abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 april 2013 @ 19:04:26 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125320282
Ja Vik dat zei ik gisteren nog tegen je.. mosterd, augurken, boter en vooral AZIJN hoort ij de boerenkool.!

Deze heb ik anderhalf week geleden gezaaid:
bieslook, rozemarijn, sali, munt dille, koriander, tijm, peterselie en basilicum
Wat je groen ziet is dille, koriander, tijm en basilicum
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 15-04-2013 19:11:44 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125320301
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Noem het dan geen boter, blinde!

Koop bij de Lidl echte boter. Margarine is slecht voor je. Gehard plantaardig vet. Veel te veel omega 6. :N.
Doof, ze was doof.
Worry is a misuse of imagination
pi_125320371
:')__!
Ja doei.
  maandag 15 april 2013 @ 19:06:29 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125320385
Doof én blind dus blijkbaar :'(
Niet meer actief op Fok!
pi_125320386
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Vik dat zei ik gisteren nog tegen je.. mosterd, augurken, boter en vooral AZIJN hoort ij de boerenkool.!

Deze heb ik anderhalf week geleden gezaaid:
bieslook, rozemarijn, sali, munt dille, koriander, tijm, peterselie en basilicum
Wat je groen ziet is dille, koriander en tijm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Ja doei.
  maandag 15 april 2013 @ 19:07:09 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125320422
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Vik dat zei ik gisteren nog tegen je.. mosterd, augurken, boter en vooral AZIJN hoort ij de boerenkool.!

Deze heb ik anderhalf week geleden gezaaid:
bieslook, rozemarijn, sali, munt dille, koriander, tijm, peterselie en basilicum
Wat je groen ziet is dille, koriander en tijm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9 Staat dat gewoon binnen?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 april 2013 @ 19:09:35 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125320564
quote:
12s.gif Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Doof, ze was doof.
_O-
/sorry :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125320698
quote:
12s.gif Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Doof, ze was doof.
_O-

Leuk die kruidenplantjes Uniek!
  maandag 15 april 2013 @ 19:13:55 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125320791
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:9 Staat dat gewoon binnen?
Ja en alles (ook de 4 andere potten) zijn zaadjes van de Action. Bij elkaar voor... let u op?? Nog geen 1.50 euro .
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 15 april 2013 @ 19:15:26 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125320870
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja en alles (ook de 4 andere potten) zijn zaadjes van de Action. Bij elkaar voor... let u op?? Nog geen 1.50 euro .
Klinkt goed :Y Zoiets kan ik hier ook wel doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_125320912
Lijst
• griekse yoghurt met banaan, druiven, nootjes, pitten en kokosrasp
kantoorbakjes:
• bakje 1 : russische gerookte haring met komkommer, gekookt eitje
• bakje 2 : stukjes zacht spek (zelfgemaakt), turkse worst, druiven
• bakje 3 : gestaafmixt: 2 appels, halve banaan, kokosmelk, wat griekse yoghurt
• beker : gestaaafmix restje van bovenstaande, pure bessensap, karnemelk
• kantoorgebakje : chocoladesmaak
• thuis: biertje in de zon
avondeten:
• vooraf : tauge-soep met schepje curry (patak)
• hoofd : romige aardappelpuree, knolselderij/pastinaakpuree, eigengemaakt zacht spek, eigengemaakte zuurkool
• toe : blauwe-bessen-op-lichte siroop/aalbessenlikeurgelatinepudding met een kwakje russische creme fraiche.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125320993
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Doof én blind dus blijkbaar :'(
Net zo blind als margarine boter is..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125321032
Kantoorbakjes? Klinkt als een soort bento, nu nog opmaken met visjes van wortel enzo!
pi_125321077
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 19:18 schreef Laureline het volgende:
Kantoorbakjes? Klinkt als een soort bento, nu nog opmaken met visjes van wortel enzo!
Hee je bent er weer :W!!
Worry is a misuse of imagination
pi_125321141
Heerlijk lijstje Sigme O+
  maandag 15 april 2013 @ 19:21:37 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125321170
Waar zijn de koekjes? -O-
Je hoofdgerecht :9~
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125321246
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 19:18 schreef Laureline het volgende:
Kantoorbakjes? Klinkt als een soort bento, nu nog opmaken met visjes van wortel enzo!
He Laureline!
Ik heb aan je gedacht, bij het maken van de knolselderijpuree :Y. En dat ik vandaag vacantie aangevraagd heb.

Ik heb inderdaad zo'n soort bentobak bij me. Eem dikke ronde thermosfles waar drie ronde bakjes inzitten. Voor versierderige frutsels ben ik te boers :Y).

Hoe is het met jou?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125321253
Hee billy! Heb net de discussie van gisteren teruggelezen, weet niet zoveel van ADHD, maar hier is een mooi gedicht voor jou en andere mensen die bang zijn voor teveel afleiding van het te halen einddoel. Alleen de eerste vertaling lezen hoor, de rest wordt steeds slechter vinnik.
  maandag 15 april 2013 @ 19:23:37 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125321268
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar zijn de koekjes? -O-
Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 19:24:23 #170
70532 loveli
N
pi_125321293
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Hee je bent er weer :W!!
^^
crap in = crap out
pi_125321312
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.
:D

In dit geval was het een echt gebakje van de bakker. Niet z lekker als het eruit zag, zoals altijd. Er is vaak gebak op kantoor. Nu hadden we een of andere award gewonnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 15 april 2013 @ 19:25:12 #172
70532 loveli
N
pi_125321322
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.
Oh, bah. Van die dingen die je in je hoofd blijft duwen tot de rol op is.
crap in = crap out
pi_125321331
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kantoorgebakje is mogelijk een synoniem voor een stapel koekjes met pindakaas, room of chocoladepasta ertussen.
"Mogelijk" :')

Edit- ohw wacht, dacht dat Sigme dit postte :O
  maandag 15 april 2013 @ 19:26:14 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125321357
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad zo'n soort bentobak bij me. Eem dikke ronde thermosfles waar drie ronde bakjes inzitten. Voor versierderige frutsels ben ik te boers :Y).
stukjes zacht spek (zelfgemaakt), turkse worst, druiven, halve banaan, kokosmelk, wat griekse yoghurt, karnemelk
Met een beetje fantasie kan je hier wel wat pornografisch van frutselen :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125321385
We hebben nog naar de knolselderij gekeken vandaag op de markt, maar de helft was wortel, dus dan hield je niets over. Die zijn meestal nog 99 cent bij de AH, dus nog wel te doen!
Ook nog een miskoop gedaan met groene asperges, die overal in de teiltjes lagen: de soep net smaakte heel erg onbestemd, had ook groene erwten/aardappel/courgette/meelsoep kunnen zijn ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')