Ik denk dat de gemeente het vooral zal beoordelen op de exploitatiemogelijkheden, en dus de risico-inschatting of de garantstelling aangesproken zal moeten worden, en zo ja, voor welk bedrag.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Happel het volgende:
Het gaat er in beide gevallen niet komen, omdat de gemeente op de een of andere manier garant zal moeten staan voor een fors bedrag.
Rood/wit en Groen/wit ja, niet wit-middelste woord rood-wit..quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
feyenooordis ook rood en wit, en groen en wit
dat idd nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Rood/wit en Groen/wit ja, niet wit-middelste woord rood-wit..
Iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Lol, altijd zo lekker ongefundeerd dat FRFC.
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:36:18Stelling: Jan van Merwijk had beter lekker bij de finish van de Boston Marathon kunnen gaan staan, samen met trekpop Gudde! reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iddtwitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:36:18Stelling: Jan van Merwijk had beter lekker bij de finish van de Boston Marathon kunnen gaan staan, samen met trekpop Gudde! reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iddtwitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 21:36:18Stelling: Jan van Merwijk had beter lekker bij de finish van de Boston Marathon kunnen gaan staan, samen met trekpop Gudde! reageer retweet
Gast, al bonken ze elkaar in de kont. Het maakt me geen reet hoe die jongen bij ons terecht is gekomen. Wat ik weet is dat Mathijsen veruit de beste verdediging van Feijenoord is, al het hele seizoen. Genoeg gezegd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef TC03 het volgende:
Van Geel heeft echt geblunderd met Mathijsen, het is gewoon ordinaire vriendjespolitiek. Van Geel en Mathijsen gingen zelfs samen op vakantie, hoe doorzichtig wil je het hebben.Uiteindelijk weegt bij Van Geel het belang van Mathijsen zwaarder dan van Feyenoord. Best wel fout.
Voor de rest heeft hij louter goede dingen gedaan.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Gast, al bonken ze elkaar in de kont. Het maakt me geen reet hoe die jongen bij ons terecht is gekomen. Wat ik weet is dat Mathijsen veruit de beste verdediging van Feijenoord is, al het hele seizoen. Genoeg gezegd.
Punt.
Komma.
Punt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Gast, al bonken ze elkaar in de kont. Het maakt me geen reet hoe die jongen bij ons terecht is gekomen. Wat ik weet is dat Mathijsen veruit de beste verdediging van Feijenoord is, al het hele seizoen. Genoeg gezegd.
Punt.
Komma.
Punt.
Over arrogantie gesproken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013 er al in!!!
[ Bericht 8% gewijzigd door DonRaja op 16-04-2013 22:57:22 (Ranzig plaatje in spoiler geplaatst) ]
Niks nieuws, stelletje kankerjoden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Over arrogantie gesproken:
[ afbeelding ]
2013 er al in!!!
Als die geen kampioen worden weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2013 er al in!!!
Huid verkopen beer geschoten etc. etc. dit dat zus zo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die geen kampioen worden weet ik het ook niet meer.
Ach, blijven joden hè, maar dat soort dingen hoef ik sowieso niet te zienquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2013 er al in!!!
Nah. Dan vind ik die josti's met die tats ergerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Huid verkopen beer geschoten etc. etc. dit dat zus zo.
Dit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Dan vind ik die josti's met die tats erger
Willen gewoon de krant halen. Niets meer, niets minder. Dat is echt de enige beweegreden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Dan vind ik die josti's met die tats erger
Nee joh. Heb je DWDD gezien? Die zijn geestelijk gewoon niet helemaal 100.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Willen gewoon de krant halen. Niets meer, niets minder. Dat is echt de enige beweegreden.
Het feit dat ze in DWDD terecht komen, geeft juist weer dat hun missie geslaagd is. Vervolgens even aandacht trekken, en daarna het bericht 'komptun traaibal oferheun.'. Te voorspelbaar voor woorden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Heb je DWDD gezien? Die zijn geestelijk gewoon niet helemaal 100.
Qua opmerkingen nogal kort door de bocht, maar de spullen die ze in de webshop hebben zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |