abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 21:35:46 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_125328777
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef macca728 het volgende:

[..]

Er is toch een salarisplafond ? Ik zal ook kwaad zijn als ik geen loonsverhoging krijg omdat er weinig geld is en er dan opeens een Italiaan wordt aangetrokken die 3x het salarisplafond verdient.

En zijn die 3 geen dragende spelers ? 3 internationals.
Geen loonsverhoging? :?
Ze hebben gewoon een contract. Clasie heeft tot 2015 getekend en moet gewoon werken voor z'n ook nu al DIKKE salaris. Met z'n achterljke interview in de VI in deze fase van het seizoen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_125328810
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Muto het volgende:
Al vind ik wel dat De Vrij erg lijkt te lijden onder De Thijs. De Vrij komt nauwelijks meer op. Onnodig, want Mathijsen kan heus wel in zijn eentje een spitsje van RKC hebben.
Ja dat zagen we zondag
pi_125328892
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Geen loonsverhoging? :?
Ze hebben gewoon een contract. Clasie heeft tot 2015 getekend en moet gewoon werken voor z'n ook nu al DIKKE salaris. Met z'n achterljke interview in de VI in deze fase van het seizoen.
Het gaat niet alleen over Clasie en Clasie en BMI zijn ook ongelukkig, redenen eerder genoemd.
  maandag 15 april 2013 @ 21:37:51 #54
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_125328921
Kan het niet gewoon zijn dat De Vrij en Clasie slecht speelden omdat De Vrij en Clasie slecht speelden :{ ? En niet Mathijsen?

Misschien een gekke gedachte.
2000 light years from home
pi_125329000
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen over Clasie en Clasie en BMI zijn ook ongelukkig, redenen eerder genoemd.
Dan opdonderstralen naar het buitenland en lekker hun geld tellen terwijl ze verpieteren op de bank.

Of naar FC Twente gaan natuurlijk :X
Abracadabra, tapate guarra!
pi_125329034
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef macca728 het volgende:

[..]

Er is toch een salarisplafond ? Ik zal ook kwaad zijn als ik geen loonsverhoging krijg omdat er weinig geld is en er dan opeens een Italiaan wordt aangetrokken die 3x het salarisplafond verdient.

En zijn die 3 geen dragende spelers ? 3 internationals.
Hoe dragend de spelers zijn laten ze afgelopen weken weer zien inderdaad.

Ze zijn één van de talentvolste spelers binnen onze selectie, maar onmisbaar zou ik ze niet willen noemen. Clasie wellicht, maar ook hij is te wisselvallig om een dragende speler genoemd te worden.

Ik heb het idee dat we een vertrek van met name De Vrij en BMI prima kunnen opvangen. Ze zijn dus zeker niet onmisbaar.

Dat Pellè veel meer verdient vind ik eigenlijk wel logisch.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 15 april 2013 @ 21:44:41 #57
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_125329370
JD is z'n anti-Van Geel-tirade begonnen.
2000 light years from home
  maandag 15 april 2013 @ 22:14:19 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_125331332
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hoe dragend de spelers zijn laten ze afgelopen weken weer zien inderdaad.

Ze zijn één van de talentvolste spelers binnen onze selectie, maar onmisbaar zou ik ze niet willen noemen. Clasie wellicht, maar ook hij is te wisselvallig om een dragende speler genoemd te worden.

Ik heb het idee dat we een vertrek van met name De Vrij en BMI prima kunnen opvangen. Ze zijn dus zeker niet onmisbaar.

Dat Pellè veel meer verdient vind ik eigenlijk wel logisch.
Maar als je een jongen als Clasie, voor mij de verpersoonlijking van de wederopstanding van Feyenoord, geen respectabel salaris kan geven doe je toch iets fout. En nu weer lekker kankeren op die gasten, worden gewoon als oud vuil behandeld terwijl gasten van buitenaf wel direct een prima salaris krijgen. Ik vind het echt om te kotsen. Teleurstellender dan het resultaat van gisteren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_125332533
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar als je een jongen als Clasie, voor mij de verpersoonlijking van de wederopstanding van Feyenoord, geen respectabel salaris kan geven doe je toch iets fout. En nu weer lekker kankeren op die gasten, worden gewoon als oud vuil behandeld terwijl gasten van buitenaf wel direct een prima salaris krijgen. Ik vind het echt om te kotsen. Teleurstellender dan het resultaat van gisteren.
Het blijft natuurlijk speculeren. Ik geloof sowieso al niet dat De Pel daadwerkelijk 1,3 miljoen verdient. Hooguit als het inclusief alle mogelijk te behalen bonussen is (kampioenschap/cl/gewonnen wedstrijden). Daarnaast weet je ook niet wat Clasie geboden is. Toch vind ik, dat als Clasie 2 seizoenen geleden nog voor een jeugdcontractje speelt, hij na minder dan een seizoen er een paar ton bovenop krijgt, en hij al halverwege zijn tweede seizoen alweer een paar ton er op kan vangen, dat je sowieso weinig te klagen zou moeten hebben.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 15 april 2013 @ 22:32:50 #60
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125332600
Die jongen is door zijn moeder verlaten, dan voel je je al snel niet gewaardeerd. Van Geel moet hem gewoon een keer een knuffel geven
pi_125332873
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die jongen is door zijn moeder verlaten, dan voel je je al snel niet gewaardeerd. Van Geel moet hem gewoon een keer een knuffel geven
Lul :')
  maandag 15 april 2013 @ 22:39:23 #62
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_125333009
Beetje misplaatste opmerking wel
Niets is sterker dan dat ene woord
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 23:08:18 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_125334984
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Caland het volgende:

[..]

"Lekker" kankeren? Je bent als supporter bezorgd en teleurgesteld over de neergaande lijn. En als een speler dan a) onder zijn niveau presteert, en b) het nodig vindt om in deze fase van de competitie de vuile was buiten te hangen, dan wordt daarop gekankerd ja. Goh wat raar, op een forum. Het zou wat anders zijn als Clasie uitgefloten zou worden. Dat zou pas om te kotsen zijn.

Maar ze worden als 'oud vuil' behandeld zeg je. Lult Van Geel dan totaal uit zijn nek met dat 'een van de grootverdieners'? Dan zal er toch geen fooi geboden zijn?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_125335088
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef PIETR het volgende:
Beetje misplaatste opmerking wel
Understatement. Best misselijk/ziekelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125336588
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Denk dat hij liever een knuffel krijgt van Annette van Geel.

Ontopic.. heel misschien wordt Clasie wel overgewaardeerd en verwachten we teveel van hem..
pi_125339674
Sowieso, 20 jarige gozers die lopen te kankeren dat ze 8 ton per jaar betaald krijgen. kom op man compleet de realiteitszin kwijt als je het mij vraagt :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:55:04 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125340011
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:43 schreef Wotte het volgende:
Sowieso, 20 jarige gozers die lopen te kankeren dat ze 8 ton per jaar betaald krijgen. kom op man compleet de realiteitszin kwijt als je het mij vraagt :')
Je moet niet naar de bedragen kijken maar naar de verhoudingen, zou jij het leuk vinden als je een collega hebt die hetzelfde doet wat jij doet maar daar dubbel zoveel voor krijgt als jij?
pi_125340181
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je moet niet naar de bedragen kijken maar naar de verhoudingen, zou jij het leuk vinden als je een collega hebt die hetzelfde doet wat jij doet maar daar dubbel zoveel voor krijgt als jij?
Als ik 8 ton kreeg om elk weekend een balletje trappen voor 45 duizend man, dan maak je je toch nergens druk over. Dan verdien je als het een beetje meezit met een leuke transfer tussen de 10-15 miljoen in die 10 jaar dat je speelt. Kom op zeg waar maak je je druk om :')
pi_125340207
quote:

[..]

In dit geval heeft die collega 20 dienstjaren meer en een wk-finale achter z'n naam.
BFF met GGMM
  dinsdag 16 april 2013 @ 01:24:55 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125340675
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:02 schreef Wotte het volgende:

[..]

Als ik 8 ton kreeg om elk weekend een balletje trappen voor 45 duizend man, dan maak je je toch nergens druk over. Dan verdien je als het een beetje meezit met een leuke transfer tussen de 10-15 miljoen in die 10 jaar dat je speelt. Kom op zeg waar maak je je druk om :')
Altijd makkelijk praten als je niet in zo'n situatie zit
  dinsdag 16 april 2013 @ 01:25:52 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125340695
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

In dit geval heeft die collega 20 dienstjaren meer en een wk-finale achter z'n naam.
Bagage is leuk maar dat moet wel bruikbaar zijn
  dinsdag 16 april 2013 @ 06:35:00 #72
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125341814
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Bagage is leuk maar dat moet wel bruikbaar zijn
Voorlopig speelt die duurbetaalde collega ook gewoon veel beter. Als Clasie zou spelen als vorig seizoen zou niemand op 'm zeiken.
pi_125342714
Zijn er nog serieus mensen hier die Mathijsen afvallen? Lachwekkend. Veruit de beste man van het veld.

Snapte ook die haat niet tegen hem die ontstond na Ajax-uit. Janmaat maakte 10 minuten daarvoor een veel grotere blunder (soortgelijk) waar de 1-0 uit voortkwam, en daar hoorde je niemand over. Maar omdat men een zondebok zoekt in De Kuip, vind je die al snel in de jongen die niet door de club gemaakt is wie hij is.

Walgelijk :r Die jongen speelt al maanden geweldig. Al echt sinds 6 wedstrijden voor Ajax-uit. Daar even een dipje, daarna weer superconsistent.
pi_125343064
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

20 dienstjaren meer ? Hij is al oud, maar niet zo oud.
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:01:51 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125343122
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 06:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Voorlopig speelt die duurbetaalde collega ook gewoon veel beter. Als Clasie zou spelen als vorig seizoen zou niemand op 'm zeiken.
Ik vond de kritiek dat Mathijsen niet aansluit en daardoor de ruimtes veel te groot worden voor Clasie wel een aardige.
pi_125343138
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vond de kritiek dat Mathijsen niet aansluit en daardoor de ruimtes veel te groot worden voor Clasie wel een aardige.
Clasie heeft last van zijn blessure en hakt er niet vol in. Heeft trouwens wedstrijden gehad met Mathijsen in zijn rug dat hij wel goed speelde...
  Moderator dinsdag 16 april 2013 @ 09:18:41 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_125343456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:02 schreef Feyenoordsupporter het volgende:

[..]

Clasie heeft last van zijn blessure en hakt er niet vol in. Heeft trouwens wedstrijden gehad met Mathijsen in zijn rug dat hij wel goed speelde...
Clasie speelt de laatste wedstrijden kut, is er met zijn kop niet genoeg bij, en ineens ligt dat nu aan Mathijssen die juist bezig is aan een prima reeks. Maar goed, Johan Derksen ging gisteren weer tekeer tegen Joris want die gebruikt hem om Van Geel naar beneden te praten. Dat is Johan verplicht aan zijn vriendje Beenhakker, die ook nog weer even langskwam gisteren samen met Mario. :')
pi_125343483
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Clasie speelt de laatste wedstrijden kut, is er met zijn kop niet genoeg bij, en ineens ligt dat nu aan Mathijssen die juist bezig is aan een prima reeks. Maar goed, Johan Derksen ging gisteren weer tekeer want die gebruikt Joris om Van Geel naar beneden te praten. Dat is Johan verplicht aan zijn vriendje Beenhakker, die ook nog weer even langskwam gisteren samen met Mario. :')
Het is te triest voor woorden inderdaad. Ik kijk dat soort televisie ook niet. Erger me er toch alleen maar aan.
  Moderator dinsdag 16 april 2013 @ 09:21:30 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_125343547
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:19 schreef Feyenoordsupporter het volgende:

[..]

Het is te triest voor woorden inderdaad. Ik kijk dat soort televisie ook niet. Erger me er toch alleen maar aan.
Studio Voetbal ben ik wel al afgehaakt, dat trek ik echt niet meer. VI ook steeds minder maar daar zit dan nog weleens een Boskamp die zinnige dingen zegt en op zich heeft Vd Gijp er ook wel kijk op. Alleen die Derksen.. ga met pensioen man.
pi_125343622
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Studio Voetbal ben ik wel al afgehaakt, dat trek ik echt niet meer. VI ook steeds minder maar daar zit dan nog weleens een Boskamp die zinnige dingen zegt en op zich heeft Vd Gijp er ook wel kijk op. Alleen die Derksen.. ga met pensioen man.
Boskamp babbel ik af en toe zelf mee dus dat scheelt en dan heb je het ook voor de rest wel gezien haha
pi_125343686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Clasie speelt de laatste wedstrijden kut, is er met zijn kop niet genoeg bij, en ineens ligt dat nu aan Mathijssen die juist bezig is aan een prima reeks. Maar goed, Johan Derksen ging gisteren weer tekeer tegen Joris want die gebruikt hem om Van Geel naar beneden te praten. Dat is Johan verplicht aan zijn vriendje Beenhakker, die ook nog weer even langskwam gisteren samen met Mario. :')

Mooi verwoord.
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:39:36 #82
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_125343945
Schrijnend idd om haast bij elke VI weer de discussie over Joris te moeten horen. Het valt me tegen van Wilfred dat hij er niet een keer tegenin gaat.
pi_125343990
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:39 schreef Sunri5e het volgende:
Schrijnend idd om haast bij elke VI weer de discussie over Joris te moeten horen. Het valt me tegen van Wilfred dat hij er niet een keer tegenin gaat.
Omdat er dan wordt gezegd 'dat hij geen kloten van voetbal snapt'. En dan begint die irritante van der gijp te lachen. En dan is het punt van tafel. Geweldig format joh.
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:44:04 #84
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_125344071
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:41 schreef Feyenoordsupporter het volgende:

[..]

Omdat er dan wordt gezegd 'dat hij geen kloten van voetbal snapt'. En dan begint die irritante van der gijp te lachen. En dan is het punt van tafel. Geweldig format joh.
Ik kan best vaak lachen om dat programma. Maar de transfer van Joris is duidelijk een eenzijdige vete vanuit kamp Derksen (die geen informatie vanuit Feyenoord meer krijgt omdat Beenhakker en Been weg zijn) tegen van Geel.
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:49:18 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125344232
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:44 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik kan best vaak lachen om dat programma. Maar de transfer van Joris is duidelijk een eenzijdige vete vanuit kamp Derksen (die geen informatie vanuit Feyenoord meer krijgt omdat Beenhakker en Been weg zijn) tegen van Geel.
Dat programma neem ik nooit serieus, het is wel vaak leuk om te kijken, maar je gaat me toch niet vertellen dat Mathijsen een geweldige aankoop is en dat het goed is dat hij voor 3 jaar vastligt tegen een voor Feyenoord begrippen mega salaris, misschien overdrijft Derksen of drijft het te ver door, hoe je wilt maar er zit wel een kern van waarheid in.
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:54:12 #86
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_125344374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat programma neem ik nooit serieus, het is wel vaak leuk om te kijken, maar je gaat me toch niet vertellen dat Mathijsen een geweldige aankoop is en dat het goed is dat hij voor 3 jaar vastligt tegen een voor Feyenoord begrippen mega salaris, misschien overdrijft Derksen of drijft het te ver door, hoe je wilt maar er zit wel een kern van waarheid in.
Klopt. Maar waarom steeds hetzelfde verhaal aanhalen. Ik heb het nou al minimaal in 5 uitzendingen voorbij zien komen.
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:56:49 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_125344460
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens maar elke keer als Feyenoord punten verspeeld komt Derksen weer met zijn anti Mathijsen/Van Geel tirade. Begint een beetje triest te worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 16 april 2013 @ 10:28:44 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_125345245
Misschien is het iets te paranoïde, maar het zou me niet eens verbazen als deze hele "onrust" bij Feyenoord een vooropgezet plan is geweest, met Clasie als pion. Clasie is n.a.v. de vastgelopen contractbesprekingen verleid om in VI wat meer te zeggen dan hij eigenlijk had moeten doen.
Vervolgens ging Derksen daarmee aan de haal, want wat is Van Geel toch een schoft om de eigen jongens van Feyenoord met een hongerloontje het veld in te sturen. Die worden daar héél onrustig van!
En dan komt daar bovenop ook nog eens de "analyse" dat Clasie eigenlijk helemáál niet uit vorm is: hij is gewoon moé! Omdat hij voortdurend de gaten dicht moet lopen voor opa Joris (die zonodig gekocht moest worden door Van Geel).
Reken maar dat Leo gisteren tevreden grijnzend voor de tv zat.
pi_125345973
Het zou ideaal zijn als de bedragen naar buiten werden gebracht. Tot dan is het speculeren, iets wat de discussie sowieso niet ten goede komt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_125346310
Ik snap de ophef niet zo bij jullie op dit moment. Kijk nou eens naar wat jullie gepresteerd hebben in 2.5 jaar tijd, jullie zijn zo ongeveer opgestaan uit de virtuele dood en hebben de hele zooi omgeturnd in een goedlopend elftal dat voor de 2e keer op rij meedoet om de titel met een solide financieel beleid en een geweldig elftal qua potentie.

Ik als Ajacied moet het jullie nageven; jullie doen het voortreffelijk qua beleid en qua resultaat, jullie worden gewoon 2e dit seizoen, vCL komen jullie door en volgend jaar gaan jullie gewoon door met resultaten boeken en meedoen om de titel. Beetje vertrouwen mensen.
pi_125346400
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Happel het volgende:
Mensen die nog in de fabeltjes van Derksen geloven. :')
Tja, zat gisteren effe te kijken, Van Geel had niks gepresteerd en mazzel met Guidetti en Pelle. Hij vergat voor het gemak de verkoop van Wijnaldum en Fer maar even :')
pi_125346423
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Tja, zat gisteren effe te kijken, Van Geel had niks gepresteerd en mazzel met Guidetti en Pelle. Hij vergat voor het gemak de verkoop van Wijnaldum en Fer maar even :')
Ja das dus echt gelul. Van Geel is goed bezig (deed hij ook bij Ajax overigens) met dit soort aankopen en verkopen.
  dinsdag 16 april 2013 @ 11:12:23 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_125346473
Het is ook lekker makkelijk om Van Geel af te rekenen op aankopen terwijl die bijna allemaal transfervrij moeten zijn

Hengelt toch maar even gratis by far de beste rechtsback van Nederland binnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_125346523
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
Het is ook lekker makkelijk om Van Geel af te rekenen op aankopen terwijl die bijna allemaal transfervrij moeten zijn

Inderdaad. Bovendien worden alleen de slechte aankopen aangehaald. Over Pelle, Bakkal, Guidetti en Janmaat hoor je niemand. Over Vormer was bijna iedereen tevreden toen hij werd aangetrokken.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_125346534
quote:

Als je de balans opmaakt van het aan- en verkoopbeleid slaat dit ook absoluut niet negatief uit. En voor degene die minder uitgepakt zijn dan verwacht, moet je je dan bedenken wat er verder haalbaar was.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 16 april 2013 @ 11:16:09 #96
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_125346551
quote:

[..]

Zoals Sulejmani bedoel je? _O-

Die jochies als Clasie moeten gewoon hun muil houden en anders lekker optyfen. Zijn nog niet eens droog achter de oren en hebben nog niks bewezen. En dan gaan ze lopen janken over een salaris waar iedere gemiddelde Nederlander van droomt. Het is volstrekt logisch dat een spits die tweede staat op de topscorerslijst en je verdediger die 80+ interlands heeft gespeeld ietsjes met verdienen dan zo'n snotaap die net komt kijken.
pi_125346557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:15 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Als je de balans opmaakt van het aan- en verkoopbeleid slaat dit ook absoluut niet negatief uit. En voor degene die minder uitgepakt zijn dan verwacht, moet je je dan bedenken wat er verder haalbaar was.
Enige echt overbodige aankopen waren Singh en Te Vrede.
pi_125346558
quote:

Het is gewoon te idioot voor woorden maar iedereen loopt weer als een schaap als Derksen aan.
Geel komt in een gigantische teringzooi van Beenhakker binnen, ruimt alle stront op, tegen heel veel geld ook nog, haalt prima spelers binnen met beperkt tot geen budget en vriendjes van Beenhakker staan al in de rij om zijn vrouw erbij te halen.. ik bedoel.. wtf?

Om te kotsen deze tactieken, maar erger de mensen die het serieus nemen :r
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 16 april 2013 @ 11:17:40 #99
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_125346591
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:14 schreef Muto het volgende:

[..]

Inderdaad. Bovendien worden alleen de slechte aankopen aangehaald. Over Pelle, Bakkal, Guidetti en Janmaat hoor je niemand. Over Vormer was bijna iedereen tevreden toen hij werd aangetrokken.
Elke aan'koop' was uit te leggen. Behalve die van Singh. Daar heb ik direct vraagtekens bij gezet gezien de overbezetting op het middenveld toen. Maar ik denk dat Singh meer uit de koker komt van de scouting dan dat het echt door Koeman/Van Geel gevraagd is om hem te halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_125346604
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Van der Gijp is zuurpruim die het niet kon verkroppen dat hij het niet heeft gered bij Feyenoord en dus bijna altijd negatief is over Feyenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')