Oké, je hebt gelijkquote:Op maandag 15 april 2013 20:28 schreef loveli het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=succes&lang=nn
[..]
Ik wil Puff graag een goede uitslag wensen!
Succes met afwachtenquote:Op maandag 15 april 2013 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Succes wens je iemand toch vooraf, niet achteraf?Ze kan nu toch niets meer doen /zeurpiet
.
iddquote:Op maandag 15 april 2013 18:37 schreef loveli het volgende:
[..]
*kliko*
En als je dat financieel niet kunt, maak dan de afweging of je het spul liever in je lijf duwt dan in de kliko.
Ja!!!!quote:Op maandag 15 april 2013 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo leuk dat MiLady nu een beebje heeft!
</random post>
Ik hou soms wel van zweverig.quote:Op maandag 15 april 2013 20:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Leuk! Ik vind Kundalini niets. Voor mij te zwevering en weinig fysiek. Als je echt wilt ontspannen zal het wel lekker zijn. Jij bent toch al lekker actief
Uiteindelijk gaat je eigen leven gewoon door, spendeer er ook geen prioriteit aan. Hoor het wel als men meer weet.quote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kijk gewoon naar Bread.
Heerlijk ontspannend.
Heb vast te weinig empathisch vermogen om nu met open mond het nieuws te gaan kijken om speculaties aan te horen.
Nee bedoel inhoudelijk.quote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik sprak vandaag mijn vriendin met borstkanker. Die vond dat haar man niet mocht klagen over zijn hooikoorts omdat haar kanker en bijbehorende chemo's veel erger zijn.
Zou je graag bezig zijn met een natuurkunde master?quote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef Probability het volgende:
Ieh, huisgenootje doet natuurkunde master en schrijft dus haar scriptie. En ik moet mij helemaaaal niet vergelijken maar dan doe ik dat toch![]()
![]()
!!!!!!!!!
Nee totaal niet, maar ik denk steeds van: oo nee dat heb ik helemaal niet, shitquote:Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou je graag bezig zijn met een natuurkunde master?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |