Zoals ze nu spelen winnen ze niet van Vitesse nee. Maar tijdens de vCL zijn we dan inmiddels een paar maanden verder.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Huh? Jij denkt met deze selectie niet van Vitesse te kunnen winnen, maar wel de Champions League voorrondes door te komen?
Dat dachten wij Ajacieden ook toen we naar Arnhem moesten. Ze hebben nog genoeg kwaliteit over en die Havenaar kan ze er ook wel aardig inleggen. Hij gaat het De Vrij en Mathijsen, niet de allerbesten in de lucht, lastig maken met zijn kopkracht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bony is geblesseerd, dus Feyenoord wint zondag gewoon.
Vak VV is ook leuk hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:29 schreef Jimbo het volgende:
Dat zijn de verlengingen ?
Als ik het zo zie kom ik als nieuwe aanvrager nergens leuks meer tussen
Ik heb besloten dat als ik niet op gele zijde zit (enkele letter) ik mn kaarten gewoon via viagogo koop, doe ik nu al een flinke tijd en bevalt me goed. zit altijd wel op X of S (soms R)quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vak VV is ook leuk hoor.
Maar gaat wel snel. Dat terwijl er totaal nog geen duidelijkheid en zekerheid is mbt volgend seizoen. Alleen bij Feyenoord.
Daar ben ik mee bekend, maar ik vond W vorige keer al niet zo tof om te zitten, daarom twijfel ik erover of ik er 260eur voor over heb, als ik voor t zelfde geld gewoon op geel kan zitten waar mn maten ook zijn en ik het heel gezellig heb.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:36 schreef Typisch het volgende:
Je kunt ook bijv w4 nemen jimbo, kun je gewoon lopen naar w1.
Tweede ring als in dubbele letter?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
De mensen op geel zitten er al geruime tijd. Je kan niet verwachten dat die opeens massaal opzeggen of ergens anders heen gaan. En anders pak je toch gewoon tweede ring en loop je met een bekende de eerste ring op als je daar zo graag wilt zitten, kan makkelijk.
Zowel eerste als tweede ring komt dezelfde poortjes binnen. Als je dan iemand kent die op eerste ring zit loop je gewoon met hem naar binnen. Of je legt gewoon een vinger op die tweede letter. Of je bestelt 3 bier en loopt naar binnen. Die stewards staan altijd te slapen joh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tweede ring als in dubbele letter?
Wist niet dat je vanaf daar ook naar beneden kon lopen (mits je iemand zn seizoenskaart kan lenen uiteraard, maar dan nog kom je elkaar alleen buiten tegen dacht ik)
Ahja dat is dan ook een idee
true true.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:44 schreef Caland het volgende:
komt dezelfde poortjes binnen. Als je dan iemand kent die op eerste ring zit loop je gewoon met hem naar binnen. Of je legt gewoon een vinger op die tweede letter. Of je bestel
Kan niet lang meer duren. Voorrangsperiode voor huidige SK'ers is afgelopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true true.
Ahja maar eens kijken, vraag me wel af wanneer ik bericht krijg van mn aanvraag. Zodra dat er is weet ik meer.
Komt per post neem ik aan? Duurt weer lekker lang enzo
Stiekem hoop ik gewoon dat ik een brief krijg dat ik bij mn maten kan staanquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan niet lang meer duren. Voorrangsperiode voor huidige SK'ers is afgelopen.
Je maten zitten al in een van die uitverkochte vakken? Je hebt je aanvraag aan die van hen gekoppeld?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik gewoon dat ik een brief krijg dat ik bij mn maten kan staan
maarja, die kans is vrijwel nihil, zoals op de eerste dag al verwacht
ja die zitten daarquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Je maten zitten al in een van die uitverkochte vakken? Je hebt je aanvraag aan die van hen gekoppeld?
Oke. Vroeger, toen alles via de post ging, kon het wel. Toen ben ik daardoor als nieuwe SK-houder direct op de gele zijde gekomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja die zitten daar
Nee, ik had een nieuwe aanvraag, die kan je helaas niet koppelen.
Vandaar dat ik er ook vanuit gaat dat het niet lukt, maar mocht ik nog op een dubbele letter kunnen komen is het natuurlijk ook goed. dan kan ik het jaar daarna altijd nog proberen te koppelen en opnieuw aan te vragen bij verlenging
Ja precies, door alles aan elkaar te nieten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Oke. Vroeger, toen alles via de post ging, kon het wel. Toen ben ik daardoor als nieuwe SK-houder direct op de gele zijde gekomen.
Je zal er alleen bijna niks voor vangen. Je bespaart er wat salaris mee, maar qua transfergeld zal het niet veel zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:00 schreef Muto het volgende:
Ik heb trouwens wel de oplossing voor het salarisprobleem. Sisse verkopen en zijn salaris besteden aan contractverlengingen.
Overigens: volgens het AD verdient Pelle 1 miljoen.
Zit bij de top 4-verdieners met Mathijsen, Schaken en Pelle.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:02 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Je zal er alleen bijna niks voor vangen. Je bespaart er wat salaris mee, maar qua transfergeld zal het niet veel zijn.
Ow. Had Derksen weer wat aandacht nodig. Wat een idioot, ook meteen de reden dat ik die programma's nog maar sporadisch kijk. Ze roepen allemaal maar wat in een roep naar aandacht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Zit bij de top 4-verdieners met Mathijsen, Schaken en Pelle.
Volgens Johan Derksen 1.3 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |