SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Pics van je tieten als bewijs?quote:Op maandag 15 april 2013 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze dachten zelfs dat ik HMF was een paar maanden geleden
Hm, ik had toch wel minimaal een nichtje-opmerking verwachtquote:
Dan had ik wel even naar rechts gekeken en een opmerking direct naar haar gemaakt.quote:Op maandag 15 april 2013 19:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, ik had toch wel minimaal een nichtje-opmerking verwacht
Gelul.quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan had ik wel even naar rechts gekeken en een opmerking direct naar haar gemaakt.
quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan had ik wel even naar rechts gekeken en een opmerking direct naar haar gemaakt.
quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Pics van het nichtje dr tieten als bewijs?quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pics van het nichtje dr tieten als bewijs?
Volgens mij klopt het niet. Feyenoord betaalde voor zijn contractverlenging 650.000, na zijn verlenging werd het 300.000 meer. Dus zou rond de 950.000 moeten liggen.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pics van het nichtje dr tieten als bewijs?
Ik hoop het. Ik heb ook geen idee of mijne klopt. 1.3 miljoen is te veel, zeker als je daardoor je talenten niet genoeg kan bieden.quote:Op maandag 15 april 2013 20:59 schreef PIETR het volgende:
Ik hoop dat het niet klopt, want dat is gewoon veel te veel. Kun je niet verkopen tov Clasie en de Vrij.
Pelle zal in Italië wel meer verdiend hebben, 1,3 miljoen is als het waar is gewoon wanbeleid.quote:Op maandag 15 april 2013 21:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb ook geen idee of mijne klopt. 1.3 miljoen is te veel, zeker als je daardoor je talenten niet genoeg kan bieden.
Maar niets krijgt doorgespeeld door van Geel.quote:Op maandag 15 april 2013 21:08 schreef PIETR het volgende:
Zijn bron is Krabbedam, die bijna dagelijks in de Kuip is te vinden ..
Idd. Zal vast wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:08 schreef PIETR het volgende:
Zijn bron is Krabbedam, die bijna dagelijks in de Kuip is te vinden ..
Spelers weten toch ook van elkaar wat ze verdienen..quote:Op maandag 15 april 2013 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar niets krijgt doorgespeeld door van Geel.
Lijkt mij ook ja maar het lijkt mij ook dat je dat soort dingen niet naar buiten gaat brengen over een ander.quote:Op maandag 15 april 2013 21:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Spelers weten toch ook van elkaar wat ze verdienen..
Donder eens op man, Joris is al weken geweldig.quote:Op maandag 15 april 2013 21:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Pelle zal in Italië wel meer verdiend hebben, 1,3 miljoen is als het waar is gewoon wanbeleid.
Daarbij de omvrede van sommige spelers over Mathijsen en je hebt een verscheurd elftal.
BMI centraal is veel beter voor het elftal.
Het gaat er niet om dat hij al dan niet goed speelt, het gaat om zijn te hoge salaris. Dit is niet goed te praten waardoor de Vrij en Clasie nu gaan miepen dat ze meer willen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Donder eens op man, Joris is al weken geweldig.
Lijkt mij wel, de ontevredenheid straalt er vanafquote:Op maandag 15 april 2013 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja maar het lijkt mij ook dat je dat soort dingen niet naar buiten gaat brengen over een ander.
Niet goed te praten? Ik vind het niet zo gek dat iemand die al jaren in de (sub)top van Europa speelde meer krijgt dan 2 jongens die net 2 jaar in Feyenoord 1 staan.quote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij al dan niet goed speelt, het gaat om zijn te hoge salaris. Dit is niet goed te praten waardoor de Vrij en Clasie nu gaan miepen dat ze meer willen.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Happel het volgende:
Mensen die nog in de fabeltjes van Derksen geloven.
Ja ik ben het met je eens hoor, daar niet van. Ik denk alleen dat het beeld van aangekochte spelers (of transfervrij..) die meer verdienen dan de 'talenten' klopt, waardoor die nu meer willen of goedkoop de deur uitlopen. Dat Verhoek meer verdient dan Clasie zou toch eigenlijk niet moeten kunnen. Dat was toch zo?quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet goed te praten? Ik vind het niet zo gek dat iemand die al jaren in de (sub)top van Europa speelde meer krijgt dan 2 jongens die net 2 jaar in Feyenoord 1 staan.
Ze zijn bezig aan de beslissende fase van het seizoen en krijgen gewoon betaald waar ze zelf voor getekend hebben. Wat valt er te miepen?quote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij al dan niet goed speelt, het gaat om zijn te hoge salaris. Dit is niet goed te praten waardoor de Vrij en Clasie nu gaan miepen dat ze meer willen.
Donder zelf op man, het hele elftal speelt slecht door Joris.quote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Donder eens op man, Joris is al weken geweldig.
Omdat ie anders niets te melden heeft?quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef PIETR het volgende:
Waarom zou Derksen dat salaris van Pelle uit zn duim zuigen?
Clasie en Vilhena passen zeker zo kut door Joris' aanwezigheid, Schaken en Boëtius komen hun man niet voorbij omdat Mathijsen er is, tuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Donder zelf op man, het hele elftal speelt slecht door Joris.
Is inclusief bonussen volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef PIETR het volgende:
Waarom zou Derksen dat salaris van Pelle uit zn duim zuigen?
Hahahaha.quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heb je zand in je kut?quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Lol. Wat een onzin.quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Er is toch een salarisplafond ? Ik zal ook kwaad zijn als ik geen loonsverhoging krijg omdat er weinig geld is en er dan opeens een Italiaan wordt aangetrokken die 3x het salarisplafond verdient.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou Vi, Johan Derksen en Martijn Krabbedam niet zo serieus nemen als ik jullie was. Als je ziet hoevaak zij ernaast zitten.
Mocht Pellè daadwerkelijk 1,3 miljoen krijgen zie ik overigens ook nog steeds het probleem niet in. Een dergelijk salaris lijkt me prima te rechtvaardigen. Pellè is verreweg de beste en belangrijkste man binnen onze selectie, en bovendien al meer ervaren.
De Vrij, Clasie en BMI mogen in hun handjes knijpen als Feyenoord hen een salaris van rond de 800.000 euro aanbiedt (ja, een half miljoen minder dan Pellè inderdaad als dit gerucht waar zou zijn) aangezien zij lang nog niet zulke dragende, constante en belangrijke spelers zijn als Pellè dat is.
Pellè is onmisbaar. Clasie, De Vrij en BMI zijn dat nog niet, en de vraag is of ze dat ooit worden.
Vraag maar aan de snor. Die heeft er kijk op.quote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Clasie en Vilhena passen zeker zo kut door Joris' aanwezigheid, Schaken en Boëtius komen hun man niet voorbij omdat Mathijsen er is, tuurlijk.
Er is geen salarisplafond.quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Er is toch een salarisplafond ? Ik zal ook kwaad zijn als ik geen loonsverhoging krijg omdat er weinig geld is en er dan opeens een Italiaan wordt aangetrokken die 3x het salarisplafond verdient.
En zijn die 3 geen dragende spelers ? 3 internationals.
Ah, jij hebt er wel kaas van gegeten zie ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Er is toch een salarisplafond ? Ik zal ook kwaad zijn als ik geen loonsverhoging krijg omdat er weinig geld is en er dan opeens een Italiaan wordt aangetrokken die 3x het salarisplafond verdient.
En zijn die 3 geen dragende spelers ? 3 internationals.
Ja als je nou eens luistert naar echte kenners zoals Boskamp.quote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Clasie en Vilhena passen zeker zo kut door Joris' aanwezigheid, Schaken en Boëtius komen hun man niet voorbij omdat Mathijsen er is, tuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |