SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 15-04-2013 19:11:44 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Doof, ze was doof.quote:Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Noem het dan geen boter, blinde!
Koop bij de Lidl echte boter. Margarine is slecht voor je. Gehard plantaardig vet. Veel te veel omega 6..
quote:Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Vik dat zei ik gisteren nog tegen je.. mosterd, augurken, boter en vooral AZIJN hoort ij de boerenkool.!
Deze heb ik anderhalf week geleden gezaaid:
bieslook, rozemarijn, sali, munt dille, koriander, tijm, peterselie en basilicum
Wat je groen ziet is dille, koriander en tijmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Vik dat zei ik gisteren nog tegen je.. mosterd, augurken, boter en vooral AZIJN hoort ij de boerenkool.!
Deze heb ik anderhalf week geleden gezaaid:
bieslook, rozemarijn, sali, munt dille, koriander, tijm, peterselie en basilicum
Wat je groen ziet is dille, koriander en tijmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat dat gewoon binnen?
Niet meer actief op Fok!
quote:
Ja en alles (ook de 4 andere potten) zijn zaadjes van de Action. Bij elkaar voor... let u op?? Nog geen 1.50 euro .quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 15 april 2013 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en alles (ook de 4 andere potten) zijn zaadjes van de Action. Bij elkaar voor... let u op?? Nog geen 1.50 euro .
Net zo blind als margarine boter is..quote:
Hee je bent er weerquote:Op maandag 15 april 2013 19:18 schreef Laureline het volgende:
Kantoorbakjes? Klinkt als een soort bento, nu nog opmaken met visjes van wortel enzo!
He Laureline!quote:Op maandag 15 april 2013 19:18 schreef Laureline het volgende:
Kantoorbakjes? Klinkt als een soort bento, nu nog opmaken met visjes van wortel enzo!
Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.
Oh, bah. Van die dingen die je in je hoofd blijft duwen tot de rol op is.quote:Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.
"Mogelijk"quote:Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.
stukjes zacht spek (zelfgemaakt), turkse worst, druiven, halve banaan, kokosmelk, wat griekse yoghurt, karnemelkquote:Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zo'n soort bentobak bij me. Eem dikke ronde thermosfles waar drie ronde bakjes inzitten. Voor versierderige frutsels ben ik te boers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |