abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 april 2013 @ 13:26:45 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125307945
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Niet meer actief op Fok!
pi_125308083
@vik

Omdat ik het opbouw naar 4x per week
Worry is a misuse of imagination
pi_125308763
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 12:18 schreef Probability het volgende:

[..]

5 uur is best prima toch :)
Klopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 15 april 2013 @ 13:56:18 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125308885
Naarden heeft wel een markt op zaterdag! _O_ Kan ik daar kijken of ze enigszins betaalbare noten hebben.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 13:56:45 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125308902
Ik heb helemaal geen trek vandaag trouwens :{. Toch maar gewoon eten :).
Niet meer actief op Fok!
pi_125308986
Tip: ga pas tegen het einde van de markt, vaak goedkoper dan, vooral de groenteboer.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 15 april 2013 @ 14:00:43 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125309047
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:58 schreef V1z0R het volgende:
Tip: ga pas tegen het einde van de markt, vaak goedkoper dan, vooral de groenteboer.
Wat is 'tegen het einde'. Halfuur van tevoren ofzo? :P Het is tot 14.00 uur. En ik ga voortaan boodschappen doen (proberen dan) op vrijdagavond, want ik ben gewoon steeds een groot deel van m'n zaterdag kwijt aan boodschappen doen en schoonmaken :{. Hoop dat er nog voldoende keus is aan groente en fruit op zaterdagavond bij de Lidl.
Niet meer actief op Fok!
pi_125309056
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Naarden heeft wel een markt op zaterdag! _O_ Kan ik daar kijken of ze enigszins betaalbare noten hebben.
Ga naar Hilversum O+
Staat ook een geweldige kaasboer op de markt daar (Pronk) die echt geniaal lekkere kaas verkoopt.
(Hij heeft ook heerlijke 30+ kaas)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 15 april 2013 @ 14:01:49 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125309089
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ga naar Hilversum O+
Staat ook een geweldige kaasboer op de markt daar (Pronk) die echt geniaal lekkere kaas verkoopt.
(Hij heeft ook heerlijke 30+ kaas)
Ik weet het (dat er in H'sum één is op vrijdag), maar dan moet ik iedere keer in m'n lunchpauze daarnaartoe fietsen... Mja, misschien doe ik dat ook wel eens. Daar is zeker weten een notenboer dus?
Niet meer actief op Fok!
pi_125309115
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet het (dat er in H'sum één is op vrijdag), maar dan moet ik iedere keer in m'n lunchpauze daarnaartoe fietsen... Mja, misschien doe ik dat ook wel eens. Daar is zeker weten een notenboer dus?
Oh ik ben op vrijdag nooit naar de markt in H'sum geweest, alleen op zaterdag.
En dan staat er altijd een notenboer.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125309338
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je zo'n tell sell 'in 5 minuten strak per dag' doen oid ;)
Worry is a misuse of imagination
pi_125309463
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is 'tegen het einde'. Halfuur van tevoren ofzo? :P Het is tot 14.00 uur. En ik ga voortaan boodschappen doen (proberen dan) op vrijdagavond, want ik ben gewoon steeds een groot deel van m'n zaterdag kwijt aan boodschappen doen en schoonmaken :{. Hoop dat er nog voldoende keus is aan groente en fruit op zaterdagavond bij de Lidl.
Half uurtje zo'n beetje ja.

Probeer anders elke avond wat aan het huishouden te doen, al is het maar een half uurtje.
Scheelt gigantisch en je kijkt niet zo tegen het schoonmaken op :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 15 april 2013 @ 14:16:46 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125309681
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Half uurtje zo'n beetje ja.

Probeer anders elke avond wat aan het huishouden te doen, al is het maar een half uurtje.
Scheelt gigantisch en je kijkt niet zo tegen het schoonmaken op :+
Ja maar dan is het in de woonkamer netjes, terwijl het in de eetkamer alweer stoffig is :') Weet je wel hoeveel rommel katten met zich meebrengen? :'( Oh ja, dat weet je wel :+. Als ik gewoon 's avonds boodschappen kan doen, zou dat al enorm schelen. Dus ik ga eens kijken vrijdag. Is het niets, dan ga ik zaterdagochtend wel weer :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_125309848
Ben ook begonnen met vrijdagavond boodschappen doen Vik, wat een verademing!

Het is een stuk rustiger dan zaterdag en de schappen zijn goed gevuld (bij mijn AH in ieder geval).
Zaterdagochtend doe ik de leuke boodschappen, zoals groenten bij de Marokkaanse winkel en noten/vis/kaas op de markt. Ben ik zo klaar mee en heb dan de hele dag voor de boeg. Ik heb zo'n hekel aan boodschappen doen op zaterdag :o
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_125309970
:? ik ga zaterdags na vijven altijd pas boodschappen doen, altijd lekker rustig :Y
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar dan is het in de woonkamer netjes, terwijl het in de eetkamer alweer stoffig is :') Weet je wel hoeveel rommel katten met zich meebrengen? :'( Oh ja, dat weet je wel :+. Als ik gewoon 's avonds boodschappen kan doen, zou dat al enorm schelen. Dus ik ga eens kijken vrijdag. Is het niets, dan ga ik zaterdagochtend wel weer :+.
Smoesjes :{w

Bedoel niet alleen afstoffen, maar dingen zoals de keukenkastjes boenen kan heel goed, douche schoonmaken, ramen lappen, stofzuigen, bed verschonen...
Als je dat soort dingen goed verdeelt hoef je zaterdags alleen nog maar te dweilen :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 14:24:19 #16
70532 loveli
N
pi_125310037
Dweilen?
crap in = crap out
pi_125310078
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:24 schreef loveli het volgende:
Dweilen?
_O-
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_125310088
Voor Li:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 15 april 2013 @ 14:25:50 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125310097
Even een vraagje:

Ik neem dus 's ochtends volkorenontbijt van de Lidl met de volgende voedingswaarden:

voedingswaarden per 100g:
energetische waarde: 1470 kj/348kcal
eiwitten: 12,5g
koolhydraten:62,9g
waarvan suiker: 0,6g
vetten:2,0g
waarvan verzadigde verzuren:0,3g
voedingsvezels: 14,3g
natrium: 0,3g

hier staat de voedingswaardetabel van havermout. Als ik ze vergelijk, zie ik dat beide producten ongeveer gelijk scoren (of zie ik iets over het hoofd? :@). Dan kan ik toch prima dat volkorenontbijt nemen en eventueel een lepel vervangen door havermout? :)
Niet meer actief op Fok!
pi_125310140
Ik heb een groot besluit genomen, ik ben echt een AH fan, maar ik ga ze toch verlaten. Ik vind het echt belachelijk hoeveel duurder ze zijn geworden. Ik heb een goed geheugen dus weet precies wat ik voor wat betaalde ooit en als alles dan zo'n 30 tot 50% wordt verhoogd, dan is het genoeg. Ik ga nu naar de Dirk. Die zit sinds kort ook bij mij in de buurt. Zal dan nog weleens voor het biologische vlees bij de AH komen en misschien wat aanbiedingen, maar ik weiger bijna 3 euro voor een bloemkool te betalen. Of 1,19 voor 1 prei.
  maandag 15 april 2013 @ 14:27:38 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125310166
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:22 schreef V1z0R het volgende:
:? ik ga zaterdags na vijven altijd pas boodschappen doen, altijd lekker rustig :Y

[..]

Smoesjes :{w

Bedoel niet alleen afstoffen, maar dingen zoals de keukenkastjes boenen kan heel goed, douche schoonmaken, ramen lappen, stofzuigen, bed verschonen...
Als je dat soort dingen goed verdeelt hoef je zaterdags alleen nog maar te dweilen :)
:D Keukenkastjes boenen en ramen lappen doe jij elke week? Ik heb in DH één keer de ramen gelapt: toen ik er kwam wonen :').

Wat ik wekelijks doe: meubels afnemen met doekje, stofzuigen, wc, wastafel en keuken. Het kost an sich niet heel veel tijd, maar wel als je ook nog boodschappen doet daarnaast :).
Niet meer actief op Fok!
pi_125310573
Is nog geen ochtend werk dat (inclusief boodschappen) :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 14:40:12 #23
70532 loveli
N
pi_125310601
Reken je het proces "zin verzamelen om te beginnen" ook mee?
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 14:40:44 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125310625
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:40 schreef loveli het volgende:
Reken je het proces "zin verzamelen om te beginnen" ook mee?
:P

En de talloze pauzes tussendoor om je bezig te houden met wat je onderweg tegenkomt? :+
Niet meer actief op Fok!
pi_125310652
:|W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125310665
Supermarkten, ik ben zo blij met mijn Deen O+, het is net een campingwinkel, maar dan met prima prijzen. En omdat het zo klein is, met heel veel koelkasten/vakken, is het in de zomer de perfecte plek om af te koelen. Plus dat ze de Senoble-kwark hebben.

Verder nam ik net een latte macchiato bij de koffiebar alhier, geheel tegen mijn principe "don't drink your calories!" in, maar wat een viezigheid. Volle houdbare melkschuim waar geen doorkomen aan was, blegh.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 14:51:00 #27
70532 loveli
N
pi_125311009
Mannen :') :') En dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk doen. Omdat ik het druk had voelt iemand zich persoonlijk genegeerd en baalt daar al 2 maanden van. En mijn glazen bol heeft niet de moeite genomen me in te lichten.
crap in = crap out
pi_125311088
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef anna82 het volgende:
Supermarkten, ik ben zo blij met mijn Deen O+, het is net een campingwinkel, maar dan met prima prijzen. En omdat het zo klein is, met heel veel koelkasten/vakken, is het in de zomer de perfecte plek om af te koelen. Plus dat ze de Senoble-kwark hebben.

Verder nam ik net een latte macchiato bij de koffiebar alhier, geheel tegen mijn principe "don't drink your calories!" in, maar wat een viezigheid. Volle houdbare melkschuim waar geen doorkomen aan was, blegh.
Ik ben erg tevreden over de Deka wel :Y Goed assortiment, slijterij d'r bie... :9

:') en nu kijk ik de folder, Maaza in de aanbieding :X
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125311116
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef conleche het volgende:
Ik heb een groot besluit genomen, ik ben echt een AH fan, maar ik ga ze toch verlaten. Ik vind het echt belachelijk hoeveel duurder ze zijn geworden. Ik heb een goed geheugen dus weet precies wat ik voor wat betaalde ooit en als alles dan zo'n 30 tot 50% wordt verhoogd, dan is het genoeg. Ik ga nu naar de Dirk. Die zit sinds kort ook bij mij in de buurt. Zal dan nog weleens voor het biologische vlees bij de AH komen en misschien wat aanbiedingen, maar ik weiger bijna 3 euro voor een bloemkool te betalen. Of 1,19 voor 1 prei.
Ik kreeg laatst 10 preien mee voor 1,29. Geloof dat het kassameisje iets fout had aangeslagen :'). Ik vind het stom dat Euroshopper eruit gaat, als dat AH basic spul echt duurder is, ga ik ook mooi over naar het huismerk van de vomar (maar dat is ook niet wat je zegt supergoedkoop).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 14:54:41 #30
70532 loveli
N
pi_125311161
Euroshopper gaat er niet uit voor een duurder merk, maar de naam wordt aangepast en het assortiment uitgebreid om er meer mensen mee te trekken voor de goedkope boodschappen.
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 14:56:19 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125311225
Ik kom onderweg naar Lidl ook langs Deen, maar ik ken het niet zo goed verder :@. Waar is het mee te vergelijken qua aanbod en prijsniveau? Voeren ze A-merken?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 14:56:47 #32
70532 loveli
N
pi_125311239
Elke supermarkt voert A-merken.
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 14:56:49 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125311241
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst 10 preien mee voor 1,29. Geloof dat het kassameisje iets fout had aangeslagen :'). Ik vind het stom dat Euroshopper eruit gaat, als dat AH basic spul echt duurder is, ga ik ook mooi over naar het huismerk van de vomar (maar dat is ook niet wat je zegt supergoedkoop).
Is dat basicspul duurder? :o Ik snap trouwens écht niet waarom ES eruit gaat. ES O+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 14:57:33 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125311263
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:54 schreef loveli het volgende:
Euroshopper gaat er niet uit voor een duurder merk, maar de naam wordt aangepast en het assortiment uitgebreid om er meer mensen mee te trekken voor de goedkope boodschappen.
Uitbreiden kan toch ook onder de naam Euroshopper? Snap niet zo goed waarom er een andere naam voor nodig is om de strijd met Lidl en consorten aan te kunnen.
Niet meer actief op Fok!
pi_125311266
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef conleche het volgende:
Ik heb een groot besluit genomen, ik ben echt een AH fan, maar ik ga ze toch verlaten. Ik vind het echt belachelijk hoeveel duurder ze zijn geworden. Ik heb een goed geheugen dus weet precies wat ik voor wat betaalde ooit en als alles dan zo'n 30 tot 50% wordt verhoogd, dan is het genoeg. Ik ga nu naar de Dirk. Die zit sinds kort ook bij mij in de buurt. Zal dan nog weleens voor het biologische vlees bij de AH komen en misschien wat aanbiedingen, maar ik weiger bijna 3 euro voor een bloemkool te betalen. Of 1,19 voor 1 prei.
Ik wil overstappen naar de Lidl/turk
Worry is a misuse of imagination
pi_125311279
:W

Mufasa: nee joh, geen mind tricks, ik ben vrij met een meet. Gewoon jullie pijn zien lijden >:) ;)

Li: De hoofdstand moet je vijf lange ademhalingen kunnen volhouden. Geldt voor alle oefeningen trouwens bij Ashtanga.
  maandag 15 april 2013 @ 14:58:12 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125311281
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 14:57 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik wil overstappen naar de Lidl/turk
Is wat groente en fruit betreft iig een goede keuze :).
Niet meer actief op Fok!
pi_125311289
ik ben lui en erger me niet aan de prijzen dus ga wel naar AH. Het is goedkoper dan de biowinkel! Wil wel meer naar de Lidl gaan, alleen dat is wel 8 minuten fietsen :'). Turk bij ons heeft echt _slecht_ groente en fruit.

Overigens is mijn powerweek die zo goed begon weer afgezwakt. Zaterdag en zondag beide dagen een "suikermoment" op verder nette lijstjes. Maar ik wil er toch weer vanaf. Vandaag wordt het dit, jammer van de tweede T maar ja.

T: croissantje
O: klein bakje bircher muesli,
T: muffin :')
L: volkoren rijst, tofu en groenten in saus, kokoswater erbij
D: ? uit, probeer iets met vis of kip & groenten te nemen.

Vanaf morgen weer perfect en dan was dit mijn "crap dag" van deze week :P
pi_125311313
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uitbreiden kan toch ook onder de naam Euroshopper? Snap niet zo goed waarom er een andere naam voor nodig is om de strijd met Lidl en consorten aan te kunnen.
Ja er moeten nog wel marketingmensen werk hebben he.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 14:59:17 #40
70532 loveli
N
pi_125311326
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uitbreiden kan toch ook onder de naam Euroshopper? Snap niet zo goed waarom er een andere naam voor nodig is om de strijd met Lidl en consorten aan te kunnen.
Mail AH en vraag waarom ze dat doen. Blijkbaar kopen niet voldoende mensen uit de doelgroep het merk ES, men hoopt dat er meer mensen uit de doelgroep het basic merk gaan kopen.
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 14:59:59 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125311352
De knoflook van Lidl is groter en makkelijker te pellen dan die van AH, maar zit ook al in een verdergevorderd stadium. Kan na een week al groene puntjes verwijderen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 15:00:09 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125311359
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja er moeten nog wel marketingmensen werk hebben he.
:D
Niet meer actief op Fok!
pi_125311380
Sporten wordt hem overigens niet deze week :'). Alleen dinsdag en vrij&zat. Heeft iemand hier een linkje naar dat 30 day shred van jillian?
  maandag 15 april 2013 @ 15:01:05 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125311396
Maandagochtend op de marketingafdeling van AH: "We vervelen ons!", "Dan veranderen we de naam van Euroshopper toch! Dat moet weer gepromoot worden en dan hebben we weer wat te doen :9"
Niet meer actief op Fok!
pi_125311399
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:59 schreef Viking84 het volgende:
De knoflook van Lidl is groter en makkelijker te pellen dan die van AH, maar zit ook al in een verdergevorderd stadium. Kan na een week al groene puntjes verwijderen.
Die vind ik persoonlijk echt ranzig.
pi_125311410
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef Perruche het volgende:
ik ben lui en erger me niet aan de prijzen dus ga wel naar AH. Het is goedkoper dan de biowinkel! Wil wel meer naar de Lidl gaan, alleen dat is wel 8 minuten fietsen :'). Turk bij ons heeft echt _slecht_ groente en fruit.

Overigens is mijn powerweek die zo goed begon weer afgezwakt. Zaterdag en zondag beide dagen een "suikermoment" op verder nette lijstjes. Maar ik wil er toch weer vanaf. Vandaag wordt het dit, jammer van de tweede T maar ja.

T: croissantje
O: klein bakje bircher muesli,
T: muffin :')
L: volkoren rijst, tofu en groenten in saus, kokoswater erbij
D: ? uit, probeer iets met vis of kip & groenten te nemen.

Vanaf morgen weer perfect en dan was dit mijn "crap dag" van deze week :P
Ik ga denk ik naar een Turk in oost (moet iedere dag de Amstel affietsen)
Worry is a misuse of imagination
  maandag 15 april 2013 @ 15:01:36 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125311415
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Die vind ik persoonlijk echt ranzig.
Ik heb er zelf niet echt last van, maar net wel even gegoogeld of het niet schadelijk is (antwoord: neen, wel bitter).
Niet meer actief op Fok!
pi_125311460
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb er zelf niet echt last van, maar net wel even gegoogeld of het niet schadelijk is (antwoord: neen, wel bitter).
Ik haal de binnenkantjes er meestal uit
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 15:04:50 #49
70532 loveli
N
pi_125311515
De goedkope knoflook komt vaak uit China, zal wel een ander ras zijn dan die met rozige velletjes.
crap in = crap out
pi_125311587
Sowieso altijd de scheutjes uit de knoflook halen inderdaad, niet lekker.

De Turk om de hoek bij mijn nieuwe huis is echt niet goed, maar er zit een Marokkaanse winkel/delicatessenzaak en die is goeeedd!! Hele rijen :D De gekste groenten zoals Thaise mini-aubergines en enoki-paddestoelen, hele wand met verse dips, sauzen, feta, olijven, brood, vlees alles O+
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_125311620
De Lidl zit bij mij ook te ver weg. Er zit wel een Aldi in de buurt, maar daar sta ik geheel hulpeloos om me heen te kijken, geen idee wat ik er moet kopen en de groenten daar is echt slecht.

Misschien maak ik er een project van, ga ik alle aanbiedingen van alle supermarkten af en dan ook nog naar de markt of Turk voor groenten. Wat ik bij die laatste wel vervelend vind trouwens, is dat er geen prijzen bij staan. Dus dat moet je dan bij alles vragen.
pi_125311635
Scheutjes in de knoflook :? Mis ik wat?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125311652
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:09 schreef V1z0R het volgende:
Scheutjes in de knoflook :? Mis ik wat?
Van die groene scheuten die eruitkomen? Dat het al aan het ontkiemen is!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_125311669
Oh :@ Is mij nog nooit overkomen met knoflook eigenlijk
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 15 april 2013 @ 15:12:23 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125311705
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:10 schreef V1z0R het volgende:
Oh :@ Is mij nog nooit overkomen met knoflook eigenlijk
Dan is die van jou blijkbaar nog vrij 'jong' en/of maak je het heel snel op :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_125311714
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:07 schreef Novem het volgende:
Sowieso altijd de scheutjes uit de knoflook halen inderdaad, niet lekker.

De Turk om de hoek bij mijn nieuwe huis is echt niet goed, maar er zit een Marokkaanse winkel/delicatessenzaak en die is goeeedd!! Hele rijen :D De gekste groenten zoals Thaise mini-aubergines en enoki-paddestoelen, hele wand met verse dips, sauzen, feta, olijven, brood, vlees alles O+
Hier een Aziatische toko. Ook leuk. Bij de AH betaal je een paar euro voor een doosje tauge. Bij de toko 30 cent voor twee doosjes in hoeveelheid :')
pi_125311761
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan is die van jou blijkbaar nog vrij 'jong' en/of maak je het heel snel op :+.
Bolletje per week...

Vorig jaar bij Co ik vragen wat dat voor iets wits door de olijven waren, wist dus niet dat ze er vaak knoflook doorheen doen...
Toen kreeg ik rare gezichten dat ik de knoflook ook gewoon er bij opat :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 15 april 2013 @ 15:18:20 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125311895
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bolletje per week...

Vorig jaar bij Co ik vragen wat dat voor iets wits door de olijven waren, wist dus niet dat ze er vaak knoflook doorheen doen...
Toen kreeg ik rare gezichten dat ik de knoflook ook gewoon er bij opat :')
:D Bedoel je uit een potje knoflookolijven?
Niet meer actief op Fok!
pi_125312088
Yup
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125312199
Zo'n bakje, met van die grote witte tenen erbij! Ik gebruik ze vaak nog wel trouwens, geblend en dan door pasta of zo.
pi_125312323
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:00 schreef Perruche het volgende:
Sporten wordt hem overigens niet deze week :'). Alleen dinsdag en vrij&zat. Heeft iemand hier een linkje naar dat 30 day shred van jillian?
Level 1:
pi_125312395
Een hele knoflookbol per week? :o is dat niet wat veel? Ok het is gezond, maar die luft is niet echt lekker
  maandag 15 april 2013 @ 15:33:06 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125312415
knoflook uit mandje is erg goed, heel pittig, superlekker.

dat 'scheutje" moet je er inderdaad even uithalen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125312482
quote:
Level 2:

Level 3:

Elk level doe je 10 dagen.
  maandag 15 april 2013 @ 15:36:35 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125312515
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 15:32 schreef the85mc het volgende:
Een hele knoflookbol per week? :o is dat niet wat veel? Ok het is gezond, maar die luft is niet echt lekker
Viz heeft toch geen vriendin :P.

Knoflook O+
Niet meer actief op Fok!
pi_125312532
Bol per week makkelijk
pi_125312543
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 15:32 schreef the85mc het volgende:
Een hele knoflookbol per week? :o is dat niet wat veel? Ok het is gezond, maar die luft is niet echt lekker
Niet alles wordt opgegeten natuurlijk, maar 2-4 teentjes in de salade, 2 voor de knoflooksaus, biefstukjes marineren, bij door de gebakken aardappels...
Gaat snel zo

En ik ben man dus mag stinken :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125312553
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Viz heeft toch geen vriendin :P.

Knoflook O+
Nou ik weet niet hoe t met olijfje staat.. Op zich gaan olijven en knoflook goed samen *;
  maandag 15 april 2013 @ 15:39:34 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125312601
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 15:37 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nou ik weet niet hoe t met olijfje staat.. Op zich gaan olijven en knoflook goed samen *;
:P

Ik heb dat verhaal van olijfje helemaal niet mee gekregen _O-. Hij zei er gisteren wel wat over tegen mij en ik dacht :? maar nog niet op teruggekomen :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 15:42:23 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125312685
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet alles wordt opgegeten natuurlijk, maar 2-4 teentjes in de salade, 2 voor de knoflooksaus, biefstukjes marineren, bij door de gebakken aardappels...
Gaat snel zo

En ik ben man dus mag stinken :+
2-4 in 1 salade? :D

4 tenen in 1 bakje knoflooksaus, dat dan weer wel :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125312774
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

2-4 in 1 salade? :D

4 tenen in 1 bakje knoflooksaus, dat dan weer wel :9
Per bak 2 teentjes vaak ja.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 15 april 2013 @ 15:46:03 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125312818
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Per bak 2 teentjes vaak ja.
Wel pittig dan denk ik ^^ Afhankelijk van hoeveelheid natuurlijk.

Shoarma met zelfgemaakte massala-knoflooksaus :9~ Ik voel me niet lekker maar heb de hele dag al trek in van alles :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125312915
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wel pittig dan denk ik ^^ Afhankelijk van hoeveelheid natuurlijk.

Shoarma met zelfgemaakte massala-knoflooksaus :9~ Ik voel me niet lekker maar heb de hele dag al trek in van alles :')
Valt wel mee, zo'n bak is misschien een kilo of zo.

:9~ ben ook gek op knoflooksaus
En ik heb al de hele dag Siral's tepel in m'n hoofd :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 15 april 2013 @ 15:49:34 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125312951
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Valt wel mee, zo'n bak is misschien een kilo of zo.

:9~ ben ook gek op knoflooksaus
En ik heb al de hele dag Siral's tepel in m'n hoofd :')
Lolwat? Tepel? :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125313251
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Lolwat? Tepel? :')
Ik kom op het juiste moment binnenvallen idd :D

Say what? :D :+
  maandag 15 april 2013 @ 16:06:14 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125313701
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik kom op het juiste moment binnenvallen idd :D

Say what? :D :+
Je tepel-radar ging af? Nipple sense tingling!

Lijstje dan maar :D

O: havermout, melk, rozijnen, appel, kaneel
T: thee met honing
L: twee sneetjes maisbrood met rosbief
T: thee met honing, rijstwafel met komijnekaas
T: bakje Griekse yoghurt met schepje vlaaivulling aardbei
D: gyroswraps
T: handje gemengde noten
S: ws. niet, maar als hoofdpijn weg is Zumba of Sh'bam!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125313795
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 16:09:56 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_125313847
:W Laatste dagen goed bezig geweest *O* Eerder te weinig gegeten dan teveel :@

Lijstje van vandaag:

O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen
T: Appel, 2 koffie verkeerd
L: Salade met kip, glas karnemelk
T: Banaan, appel, blikje tonijn
D: Schnitzel, aardappelen en broccoli

Ik begin alleen ziek te worden. Net op de wc bijna flauwgevallen, viel blijkbaar bijna weg en knalde toen met mijn hoofd tegen de deur :? :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 16:09:57 #79
70532 loveli
N
pi_125313848
Vaiz, de zoekfunctie kan Siral, tepel en jouw hoofd niet naar tevredenheid combineren. Wat is de link?
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 16:19:21 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125314233
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:09 schreef MaJo het volgende:
:W Laatste dagen goed bezig geweest *O* Eerder te weinig gegeten dan teveel :@

Lijstje van vandaag:

O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen
T: Appel, 2 koffie verkeerd
L: Salade met kip, glas karnemelk
T: Banaan, appel, blikje tonijn
D: Schnitzel, aardappelen en broccoli

Ik begin alleen ziek te worden. Net op de wc bijna flauwgevallen, viel blijkbaar bijna weg en knalde toen met mijn hoofd tegen de deur :? :')
Dit lijstje ziet er ook weer als te weinig uit. Heb je hem al door de caloriechecker gehaald?

Serieus, vorige week zat ik op 2000 calorieën, met aftrek van beweging zo'n 1500 tot 1700, prima. Vandaag en morgen heb ik de grootste moeite boven de 1000 te blijven (en dan heb ik dus al walnoten erbij) :{.

Wie zei ook alweer dat dit makkelijk was ;(.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 16:22:26 #81
70532 loveli
N
pi_125314375
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:19 schreef Viking84 het volgende:
Wie zei ook alweer dat dit makkelijk was ;(.
Budget raam uit flikkeren. Zoek voor jezelf een basis die zo ongeveer de bulk bevat van wat je nodig hebt en varieer daar een beetje mee. Saai, maar het werkt. Als je dat onder de knie hebt, dan beginnen met budgetteren.
crap in = crap out
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 16:23:31 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_125314425
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dit lijstje ziet er ook weer als te weinig uit. Heb je hem al door de caloriechecker gehaald?

Serieus, vorige week zat ik op 2000 calorieën, met aftrek van beweging zo'n 1500 tot 1700, prima. Vandaag en morgen heb ik de grootste moeite boven de 1000 te blijven (en dan heb ik dus al walnoten erbij) :{.

Wie zei ook alweer dat dit makkelijk was ;(.
Nee nog niet, zal ik zo doen. Maar tonijn zit aardig wat calorieën in en schnitzel en aardappelen ook, dus denk dat het wel meevalt ;) Anders neem ik nog wat cashewnoten vanavond :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_125314429
Siral was al een tijdje uit m'n hoofd. Over anorectisch gesproken, hoe zou het met die sugar zijn, of hoe heette ze ookalweer?
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 16:25:18 #84
70532 loveli
N
pi_125314495
Of over niet-anorectisch gesproken, hoe zou het met Syrena zijn?
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 16:26:20 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125314530
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Budget raam uit flikkeren. Zoek voor jezelf een basis die zo ongeveer de bulk bevat van wat je nodig hebt en varieer daar een beetje mee. Saai, maar het werkt. Als je dat onder de knie hebt, dan beginnen met budgetteren.
Ik word hier superchagrijnig van. Heb er twee boterhammen uitgegooid en de hoeveelheid pasta verminderd en nóg zit ik te hoog -O-. Geen idee waar ik moet beginnen.

95% van de mensheid eet crap, dat is me nu al wel duidelijk :'). Niemand kan dit zo perfect doen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 16:27:24 #86
70532 loveli
N
pi_125314568
Te hoog wat? En niemand vraagt om perfect.
crap in = crap out
pi_125314579
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:53 schreef V1z0R het volgende:

Ik ben erg tevreden over de Deka wel :Y Goed assortiment, slijterij d'r bie... :9

:') en nu kijk ik de folder, Maaza in de aanbieding :X
Ik vind het daar altijd eng rustig en ben dan bang dat de winkel geen heel lang leven beschoren is -O- Ik woon er niet om de hoek, maar kom er toch wel regelmatig voor bijv de medjool dadels en de knoflook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 16:28:04 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_125314591
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik word hier superchagrijnig van. Heb er twee boterhammen uitgegooid en de hoeveelheid pasta verminderd en nóg zit ik te hoog -O-. Geen idee waar ik moet beginnen.

95% van de mensheid eet crap, dat is me nu al wel duidelijk :'). Niemand kan dit zo perfect doen.
Net zei je nog dat je nauwelijks boven de 1000 uitkomt en nu dat je te hoog zit :? Ik volg het even niet meer ...

Het is ook lastig, begin het nu pas een beetje te leren. Heb wel door dat bij mij brood vooral hard aantikt dus die heb ik ook geschrapt :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 15 april 2013 @ 16:28:56 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125314634
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:27 schreef loveli het volgende:
Te hoog wat? En niemand vraagt om perfect.
Te hoog in koolhydraten dus ;). Snap wel dat het niet perfect hoeft, maar ik wil de eiwitten omhoog hebben en de koolhydraten omlaag. Oh, en ik wil twee keer per week sporten en vijf keer fietsen en dan nog steeds niet onder de 1500 uitkomen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 16:33:17 #90
70532 loveli
N
pi_125314792
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Te hoog in koolhydraten dus ;). Snap wel dat het niet perfect hoeft, maar ik wil de eiwitten omhoog hebben en de koolhydraten omlaag. Oh, en ik wil twee keer per week sporten en vijf keer fietsen en dan nog steeds niet onder de 1500 uitkomen.
Hoeft niet elke dag perfect. Als je 50.000 kcals om je middel hebt en je zit 1 dag onder de 1500, dan ga je niet dood. Kipje, visje, eitje = eiwitten. Avocado, noten, olijfolie, visje = gezonde vetten.
Goed voer lukt niet voor 3 euro per dag, tenzij je er een sport van maakt alle aanbiedingen af te fietsen (kom je wel weer aan je fietsmomenten). Blijkbaar moet je een van je randvoorwaarden aanpassen.

En ik moet een trap onder kont, want band plakken, wassen draaien en auto toonbaar maken.
crap in = crap out
pi_125314806
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Alleen overmatig langdurige krachtsinspanningen hebben invloed op de groeischijven van botstructuren in de fase van van kind tot puber. Kijk maar eens naar de ziekte van Perthes bijvoorbeeld.

Waar jij het over hebt is gewoonweg ouderdom en aanpassingen van de wervelkolom. Ben altijd rond de 174cm geweest. :D Daar heeft KT geen invloed op gehad, maar of het langdurige effecten heeft op versnelde ouderdomseffecten van de wervelkolom...?

Yups, doe aan bodybuilden. Prio's liggen momenteel alleen wel ergens anders vergeleken met het verleden. :P

[..]

Sure, nog meer aanhakers? :D

Heb dat van SHE ook nog wel meegemaakt, lol. Iets met foto's voor een goed doel, ofzo.
Ja! Ik doe ook mee! :D
Wel graag pas als mn gat gedicht is, maar daar hoor ik woensdag meer over. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 16:34:13 #92
70532 loveli
N
pi_125314830
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
als mn gat gedicht is
:')
crap in = crap out
pi_125314891
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:34 schreef loveli het volgende:

[..]

:')
Zoiets, alleen dan anders. :P
Maar dan niet zo:
B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_125314912
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het daar altijd eng rustig en ben dan bang dat de winkel geen heel lang leven beschoren is -O- Ik woon er niet om de hoek, maar kom er toch wel regelmatig voor bijv de medjool dadels en de knoflook.
Vind die rust juist fijn :D
Maar ook bang voor -O-

Is in dezelfde straat als mij dus ik doe lopend de boodschappen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 15 april 2013 @ 16:36:57 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125314929
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoeft niet elke dag perfect. Als je 50.000 kcals om je middel hebt en je zit 1 dag onder de 1500, dan ga je niet dood. Kipje, visje, eitje = eiwitten. Avocado, noten, olijfolie, visje = gezonde vetten.
Goed voer lukt niet voor 3 euro per dag, tenzij je er een sport van maakt alle aanbiedingen af te fietsen (kom je wel weer aan je fietsmomenten). Blijkbaar moet je een van je randvoorwaarden aanpassen.

En ik moet een trap onder kont, want band plakken, wassen draaien en auto toonbaar maken.
Oké, thanks :) 7 euro per dag trouwens, beter haalbaar? ;) Ga er bij het boodschappen doen voor volgende week iig op letten dat ik meer eiwitrijke dingen meeneem. Noten en kipfilet e.d. Denk dat ik straks nog even langs de Appie fiets voor een doosje noten.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 16:43:10 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125315155
Bol knoflook in de week zeker wel. Wat ook lekker is bol knoflook met schil en al beetje bevochtigen, zout erover in aluminiumfolie en dan ruim een half uur in de oven poffen.
Heel makkelijke als je de oven toch al aanhebt voor je oven gebakken aardappelen en vispakketjes uit de oven. Scheelt veel energie, optimaal gebruik maken van je oven
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125315254
Heb eigenlijk nooit meer bollen knoflook, maar altijd single clove garlics, verkopen ze hier ook bij de Lidl. Erg handig, en minder pelwerk 8-)
Ja doei.
  maandag 15 april 2013 @ 16:47:16 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125315293
Lijst:
Kwark, vla, bosbessen, halve komkommer, 250 gr wortelen, halve paprika, 2 boterhammen kaas, 1 met gekookt ei, kom dikke romige champignonsoep met ballen, beker melk, beker cup a soup tomaat, blokje chocola, paar dropjes, appel, peer, sinaasappel
D sperziebonen, verse gewokte spinazie met 2 uien en wat champignons en peper, gebakken aardappelen uit de oven, vispakket uit de oven, bol knoflook ;') en rauwkost
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 15 april 2013 @ 16:49:35 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125315376
Vik, niemand eet perfect hoor! Kan ook niet, is ook niet leuk.
Noteer je alle suggesties ook? zoals noten, eieren, groenteomeletten, smooties, kwarkjes e.d.?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125315404
In de weekendbijlage van het Parool werd geëxperimenteerd met een weekbudget van 50 euro voor een gezin met 2 kinderen. Vraag was of je hiervan gezond kon eten. Bleek uitermate lastig!! Alleen al 2 stuks fruit per dag voor iedereen: 56 stuks per week :D
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 16:50:34 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_125315415
Knoflook :9 Ik vind zelfs de geur lekker :9~
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_125315448
Als je bedreven bent in proletarisch winkelen moet het nog wel lukken, Phaidra ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 16:52:04 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_125315465
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:50 schreef Phaidra het volgende:
In de weekendbijlage van het Parool werd geëxperimenteerd met een weekbudget van 50 euro voor een gezin met 2 kinderen. Vraag was of je hiervan gezond kon eten. Bleek uitermate lastig!! Alleen al 2 stuks fruit per dag voor iedereen: 56 stuks per week :D
Ik merk wel dat sinds we gezond eten we veel meer geld kwijt zijn aan boodschappen. Gezond en vers eten is gewoon een stuk duurder. Voor een gezin met weinig geld dus best lastig.

Vik ik denk dat je met 7 euro per dag wel een heel eind komt. Ik ben op vrijdag voor de weekboodschappen zo'n 50 a 60 euro kwijt en door de week nog eens een euro of 20. En dat is met z'n tweeën :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 16:57:09 #104
70532 loveli
N
pi_125315645
Groente/fruit op de markt halen kan een klap schelen, aanbiedingen aflopen, geen onzin in huis halen...

Weekbudget van 50 euro, geen idee of mij dat in m'n eentje zou lukken.
crap in = crap out
pi_125315698
Ik ben er van overtuigd dat je goedkoop en gezond kunt eten, me moet alleen even op de aanbiedingen letten en geen moeilijke eter zijn.
Als ik vlees ga halen bij de biologische scharrelslager, dan gaat het hard met je geld. Als ik seizoensgroente koop (nu bij de C1000, 2 zakken snijbonen voor 1,50!), dan vallen mn kosten ontzettend mee, als ik dat niet doe, dan is het duur.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_125315718
Weekboodschappen exclusief vlees gisteren 38gbp, inclusief vlees wrsch rond de 42gbp, maar eerder eronder dan erboven. Aanbiedingen, vriezer en regelmatig vegetarisch + dingen in grotere hoeveelheden maken helpt. En dan eten we verdomd lekker en ook nog 's gezond :9
Ja doei.
  maandag 15 april 2013 @ 16:59:23 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125315719
Ik was laatst ineens 40 euro kwijt in 1x :'( Maar dat was incluus een krat bier en veel extra spul, maar toch he :') Komt vast door de prijsverhoging van de Appie, kuch :+

E.e.a. moet vast goedkoper kunnen door bijv. diepvriesgroenten te kopen enzo, maar sommige dingen zoals noten en verse kruiden bijv. zijn best wel prijzig!

Aan de andere kant, pakjesvoer is ook duur :+ Zag laatst dat met een of ander ding van Knorr je ongeveer 2-3 euro kwijt was en dan moest je alle groenten en vlees nog kopen :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 17:01:14 #108
70532 loveli
N
pi_125315773
Basisboodschappen zijn niet duur, de impulsaankopen doen het 'em.
crap in = crap out
pi_125315793
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

Aan de andere kant, pakjesvoer is ook duur :+ Zag laatst dat met een of ander ding van Knorr je ongeveer 2-3 euro kwijt was en dan moest je alle groenten en vlees nog kopen :')
Ongezond eten is ook niet altijd goedkoop inderdaad.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 17:02:05 #110
70532 loveli
N
pi_125315800
Over aanbiedingen gesproken, zalmfilet voor een tientje de kilo @ appie :9
crap in = crap out
pi_125315823
Verse kruiden moet je op de markt kopen Maria!
Of bij de turk.
De AH vraag 1,39 voor een klein bakje en op de markt heb je een enorme bos voor 50 cent ofzo (of 3 bossen voor een euro of 75 cent voor een bos, hangt er een beetje vanaf waar je naar toe gaat. :P)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 15 april 2013 @ 17:03:08 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125315840
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bolletje per week...

Vorig jaar bij Co ik vragen wat dat voor iets wits door de olijven waren, wist dus niet dat ze er vaak knoflook doorheen doen...
Toen kreeg ik rare gezichten dat ik de knoflook ook gewoon er bij opat :')
Doe ik ook. Lekker juist.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 17:03:45 #113
70532 loveli
N
pi_125315858
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verse kruiden moet je op de markt kopen Maria!
Of bij de turk.
De AH vraag 1,39 voor een klein bakje en op de markt heb je een enorme bos voor 50 cent ofzo (of 3 bossen voor een euro of 75 cent voor een bos, hangt er een beetje vanaf waar je naar toe gaat. :P)
Of als plantje. En dan in leven houden.
*basilicum kopen gaat*
crap in = crap out
pi_125315883
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Of als plantje. En dan in leven houden.
*basilicum kopen gaat*
Bij de lidl zijn die plantjes een euro. :P
Ik heb nu allemaal kruiden gezaaid en hoop voldoende basilicum te kweken om zelf pesto mee te kunnen maken. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 15 april 2013 @ 17:06:44 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125315944
Markt is hier geloof ik niet heel goedkoop alleen..! Maar kan wel eens checken idd :Y

Verse kruiden :9

Ik had laatst een muntplant en toen zag ik ineens allemaal minivliegjes onderin rondvliegen :') Bweh. Nu staat ie even buiten, had geen zin in dat ongedierte hier binnen..!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 17:06:53 #116
70532 loveli
N
pi_125315952
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Bij de lidl zijn die plantjes een euro. :P
Ik heb nu allemaal kruiden gezaaid en hoop voldoende basilicum te kweken om zelf pesto mee te kunnen maken. :)
Appie = loopafstand, lidl = verder dan fietsafstand.

Speaking of which.. iets met band plakken.
crap in = crap out
pi_125315970
Basilicum is een van de weinige dingen die ik vrij lang in leven kan houden *trots*

Als alles rond is hier thuis ook maar eens kijken wat ik in onze plantenbak kan laten groeien.
Ja doei.
  maandag 15 april 2013 @ 17:08:44 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125315999
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Markt is hier geloof ik niet heel goedkoop alleen..! Maar kan wel eens checken idd :Y

Verse kruiden :9

Ik had laatst een muntplant en toen zag ik ineens allemaal minivliegjes onderin rondvliegen :') Bweh. Nu staat ie even buiten, had geen zin in dat ongedierte hier binnen..!
De turk bij de markt in de binnenstad is niet zo duur.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 15 april 2013 @ 17:14:31 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125316209
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De turk bij de markt in de binnenstad is niet zo duur.
Oh is dat die Sultan's Markt? 1x binnengeweest en toen niet meer ivm heel claustrofobisch, maar daar kan ik me best eens overheen zetten natuurlijk :9 Dank u zeer!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125316253
En terug! Het is nog steeds een grote gok wat de uitkomst was, al is deze keer minder 'lammetje naar de slachtbank' gevoel geweest.
Nu nadenken wat als D.
pi_125316323
Basilicum gaat bij mij altijd binnen 2 dagen dood! :D
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_125316717
De basilicum is meestal in 2 dagen op :D

Mijn peterselie, tijm en salie hebben al twee horrorwinters overleeft buiten. En ze zien er een stuk beter uit dan ikzelf :P

Vik: Deen heeft hetzelfde huismerk als de Poiesz, dus misschien vergelijkbaar? Ik let niet zo op prijzen dus weet niet of ze duur zijn. Ze hebben heel veel versproducten, redelijk wat streekproducten, heerlijk brood en een goede bloemafdeling. En geen plofkip *O* :P
pi_125316782
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
En terug! Het is nog steeds een grote gok wat de uitkomst was, al is deze keer minder 'lammetje naar de slachtbank' gevoel geweest.
Nu nadenken wat als D.
Ik ga duimen voor je! *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_125316802
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga duimen voor je! *O*
Dank!
Jij nog vorderingen? :)
pi_125317010
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dank!
Jij nog vorderingen? :)
Niet de vorderingen die ik wil.
Maar ooit komt het goed. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 15 april 2013 @ 18:02:05 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125317726
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, niemand eet perfect hoor! Kan ook niet, is ook niet leuk.
Noteer je alle suggesties ook? zoals noten, eieren, groenteomeletten, smooties, kwarkjes e.d.?
nee, die gaan het ene oor in en het andere uit :6

400 gram gemengde noten, pakje kalkoenfilet en pakje kipfilet in huis. 50 gram noten en twee plakken kalkoenfilet in m'n maag nu :9.

Verder ga ik idd stoppen het perfect te willen doen, want dan word ik gek. Probeer m'n veggies en eiwitten te halen en elke dag een handje noten te eten vanaf nu en de rest vul ik later nog wel in. Eerst eens kijken hoe het op deze manier gaat :)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 18:08:08 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125317902
Waarom wil je het eigenlijk perfect doen vik?
En wst is dat perfect?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 15 april 2013 @ 18:11:44 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125318026
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verse kruiden moet je op de markt kopen Maria!
Of bij de turk.
De AH vraag 1,39 voor een klein bakje en op de markt heb je een enorme bos voor 50 cent ofzo (of 3 bossen voor een euro of 75 cent voor een bos, hangt er een beetje vanaf waar je naar toe gaat. :P)
serieus? :o

Ik zie ook wel eens van die plantjes, zou dat wat zijn of zijn die ook snel dood?
Niet meer actief op Fok!
pi_125318173
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan is die van jou blijkbaar nog vrij 'jong' en/of maak je het heel snel op :+.
Dat knoflook uitloopt heeft vooral te maken met het seizoen (evt in combinatie waar het vandaan komt, ivm seizoensverschillen). Tweemaal per jaar - niet toevalligerwijs dezelfde periode als de uien- is knoflook heel snel groen.

En verder is de ene soort beter behandeld met anti-spruitgif dan de andere.

Vlot opeten is natuurlijk de beste remedie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 15 april 2013 @ 18:16:55 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125318183
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:08 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom wil je het eigenlijk perfect doen vik?
En wst is dat perfect?
dat zit een beetje in mij, denk ik :@ perfect is de perfecte combinatie van koolhydraten, eiwitten en gezonde vetten.

Denk dat ik ook te veel in 1 keer wil. En meer groente en meer eiwitten en minder koolhydraten. Denk dat ik al een hoop winst haal als ik iig m'n groente- en eiwitquotum haal elke dag en geen troep eet. En op m'n broodinname let dus.

Die havermout zie ik niet zo zitten zoals het vanochtend was, dus ik denk dat ik dat ga mengen met m'n volkorenontbijt en whey. In het weekend dan eens wat anders als ontbijt, toast ofzo, om het leuk te houden.

Voor de rest zijn koolhydraten nu mijn grootste vijand :{w :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_125318192
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

serieus? :o

Ik zie ook wel eens van die plantjes, zou dat wat zijn of zijn die ook snel dood?
De meeste plantjes die bedoeld zijn om op te eten zijn veel sneller dood dan die uit een tuincentrum. Prijs ontloopt mekaar niet veel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 15 april 2013 @ 18:18:21 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125318227
Mijn lijstje was vandaag perfect afgestemd op mijn behoeften

S. Kwartier hardlopen
O. 1,5 duits roggenbroodje met kwark en jam
T. Grote bak havermout met melk, appel, nootmuskaat en kaneel
L. Boterham met ham en boterham met kaas
T. Mcflurry lion+ augurk
D. Halve avocado en bord gulash

Eigenlijk is vanavond sportavond maar ben te moe.

Goede nieuws is dat naar alle waarschijnlijkheid de back-up-baan is geregeld. Tof bedrijf, toffe collega's, gelijke verdiensten als nu, iets mindere onkostenvergoeding en iets minder aansprekend werk en net te ver weg.

Heb nog 2 zeer concrete alternatieven, 1 in de pijplijn en een zelf afgezegd.

Nu wel toe aan vakantie eigenlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_125318231
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Bij de lidl zijn die plantjes een euro. :P
Ik heb nu allemaal kruiden gezaaid en hoop voldoende basilicum te kweken om zelf pesto mee te kunnen maken. :)
Veeeel zon! En als het dan wat wordt: afknippen! Oogst in de vriezer, plantjes weer laten uitlopen, da capo al fino (de herfst).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 18:31:14 #134
70532 loveli
N
pi_125318702
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje was vandaag perfect afgestemd op mijn behoeften

S. Kwartier hardlopen
O. 1,5 duits roggenbroodje met kwark en jam
T. Grote bak havermout met melk, appel, nootmuskaat en kaneel
L. Boterham met ham en boterham met kaas
T. Mcflurry lion+ augurk
D. Halve avocado en bord gulash

Eigenlijk is vanavond sportavond maar ben te moe.

Goede nieuws is dat naar alle waarschijnlijkheid de back-up-baan is geregeld. Tof bedrijf, toffe collega's, gelijke verdiensten als nu, iets mindere onkostenvergoeding en iets minder aansprekend werk en net te ver weg.

Heb nog 2 zeer concrete alternatieven, 1 in de pijplijn en een zelf afgezegd.

Nu wel toe aan vakantie eigenlijk.
^O^ en idem voor je laatste regel.
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 18:31:47 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125318725
Lijstje aangepast en nu zit ik, inclusief fietsen, op bijna 1500. Stuk beter dus. Nootjes ftw.

Boerenkool was nom, al denk ik dat het gezonder was geweest als ik het met jus had gedaan ipv boter :P

Edit: oh. Schijnt dat ik 700 calorieën verbrand met 35 min met 20 km/u fietsen :')

Ik ga maar even wat anders doen dan met calorieën en koolhydraten enzo bezig zijn, denk ik :P game of thrones *O*
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 18:33:46 #136
70532 loveli
N
pi_125318804
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje aangepast en nu zit ik, inclusief fietsen, op bijna 1500. Stuk beter dus. Nootjes ftw.

Boerenkool was nom, al denk ik dat het gezonder was geweest als ik het met jus had gedaan ipv boter :P
Ingredienten kant en klare jus: water, zetmeel, smaakversterkers.
Ingredienten boter: boter :9
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 18:35:48 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125318887
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Ingredienten kant en klare jus: water, zetmeel, smaakversterkers.
Ingredienten boter: boter :9
wel het soort boter dat mag opbokken van jou :@
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 18:37:08 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125318937
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wel het soort boter dat mag opbokken van jou :@
Margarine dus.

Mosterd en zuur zijn ook lekker ipv jus.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 18:37:36 #139
70532 loveli
N
pi_125318961
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wel het soort boter dat mag opbokken van jou :@
*kliko*

En als je dat financieel niet kunt, maak dan de afweging of je het spul liever in je lijf duwt dan in de kliko.
crap in = crap out
pi_125318975
Mosterd'jus' is prima te doen ja bij stamppotten, met een beetje bloem en bouillon en mosterd :9
Ja doei.
  maandag 15 april 2013 @ 18:39:07 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125319016
Weet je waar ik echt zin in heb? In ontbijtkoek. Gelukkig niet in huis.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 18:39:53 #142
70532 loveli
N
pi_125319051
Ik in Guylian, maar nog een weekje en de craving is weg.
crap in = crap out
pi_125319213
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wel het soort boter dat mag opbokken van jou :@
Noem het dan geen boter, blinde!

Koop bij de Lidl echte boter. Margarine is slecht voor je. Gehard plantaardig vet. Veel te veel omega 6. :N.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 15 april 2013 @ 18:57:12 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125319886
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Mosterd'jus' is prima te doen ja bij stamppotten, met een beetje bloem en bouillon en mosterd :9
Oh, dat klinkt wel goed ja. Mosterd :9~
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 18:57:54 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125319930
Na een boterham met te dik speculoos gezocht naar een gezonder alternatief, en gevonden!

Havermoutpap met speculaaskruiden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 15 april 2013 @ 18:58:00 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125319935
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Noem het dan geen boter, blinde!

Koop bij de Lidl echte boter. Margarine is slecht voor je. Gehard plantaardig vet. Veel te veel omega 6. :N.
Macht der gewoonte :+. Zachte boter is halvarine, harde boter is boter :+. Ik kreeg vroeger margarine op m'n brood, tot m'n moeder halvarine ontdekte :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_125319992
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mosterd en zuur zijn ook lekker ipv jus.
Die moet ik onthouden :9

Net lid geworden van de facebook-workshop die bij het boek Het Geheim van Slanke Mensen hoort.
Nog een plek om over slank eten te praten dus :D

Vanavond een rondje gefietst met mijn vriendje. Ik wil proberen om elke avond in ieder geval een stukje te lopen of fietsen.
Over 1,5 uur weer buikdanstraining *O*
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 19:01:55 #148
70532 loveli
N
pi_125320141
http://www.woorden.org/woord/boter
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=boter&lang=nn
http://www.woorden.org/woord/margarine
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=margarine&lang=nn

Betekenis ' margarine '

Je hebt gezocht op het woord: margarine.

mar·ga·ri·ne (de; v(m); meervoud: margarines)
1
vervangingsmiddel voor boter
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 19:02:34 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125320180
Edit: verkeerde topic!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 19:03:32 #150
70532 loveli
N
pi_125320232
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Edit: verkeerde topic!
Vond je reactie wel gepast :')
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 19:04:26 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125320282
Ja Vik dat zei ik gisteren nog tegen je.. mosterd, augurken, boter en vooral AZIJN hoort ij de boerenkool.!

Deze heb ik anderhalf week geleden gezaaid:
bieslook, rozemarijn, sali, munt dille, koriander, tijm, peterselie en basilicum
Wat je groen ziet is dille, koriander, tijm en basilicum
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 15-04-2013 19:11:44 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125320301
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Noem het dan geen boter, blinde!

Koop bij de Lidl echte boter. Margarine is slecht voor je. Gehard plantaardig vet. Veel te veel omega 6. :N.
Doof, ze was doof.
Worry is a misuse of imagination
pi_125320371
:')__!
Ja doei.
  maandag 15 april 2013 @ 19:06:29 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125320385
Doof én blind dus blijkbaar :'(
Niet meer actief op Fok!
pi_125320386
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Vik dat zei ik gisteren nog tegen je.. mosterd, augurken, boter en vooral AZIJN hoort ij de boerenkool.!

Deze heb ik anderhalf week geleden gezaaid:
bieslook, rozemarijn, sali, munt dille, koriander, tijm, peterselie en basilicum
Wat je groen ziet is dille, koriander en tijm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Ja doei.
  maandag 15 april 2013 @ 19:07:09 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125320422
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Vik dat zei ik gisteren nog tegen je.. mosterd, augurken, boter en vooral AZIJN hoort ij de boerenkool.!

Deze heb ik anderhalf week geleden gezaaid:
bieslook, rozemarijn, sali, munt dille, koriander, tijm, peterselie en basilicum
Wat je groen ziet is dille, koriander en tijm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9 Staat dat gewoon binnen?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 19:09:35 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125320564
quote:
12s.gif Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Doof, ze was doof.
_O-
/sorry :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125320698
quote:
12s.gif Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Doof, ze was doof.
_O-

Leuk die kruidenplantjes Uniek!
  maandag 15 april 2013 @ 19:13:55 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125320791
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:9 Staat dat gewoon binnen?
Ja en alles (ook de 4 andere potten) zijn zaadjes van de Action. Bij elkaar voor... let u op?? Nog geen 1.50 euro .
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 15 april 2013 @ 19:15:26 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125320870
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja en alles (ook de 4 andere potten) zijn zaadjes van de Action. Bij elkaar voor... let u op?? Nog geen 1.50 euro .
Klinkt goed :Y Zoiets kan ik hier ook wel doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_125320912
Lijst
• griekse yoghurt met banaan, druiven, nootjes, pitten en kokosrasp
kantoorbakjes:
• bakje 1 : russische gerookte haring met komkommer, gekookt eitje
• bakje 2 : stukjes zacht spek (zelfgemaakt), turkse worst, druiven
• bakje 3 : gestaafmixt: 2 appels, halve banaan, kokosmelk, wat griekse yoghurt
• beker : gestaaafmix restje van bovenstaande, pure bessensap, karnemelk
• kantoorgebakje : chocoladesmaak
• thuis: biertje in de zon
avondeten:
• vooraf : tauge-soep met schepje curry (patak)
• hoofd : romige aardappelpuree, knolselderij/pastinaakpuree, eigengemaakt zacht spek, eigengemaakte zuurkool
• toe : blauwe-bessen-op-lichte siroop/aalbessenlikeurgelatinepudding met een kwakje russische creme fraiche.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125320993
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Doof én blind dus blijkbaar :'(
Net zo blind als margarine boter is..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125321032
Kantoorbakjes? Klinkt als een soort bento, nu nog opmaken met visjes van wortel enzo!
pi_125321077
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 19:18 schreef Laureline het volgende:
Kantoorbakjes? Klinkt als een soort bento, nu nog opmaken met visjes van wortel enzo!
Hee je bent er weer :W!!
Worry is a misuse of imagination
pi_125321141
Heerlijk lijstje Sigme O+
  maandag 15 april 2013 @ 19:21:37 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125321170
Waar zijn de koekjes? -O-
Je hoofdgerecht :9~
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125321246
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 19:18 schreef Laureline het volgende:
Kantoorbakjes? Klinkt als een soort bento, nu nog opmaken met visjes van wortel enzo!
He Laureline!
Ik heb aan je gedacht, bij het maken van de knolselderijpuree :Y. En dat ik vandaag vacantie aangevraagd heb.

Ik heb inderdaad zo'n soort bentobak bij me. Eem dikke ronde thermosfles waar drie ronde bakjes inzitten. Voor versierderige frutsels ben ik te boers :Y).

Hoe is het met jou?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125321253
Hee billy! Heb net de discussie van gisteren teruggelezen, weet niet zoveel van ADHD, maar hier is een mooi gedicht voor jou en andere mensen die bang zijn voor teveel afleiding van het te halen einddoel. Alleen de eerste vertaling lezen hoor, de rest wordt steeds slechter vinnik.
  maandag 15 april 2013 @ 19:23:37 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125321268
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar zijn de koekjes? -O-
Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 19:24:23 #170
70532 loveli
N
pi_125321293
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Hee je bent er weer :W!!
^^
crap in = crap out
pi_125321312
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.
:D

In dit geval was het een echt gebakje van de bakker. Niet z lekker als het eruit zag, zoals altijd. Er is vaak gebak op kantoor. Nu hadden we een of andere award gewonnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 19:25:12 #172
70532 loveli
N
pi_125321322
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.
Oh, bah. Van die dingen die je in je hoofd blijft duwen tot de rol op is.
crap in = crap out
pi_125321331
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.
"Mogelijk" :')

Edit- ohw wacht, dacht dat Sigme dit postte :O
  maandag 15 april 2013 @ 19:26:14 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125321357
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad zo'n soort bentobak bij me. Eem dikke ronde thermosfles waar drie ronde bakjes inzitten. Voor versierderige frutsels ben ik te boers :Y).
stukjes zacht spek (zelfgemaakt), turkse worst, druiven, halve banaan, kokosmelk, wat griekse yoghurt, karnemelk
Met een beetje fantasie kan je hier wel wat pornografisch van frutselen :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125321385
We hebben nog naar de knolselderij gekeken vandaag op de markt, maar de helft was wortel, dus dan hield je niets over. Die zijn meestal nog 99 cent bij de AH, dus nog wel te doen!
Ook nog een miskoop gedaan met groene asperges, die overal in de teiltjes lagen: de soep net smaakte heel erg onbestemd, had ook groene erwten/aardappel/courgette/meelsoep kunnen zijn ;(
pi_125321564
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

stukjes zacht spek (zelfgemaakt), turkse worst, druiven, halve banaan, kokosmelk, wat griekse yoghurt, karnemelk
Met een beetje fantasie kan je hier wel wat pornografisch van frutselen :Y

Vizor? Je wordt geroepen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125321568
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef sigme het volgende:

[..]

He Laureline!
Ik heb aan je gedacht, bij het maken van de knolselderijpuree :Y. En dat ik vandaag vacantie aangevraagd heb.

Ik heb inderdaad zo'n soort bentobak bij me. Eem dikke ronde thermosfles waar drie ronde bakjes inzitten. Voor versierderige frutsels ben ik te boers :Y).

Hoe is het met jou?
Heb je al een leuke vacantiebestemming op het oog?

En die frutsels moet je denk ik alleen voor iemand anders doen, ik zat me altijd te verkneukelen toen bij dat bento-topic, met als hoogtepunt die zeeblauw gekleurde rijst met planten en visjes, en eitjes met een soort pinguin-vermomming? De mini, die toen over mijn schouder loerde, leek het destijds wel wat, maar ik ben toch nooit een uur eerder opgestaan om van het lunchtrommeltje een Creatie te maken (ontaarde moeder >:O )
pi_125321632
Risotto. Met broccoli en gorgonzola. Nom.
Ja doei.
pi_125321644
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

stukjes zacht spek (zelfgemaakt), turkse worst, druiven, halve banaan, kokosmelk, wat griekse yoghurt, karnemelk
Met een beetje fantasie kan je hier wel wat pornografisch van frutselen :Y
Met die gerookte haring, komkommer en ei van sigme's eerste bakje kan ik ook wel uit de voeten :7
pi_125321782
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 19:31 schreef Laureline het volgende:

[..]

Heb je al een leuke vacantiebestemming op het oog?

En die frutsels moet je denk ik alleen voor iemand anders doen, ik zat me altijd te verkneukelen toen bij dat bento-topic, met als hoogtepunt die zeeblauw gekleurde rijst met planten en visjes, en eitjes met een soort pinguin-vermomming? De mini, die toen over mijn schouder loerde, leek het destijds wel wat, maar ik ben toch nooit een uur eerder opgestaan om van het lunchtrommeltje een Creatie te maken (ontaarde moeder >:O )
Het plan is onszelf in Spanje een tweede landgoed aan te schaffen :'). Ik hoop dat het zo mooi is als het eruit ziet.

Ik maak voor mijn geliefde ook bakjes voor mee naar zijn werk. Maar om een uur of 4 's ochtends ben ik ook al niet in de stemming voor frutsels. Dan maak ik:
bak 1: 1 banaan, 1 peer, 3 ons griekse yoghurt, nootjes & pitten
bak 2: stukjes worst, kaas, gekookt eitje, druiven
bak 3: witlofsalade met ei
bak 4: 2 krentebroodjes(desem/rogge of spelt), 3 a 4 zuurdesemboterhammetjes met kaas/sandwichspread
bak 5 : vis (meestal een brado aan stukjes, haringkoninkje is lekkerder maar niet altijd in huis)
bakje 6 : nootjes
los zakje: krentebol met boter & kaas

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 15-04-2013 19:44:00 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 15 april 2013 @ 19:39:16 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125321951
Desembrood, van het weekend voor het eerst gehad maar dat was erg lekker!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125322003
Jouw geliefde boft maar Sigme :9
Be someone that makes you happy
  maandag 15 april 2013 @ 19:43:13 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125322123
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:40 schreef Nallie het volgende:
Jouw geliefde boft maar Sigme :9
Je kent Sigme niet??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125322154
En sigme ook! Straks een huis tussen de beesten, een huisje in stad, en een hacienda in Granada ^)
pi_125322187
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2013 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je kent Sigme niet??
Dat zeg ik toch niet :'(
Be someone that makes you happy
  maandag 15 april 2013 @ 19:45:57 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125322229
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet :'(
Tis een kreng die het goedmaakt met feeden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125322265
Turks brood is trouwens te lekker.
pi_125322605
Feeden is oke :Y

Lijstje:

O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh hummus en kip, 1 met pindakaas
T: paar druiven, hand nootjes en wat rozijnen
S: uur hometrainer en 15 min buikspieren
D: spinazie met een eitje, paar aardappeltjes met mayo en een vegaburger
T: kwark met aardbeien
Be someone that makes you happy
pi_125322674
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tis een kreng die het goedmaakt met feeden
Krek sa!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125322805
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
En terug! Het is nog steeds een grote gok wat de uitkomst was, al is deze keer minder 'lammetje naar de slachtbank' gevoel geweest.
Nu nadenken wat als D.
Ik duim voor je!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125323122
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef An24 het volgende:
:W

Mufasa: nee joh, geen mind tricks, ik ben vrij met een meet. Gewoon jullie pijn zien lijden >:) ;)

Li: De hoofdstand moet je vijf lange ademhalingen kunnen volhouden. Geldt voor alle oefeningen trouwens bij Ashtanga.
Haha, pijn afhankelijk als we onderlijf of bovenlijf gaan doen... onderlijf garandeerd voor plat op de vloer liggen bijkomen. :P

Wil deze week ook een begin maken aan yoga, lenig ben ik toch wel, maar lijkt me wel erg relaxed om te doen. Jammer dat yoga lessen hier in de buurt zo verdomd duur zijn in verhouding, vooral de kundalini variant.

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja! Ik doe ook mee! :D
Wel graag pas als mn gat gedicht is, maar daar hoor ik woensdag meer over. :P
Haha, is goed! Dan heeft V1z nog even de tijd om straks indruk te maken met hawt abs! >:) :P

Mijn D wordt 5 eitjes, rijst en groente... het wordt steeds later op mijn stageadres op de maandag. :D
pi_125323174
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:43 schreef Laureline het volgende:
En sigme ook! Straks een huis tussen de beesten, een huisje in stad, en een hacienda in Granada ^)
Klinkt goed zeg :D

Thx phaidra!
pi_125323326
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:01 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Haha, pijn afhankelijk als we onderlijf of bovenlijf gaan doen... onderlijf garandeerd voor plat op de vloer liggen bijkomen. :P

Wil deze week ook een begin maken aan yoga, lenig ben ik toch wel, maar lijkt me wel erg relaxed om te doen. Jammer dat yoga lessen hier in de buurt zo verdomd duur zijn in verhouding, vooral de kundalini variant.

[..]

Haha, is goed! Dan heeft V1z nog even de tijd om straks indruk te maken met hawt abs! >:) :P

Mijn D wordt 5 eitjes, rijst en groente... het wordt steeds later op mijn stageadres op de maandag. :D
Leuk! Ik vind Kundalini niets. Voor mij te zwevering en weinig fysiek. Als je echt wilt ontspannen zal het wel lekker zijn. Jij bent toch al lekker actief :+
  maandag 15 april 2013 @ 20:16:34 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125323920
Huisje in Spanje, cool O+.

Beetje weinig gegeten vandaag, merkte ik net. Nog eens 50 gram walnoten brengt mijn totaal op ruim 2000 minus de 700 calorieën die ik verfietst heb. Dan ben ik wel tevreden :) Ik wil niet onder de 1500 uitkomen. Morgen weer een nieuwe uitdaging, aangezien ik dan ook nog ga sporten en er nog 500 (gezonde) calorieën bij moet zien te eten.

Nu thee en GoT! :) Nallie en Co, kijken jullie mee? *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_125323986
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Huisje in Spanje, cool O+.

Beetje weinig gegeten vandaag, merkte ik net. Nog eens 50 gram walnoten brengt mijn totaal op ruim 2000 minus de 700 calorieën die ik verfietst heb. Dan ben ik wel tevreden :) Ik wil niet onder de 1500 uitkomen. Morgen weer een nieuwe uitdaging, aangezien ik dan ook nog ga sporten en er nog 500 (gezonde) calorieën bij moet zien te eten.

Nu thee en GoT! :) Nallie en Co, kijken jullie mee? *O*
Ik ga m ook zo opzetten! :D over 15 minuutjes denk ik!
Be someone that makes you happy
  maandag 15 april 2013 @ 20:17:44 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125324002
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
En terug! Het is nog steeds een grote gok wat de uitkomst was, al is deze keer minder 'lammetje naar de slachtbank' gevoel geweest.
Nu nadenken wat als D.
Ik wilde het net gaan vragen. Fijn dat je er een goed gevoel over had, hopelijk betaalt dat zich uit :).
Niet meer actief op Fok!
pi_125324130
Succes inderdaad Puff!
  maandag 15 april 2013 @ 20:23:37 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125324257
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 20:20 schreef An24 het volgende:
Succes inderdaad Puff!
Succes wens je iemand toch vooraf, niet achteraf? :P Ze kan nu toch niets meer doen /zeurpiet :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_125324334
Zeurpiet indeed :6
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 20:28:10 #200
70532 loveli
N
pi_125324447
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=succes&lang=nn
quote:
1suc·ces [sukses] (het; o; meervoud: successen)
1
goede uitslag; geluk
2
bijval

2suc·ces [sukses] (tussenwerpsel)
1
in de uitdrukking: succes!; veel succes!
Ik wil Puff graag een goede uitslag wensen!
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 20:30:48 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125324562
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:28 schreef loveli het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=succes&lang=nn

[..]

Ik wil Puff graag een goede uitslag wensen!
Oké, je hebt gelijk :P
Niet meer actief op Fok!
pi_125324885
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Succes wens je iemand toch vooraf, niet achteraf? :P Ze kan nu toch niets meer doen /zeurpiet :P.
Succes met afwachten
Succes met zenuwen in bedwang houden
Succes met van je nagels afblijven
Succes met voorkomen van emo eten

Woorden zijn niet slechts feitelijk, maar geven ook soms een vorm van empathie aan.

/ hekel aan taalnazi's
pi_125324953
Edit foutje
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 20:37:53 #204
70532 loveli
N
pi_125324975
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 20:36 schreef An24 het volgende:
/ hekel aan taalnazi's
:'(
crap in = crap out
pi_125325032
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:37 schreef loveli het volgende:

[..]

:'(
Aan vervelende taalnazi's :*
pi_125325708
Net stuk gefietst op MTB, ging lekker! Al moet ik in het begin wat rustiger aan doen. Nu een stuk boven de 40 km/u gedaan in de eerste 10 km en dat kon ik later merken.
Verder wel topweer om te sporten!
pi_125326255
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:37 schreef loveli het volgende:

[..]

*kliko*

En als je dat financieel niet kunt, maak dan de afweging of je het spul liever in je lijf duwt dan in de kliko.
idd

http://mens-en-gezondheid(...)ersus-margarine.html

(Nu weet ik niet wat hier allemaal waar van is, maar *brrrr*)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125326694
Vandaag gewoon al gesport en het is maandag
Worry is a misuse of imagination
  maandag 15 april 2013 @ 21:07:15 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125326899
Zo leuk dat MiLady nu een beebje heeft!

</random post>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125327676
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2013 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo leuk dat MiLady nu een beebje heeft!

</random post>
Ja!!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_125327950
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 20:05 schreef An24 het volgende:

[..]

Leuk! Ik vind Kundalini niets. Voor mij te zwevering en weinig fysiek. Als je echt wilt ontspannen zal het wel lekker zijn. Jij bent toch al lekker actief :+
Ik hou soms wel van zweverig. :P
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 21:27:36 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_125328251
Explosies bij finish van marathon in Boston, ziet er heftig uit -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_125328512
Dafuq... krijg het via de BNR app binnen idd. :X -O-
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 21:34:28 #214
70532 loveli
N
pi_125328685
...
crap in = crap out
pi_125328763


en

https://vine.co/v/bFdt5uwg6JZ

[ Bericht 22% gewijzigd door motorbloempje op 15-04-2013 21:41:21 ]
Ja doei.
pi_125329024
Jezus, ff overschakeld naar CNN. Ziet er heftig uit :{
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 21:40:46 #217
70532 loveli
N
pi_125329115
Heb zin om alles juist uit te schakelen.
crap in = crap out
pi_125329358
Ik kijk gewoon naar Bread.
Heerlijk ontspannend.

Heb vast te weinig empathisch vermogen om nu met open mond het nieuws te gaan kijken om speculaties aan te horen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_125329495
quote:
3s.gif Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kijk gewoon naar Bread.
Heerlijk ontspannend.

Heb vast te weinig empathisch vermogen om nu met open mond het nieuws te gaan kijken om speculaties aan te horen.
Uiteindelijk gaat je eigen leven gewoon door, spendeer er ook geen prioriteit aan. Hoor het wel als men meer weet. :)
pi_125329660
Ja zag het ook voorbijkomen, bizar.
Worry is a misuse of imagination
pi_125329998
Ieh, huisgenootje doet natuurkunde master en schrijft dus haar scriptie. En ik moet mij helemaaaal niet vergelijken maar dan doe ik dat toch :') :'( :')!!!!!!!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_125330036
Ik sprak vandaag mijn vriendin met borstkanker. Die vond dat haar man niet mocht klagen over zijn hooikoorts omdat haar kanker en bijbehorende chemo's veel erger zijn. kan geen bijpassende smiley verzinnen, maar vond het nogal een vage vergelijking
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_125330106
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik sprak vandaag mijn vriendin met borstkanker. Die vond dat haar man niet mocht klagen over zijn hooikoorts omdat haar kanker en bijbehorende chemo's veel erger zijn. oO<
Nee bedoel inhoudelijk.

Ik denk steeds ooooo nee dat moet ik er ook in :o dat heb ik helemaal niet :o shit!

(maar das logisch)
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 21:54:53 #224
70532 loveli
N
pi_125330131
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef Probability het volgende:
Ieh, huisgenootje doet natuurkunde master en schrijft dus haar scriptie. En ik moet mij helemaaaal niet vergelijken maar dan doe ik dat toch :') :'( :')!!!!!!!!!
Zou je graag bezig zijn met een natuurkunde master?
crap in = crap out
pi_125330254
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Zou je graag bezig zijn met een natuurkunde master?
Nee totaal niet, maar ik denk steeds van: oo nee dat heb ik helemaal niet, shit :o
(maar dat is logisch :') :'( :')!!!)

mijn ding is vast heel slecht :o

:o

Maar moet denk ik iets meer omgaan met mensen die dezelfde studie doen/zelfde niveau hebben, dan denk ik tenminste: o gelukkig, dat heb ik ook! Ipv allemaal PhD mensen :')
Worry is a misuse of imagination
pi_125330258
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee bedoel inhoudelijk.

Ik denk steeds ooooo nee dat moet ik er ook in :o dat heb ik helemaal niet :o shit!

(maar das logisch)
Ik ben je kwijt :')
pi_125330313
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 21:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ben je kwijt :')
Het zijn ook niet logische gedachten. Maar het is wel vervelend.
Worry is a misuse of imagination
pi_125330324
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee totaal niet, maar ik denk steeds van: oo nee dat heb ik helemaal niet, shit :o
(maar dat is logisch :') :'( :')!!!)

mijn ding is vast heel slecht :o

:o

Maar moet denk ik iets meer omgaan met mensen die dezelfde studie doen/zelfde niveau hebben, dan denk ik tenminste: o gelukkig, dat heb ik ook! Ipv allemaal PhD mensen :')
Ok, ben er weer :+
pi_125330766
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Ok, ben er weer :+
Ik wil graag domme huisgenoten. Iedereen doet maar een PhD of master natuurkunde hou op :o :')
(Dus dat zijn ook wel de gesprekken aan tafel)

Vind ik niet erg hoor, maar dan heb ik onbewust het idee dat mijn stukken 'ook zo goed' moeten worden.
Wat niet zo is. Maar ja, waar je mee omgaat en zo.

Kan echt prima meekomen in gesprekken hoor, alleen ga ik nog hogere eisen aan mijzelf stellen omdat ik zie wat ook nog kan. En kom er nu gelukkig achter :+ En onbewust vind ik mijn dingen denk ik toch stom/betekenisloos. Even de gedachten ombuigen dan maar..
Worry is a misuse of imagination
pi_125330844
Mutsje! Als je geschiedenis studeert vind je het toch ook niet raar dat je de Franse imparfait niet helemaal beheerst?

Jij kan weer dingen die zij niet kunnen.
pi_125330924
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik wil graag domme huisgenoten. Iedereen doet maar een PhD of master natuurkunde hou op :o :')
(Dus dat zijn ook wel de gesprekken aan tafel)

Vind ik niet erg hoor, maar dan heb ik onbewust het idee dat mijn stukken 'ook zo goed' moeten worden.
Wat niet zo is. Maar ja, waar je mee omgaat en zo.

Kan echt prima meekomen in gesprekken hoor, alleen ga ik nog hogere eisen aan mijzelf stellen omdat ik zie wat ook nog kan. En kom er nu gelukkig achter :+ En onbewust vind ik mijn dingen denk ik toch stom/betekenisloos. Even de gedachten ombuigen dan maar..
Dit was een prima gesprek met jezelf, je weet precies hoe het bij je werkt ;)
pi_125331115
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Dit was een prima gesprek met jezelf, je weet precies hoe het bij je werkt ;)
Ja kom er net achter. Maar bespreek het ook met ze :s) (En andersom)
Worry is a misuse of imagination
pi_125331236
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja kom er net achter. Maar bespreek het ook met ze :s) (En andersom)
Knap van je :D
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 22:20:15 #234
70532 loveli
N
pi_125331717
1000x dank aan degene die me TeamViewer aanraadde. Scheelt me weer 60 km en een hoop gezeik.
crap in = crap out
pi_125331976
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef conleche het volgende:
Mutsje! Als je geschiedenis studeert vind je het toch ook niet raar dat je de Franse imparfait niet helemaal beheerst?

Jij kan weer dingen die zij niet kunnen.
Ja bedoel het ook niet zo, maar meer qua algemene eisen. En dat is wel stom om dat onbewust te doen!
Worry is a misuse of imagination
pi_125332126
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik sprak vandaag mijn vriendin met borstkanker. Die vond dat haar man niet mocht klagen over zijn hooikoorts omdat haar kanker en bijbehorende chemo's veel erger zijn. kan geen bijpassende smiley verzinnen, maar vond het nogal een vage vergelijking
Mja... leed vergelijken is eigenlijk niet eerlijk, omdat het zo subjectief is als de pest voor de persoon. Men doet het toch wel weer, omdat jezelf met anderen vergelijken een psychologische mechanisme is. Of zoiets... het is iig stom. :+
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef loveli het volgende:
1000x dank aan degene die me TeamViewer aanraadde. Scheelt me weer 60 km en een hoop gezeik.
_O-

Teamviewer FTW!
pi_125332130
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:20 schreef loveli het volgende:
1000x dank aan degene die me TeamViewer aanraadde. Scheelt me weer 60 km en een hoop gezeik.
Haha, hebben pa en ma computertroubles? Denk dat het Viz was, trouwens.

Omdat mijn D minder gelukt was (en ik 2 happen at) heb ik vanavond 3 stukken Toblerone gegeten. Nu weer genezen!
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 22:28:15 #238
70532 loveli
N
pi_125332277
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef anna82 het volgende:
Haha, hebben pa en ma computertroubles? Denk dat het Viz was, trouwens.
Nee en nee! Maar wel logische aannames.
quote:
Omdat mijn D minder gelukt was (en ik 2 happen at) heb ik vanavond 3 stukken Toblerone gegeten. Nu weer genezen!
Dank je voor het plaatsvervangend Toblerone eten, nu hoef ik niet meer :*
crap in = crap out
pi_125332558
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee en nee! Maar wel logische aannames.

[..]

Dank je voor het plaatsvervangend Toblerone eten, nu hoef ik niet meer :*
You're very welkome ;)

En mijn deducerende talenten zijn tanende :(
pi_125332663
Nutella :9
Worry is a misuse of imagination
pi_125332877
Ik heb vanaaf garnaaltjes op en asperges met ham :9

En dank voor Jillian, ik ga morgenochtend wel asn de huppel :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_125333545
Old-school VNC gebruiker :7 cross-platform namelijk, of is dat teamviewer ook?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125333765
Multiplatform!

• Windows
• Linux
• Mac
• Iphone/Android/Ipad

SSH met putty is meer 1337. :7
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 22:55:23 #244
70532 loveli
N
pi_125334069
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef V1z0R het volgende:
Old-school VNC gebruiker :7 cross-platform namelijk, of is dat teamviewer ook?
Dunno, TV werkt, dus houden we erin.
crap in = crap out
pi_125334186
Apart wat daar in Boston is gebeurd. Zo'n groot evenement is ook nooit 100% te beveiligen lijkt me..

Hier goed dagje gehad, geen slechte tussendoortjes en gesport. Net had ik een flinke craving en ik heb kroepoek in huis, maar het werd kwark met appel :)
pi_125334215
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:50 schreef Mufasa208 het volgende:
Multiplatform!

• Windows
• Linux
• Mac
• Iphone/Android/Ipad

SSH met putty is meer 1337. :7
toch gebruik putty ook best vaak nog :D

Maar teamviewer is idd erg handig!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125334316
Mijn laatste keer was in 2007 toen mijn Debian Sarge server het nog deed. *sniff sniff*

Ergens mis ik het lekker nerden nog wel eens. -O-
pi_125334449
Ik kan melden dat iemand de herrie van de server niet mist :'( :D :D :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_125334601
Zo, ik heb mijn 101 doelen af. Nu kan ik lekker slapen :W
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 23:04:04 #250
70532 loveli
N
pi_125334692
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kan melden dat iemand de herrie van de server niet mist :'( :D :D :P
_O-
crap in = crap out
pi_125334747
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef anna82 het volgende:
Zo, ik heb mijn 101 doelen af. Nu kan ik lekker slapen :W
In 1001 dagen? Ik heb die lijst nooit afgemaakt! (Goh.. )
Worry is a misuse of imagination
pi_125334911
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef anna82 het volgende:
Zo, ik heb mijn 101 doelen af. Nu kan ik lekker slapen :W
^O^
Slaap lekker straks ;)
pi_125334938
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef anna82 het volgende:
Zo, ik heb mijn 101 doelen af. Nu kan ik lekker slapen :W
Leuk! Ben benieuwd naar de lijst. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_125334956
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 23:04 schreef Probability het volgende:

[..]

In 1001 dagen? Ik heb die lijst nooit afgemaakt! (Goh.. )
:D Dit was ook mijn vierde poging, Als dertiger heb ik, geloof ik, meer duiding / doel nodig in het leven :P
pi_125334978
En dan had ik alle aanlopende fans nog wel vervangen. Versie 1 van de server was erger. En dat ik er met mijn pa mee weg kwam, die sliep in de ruimte ernaast. :X

Achteraf gehoord maakte die idd wel heul erg veel lawaai. :D
pi_125335039
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Mijn laatste keer was in 2007 toen mijn Debian Sarge server het nog deed. *sniff sniff*

Ergens mis ik het lekker nerden nog wel eens. -O-
LAN waar ik vaak heen ging had altijd hackme-server. Tot in de late uurtjes met biertje erbij 'hacken'... O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125335069
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:07 schreef anna82 het volgende:

[..]

:D Dit was ook mijn vierde poging, Als dertiger heb ik, geloof ik, meer duiding / doel nodig in het leven :P
Bij mij zijn de 1001 dagen de 23e om :+ Zag ik in mijn agenda
Worry is a misuse of imagination
pi_125336615
Broodje aap verhaal :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125336911
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:08 schreef Mufasa208 het volgende:
En dan had ik alle aanlopende fans nog wel vervangen. Versie 1 van de server was erger. En dat ik er met mijn pa mee weg kwam, die sliep in de ruimte ernaast. :X

Achteraf gehoord maakte die idd wel heul erg veel lawaai. :D
herkenbaar... Herrie krengen. Ik heb er heel lang 1 in de gangkast gehad.. Mis het niet :D Leve glasvezel en een goed datacenter
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125338617
Jeuj invite voor The inner cirkel!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 16 april 2013 @ 00:57:24 #261
70532 loveli
N
pi_125340077
Eerste reactie: is dat iets van de vrijmetselaars?
Na googelen: oh wow.
crap in = crap out
  dinsdag 16 april 2013 @ 07:14:59 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125341979
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Probability het volgende:
Jeuj invite voor The inner cirkel!
Dating, gay-moslims of ceo-advies?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_125342052
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:16 schreef Probability het volgende:
Jeuj invite voor The inner cirkel!
Dat betekent dat je invites heb, aangezien wij al jaren goede vrienden zijn zou ik er ook graag een ontvangen. Dank.
pi_125342386
Goedemorgen!!
pi_125342418
Morning!

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 07:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dating, gay-moslims of ceo-advies?
Dating ;)
Be someone that makes you happy
pi_125342459
Mwhaha een uur te vroeg voor mijn reis verkeerd gekeken op de itenary... gisteren te laat, vandaag te vroeg, uiteindelijk gewoon mooi gebelanceerd dus. Jammer dat ik een half uur langer in mijn nest had kunnen blijven liggen :D

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik sprak vandaag mijn vriendin met borstkanker. Die vond dat haar man niet mocht klagen over zijn hooikoorts omdat haar kanker en bijbehorende chemo's veel erger zijn. kan geen bijpassende smiley verzinnen, maar vond het nogal een vage vergelijking
Vind je het vaag dat zij vind dat haar man zich "niet moet aanstellen"? Ik begrijp dat wel...
pi_125342466
Goedemorgen!

Ik heb zojuist mijn kwark gegeten in de trein en nu voel ik me op en top forens!

Inner circle is toch voor mooie, slimme en succesvolle (blanke) mensen?
pi_125342496
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:13 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb zojuist mijn kwark gegeten in de trein en nu voel ik me op en top forens!

Inner circle is toch voor mooie, slimme en succesvolle (blanke) mensen?
Ik voel me ook extreem forens vandaag :').

En ja :D Het is voor "OSM" en heel hoogopgeleid Amsterdam.
pi_125342504
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:13 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb zojuist mijn kwark gegeten in de trein en nu voel ik me op en top forens!

Inner circle is toch voor mooie, slimme en succesvolle (blanke) mensen?
Niet perse, iedereen kan mensen uitnodigen, meer een soort netwerk!
Be someone that makes you happy
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:18:22 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125342505
Ik ben ook benieuwd naar de lijst, anna :Y

Morgen bloed laten afnemen bij de huisarts. Blij mee, want ik maak me toch wel zorgen. Yay voor dr. Google.
Niet meer actief op Fok!
pi_125342510
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:13 schreef Perruche het volgende:
Mwhaha een uur te vroeg voor mijn reis verkeerd gekeken op de itenary... gisteren te laat, vandaag te vroeg, uiteindelijk gewoon mooi gebelanceerd dus. Jammer dat ik een half uur langer in mijn nest had kunnen blijven liggen :D

[..]

Vind je het vaag dat zij vind dat haar man zich "niet moet aanstellen"? Ik begrijp dat wel...
Ik ook wel. Ik zou althans (in dat hele hypothetische geval) liever hebben dat hij met zijn klachtjes bij een gezond iemand gaat klagen.
pi_125342519
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de lijst, anna :Y

Morgen bloed laten afnemen bij de huisarts. Blij mee, want ik maak me toch wel zorgen. Yay voor dr. Google.
You have zeh DM!
  Vis een optie? dinsdag 16 april 2013 @ 08:19:54 #273
70532 loveli
N
pi_125342522
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:13 schreef Perruche het volgende:
Vind je het vaag dat zij vind dat haar man zich "niet moet aanstellen"? Ik begrijp dat wel...
Of zij kanker heeft of niet, als hij z'n kleine teen stoot doet het net zoveel pijn.
crap in = crap out
pi_125342524
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:18 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik ook wel. Ik zou althans (in dat hele hypothetische geval) liever hebben dat hij met zijn klachtjes bij een gezond iemand gaat klagen.
Ja. Zij kan een borst verliezen, jaren geen normaal leven leiden en eventueel doodgaan. Hooi koorts is hooguit gewoon heel erg vervelend en naar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Of zij kanker heeft of niet, als hij z'n kleine teen stoot doet het net zoveel pijn.
Klopt. Toch vind ik het getuigen van weinig empathie als mensen (op de lange termijn) hun sores "gelijk" stellen aan iemand die er overduidelijk veel erger aan toe is. Althans - ik kon/kan daar niet zo goed tegen. Maar het is te vroeg voor deze discussie :P
  Vis een optie? dinsdag 16 april 2013 @ 08:22:53 #275
70532 loveli
N
pi_125342555
Eens! *koffie*
crap in = crap out
pi_125342559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

You have zeh DM!
Mag ik ook een DM, ik ben benieuwd! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 16 april 2013 @ 08:23:26 #277
70532 loveli
N
pi_125342564
^^
crap in = crap out
pi_125342579
Gisteren had ik een verzorgde lunch die heel goed was, daarna op een terras gezeten en toen uit eten geweest bij een Indonesisch restaurant. Iets te veel gegeten, denk ik, maar het was wel héél lekker allemaal. :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125342583
Ja maar Nallie, je begrijpt toch wel dat het niet de bedoeling is je meest sloeberige vrienden uit te nodigen?! :P

Ik ben vet te laat :') zo maar even naar kantoor bellen!

En kankerpatienten die over anderen met kwaaltjes zeggen dat ze niet mogen klagen, omdat dat van hun zoooo veeel erger is vind ik eikels die denken dat de hele wereld om hen draait. /knuppel in hoenderhok :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_125342599
Kankerpatiënten, het zijn net mensen. Die klagen nou eenmaal wel eens over iets wat misschien niet helemaal rechtvaardig is. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125342658
Ja, maar in Afrika!
pi_125342873
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:31 schreef anna82 het volgende:
Ja, maar in Afrika!
Daar hebben ze geen horrorwinter tot aan april gehad..
pi_125342896
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:46 schreef the85mc het volgende:

[..]

Daar hebben ze geen horrorwinter tot aan april gehad..
:D
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:49:50 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125342910
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:46 schreef the85mc het volgende:

[..]

Daar hebben ze geen horrorwinter tot aan april gehad..
Horrorwinter :') nee, de écht lange winter moet nog komen :Y (GoT O+)
Niet meer actief op Fok!
pi_125343076
GoT <3 vanavond weer :D gisteren geen tijd :(
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_125343084
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 07:22 schreef cl00n het volgende:

[..]

Dat betekent dat je invites heb, aangezien wij al jaren goede vrienden zijn zou ik er ook graag een ontvangen. Dank.
Ik ben nog niet geaccepteerd he :P
Worry is a misuse of imagination
pi_125343095
Ik denk dat je moet uitkijken dat je mensen niet vervreemd.
Ontzettend kut dat ze kanker heeft en natuurlijk staat het niet in verhouding tot hooikoorts, maar hooikoorts is ook vervelend. Natuurlijk zijn de bijwerkingen van chemo tig keer erger dan die van hooikoorts medicatie, maar dat neemt niet weg dat die ook vervelend kunnen zijn.
Op het moment dat je bij je partner al niet meer terecht kunt met je gedoe, dan werkt het toch niet? Je wilt als kankerpatient toch ook nog gewoon mens zijn en niet dat alles om "de ziekte" draait?

Als werkzoekende kun je toch ook niet verwachten dat niemand meer praat over zijn werk en de issues die daar spelen onder het mom van "jij hebt tenminste een baan, dus je mag niet zeuren"?

Afijn, tijd voor koffie!
En zo naar de sportschool.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_125343103
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

You have zeh DM!
Ik wil ook!!
Worry is a misuse of imagination
pi_125343114
Ik vond dit wel een hele aardige:

http://www.latimes.com/ne(...)0407,0,2074046.story

Wel met wat nuance natuurlijk, zeker tijdens langdurige ziektes en als partners moet je er twee kanten op proberen voor elkaar te zijn. En door te klagen over hooikoorst zegt hij ook niet dat haar kanker niet erg is.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_125343117
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:13 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb zojuist mijn kwark gegeten in de trein en nu voel ik me op en top forens!

Inner circle is toch voor mooie, slimme en succesvolle (blanke) mensen?
Jep, that's me :') en je moet in Amsterdam wonen!
Worry is a misuse of imagination
pi_125343127
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:59 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben nog niet geaccepteerd he :P
Er is nog ballotage ook?
pi_125343130
Je moet 2 single vrienden hebben
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125343141
Anna doe mich eens een DM!
pi_125343159
Oja, ook wel benieuwd naar Anna d'r 101 dingen-lijst
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125343180
O: ~350 gr griekse yoghurt, kapje meergranen brood
T: appel
L: 3 meergranen boterhammen, gekookt ei, kom soep
T: appel
D: 350 gram spinazie, iets van vlees of een vegading (niet te veel ivm sporten)
S: hardlopen, minuut of 40
T: afhankelijk van hoeveel trek ik heb: boterham met makreel, bak griekse yoghurt of iets anders
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_125343214
L: 8 boterhammen, 3x smeerkaas, 1x pindakaas
D: Rijst, Kip, beetje groente
T: 500-1L halfvolle melk.
Vit. D-3 supplementatie (3000-5000IU)
Handje studentenhaver.
pi_125343226
Planning:
O: bircher muesli enn 250 gr fruitsalade
T: cafe latte met sojamelk
L: broodje & salade
T: hand nootjes
S: bodyattack of shape
D: nog keine anhung, gok dat het ergens iets halen wordt wegens geen boodschappen.
  Vis een optie? dinsdag 16 april 2013 @ 09:09:30 #298
70532 loveli
N
pi_125343248
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:07 schreef MrGuma het volgende:
L: 8 boterhammen, 3x smeerkaas, 1x pindakaas
D: Rijst, Kip, beetje groente
T: 500-1L halfvolle melk.
Vit. D-3 supplementatie
Handje studentenhaver.
Welkom enzo. Vitamine D is goed. Verder.. Was je moeder een koe?
crap in = crap out
pi_125343267
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Welkom enzo. Vitamine D is goed. Verder.. Was je moeder een koe?
Dat zijn maar 2-4 glazen hoor
pi_125343274
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:07 schreef anna82 het volgende:

[..]

:D Dit was ook mijn vierde poging, Als dertiger heb ik, geloof ik, meer duiding / doel nodig in het leven :P
Ik heb zo'n lijst niet nodig om allemaal leuke projectjes te bedenken (en te starten) zonder ze af te maken :+. Net zoals ik op het werk een to-do-list maak, maar er vervolgens niet meer op kijk :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:10:54 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125343276
Ik heb vanochtend ontbeten met melk met vijf eetlepels volkorenontbijt en twee eetlepels havermout en een schep whey. Veel beter te doen dan pure havermout, maar ik zou het liefst een fifty-fiftyverdeling hebben. Morgen één lepel volkorenontbijt minder en een extra lepel havermout :P.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')