Ik merk wel dat sinds we gezond eten we veel meer geld kwijt zijn aan boodschappen. Gezond en vers eten is gewoon een stuk duurder. Voor een gezin met weinig geld dus best lastig.quote:Op maandag 15 april 2013 16:50 schreef Phaidra het volgende:
In de weekendbijlage van het Parool werd geëxperimenteerd met een weekbudget van 50 euro voor een gezin met 2 kinderen. Vraag was of je hiervan gezond kon eten. Bleek uitermate lastig!! Alleen al 2 stuks fruit per dag voor iedereen: 56 stuks per week
Ongezond eten is ook niet altijd goedkoop inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aan de andere kant, pakjesvoer is ook duurZag laatst dat met een of ander ding van Knorr je ongeveer 2-3 euro kwijt was en dan moest je alle groenten en vlees nog kopen
Doe ik ook. Lekker juist.quote:Op maandag 15 april 2013 15:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bolletje per week...
Vorig jaar bij Co ik vragen wat dat voor iets wits door de olijven waren, wist dus niet dat ze er vaak knoflook doorheen doen...
Toen kreeg ik rare gezichten dat ik de knoflook ook gewoon er bij opat
Of als plantje. En dan in leven houden.quote:Op maandag 15 april 2013 17:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verse kruiden moet je op de markt kopen Maria!
Of bij de turk.
De AH vraag 1,39 voor een klein bakje en op de markt heb je een enorme bos voor 50 cent ofzo (of 3 bossen voor een euro of 75 cent voor een bos, hangt er een beetje vanaf waar je naar toe gaat.)
Bij de lidl zijn die plantjes een euro.quote:Op maandag 15 april 2013 17:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Of als plantje. En dan in leven houden.
*basilicum kopen gaat*
Appie = loopafstand, lidl = verder dan fietsafstand.quote:Op maandag 15 april 2013 17:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bij de lidl zijn die plantjes een euro.
Ik heb nu allemaal kruiden gezaaid en hoop voldoende basilicum te kweken om zelf pesto mee te kunnen maken.
De turk bij de markt in de binnenstad is niet zo duur.quote:Op maandag 15 april 2013 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Markt is hier geloof ik niet heel goedkoop alleen..! Maar kan wel eens checken idd![]()
Verse kruiden![]()
Ik had laatst een muntplant en toen zag ik ineens allemaal minivliegjes onderin rondvliegenBweh. Nu staat ie even buiten, had geen zin in dat ongedierte hier binnen..!
Oh is dat die Sultan's Markt? 1x binnengeweest en toen niet meer ivm heel claustrofobisch, maar daar kan ik me best eens overheen zetten natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2013 17:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De turk bij de markt in de binnenstad is niet zo duur.
Ik ga duimen voor je!quote:Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
En terug! Het is nog steeds een grote gok wat de uitkomst was, al is deze keer minder 'lammetje naar de slachtbank' gevoel geweest.
Nu nadenken wat als D.
Niet de vorderingen die ik wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |