Toen ben ik daardoor als nieuwe SK-houder direct op de gele zijde gekomen.
Je zal er alleen bijna niks voor vangen. Je bespaart er wat salaris mee, maar qua transfergeld zal het niet veel zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:00 schreef Muto het volgende:
Ik heb trouwens wel de oplossing voor het salarisprobleem. Sisse verkopen en zijn salaris besteden aan contractverlengingen.
Overigens: volgens het AD verdient Pelle 1 miljoen.
Zit bij de top 4-verdieners met Mathijsen, Schaken en Pelle.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:02 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Je zal er alleen bijna niks voor vangen. Je bespaart er wat salaris mee, maar qua transfergeld zal het niet veel zijn.
Ow. Had Derksen weer wat aandacht nodig. Wat een idioot, ook meteen de reden dat ik die programma's nog maar sporadisch kijk. Ze roepen allemaal maar wat in een roep naar aandacht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Zit bij de top 4-verdieners met Mathijsen, Schaken en Pelle.
Volgens Johan Derksen 1.3 miljoen.
Ik heb nu al drie jaar ofzo ssc op TT en ik heb er nog nooit gezeten. Sta altijd op T. Tot nu toe hebben ze één keer Moeilijk gedaan, tijdens Feyenoord-Ajax dit seizoen. Normaal gesproken kijken ze amper.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tweede ring als in dubbele letter?
Wist niet dat je vanaf daar ook naar beneden kon lopen (mits je iemand zn seizoenskaart kan lenen uiteraard, maar dan nog kom je elkaar alleen buiten tegen dacht ik)
Ahja dat is dan ook een idee
Voorlopig doet de andere CV minder goed z'n werk dan Mathijsen. En laat die nou ook zitten te miepen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond de kritiek dat Mathijsen niet aansluit en daardoor de ruimtes veel te groot worden voor Clasie wel een aardige.
Goed om te horen iigquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb nu al drie jaar ofzo ssc op TT en ik heb er nog nooit gezeten. Sta altijd op T. Tot nu toe hebben ze één keer Moeilijk gedaan, tijdens Feyenoord-Ajax dit seizoen. Normaal gesproken kijken ze amper.
Vak E is volgens mij ook wel relaxt hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat als ik niet op gele zijde zit (enkele letter) ik mn kaarten gewoon via viagogo koop, doe ik nu al een flinke tijd en bevalt me goed. zit altijd wel op X of S (soms R)
Misschien dat als me w1 aangeboden word door feyenoord (of 2) dat ik hem dan nog neem, maar elk ander vind ik niet zo boeiend
Val lekker dood johquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je een brief van feyenoord ontvangt dat je pasfoto's ed moet laten maken zit je op W1quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:22 schreef Grifte het volgende:
Ik heb overplaatsing van Z4>W1 aangevraagd, nu staat er dat W1-3 uitverkocht is. Hebben zij daar verplaatsers al bijgerekend, of zijn de verlengers ontzettend loyaal en wordt na die vastgestelde datum van 15 april pas naar verplaatsers gekeken?
Iemand een idee?
er zitten er veel, maar allemaal te schuw om elkaar aan te sprekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:51 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Als je een brief van feyenoord ontvangt dat je pasfoto's ed moet laten maken zit je op W1
Ik zit toevalligerwijs ook op w1 en zag dat er enorm veel fokkers daar zitten. gezellige boel dalijk
Kom maar een keer buurten mjohquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zitten er veel, maar allemaal te schuw om elkaar aan te spreken![]()
Altijd leukquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:54 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Kom maar een keer buurten mjohkomend seizoen dan.
Vorig jaar al pasfoto's laten maken voor uitkaart, dacht te hebben gelezen dat die automatisch verlengd wordt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:51 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Als je een brief van feyenoord ontvangt dat je pasfoto's ed moet laten maken zit je op W1
Ik zit toevalligerwijs ook op w1 en zag dat er enorm veel fokkers daar zitten. gezellige boel dalijk
verkeerde topicquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga mijn voetbalschoentjes straks even laten lijmen voor het Groene Haas toernooi.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef Luni het volgende:
Sukkelssss!
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)attoo-weghalen.dhtml
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef Luni het volgende:
Sukkelssss!
Wacht daar dan die paar weken nog mee. Ook al is de kans minder dan 1% dat Feyenoord alsnog kampioen wordt, je weet maar nooit. Er is al eens eerder een vliegtuig op de bijlmer neergestort.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef Luni het volgende:
Sukkelssss!
Nee!! Ze zijn Murphy aan het tartenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wacht daar dan die paar weken nog mee. Ook al is de kans minder dan 1% dat Feyenoord alsnog kampioen wordt, je weet maar nooit. Er is al eens eerder een vliegtuig op de bijlmer neergestort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zelf ook wel benieuwd, ik heb verplaatsing W4>W1 (sta al jaren op W1, maar vond het wel handig daar nu ook een keer een SCC voor te nemen..)quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:22 schreef Grifte het volgende:
Ik heb overplaatsing van Z4>W1 aangevraagd, nu staat er dat W1-3 uitverkocht is. Hebben zij daar verplaatsers al bijgerekend, of zijn de verlengers ontzettend loyaal en wordt na die vastgestelde datum van 15 april pas naar verplaatsers gekeken?
Iemand een idee?
Die wedstrijd was om 12:30 uur, op die tijd kan Ajax vrij weinig. Ajax sloopte Vitesse zonder Bony (4-0) in de beker. Het grappige is dat afgelopen weken zeven wedstrijden op rij gewonnen werden en dat ging gepaard met geen enkele wedstrijd meer om 12:30 uur gespeeld. Bij die laatste zeven overwinningen zaten zeges op PSV, FC Twente en AZ uit en NEC thuis, dus zeker niet de makkelijkste tegenstanders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat dachten wij Ajacieden ook toen we naar Arnhem moesten. Ze hebben nog genoeg kwaliteit over en die Havenaar kan ze er ook wel aardig inleggen. Hij gaat het De Vrij en Mathijsen, niet de allerbesten in de lucht, lastig maken met zijn kopkracht.
Hihi, ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bombvis sprak anders gewoon de waarheid.
Dat viel mij dus ook al op jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Bombvis het volgende:
Hmm, iemand opgevallen dat in dat filmpje over het stadion etc. (met schitterende muziek) de kleuren wit-rood-wit wel heel vaak voorkomen? Welke joden hebben aan dat filmpje meegewerkt?
Dit filmpje dus: Echt, constant wit rood wit![]()
HNS, informele vergadering voor de aandeelhoudersquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:01 schreef satecl het volgende:
Waar gaat die vergadering over? Schakel net pas in..
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:13:27Gemeente gaat besluitvorming uitstellen tot Maart 2014 > HAHAHAHAHAHA! reageer retweet
Moooi kutquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef onlogisch het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:13:27Gemeente gaat besluitvorming uitstellen tot Maart 2014 > HAHAHAHAHAHA! reageer retweet
Lol, altijd zo lekker ongefundeerd dat FRFC.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Zo mooi lijkt mij dat toch niet.quote:
Hoezo?quote:
Slechte zaak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef onlogisch het volgende:
feyenooordis ook rood en wit, en groen en witquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Bombvis het volgende:
Hmm, iemand opgevallen dat in dat filmpje over het stadion etc. (met schitterende muziek) de kleuren wit-rood-wit wel heel vaak voorkomen? Welke joden hebben aan dat filmpje meegewerkt?
Dit filmpje dus: Echt, constant wit rood wit![]()
En kregen we dan geen gedonder met Brussel? Ik las laatst iets over verkapte staatssteun?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Happel het volgende:
Het gaat er in beide gevallen niet komen, omdat de gemeente op de een of andere manier garant zal moeten staan voor een fors bedrag.
Vakantieveilingenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:33 schreef Harry15 het volgende:
Ze melden ook dat Feyenoord uitgaat van een bezettingsgraad van gemiddeld 95%, lijkt me volledig onrealistisch toch?
Ik denk dat de gemeente het vooral zal beoordelen op de exploitatiemogelijkheden, en dus de risico-inschatting of de garantstelling aangesproken zal moeten worden, en zo ja, voor welk bedrag.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Happel het volgende:
Het gaat er in beide gevallen niet komen, omdat de gemeente op de een of andere manier garant zal moeten staan voor een fors bedrag.
Rood/wit en Groen/wit ja, niet wit-middelste woord rood-wit..quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
feyenooordis ook rood en wit, en groen en wit
dat idd nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Rood/wit en Groen/wit ja, niet wit-middelste woord rood-wit..
Iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Lol, altijd zo lekker ongefundeerd dat FRFC.
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:36:18Stelling: Jan van Merwijk had beter lekker bij de finish van de Boston Marathon kunnen gaan staan, samen met trekpop Gudde! reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iddtwitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:36:18Stelling: Jan van Merwijk had beter lekker bij de finish van de Boston Marathon kunnen gaan staan, samen met trekpop Gudde! reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iddtwitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:36:18Stelling: Jan van Merwijk had beter lekker bij de finish van de Boston Marathon kunnen gaan staan, samen met trekpop Gudde! reageer retweet
Gast, al bonken ze elkaar in de kont. Het maakt me geen reet hoe die jongen bij ons terecht is gekomen. Wat ik weet is dat Mathijsen veruit de beste verdediging van Feijenoord is, al het hele seizoen. Genoeg gezegd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef TC03 het volgende:
Van Geel heeft echt geblunderd met Mathijsen, het is gewoon ordinaire vriendjespolitiek. Van Geel en Mathijsen gingen zelfs samen op vakantie, hoe doorzichtig wil je het hebben.Uiteindelijk weegt bij Van Geel het belang van Mathijsen zwaarder dan van Feyenoord. Best wel fout.
Voor de rest heeft hij louter goede dingen gedaan.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Gast, al bonken ze elkaar in de kont. Het maakt me geen reet hoe die jongen bij ons terecht is gekomen. Wat ik weet is dat Mathijsen veruit de beste verdediging van Feijenoord is, al het hele seizoen. Genoeg gezegd.
Punt.
Komma.
Punt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Gast, al bonken ze elkaar in de kont. Het maakt me geen reet hoe die jongen bij ons terecht is gekomen. Wat ik weet is dat Mathijsen veruit de beste verdediging van Feijenoord is, al het hele seizoen. Genoeg gezegd.
Punt.
Komma.
Punt.
Over arrogantie gesproken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013 er al in!!!
[ Bericht 8% gewijzigd door DonRaja op 16-04-2013 22:57:22 (Ranzig plaatje in spoiler geplaatst) ]
Niks nieuws, stelletje kankerjoden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Over arrogantie gesproken:
[ afbeelding ]
2013 er al in!!!
Als die geen kampioen worden weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2013 er al in!!!
Huid verkopen beer geschoten etc. etc. dit dat zus zo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die geen kampioen worden weet ik het ook niet meer.
Ach, blijven joden hè, maar dat soort dingen hoef ik sowieso niet te zienquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2013 er al in!!!
Nah. Dan vind ik die josti's met die tats ergerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Huid verkopen beer geschoten etc. etc. dit dat zus zo.
Dit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Dan vind ik die josti's met die tats erger
Willen gewoon de krant halen. Niets meer, niets minder. Dat is echt de enige beweegreden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Dan vind ik die josti's met die tats erger
Nee joh. Heb je DWDD gezien? Die zijn geestelijk gewoon niet helemaal 100.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Willen gewoon de krant halen. Niets meer, niets minder. Dat is echt de enige beweegreden.
Het feit dat ze in DWDD terecht komen, geeft juist weer dat hun missie geslaagd is. Vervolgens even aandacht trekken, en daarna het bericht 'komptun traaibal oferheun.'. Te voorspelbaar voor woorden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Heb je DWDD gezien? Die zijn geestelijk gewoon niet helemaal 100.
Qua opmerkingen nogal kort door de bocht, maar de spullen die ze in de webshop hebben zijnquote:
Als je dat op dat twitter plaatst, ben je gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:26 schreef PIETR het volgende:
Zijn prima gasten joh, hebben allemaal het beste voor met Feyenoord.
Maar wel (meestal) tijdens warming up toejuichenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Leuk dat Nijhuis fluit zondag. Dat "Nijhuis Nijhuis - je moeder is een hoer" bekt altijd zo lekker.![]()
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef TC03 het volgende:
Van Geel heeft echt geblunderd met Mathijsen, het is gewoon ordinaire vriendjespolitiek. Van Geel en Mathijsen gingen zelfs samen op vakantie, hoe doorzichtig wil je het hebben.Uiteindelijk weegt bij Van Geel het belang van Mathijsen zwaarder dan van Feyenoord. Best wel fout.
IQ lozen die door de oogkleppen die ze op hebben niet van hun standpunt af(durven)wijken. Enige discussie is er niet mogelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:26 schreef PIETR het volgende:
Zijn prima gasten joh, hebben allemaal het beste voor met Feyenoord.
Alleen Singh is gekocht. Wat wil je zonder geld? Ik vind dat je hem daar over 2 jaar pas over kunt beoordelen als hij echt heeft kunnen investeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef PIETR het volgende:
Slaat idd nergens op. Zijn verkoopbeleid is fantastisch, zijn aankoopbeleid dramatisch.
Pelle is nu toch ook gekocht? En Mathijsen afgekocht?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Alleen Singh is gekocht. Wat wil je zonder geld? Ik vind dat je hem daar over 2 jaar pas over kunt beoordelen als hij echt heeft kunnen investeren.
Guidetti, Bakkal, Pelle, Janmaat, Immers hebben allemaal de basis gehaald. Best een redelijke score hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef PIETR het volgende:
Slaat idd nergens op. Zijn verkoopbeleid is fantastisch, zijn aankoopbeleid dramatisch.
jupquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pelle is nu toch ook gekocht? En Mathijsen afgekocht?
Guidetti is gehaald op aanraden van Mastenbroek en het verhaal van Pelle kent iedereen inmiddels wel denk ik. Dat ze voor Immers bijna een miljoen betaalden is een grove schande. Voegt niets toe aan Feyenoord. Zijn gebrek aan inzicht en techniek is schrijnend om nog maar te zwijgen over zijn scorend vermogen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Guidetti, Bakkal, Pelle, Janmaat, Immers hebben allemaal de basis gehaald. Best een redelijke score hoor.
Discussie en transparantie is juist waar ze op uit zijn. Lees anders het jaarboek van hun van afgelopen seizoen een keertje. Ongelooflijk hoeveel werk die gasten achter de schermen verzetten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
IQ lozen die door de oogkleppen die ze op hebben niet van hun standpunt af(durven)wijken. Enige discussie is er niet mogelijk.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef TC03 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef PIETR het volgende:
Ik bedoel meer dat Singh de enige is die tegen valt waar geld voor betaald is. Al heeft van Geel direct bij het aantrekken van Singh erbij gezegd dat ze hem voor de toekomst hebben gehaald.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pelle is nu toch ook gekocht? En Mathijsen afgekocht?
Zie hierboven. Mathijsen is een goede speler, alleen zijn contractduur + salaris is onverantwoord.quote:
Mathijsen is een topaankoop. Is al tijdenlang de beste man op het veld. Had inderdaad misschien geen driejarig contract moeten krijgen maar dan was ie misschien wel helemaal niet gekomen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zie hierboven. Mathijsen is een goede speler, alleen zijn contractduur + salaris is onverantwoord.
Singh kun je afschrijven, je hebt hem toch zien spelen? Moet nog zeker 5 stappen gaan maken wil ie mee kunnen, en dat zie ik niet gebeuren ..quote:Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Singh de enige is die tegen valt waar geld voor betaald is. Al heeft van Geel direct bij het aantrekken van Singh erbij gezegd dat ze hem voor de toekomst hebben gehaald.
Kan je niet gewoon antwoord geven op m'n vraag? Waarom is het aankoopbeleid van Van Geel dramatisch?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Guidetti is gehaald op aanraden van Mastenbroek en het verhaal van Pelle kent iedereen inmiddels wel denk ik. Dat ze voor Immers bijna een miljoen betaalden is een grove schande. Voegt niets toe aan Feyenoord. Zijn gebrek aan inzicht en techniek is schrijnend om nog maar te zwijgen over zijn scorend vermogen.
Bakkal en Janmaat waren prima transfers, alle credits daarvoor.
Al met al een povere score.
Feyenoord oogt anders wel zwakker zonder Immers. Ik denk dat zijn tekortkomingen wel heel duidelijk benadrukt zijn gedurende dit seizoen, en ik zal die ook niet gaan ontkennen, maar hij heeft toch, waarschijnlijk met name door zijn inzet, een positieve invloed op de spelersgroep.quote:
Immers wordt het eerste seizoen 'gehuurd' met verplichte koop komende zomerquote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef vandermar het volgende:
Immers wordt gehuurd over een periode van 4 jaar.
Zolang Feyenoord bijna geen kapitaalkracht heeft zullen er wel meer van dat soort aankopen volgen. Gelijk de reden waarom je het op lange termijn altijd gaat afleggen tegen de uiteindelijke kampioen. Je kan met weinig geld geen voltreffers in de roos blijven maken.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:50 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk zijn van Geel en Koeman de redding geweest van dit Feyenoord, echter qua aankoopbeleid hebben ze mij nog niet kunnen overtuigen. Wat ze in Immers zien is mij echt een vraagteken? Tuurlijk loopt ie veel en verovert hij af en toe een balletje, maar hij speelt toch op 10? Aanvallend brengt hij helemaal niets.
Het is dat die centrale verdediger van Utrecht alle hoon over zich heen kreeg na dat bizarre eigen doelpunt, anders was de 'actie' van Bulthuis voorafgaand aan dat doelpunt het mikpunt van alle hoon geweest. Bulthuisquote:Op woensdag 17 april 2013 00:57 schreef PIETR het volgende:
Denk dat we deze zomer best wat te besteden hebben. Verwacht dat er twee spelers voor een mooi bedrag vertrekken. Ben benieuwd wat van Geel met het geld dat overblijft gaat doen. Tot nu toe alleen Bulthuis genoemd. Zou een dramatische aankoop zijn. Ebecilio zou transfervrij wel een prima toevoeging zijn.
het is inderdaad afwachten wat Van Geel kan bereiken met een bestedingsbudget. Tot nog toe kan ik zijn beleid alleen maar toejuichen iigquote:Op woensdag 17 april 2013 00:57 schreef PIETR het volgende:
Denk dat we deze zomer best wat te besteden hebben. Verwacht dat er twee spelers voor een mooi bedrag vertrekken. Ben benieuwd wat van Geel met het geld dat overblijft gaat doen. Tot nu toe alleen Bulthuis genoemd. Zou een dramatische aankoop zijn. Ebecilio zou transfervrij wel een prima toevoeging zijn.
Per ongeluk op je naam geklikt terwijl ik een DM schreef denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Immers wordt het eerste seizoen 'gehuurd' met verplichte koop komende zomer
Mijn godquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef TC03 het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2013 01:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Ik zeg het je niet graag, gezien je hier al lange tijd op een heel redelijk niveau post, geen typetje aldo/inzanity/D-K, maar:
Wat ben jij een volkomen achterlijke pleurismongool!
Je vergeet de belangrijkste redder: Pim Blokland.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:50 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk zijn van Geel en Koeman de redding geweest van dit Feyenoord, echter qua aankoopbeleid hebben ze mij nog niet kunnen overtuigen. Wat ze in Immers zien is mij echt een vraagteken? Tuurlijk loopt ie veel en verovert hij af en toe een balletje, maar hij speelt toch op 10? Aanvallend brengt hij helemaal niets.
Is inderdaad ook een belangrijke pion geweest, al zijn de meningen over Blokland en co ook nog wel verdeeld, want graaiers voor eigenbelang enzoquote:Op woensdag 17 april 2013 03:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste redder: Pim Blokland.
quote:Van Merwijk: 'We willen niet de fout in gaan'
Kuip-directeur Jan van Merwijk werkt aan draagvlak voor een nieuw stadion in Rotterdam. Het Algemeen Dagblad stelde Van Merwijk enkele vragen over het nieuwe stadion.
Europa, deze opzet zou ruiken naar verboden staatssteun, zeggen deskundigen
'We hebben het door juristen goed laten bekijken, want we willen niet in de fout gaan. Dit voldoet aan de spelregels van Brussel. We gaan direct na het besluit van gemeenteraad naar Europa, die het dan zal toetsen. Het zal voor de Rotterdamse raad waarschijnlijk een voorwaardelijk besluit worden, maar dan kunnen we wel door.'
Over het nieuwe stadion: is er behoefte aan extra business-seats en komen die grote concerten nog wel?
'We hebben hier veel onderzoek naar gedaan. Het aantal business-seats gaat van 3659 naar 6300 en het aantal boxen van 42 naar 90. Dan de concerten, kijk maar eens naar het Gelredome, de Arena en andere plekken in het land, wat daar allemaal gaande is. Concertorganisatie Mojo heeft ook al laten weten interesse in het nieuwe stadion in Rotterdam te hebben.'
Wat gebeurt er straks met de Kuip?
'We willen er een derde leven aan geven, maar moeten dan wel eerst weten wat er mag van de gemeente. Je kunt er een winkelcentrum in beginnen, maar dan kunnen het Zuidplein en de Koopgoot op slot. Dus gaan we dat goed uitzoeken
Veel supporters willen helemaal geen nieuw stadion
'We begrijpen de emotie. De Kuip is uniek, zeker vanwege de sfeer. Maar het is nodig. Wil Feyenoord weer structureel aanhaken bij de nationale top, dan moet dat nieuwe stadion er komen. Een nieuw stadion geeft ook een impuls aan vernieuwing op Zuid, extra werkgelegenheid, concerten en opnieuw interlands. Als er voor de zomer een besluit is, dan kunnen we in 2016 gaan bouwen en zijn we twee jaar later klaar.'
twitter:m_de_boer twitterde op woensdag 17-04-2013 om 09:07:44Jan van Merwijk verteld vanmorgen in #ADRD hoe garantstelling voor Het Nieuwe Stadion werkt. #HNS http://t.co/UixZEYwd4W reageer retweet
twitter:
Dat is toch wel een knap staaltje kapitaalvernietiging...twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 17-04-2013 om 10:48:31Volgens VI moet Bruno Martins #Indi 'vrezen voor zijn basisplek' omdat #Koeman 'niet tevreden is' over hem en Nelom 'goed inviel' tegen RKC. reageer retweet
Belachelijk ja. Geef Indi dan de kans in het centrum. Nelom is wel beter voor linksback.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:55 schreef Harry15 het volgende:
Dat is toch wel een knap staaltje kapitaalvernietiging...twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 17-04-2013 om 10:48:31Volgens VI moet Bruno Martins #Indi 'vrezen voor zijn basisplek' omdat #Koeman 'niet tevreden is' over hem en Nelom 'goed inviel' tegen RKC. reageer retweet
quote:Martins Indi moet vrezen voor basisstek bij Feyenoord
17/04/2013 10:12
Bruno Martins Indi (21) moet vrezen voor zijn basisplaats, als Feyenoord aanstaande zondagmiddag Vitesse ontvangt in De Kuip. Trainer Ronald Koeman wisselde de international tegen RKC Waalwijk en gaf hem na afloop openlijk kritiek.
Miquel Nelom, de vervanger van Martins Indi, kreeg complimenten. 'Ik ben niet tevreden over Bruno', zegt Koeman. 'Ik vind dat hij beter kan als linksback. Bruno staat het liefste centraal achterin, maar ik heb geen enkele reden Joris Mathijsen daar niet neer te zetten, want ik vind hem al een hele tijd een van onze beste spelers.'
Daardoor klopt linkerverdediger Nelom op de deur. 'Hij viel goed in tegen RKC Waalwijk, zoals hij dat eigenlijk altijd doet. Dat is een hele geruststelling. We zullen zien hoe we dat zondag gaan invullen', aldus Koeman.
Feyenoord verloor zondagmiddag twee dure punten in de strijd om het kampioenschap. Door het 1-1 gelijkspel bij RKC Waalwijk bedraagt de achterstand op koploper Ajax momenteel zes punten. (Martijn Krabbendam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |