Die wedstrijd was om 12:30 uur, op die tijd kan Ajax vrij weinig. Ajax sloopte Vitesse zonder Bony (4-0) in de beker. Het grappige is dat afgelopen weken zeven wedstrijden op rij gewonnen werden en dat ging gepaard met geen enkele wedstrijd meer om 12:30 uur gespeeld. Bij die laatste zeven overwinningen zaten zeges op PSV, FC Twente en AZ uit en NEC thuis, dus zeker niet de makkelijkste tegenstanders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat dachten wij Ajacieden ook toen we naar Arnhem moesten. Ze hebben nog genoeg kwaliteit over en die Havenaar kan ze er ook wel aardig inleggen. Hij gaat het De Vrij en Mathijsen, niet de allerbesten in de lucht, lastig maken met zijn kopkracht.
Hihi, ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bombvis sprak anders gewoon de waarheid.
Dat viel mij dus ook al op jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Bombvis het volgende:
Hmm, iemand opgevallen dat in dat filmpje over het stadion etc. (met schitterende muziek) de kleuren wit-rood-wit wel heel vaak voorkomen? Welke joden hebben aan dat filmpje meegewerkt?
Dit filmpje dus: Echt, constant wit rood wit![]()
HNS, informele vergadering voor de aandeelhoudersquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:01 schreef satecl het volgende:
Waar gaat die vergadering over? Schakel net pas in..
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:13:27Gemeente gaat besluitvorming uitstellen tot Maart 2014 > HAHAHAHAHAHA! reageer retweet
Moooi kutquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef onlogisch het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:13:27Gemeente gaat besluitvorming uitstellen tot Maart 2014 > HAHAHAHAHAHA! reageer retweet
Lol, altijd zo lekker ongefundeerd dat FRFC.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Zo mooi lijkt mij dat toch niet.quote:
Hoezo?quote:
Slechte zaak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef onlogisch het volgende:
feyenooordis ook rood en wit, en groen en witquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Bombvis het volgende:
Hmm, iemand opgevallen dat in dat filmpje over het stadion etc. (met schitterende muziek) de kleuren wit-rood-wit wel heel vaak voorkomen? Welke joden hebben aan dat filmpje meegewerkt?
Dit filmpje dus: Echt, constant wit rood wit![]()
En kregen we dan geen gedonder met Brussel? Ik las laatst iets over verkapte staatssteun?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Happel het volgende:
Het gaat er in beide gevallen niet komen, omdat de gemeente op de een of andere manier garant zal moeten staan voor een fors bedrag.
Vakantieveilingenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:33 schreef Harry15 het volgende:
Ze melden ook dat Feyenoord uitgaat van een bezettingsgraad van gemiddeld 95%, lijkt me volledig onrealistisch toch?
Ik denk dat de gemeente het vooral zal beoordelen op de exploitatiemogelijkheden, en dus de risico-inschatting of de garantstelling aangesproken zal moeten worden, en zo ja, voor welk bedrag.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Happel het volgende:
Het gaat er in beide gevallen niet komen, omdat de gemeente op de een of andere manier garant zal moeten staan voor een fors bedrag.
Rood/wit en Groen/wit ja, niet wit-middelste woord rood-wit..quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
feyenooordis ook rood en wit, en groen en wit
dat idd nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Rood/wit en Groen/wit ja, niet wit-middelste woord rood-wit..
Iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Lol, altijd zo lekker ongefundeerd dat FRFC.
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:36:18Stelling: Jan van Merwijk had beter lekker bij de finish van de Boston Marathon kunnen gaan staan, samen met trekpop Gudde! reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iddtwitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:36:18Stelling: Jan van Merwijk had beter lekker bij de finish van de Boston Marathon kunnen gaan staan, samen met trekpop Gudde! reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iddtwitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:36:18Stelling: Jan van Merwijk had beter lekker bij de finish van de Boston Marathon kunnen gaan staan, samen met trekpop Gudde! reageer retweet
Gast, al bonken ze elkaar in de kont. Het maakt me geen reet hoe die jongen bij ons terecht is gekomen. Wat ik weet is dat Mathijsen veruit de beste verdediging van Feijenoord is, al het hele seizoen. Genoeg gezegd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef TC03 het volgende:
Van Geel heeft echt geblunderd met Mathijsen, het is gewoon ordinaire vriendjespolitiek. Van Geel en Mathijsen gingen zelfs samen op vakantie, hoe doorzichtig wil je het hebben.Uiteindelijk weegt bij Van Geel het belang van Mathijsen zwaarder dan van Feyenoord. Best wel fout.
Voor de rest heeft hij louter goede dingen gedaan.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Gast, al bonken ze elkaar in de kont. Het maakt me geen reet hoe die jongen bij ons terecht is gekomen. Wat ik weet is dat Mathijsen veruit de beste verdediging van Feijenoord is, al het hele seizoen. Genoeg gezegd.
Punt.
Komma.
Punt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Gast, al bonken ze elkaar in de kont. Het maakt me geen reet hoe die jongen bij ons terecht is gekomen. Wat ik weet is dat Mathijsen veruit de beste verdediging van Feijenoord is, al het hele seizoen. Genoeg gezegd.
Punt.
Komma.
Punt.
Over arrogantie gesproken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013 er al in!!!
[ Bericht 8% gewijzigd door DonRaja op 16-04-2013 22:57:22 (Ranzig plaatje in spoiler geplaatst) ]
Niks nieuws, stelletje kankerjoden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Over arrogantie gesproken:
[ afbeelding ]
2013 er al in!!!
Als die geen kampioen worden weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2013 er al in!!!
Huid verkopen beer geschoten etc. etc. dit dat zus zo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die geen kampioen worden weet ik het ook niet meer.
Ach, blijven joden hè, maar dat soort dingen hoef ik sowieso niet te zienquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2013 er al in!!!
Nah. Dan vind ik die josti's met die tats ergerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Huid verkopen beer geschoten etc. etc. dit dat zus zo.
Dit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Dan vind ik die josti's met die tats erger
Willen gewoon de krant halen. Niets meer, niets minder. Dat is echt de enige beweegreden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Dan vind ik die josti's met die tats erger
Nee joh. Heb je DWDD gezien? Die zijn geestelijk gewoon niet helemaal 100.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Willen gewoon de krant halen. Niets meer, niets minder. Dat is echt de enige beweegreden.
Het feit dat ze in DWDD terecht komen, geeft juist weer dat hun missie geslaagd is. Vervolgens even aandacht trekken, en daarna het bericht 'komptun traaibal oferheun.'. Te voorspelbaar voor woorden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Heb je DWDD gezien? Die zijn geestelijk gewoon niet helemaal 100.
Qua opmerkingen nogal kort door de bocht, maar de spullen die ze in de webshop hebben zijnquote:
Als je dat op dat twitter plaatst, ben je gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:26 schreef PIETR het volgende:
Zijn prima gasten joh, hebben allemaal het beste voor met Feyenoord.
Maar wel (meestal) tijdens warming up toejuichenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Leuk dat Nijhuis fluit zondag. Dat "Nijhuis Nijhuis - je moeder is een hoer" bekt altijd zo lekker.![]()
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef TC03 het volgende:
Van Geel heeft echt geblunderd met Mathijsen, het is gewoon ordinaire vriendjespolitiek. Van Geel en Mathijsen gingen zelfs samen op vakantie, hoe doorzichtig wil je het hebben.Uiteindelijk weegt bij Van Geel het belang van Mathijsen zwaarder dan van Feyenoord. Best wel fout.
IQ lozen die door de oogkleppen die ze op hebben niet van hun standpunt af(durven)wijken. Enige discussie is er niet mogelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:26 schreef PIETR het volgende:
Zijn prima gasten joh, hebben allemaal het beste voor met Feyenoord.
Alleen Singh is gekocht. Wat wil je zonder geld? Ik vind dat je hem daar over 2 jaar pas over kunt beoordelen als hij echt heeft kunnen investeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef PIETR het volgende:
Slaat idd nergens op. Zijn verkoopbeleid is fantastisch, zijn aankoopbeleid dramatisch.
Pelle is nu toch ook gekocht? En Mathijsen afgekocht?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Alleen Singh is gekocht. Wat wil je zonder geld? Ik vind dat je hem daar over 2 jaar pas over kunt beoordelen als hij echt heeft kunnen investeren.
Guidetti, Bakkal, Pelle, Janmaat, Immers hebben allemaal de basis gehaald. Best een redelijke score hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef PIETR het volgende:
Slaat idd nergens op. Zijn verkoopbeleid is fantastisch, zijn aankoopbeleid dramatisch.
jupquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pelle is nu toch ook gekocht? En Mathijsen afgekocht?
Guidetti is gehaald op aanraden van Mastenbroek en het verhaal van Pelle kent iedereen inmiddels wel denk ik. Dat ze voor Immers bijna een miljoen betaalden is een grove schande. Voegt niets toe aan Feyenoord. Zijn gebrek aan inzicht en techniek is schrijnend om nog maar te zwijgen over zijn scorend vermogen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Guidetti, Bakkal, Pelle, Janmaat, Immers hebben allemaal de basis gehaald. Best een redelijke score hoor.
Discussie en transparantie is juist waar ze op uit zijn. Lees anders het jaarboek van hun van afgelopen seizoen een keertje. Ongelooflijk hoeveel werk die gasten achter de schermen verzetten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
IQ lozen die door de oogkleppen die ze op hebben niet van hun standpunt af(durven)wijken. Enige discussie is er niet mogelijk.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef TC03 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:17 schreef PIETR het volgende:
Ik bedoel meer dat Singh de enige is die tegen valt waar geld voor betaald is. Al heeft van Geel direct bij het aantrekken van Singh erbij gezegd dat ze hem voor de toekomst hebben gehaald.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pelle is nu toch ook gekocht? En Mathijsen afgekocht?
Zie hierboven. Mathijsen is een goede speler, alleen zijn contractduur + salaris is onverantwoord.quote:
Mathijsen is een topaankoop. Is al tijdenlang de beste man op het veld. Had inderdaad misschien geen driejarig contract moeten krijgen maar dan was ie misschien wel helemaal niet gekomen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zie hierboven. Mathijsen is een goede speler, alleen zijn contractduur + salaris is onverantwoord.
Singh kun je afschrijven, je hebt hem toch zien spelen? Moet nog zeker 5 stappen gaan maken wil ie mee kunnen, en dat zie ik niet gebeuren ..quote:Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Singh de enige is die tegen valt waar geld voor betaald is. Al heeft van Geel direct bij het aantrekken van Singh erbij gezegd dat ze hem voor de toekomst hebben gehaald.
Kan je niet gewoon antwoord geven op m'n vraag? Waarom is het aankoopbeleid van Van Geel dramatisch?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Guidetti is gehaald op aanraden van Mastenbroek en het verhaal van Pelle kent iedereen inmiddels wel denk ik. Dat ze voor Immers bijna een miljoen betaalden is een grove schande. Voegt niets toe aan Feyenoord. Zijn gebrek aan inzicht en techniek is schrijnend om nog maar te zwijgen over zijn scorend vermogen.
Bakkal en Janmaat waren prima transfers, alle credits daarvoor.
Al met al een povere score.
Feyenoord oogt anders wel zwakker zonder Immers. Ik denk dat zijn tekortkomingen wel heel duidelijk benadrukt zijn gedurende dit seizoen, en ik zal die ook niet gaan ontkennen, maar hij heeft toch, waarschijnlijk met name door zijn inzet, een positieve invloed op de spelersgroep.quote:
Immers wordt het eerste seizoen 'gehuurd' met verplichte koop komende zomerquote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef vandermar het volgende:
Immers wordt gehuurd over een periode van 4 jaar.
Zolang Feyenoord bijna geen kapitaalkracht heeft zullen er wel meer van dat soort aankopen volgen. Gelijk de reden waarom je het op lange termijn altijd gaat afleggen tegen de uiteindelijke kampioen. Je kan met weinig geld geen voltreffers in de roos blijven maken.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:50 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk zijn van Geel en Koeman de redding geweest van dit Feyenoord, echter qua aankoopbeleid hebben ze mij nog niet kunnen overtuigen. Wat ze in Immers zien is mij echt een vraagteken? Tuurlijk loopt ie veel en verovert hij af en toe een balletje, maar hij speelt toch op 10? Aanvallend brengt hij helemaal niets.
Het is dat die centrale verdediger van Utrecht alle hoon over zich heen kreeg na dat bizarre eigen doelpunt, anders was de 'actie' van Bulthuis voorafgaand aan dat doelpunt het mikpunt van alle hoon geweest. Bulthuisquote:Op woensdag 17 april 2013 00:57 schreef PIETR het volgende:
Denk dat we deze zomer best wat te besteden hebben. Verwacht dat er twee spelers voor een mooi bedrag vertrekken. Ben benieuwd wat van Geel met het geld dat overblijft gaat doen. Tot nu toe alleen Bulthuis genoemd. Zou een dramatische aankoop zijn. Ebecilio zou transfervrij wel een prima toevoeging zijn.
het is inderdaad afwachten wat Van Geel kan bereiken met een bestedingsbudget. Tot nog toe kan ik zijn beleid alleen maar toejuichen iigquote:Op woensdag 17 april 2013 00:57 schreef PIETR het volgende:
Denk dat we deze zomer best wat te besteden hebben. Verwacht dat er twee spelers voor een mooi bedrag vertrekken. Ben benieuwd wat van Geel met het geld dat overblijft gaat doen. Tot nu toe alleen Bulthuis genoemd. Zou een dramatische aankoop zijn. Ebecilio zou transfervrij wel een prima toevoeging zijn.
Per ongeluk op je naam geklikt terwijl ik een DM schreef denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Immers wordt het eerste seizoen 'gehuurd' met verplichte koop komende zomer
Mijn godquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef TC03 het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2013 01:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Ik zeg het je niet graag, gezien je hier al lange tijd op een heel redelijk niveau post, geen typetje aldo/inzanity/D-K, maar:
Wat ben jij een volkomen achterlijke pleurismongool!
Je vergeet de belangrijkste redder: Pim Blokland.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:50 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk zijn van Geel en Koeman de redding geweest van dit Feyenoord, echter qua aankoopbeleid hebben ze mij nog niet kunnen overtuigen. Wat ze in Immers zien is mij echt een vraagteken? Tuurlijk loopt ie veel en verovert hij af en toe een balletje, maar hij speelt toch op 10? Aanvallend brengt hij helemaal niets.
Is inderdaad ook een belangrijke pion geweest, al zijn de meningen over Blokland en co ook nog wel verdeeld, want graaiers voor eigenbelang enzoquote:Op woensdag 17 april 2013 03:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste redder: Pim Blokland.
quote:Van Merwijk: 'We willen niet de fout in gaan'
Kuip-directeur Jan van Merwijk werkt aan draagvlak voor een nieuw stadion in Rotterdam. Het Algemeen Dagblad stelde Van Merwijk enkele vragen over het nieuwe stadion.
Europa, deze opzet zou ruiken naar verboden staatssteun, zeggen deskundigen
'We hebben het door juristen goed laten bekijken, want we willen niet in de fout gaan. Dit voldoet aan de spelregels van Brussel. We gaan direct na het besluit van gemeenteraad naar Europa, die het dan zal toetsen. Het zal voor de Rotterdamse raad waarschijnlijk een voorwaardelijk besluit worden, maar dan kunnen we wel door.'
Over het nieuwe stadion: is er behoefte aan extra business-seats en komen die grote concerten nog wel?
'We hebben hier veel onderzoek naar gedaan. Het aantal business-seats gaat van 3659 naar 6300 en het aantal boxen van 42 naar 90. Dan de concerten, kijk maar eens naar het Gelredome, de Arena en andere plekken in het land, wat daar allemaal gaande is. Concertorganisatie Mojo heeft ook al laten weten interesse in het nieuwe stadion in Rotterdam te hebben.'
Wat gebeurt er straks met de Kuip?
'We willen er een derde leven aan geven, maar moeten dan wel eerst weten wat er mag van de gemeente. Je kunt er een winkelcentrum in beginnen, maar dan kunnen het Zuidplein en de Koopgoot op slot. Dus gaan we dat goed uitzoeken
Veel supporters willen helemaal geen nieuw stadion
'We begrijpen de emotie. De Kuip is uniek, zeker vanwege de sfeer. Maar het is nodig. Wil Feyenoord weer structureel aanhaken bij de nationale top, dan moet dat nieuwe stadion er komen. Een nieuw stadion geeft ook een impuls aan vernieuwing op Zuid, extra werkgelegenheid, concerten en opnieuw interlands. Als er voor de zomer een besluit is, dan kunnen we in 2016 gaan bouwen en zijn we twee jaar later klaar.'
twitter:m_de_boer twitterde op woensdag 17-04-2013 om 09:07:44Jan van Merwijk verteld vanmorgen in #ADRD hoe garantstelling voor Het Nieuwe Stadion werkt. #HNS http://t.co/UixZEYwd4W reageer retweet
twitter:
Dat is toch wel een knap staaltje kapitaalvernietiging...twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 17-04-2013 om 10:48:31Volgens VI moet Bruno Martins #Indi 'vrezen voor zijn basisplek' omdat #Koeman 'niet tevreden is' over hem en Nelom 'goed inviel' tegen RKC. reageer retweet
Belachelijk ja. Geef Indi dan de kans in het centrum. Nelom is wel beter voor linksback.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:55 schreef Harry15 het volgende:
Dat is toch wel een knap staaltje kapitaalvernietiging...twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 17-04-2013 om 10:48:31Volgens VI moet Bruno Martins #Indi 'vrezen voor zijn basisplek' omdat #Koeman 'niet tevreden is' over hem en Nelom 'goed inviel' tegen RKC. reageer retweet
quote:Martins Indi moet vrezen voor basisstek bij Feyenoord
17/04/2013 10:12
Bruno Martins Indi (21) moet vrezen voor zijn basisplaats, als Feyenoord aanstaande zondagmiddag Vitesse ontvangt in De Kuip. Trainer Ronald Koeman wisselde de international tegen RKC Waalwijk en gaf hem na afloop openlijk kritiek.
Miquel Nelom, de vervanger van Martins Indi, kreeg complimenten. 'Ik ben niet tevreden over Bruno', zegt Koeman. 'Ik vind dat hij beter kan als linksback. Bruno staat het liefste centraal achterin, maar ik heb geen enkele reden Joris Mathijsen daar niet neer te zetten, want ik vind hem al een hele tijd een van onze beste spelers.'
Daardoor klopt linkerverdediger Nelom op de deur. 'Hij viel goed in tegen RKC Waalwijk, zoals hij dat eigenlijk altijd doet. Dat is een hele geruststelling. We zullen zien hoe we dat zondag gaan invullen', aldus Koeman.
Feyenoord verloor zondagmiddag twee dure punten in de strijd om het kampioenschap. Door het 1-1 gelijkspel bij RKC Waalwijk bedraagt de achterstand op koploper Ajax momenteel zes punten. (Martijn Krabbendam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |