abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125321564
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

stukjes zacht spek (zelfgemaakt), turkse worst, druiven, halve banaan, kokosmelk, wat griekse yoghurt, karnemelk
Met een beetje fantasie kan je hier wel wat pornografisch van frutselen :Y

Vizor? Je wordt geroepen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125321568
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef sigme het volgende:

[..]

He Laureline!
Ik heb aan je gedacht, bij het maken van de knolselderijpuree :Y. En dat ik vandaag vacantie aangevraagd heb.

Ik heb inderdaad zo'n soort bentobak bij me. Eem dikke ronde thermosfles waar drie ronde bakjes inzitten. Voor versierderige frutsels ben ik te boers :Y).

Hoe is het met jou?
Heb je al een leuke vacantiebestemming op het oog?

En die frutsels moet je denk ik alleen voor iemand anders doen, ik zat me altijd te verkneukelen toen bij dat bento-topic, met als hoogtepunt die zeeblauw gekleurde rijst met planten en visjes, en eitjes met een soort pinguin-vermomming? De mini, die toen over mijn schouder loerde, leek het destijds wel wat, maar ik ben toch nooit een uur eerder opgestaan om van het lunchtrommeltje een Creatie te maken (ontaarde moeder >:O )
pi_125321632
Risotto. Met broccoli en gorgonzola. Nom.
Ja doei.
pi_125321644
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

stukjes zacht spek (zelfgemaakt), turkse worst, druiven, halve banaan, kokosmelk, wat griekse yoghurt, karnemelk
Met een beetje fantasie kan je hier wel wat pornografisch van frutselen :Y
Met die gerookte haring, komkommer en ei van sigme's eerste bakje kan ik ook wel uit de voeten :7
pi_125321782
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 19:31 schreef Laureline het volgende:

[..]

Heb je al een leuke vacantiebestemming op het oog?

En die frutsels moet je denk ik alleen voor iemand anders doen, ik zat me altijd te verkneukelen toen bij dat bento-topic, met als hoogtepunt die zeeblauw gekleurde rijst met planten en visjes, en eitjes met een soort pinguin-vermomming? De mini, die toen over mijn schouder loerde, leek het destijds wel wat, maar ik ben toch nooit een uur eerder opgestaan om van het lunchtrommeltje een Creatie te maken (ontaarde moeder >:O )
Het plan is onszelf in Spanje een tweede landgoed aan te schaffen :'). Ik hoop dat het zo mooi is als het eruit ziet.

Ik maak voor mijn geliefde ook bakjes voor mee naar zijn werk. Maar om een uur of 4 's ochtends ben ik ook al niet in de stemming voor frutsels. Dan maak ik:
bak 1: 1 banaan, 1 peer, 3 ons griekse yoghurt, nootjes & pitten
bak 2: stukjes worst, kaas, gekookt eitje, druiven
bak 3: witlofsalade met ei
bak 4: 2 krentebroodjes(desem/rogge of spelt), 3 a 4 zuurdesemboterhammetjes met kaas/sandwichspread
bak 5 : vis (meestal een brado aan stukjes, haringkoninkje is lekkerder maar niet altijd in huis)
bakje 6 : nootjes
los zakje: krentebol met boter & kaas

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 15-04-2013 19:44:00 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 15 april 2013 @ 19:39:16 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125321951
Desembrood, van het weekend voor het eerst gehad maar dat was erg lekker!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125322003
Jouw geliefde boft maar Sigme :9
Be someone that makes you happy
  maandag 15 april 2013 @ 19:43:13 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125322123
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:40 schreef Nallie het volgende:
Jouw geliefde boft maar Sigme :9
Je kent Sigme niet??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125322154
En sigme ook! Straks een huis tussen de beesten, een huisje in stad, en een hacienda in Granada ^)
pi_125322187
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2013 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je kent Sigme niet??
Dat zeg ik toch niet :'(
Be someone that makes you happy
  maandag 15 april 2013 @ 19:45:57 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125322229
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet :'(
Tis een kreng die het goedmaakt met feeden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125322265
Turks brood is trouwens te lekker.
pi_125322605
Feeden is oke :Y

Lijstje:

O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh hummus en kip, 1 met pindakaas
T: paar druiven, hand nootjes en wat rozijnen
S: uur hometrainer en 15 min buikspieren
D: spinazie met een eitje, paar aardappeltjes met mayo en een vegaburger
T: kwark met aardbeien
Be someone that makes you happy
pi_125322674
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tis een kreng die het goedmaakt met feeden
Krek sa!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125322805
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
En terug! Het is nog steeds een grote gok wat de uitkomst was, al is deze keer minder 'lammetje naar de slachtbank' gevoel geweest.
Nu nadenken wat als D.
Ik duim voor je!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125323122
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef An24 het volgende:
:W

Mufasa: nee joh, geen mind tricks, ik ben vrij met een meet. Gewoon jullie pijn zien lijden >:) ;)

Li: De hoofdstand moet je vijf lange ademhalingen kunnen volhouden. Geldt voor alle oefeningen trouwens bij Ashtanga.
Haha, pijn afhankelijk als we onderlijf of bovenlijf gaan doen... onderlijf garandeerd voor plat op de vloer liggen bijkomen. :P

Wil deze week ook een begin maken aan yoga, lenig ben ik toch wel, maar lijkt me wel erg relaxed om te doen. Jammer dat yoga lessen hier in de buurt zo verdomd duur zijn in verhouding, vooral de kundalini variant.

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja! Ik doe ook mee! :D
Wel graag pas als mn gat gedicht is, maar daar hoor ik woensdag meer over. :P
Haha, is goed! Dan heeft V1z nog even de tijd om straks indruk te maken met hawt abs! >:) :P

Mijn D wordt 5 eitjes, rijst en groente... het wordt steeds later op mijn stageadres op de maandag. :D
pi_125323174
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:43 schreef Laureline het volgende:
En sigme ook! Straks een huis tussen de beesten, een huisje in stad, en een hacienda in Granada ^)
Klinkt goed zeg :D

Thx phaidra!
pi_125323326
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:01 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Haha, pijn afhankelijk als we onderlijf of bovenlijf gaan doen... onderlijf garandeerd voor plat op de vloer liggen bijkomen. :P

Wil deze week ook een begin maken aan yoga, lenig ben ik toch wel, maar lijkt me wel erg relaxed om te doen. Jammer dat yoga lessen hier in de buurt zo verdomd duur zijn in verhouding, vooral de kundalini variant.

[..]

Haha, is goed! Dan heeft V1z nog even de tijd om straks indruk te maken met hawt abs! >:) :P

Mijn D wordt 5 eitjes, rijst en groente... het wordt steeds later op mijn stageadres op de maandag. :D
Leuk! Ik vind Kundalini niets. Voor mij te zwevering en weinig fysiek. Als je echt wilt ontspannen zal het wel lekker zijn. Jij bent toch al lekker actief :+
  maandag 15 april 2013 @ 20:16:34 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125323920
Huisje in Spanje, cool O+.

Beetje weinig gegeten vandaag, merkte ik net. Nog eens 50 gram walnoten brengt mijn totaal op ruim 2000 minus de 700 calorieën die ik verfietst heb. Dan ben ik wel tevreden :) Ik wil niet onder de 1500 uitkomen. Morgen weer een nieuwe uitdaging, aangezien ik dan ook nog ga sporten en er nog 500 (gezonde) calorieën bij moet zien te eten.

Nu thee en GoT! :) Nallie en Co, kijken jullie mee? *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_125323986
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Huisje in Spanje, cool O+.

Beetje weinig gegeten vandaag, merkte ik net. Nog eens 50 gram walnoten brengt mijn totaal op ruim 2000 minus de 700 calorieën die ik verfietst heb. Dan ben ik wel tevreden :) Ik wil niet onder de 1500 uitkomen. Morgen weer een nieuwe uitdaging, aangezien ik dan ook nog ga sporten en er nog 500 (gezonde) calorieën bij moet zien te eten.

Nu thee en GoT! :) Nallie en Co, kijken jullie mee? *O*
Ik ga m ook zo opzetten! :D over 15 minuutjes denk ik!
Be someone that makes you happy
  maandag 15 april 2013 @ 20:17:44 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125324002
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
En terug! Het is nog steeds een grote gok wat de uitkomst was, al is deze keer minder 'lammetje naar de slachtbank' gevoel geweest.
Nu nadenken wat als D.
Ik wilde het net gaan vragen. Fijn dat je er een goed gevoel over had, hopelijk betaalt dat zich uit :).
Niet meer actief op Fok!
pi_125324130
Succes inderdaad Puff!
  maandag 15 april 2013 @ 20:23:37 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125324257
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 20:20 schreef An24 het volgende:
Succes inderdaad Puff!
Succes wens je iemand toch vooraf, niet achteraf? :P Ze kan nu toch niets meer doen /zeurpiet :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_125324334
Zeurpiet indeed :6
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 20:28:10 #200
70532 loveli
N
pi_125324447
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=succes&lang=nn
quote:
1suc·ces [sukses] (het; o; meervoud: successen)
1
goede uitslag; geluk
2
bijval

2suc·ces [sukses] (tussenwerpsel)
1
in de uitdrukking: succes!; veel succes!
Ik wil Puff graag een goede uitslag wensen!
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')