SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Pics van je tieten als bewijs?quote:Op maandag 15 april 2013 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze dachten zelfs dat ik HMF was een paar maanden geleden
Hm, ik had toch wel minimaal een nichtje-opmerking verwachtquote:
Dan had ik wel even naar rechts gekeken en een opmerking direct naar haar gemaakt.quote:Op maandag 15 april 2013 19:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, ik had toch wel minimaal een nichtje-opmerking verwacht
Gelul.quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan had ik wel even naar rechts gekeken en een opmerking direct naar haar gemaakt.
quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan had ik wel even naar rechts gekeken en een opmerking direct naar haar gemaakt.
quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Pics van het nichtje dr tieten als bewijs?quote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pics van het nichtje dr tieten als bewijs?
Volgens mij klopt het niet. Feyenoord betaalde voor zijn contractverlenging 650.000, na zijn verlenging werd het 300.000 meer. Dus zou rond de 950.000 moeten liggen.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pics van het nichtje dr tieten als bewijs?
Ik hoop het. Ik heb ook geen idee of mijne klopt. 1.3 miljoen is te veel, zeker als je daardoor je talenten niet genoeg kan bieden.quote:Op maandag 15 april 2013 20:59 schreef PIETR het volgende:
Ik hoop dat het niet klopt, want dat is gewoon veel te veel. Kun je niet verkopen tov Clasie en de Vrij.
Pelle zal in Italië wel meer verdiend hebben, 1,3 miljoen is als het waar is gewoon wanbeleid.quote:Op maandag 15 april 2013 21:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb ook geen idee of mijne klopt. 1.3 miljoen is te veel, zeker als je daardoor je talenten niet genoeg kan bieden.
Maar niets krijgt doorgespeeld door van Geel.quote:Op maandag 15 april 2013 21:08 schreef PIETR het volgende:
Zijn bron is Krabbedam, die bijna dagelijks in de Kuip is te vinden ..
Idd. Zal vast wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:08 schreef PIETR het volgende:
Zijn bron is Krabbedam, die bijna dagelijks in de Kuip is te vinden ..
Spelers weten toch ook van elkaar wat ze verdienen..quote:Op maandag 15 april 2013 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar niets krijgt doorgespeeld door van Geel.
Lijkt mij ook ja maar het lijkt mij ook dat je dat soort dingen niet naar buiten gaat brengen over een ander.quote:Op maandag 15 april 2013 21:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Spelers weten toch ook van elkaar wat ze verdienen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |