abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 april 2013 @ 18:02:05 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125317726
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, niemand eet perfect hoor! Kan ook niet, is ook niet leuk.
Noteer je alle suggesties ook? zoals noten, eieren, groenteomeletten, smooties, kwarkjes e.d.?
nee, die gaan het ene oor in en het andere uit :6

400 gram gemengde noten, pakje kalkoenfilet en pakje kipfilet in huis. 50 gram noten en twee plakken kalkoenfilet in m'n maag nu :9.

Verder ga ik idd stoppen het perfect te willen doen, want dan word ik gek. Probeer m'n veggies en eiwitten te halen en elke dag een handje noten te eten vanaf nu en de rest vul ik later nog wel in. Eerst eens kijken hoe het op deze manier gaat :)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 18:08:08 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125317902
Waarom wil je het eigenlijk perfect doen vik?
En wst is dat perfect?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 15 april 2013 @ 18:11:44 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125318026
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verse kruiden moet je op de markt kopen Maria!
Of bij de turk.
De AH vraag 1,39 voor een klein bakje en op de markt heb je een enorme bos voor 50 cent ofzo (of 3 bossen voor een euro of 75 cent voor een bos, hangt er een beetje vanaf waar je naar toe gaat. :P)
serieus? :o

Ik zie ook wel eens van die plantjes, zou dat wat zijn of zijn die ook snel dood?
Niet meer actief op Fok!
pi_125318173
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan is die van jou blijkbaar nog vrij 'jong' en/of maak je het heel snel op :+.
Dat knoflook uitloopt heeft vooral te maken met het seizoen (evt in combinatie waar het vandaan komt, ivm seizoensverschillen). Tweemaal per jaar - niet toevalligerwijs dezelfde periode als de uien- is knoflook heel snel groen.

En verder is de ene soort beter behandeld met anti-spruitgif dan de andere.

Vlot opeten is natuurlijk de beste remedie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 15 april 2013 @ 18:16:55 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125318183
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:08 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom wil je het eigenlijk perfect doen vik?
En wst is dat perfect?
dat zit een beetje in mij, denk ik :@ perfect is de perfecte combinatie van koolhydraten, eiwitten en gezonde vetten.

Denk dat ik ook te veel in 1 keer wil. En meer groente en meer eiwitten en minder koolhydraten. Denk dat ik al een hoop winst haal als ik iig m'n groente- en eiwitquotum haal elke dag en geen troep eet. En op m'n broodinname let dus.

Die havermout zie ik niet zo zitten zoals het vanochtend was, dus ik denk dat ik dat ga mengen met m'n volkorenontbijt en whey. In het weekend dan eens wat anders als ontbijt, toast ofzo, om het leuk te houden.

Voor de rest zijn koolhydraten nu mijn grootste vijand :{w :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_125318192
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

serieus? :o

Ik zie ook wel eens van die plantjes, zou dat wat zijn of zijn die ook snel dood?
De meeste plantjes die bedoeld zijn om op te eten zijn veel sneller dood dan die uit een tuincentrum. Prijs ontloopt mekaar niet veel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 15 april 2013 @ 18:18:21 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125318227
Mijn lijstje was vandaag perfect afgestemd op mijn behoeften

S. Kwartier hardlopen
O. 1,5 duits roggenbroodje met kwark en jam
T. Grote bak havermout met melk, appel, nootmuskaat en kaneel
L. Boterham met ham en boterham met kaas
T. Mcflurry lion+ augurk
D. Halve avocado en bord gulash

Eigenlijk is vanavond sportavond maar ben te moe.

Goede nieuws is dat naar alle waarschijnlijkheid de back-up-baan is geregeld. Tof bedrijf, toffe collega's, gelijke verdiensten als nu, iets mindere onkostenvergoeding en iets minder aansprekend werk en net te ver weg.

Heb nog 2 zeer concrete alternatieven, 1 in de pijplijn en een zelf afgezegd.

Nu wel toe aan vakantie eigenlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_125318231
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Bij de lidl zijn die plantjes een euro. :P
Ik heb nu allemaal kruiden gezaaid en hoop voldoende basilicum te kweken om zelf pesto mee te kunnen maken. :)
Veeeel zon! En als het dan wat wordt: afknippen! Oogst in de vriezer, plantjes weer laten uitlopen, da capo al fino (de herfst).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 18:31:14 #134
70532 loveli
N
pi_125318702
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje was vandaag perfect afgestemd op mijn behoeften

S. Kwartier hardlopen
O. 1,5 duits roggenbroodje met kwark en jam
T. Grote bak havermout met melk, appel, nootmuskaat en kaneel
L. Boterham met ham en boterham met kaas
T. Mcflurry lion+ augurk
D. Halve avocado en bord gulash

Eigenlijk is vanavond sportavond maar ben te moe.

Goede nieuws is dat naar alle waarschijnlijkheid de back-up-baan is geregeld. Tof bedrijf, toffe collega's, gelijke verdiensten als nu, iets mindere onkostenvergoeding en iets minder aansprekend werk en net te ver weg.

Heb nog 2 zeer concrete alternatieven, 1 in de pijplijn en een zelf afgezegd.

Nu wel toe aan vakantie eigenlijk.
^O^ en idem voor je laatste regel.
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 18:31:47 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125318725
Lijstje aangepast en nu zit ik, inclusief fietsen, op bijna 1500. Stuk beter dus. Nootjes ftw.

Boerenkool was nom, al denk ik dat het gezonder was geweest als ik het met jus had gedaan ipv boter :P

Edit: oh. Schijnt dat ik 700 calorieën verbrand met 35 min met 20 km/u fietsen :')

Ik ga maar even wat anders doen dan met calorieën en koolhydraten enzo bezig zijn, denk ik :P game of thrones *O*
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 18:33:46 #136
70532 loveli
N
pi_125318804
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje aangepast en nu zit ik, inclusief fietsen, op bijna 1500. Stuk beter dus. Nootjes ftw.

Boerenkool was nom, al denk ik dat het gezonder was geweest als ik het met jus had gedaan ipv boter :P
Ingredienten kant en klare jus: water, zetmeel, smaakversterkers.
Ingredienten boter: boter :9
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 18:35:48 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125318887
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Ingredienten kant en klare jus: water, zetmeel, smaakversterkers.
Ingredienten boter: boter :9
wel het soort boter dat mag opbokken van jou :@
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 18:37:08 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125318937
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wel het soort boter dat mag opbokken van jou :@
Margarine dus.

Mosterd en zuur zijn ook lekker ipv jus.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 18:37:36 #139
70532 loveli
N
pi_125318961
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wel het soort boter dat mag opbokken van jou :@
*kliko*

En als je dat financieel niet kunt, maak dan de afweging of je het spul liever in je lijf duwt dan in de kliko.
crap in = crap out
pi_125318975
Mosterd'jus' is prima te doen ja bij stamppotten, met een beetje bloem en bouillon en mosterd :9
Ja doei.
  maandag 15 april 2013 @ 18:39:07 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125319016
Weet je waar ik echt zin in heb? In ontbijtkoek. Gelukkig niet in huis.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 18:39:53 #142
70532 loveli
N
pi_125319051
Ik in Guylian, maar nog een weekje en de craving is weg.
crap in = crap out
pi_125319213
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wel het soort boter dat mag opbokken van jou :@
Noem het dan geen boter, blinde!

Koop bij de Lidl echte boter. Margarine is slecht voor je. Gehard plantaardig vet. Veel te veel omega 6. :N.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 15 april 2013 @ 18:57:12 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125319886
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Mosterd'jus' is prima te doen ja bij stamppotten, met een beetje bloem en bouillon en mosterd :9
Oh, dat klinkt wel goed ja. Mosterd :9~
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 18:57:54 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125319930
Na een boterham met te dik speculoos gezocht naar een gezonder alternatief, en gevonden!

Havermoutpap met speculaaskruiden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 15 april 2013 @ 18:58:00 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125319935
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Noem het dan geen boter, blinde!

Koop bij de Lidl echte boter. Margarine is slecht voor je. Gehard plantaardig vet. Veel te veel omega 6. :N.
Macht der gewoonte :+. Zachte boter is halvarine, harde boter is boter :+. Ik kreeg vroeger margarine op m'n brood, tot m'n moeder halvarine ontdekte :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_125319992
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mosterd en zuur zijn ook lekker ipv jus.
Die moet ik onthouden :9

Net lid geworden van de facebook-workshop die bij het boek Het Geheim van Slanke Mensen hoort.
Nog een plek om over slank eten te praten dus :D

Vanavond een rondje gefietst met mijn vriendje. Ik wil proberen om elke avond in ieder geval een stukje te lopen of fietsen.
Over 1,5 uur weer buikdanstraining *O*
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 19:01:55 #148
70532 loveli
N
pi_125320141
http://www.woorden.org/woord/boter
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=boter&lang=nn
http://www.woorden.org/woord/margarine
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=margarine&lang=nn

Betekenis ' margarine '

Je hebt gezocht op het woord: margarine.

mar·ga·ri·ne (de; v(m); meervoud: margarines)
1
vervangingsmiddel voor boter
crap in = crap out
  maandag 15 april 2013 @ 19:02:34 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125320180
Edit: verkeerde topic!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 19:03:32 #150
70532 loveli
N
pi_125320232
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Edit: verkeerde topic!
Vond je reactie wel gepast :')
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')