Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Nee, maar kan wel even een foto dm'en.quote:
Ik lijk wel een beetje op Bettequote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
Op wie vinden jullie jezelf lijken eigenlijk?
Zo ergens in de verte? Qua beroemdheid?
Ja nouquote:
Jaquote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
Hahaha, Greys leek op "NOBODY PUTS BABY IN THE CORNER".
Wij hadden een hond, een koffiezetapparaat en asbakken bij onsquote:
Ahh, nosejob laten doen, herkende haar al haast niet. Ziet er nog best goed uit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk zal mijn ouders eens om foto's van die tijd vragen.
Ik zag het zelf niet hoor, nog steeds niet.
Jeujjjjjjj
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ze is tegenwoordig echt onherkenbaar jaquote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, nosejob laten doen, herkende haar al haast niet. Ziet er nog best goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zie het ook niet helemaalquote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk zal mijn ouders eens om foto's van die tijd vragen.
Ik zag het zelf niet hoor, nog steeds niet.
Jeujjjjjjj
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef Greys het volgende:
Dit was een beetje in de baby in the corner periode
Honderdtwintig jaar geleden.Ja, nu zie ik het een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef Greys het volgende:
Dit was een beetje in de baby in the corner periode
Honderdtwintig jaar geleden.Omg, ik ga niet zeggen op wie ik jou daar vind lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb ook een zwart wit kinderfoto ergens hoorquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Greys het volgende:
Ja lieve jonge kijkbuiskindertjes, tante Greys komt uit het zwart wit tijdperk
Ik sta op geen van beide, want ik heb de pics genomenquote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef Greys het volgende:
Je staat zelf alleen op de onderste pic, toch?
Ik ookquote:
The Goat Whisperer-periode, gvd.quote:Op maandag 15 april 2013 00:04 schreef Greys het volgende:
En dit was in mijn The Goat Whisperer periode.
[ afbeelding ]
En hier was ik op mijn knapst:
[ afbeelding ]
Zo, nu jullie
Huh? Is gewoon gelinkt van m'n photobucket.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Toekito het volgende:
Mennn, je smachtte echt naar de taart, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik vlieg altijd zo op etenquote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mennn, je smachtte echt naar de taart, he?
Laat ons dat maar beoordelen.quote:
Nou nouuuu.quote:
Wat een sletje was jij vroeger of niet, altijd maar gewaagd op de foto.quote:
Ik heb ze nog véél ergerquote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef Fascination het volgende:
Wat een sletje was jij vroeger of niet, altijd maar gewaagd op de foto.
Dat is wel tof. Ik heb er tot mijn 2de jaar best wat maar daarna droogde het op.quote:Op maandag 15 april 2013 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ze nog véél erger
Maar ik ben blij met de shitload aan babyfoto's. Mijn overbuurman was fotograaf en ik het testmodel. Ik heb er echt tientallen. Erg leuk
Hadden ze toen in de gaten dat je nog wel wat langer rond zou blijven hangen op deze aardkloot en nog genoeg foto's zouden kunnen maken?quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Ik heb er tot mijn 2de jaar best wat maar daarna droogde het op.
blijkbaarquote:Op maandag 15 april 2013 00:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hadden ze toen in de gaten dat je nog wel wat langer rond zou blijven hangen op deze aardkloot en nog genoeg foto's zouden kunnen maken?
*Schudt hand*quote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
blijkbaarkomt wel goed want op ESF-meets worden foto's zat gemaakt. Al sta ik er soms op als een debiel
quote:Op maandag 15 april 2013 00:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*Schudt hand*![]()
Cat heeft nog een charmante analoge van mij gemaakt toen ik bezig was een fles wijn open te maken... ook alweer 20 jaar terug ofzo
Ga je je haar doneren?quote:Op maandag 15 april 2013 08:28 schreef Takaiki het volgende:
Ow, ik kwam vannacht na het afsluiten wel op een beroemdheid waar ik op lijk als ik straks mijn haar heb gedoneerd![]()
Hahahahahaquote:
Effe kijken, misschien de 29e april ... iig voor 8 meiquote:
Wat lief en dapper en nobel!quote:Op maandag 15 april 2013 10:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Effe kijken, misschien de 29e april ... iig voor 8 mei![]()
Ben het een beetje zat dat lange haar en volgens mij is het lang genoeg om te doneren
quote:
Valt wel meequote:
Noem me dan op zn minst Takkie net als alle anderenquote:
Whut?quote:Op maandag 15 april 2013 14:47 schreef Toekito het volgende:
Maar dan moet ik aan de clown bij ome henk denken
Takkewijf is ook goed, moet Sp3c dat recht maar met je delenquote:Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef Toekito het volgende:
Is dat zonder E erachter Jj? Niet te min schrijf ik je naam voortaan voluit Takaikidat is beter voor iedereen
quote:Op maandag 15 april 2013 14:47 schreef Toekito het volgende:
Maar dan moet ik aan de clown bij ome henk denken
oh lees net op de site van mijn achtertuin dat er nog 2 giraffen drachtig zijnquote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Ja ik moet er dringend weer eens naar toe.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Greys, je had vannacht een gastrolletje in m'n droom. Ik zag jou ergens zitten met een vriendin en dacht: hey, dat is kreejs van het fokforum.quote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Hahahahaquote:Op maandag 15 april 2013 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Greys, je had vannacht een gastrolletje in m'n droom. Ik zag jou ergens zitten met een vriendin en dacht: hey, dat is kreejs van het fokforum.! Dat was het.
Hahaha, nee.quote:Op maandag 15 april 2013 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha
Was hij-van-de-3Js er ook? ()
Nee, ik zag je door een raam ergens op een muurtje zitten.quote:Op maandag 15 april 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
Ging je me wel aanspreken in je droom?
Of liep je me zo voorbij?
En daar waar dat raam in zat, zat niet ook ergens een deur?quote:Op maandag 15 april 2013 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik zag je door een raam ergens op een muurtje zitten.!!
Ik kom irl nooit buiten, dus dan doe ik dat in m'n droom natuurlijk ook niet. Wa denkte.quote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar waar dat raam in zat, zat niet ook ergens een deur?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:
Alleen de heenreis is al 2:36 uur met de trein voor mij.![]()
Weet je al wat je aandoet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:22 schreef Greys het volgende:
Het schiet al best op!
Ik ga vast zenuwachtig worden
Als de terugreis maar een kwartiertje is zie ik je probleem niet zo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:
Lekker zweten met dat ding op.quote:
Zelfde duur.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als de terugreis maar een kwartiertje is zie ik je probleem niet zo.
Dat zat erin.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker zweten met dat ding op.
[..]
Zelfde duur.
Doe ik ook. Ga je met de trein?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zat erin.![]()
Doe je hotel!Doe ik ook met mijn anderhalf uur.
Als het dit jaar net zo warm is als vorig jaar met de mei-meet, zweet je ook zonder pruik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker zweten met dat ding op.
[..]
Zelfde duur.
Ik hoef maar 1:40 min met de autoquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:
Heen met de Takketaxiquote:
Nog niet geboekt. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heen met de Takketaxien terug met de trein. Na uitbrakdagje sauna met Greys.
Waarom sta je eigk nog niet in de hotelOP?![]()
Het loopt dit keer sowieso niet echt storm. Ik mis de Bienvenuestress.quote:
Ben jij dan jarig?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:25 schreef roos85 het volgende:
Nog meer die rond 14-5 mei jarig zijn? Op naar een happy Birdsday!
Nee, die vrijdag daarvoorquote:
Duurde lang!quote:
hoiquote:
Hoe laat ga je dan?quote:
Zo weinig mogelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je slaat door, mop.
Weet je al wat je aan doet de 14e?
ITS COMING RIGHT FOR US!quote:
En hoe zie je dat voor je dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ITS COMING RIGHT FOR US!
maar nee, ik blijf erbij dat ik incognito ga en als ik voel dat ik het vertrouwen van ESF gewonnen heb dat ik dan uit kom als Jimbo
Dat lukt me wel, niemand die me herkentquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
e aanwezigen (als je al niet meteen een hele horde enthousiastelingen om je nek heb
Fobo is forreal, maar in een jaar ben ik flink veranderd, plus ik kom verkleed als jager/visser he...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je dan?
In een niet al te groot huiskamercafé waar iemand die binnen komt al snel opvalt of minstens even wordt bekeken en begroet door één van de aanwezigen (als je al niet meteen een hele horde enthousiastelingen om je nek hebt) en dan wil je anoniem in een hoekje gaan zitten?
Of zijn je fobopics voor het neppie? Want dan zou het kans van slagen hebben
En dan stiekem met een ander afspreken dat hij als jou naar binnen gaat zeker?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, niemand die me herkent
Ah ja nee dan heb je gelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Fobo is forreal, maar in een jaar ben ik flink veranderd, plus ik kom verkleed als jager/visser he...
jij snapt hem.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja nee dan heb je gelijk.
Dan val je idd in het niet bij die 40-50 andere jagers/vissers.
It's on!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij snapt hem.
maar ik durf om een shotje limonchello te wedden dat ik een biertje kan drinken voor ik herkend ben
okquote:
Geen idee? Hoe laat zijn de hotellers er? Zo laat ongeveerquote:
Wel als jij eerder bent dan Qquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
Oh leuk komen jullie mee voorpretten in het hotel?
Dan zou het idd wel heel tof en handig zijn als Fascination ook mee kan van station naar hotel!
En anders kan ik ook nog wel iemand ophalen van te voren, maar als ik eenmaal in het hotel ben geweest mag ik daarna niet meer rijden denk ik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
Oh leuk komen jullie mee voorpretten in het hotel?
Dan zou het idd wel heel tof en handig zijn als Fascination ook mee kan van station naar hotel!
En anders kan ik ook nog wel iemand ophalen van te voren, maar als ik eenmaal in het hotel ben geweest mag ik daarna niet meer rijden denk ik![]()
Bedoel je licht ontvlambaar als in snel boos of als in snel eh... ontvlambaar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]. Je wordt toch niet licht ontvlambaar als je gedronken hebt, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je licht ontvlambaar als in snel boos of als in snel eh... ontvlambaar?
Ik zeg maar één ding: sleutelgat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hm, zou wel kunnen dan. Misschien kunnen we elkaar dan rond Utrecht treffen of zo, anders wordt het misschien awkward als we zolang met elkaar opgescheept zitten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geen idee? Hoe laat zijn de hotellers er? Zo laat ongeveerIk word ergens opgepikt door Q als het goed is en gaan dan naar het hotel
Hahaha mijn gedachtequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, zou wel kunnen dan. Misschien kunnen we elkaar dan rond Utrecht treffen of zo, anders wordt het misschien awkward als we zolang met elkaar opgescheept zitten.
zuuplapquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je licht ontvlambaar als in snel boos of als in snel eh... ontvlambaar?
en hier moet iets aan gedaan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Welnee, ze hebben mij nog nooit op openbare dronkenschap kunnen betrappen op die meetsquote:
Hoezo? Jij bent dol op lallende dronken en eventueel kotsende vrouwen?quote:
Prachtig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
Oh ja, dat met dat sleutelgat was gewoon een soort topografisch faaltje
Ik stond de verkeerde deur open te maken, that's all, leek allemaal op elkaar enzo
Nah, ik herken mensen wel snel meestal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahaha mijn gedachte![]()
Zul je zien dat in Utrecht blijkt dat we stiekem al de hele tijd naast elkaar zitten
ik zie de humor er wel van in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent dol op lallende dronken en eventueel kotsende vrouwen?
Ik ben ook reuze lollig zonder dat ik kokhalzend boven een plee hang hoorquote:
We zullen zien, Greys.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze lollig zonder dat ik kokhalzend boven een plee hang hoor
Uhuh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij snapt hem.
maar ik durf om een shotje limonchello te wedden dat ik een biertje kan drinken voor ik herkend ben
En wat nou als je de ander niet mag? Of erger nog; de ander stinkt?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Neem gewoon allebei een boek/roddelblad mee, lekker naast elkaar gaan zitten zwijgen![]()
Of wat doe ik moeilijk... gewoon je foon, FOK!ken en facebooken onderweg![]()
Ik zou 2,5 uur gaan zitten kakelen, dus wees maar blij dat jullie niet naast mij zitten...
Heb trouwens niet gehuild bij Les Mis, ben ik nu autistisch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
Dan zeg je 'even plassen hoor!!!' en dan vergeet je daarna per ongeluk de coupé waarin je zat
Nee hoor. Dan ben je een man.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb trouwens niet gehuild bij Les Mis, ben ik nu autistisch?
Dan ben ik het ook.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb trouwens niet gehuild bij Les Mis, ben ik nu autistisch?
Ik vond hem leuk(t)quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:32 schreef Greys het volgende:
Nee greys, spoilers doen het niet als je eindigt met [/spoilert]
Huil ook niet zo vaak bij films eigenlijk, alleen als ik er iets persoonlijks in herken.quote:
Cat is al geen partij voor mij, laat staan voor jouquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huil ook niet zo vaak bij films eigenlijk, alleen als ik er iets persoonlijks in herken.![]()
Mag ik je trouwens uitnodigen voor een oefenpotje wordfeud, ga denk ik volgende maand weer meedoen met de competitie.
Whehe. Hoogsensitief, kan niet anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn normaal.
Ik moet me achter de oren krabben over mijn geestelijke toestand als ik Les Mis vier keer gezien heb en vier keer tranen met tuiten heb zitten huilen. Dus als jullie je nou gewoon geen zorgen maken, dan ga ik even een online testje 'hoe hard was de klap van de molen' zoeken
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Ik zag zojuist de UI van nip veranderen van netkous-benen in een decolletaaaaage.
Nip is op jacht
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cat is al geen partij voor mij, laat staan voor jou
Ik ook, hoor. Ook bijna iedereen kan al z'n letters wegspelen bij de eerste beurt. WTF is up with that?!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Het gaat echt om te janken zo slecht in de comp. Ik win tegen iedereen... behalve de mensen van fok.![]()
Kom maar op fascination!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Ik zag zojuist de UI van nip veranderen van netkous-benen in een decolletaaaaage.
Nip is op jacht
ja maar jij mag niet meedoen :p (stiekem was ik vergeten dat dr ook veel mensen komen die me wel kennen :p)quote:
Ik kan dat bijna nooit!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Ook bijna iedereen kan al z'n letters wegspelen bij de eerste beurt. WTF is up with that?!
Van wie zijn die boobs dan?quote:
Dan had ik wel een professionelere foto gekozenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r zijn zat FOK!users die tetten van een ander in hun UI hebben
Ik zou er anders bepaald geen overlast van hebben als meer vrouwen hier dat zouden doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
wat ik me afvraag is waarom je zo aandachtsgeil bent dat je je eigen tieten als avatar neemt.
Ik vind het aandachtsgeilheid. zo van 'look at me im an attention whore'quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou er anders bepaald geen overlast van hebben als meer vrouwen hier dat zouden doen.
Jij eerstquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou er anders bepaald geen overlast van hebben als meer vrouwen hier dat zouden doen.
Jij goddelijke aandachtshoerquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Mannen die geen goddelijk lichaam hebben zonder sport
Heb je tepels? Dan heb je tiet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sport juist om geen tieten op te bouwen
ik had het dekentje niet eens gezienquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Alsof iemand nog op dat kabeltje en dekentje let![]()
(Ik had ze niet gezien dus)
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Alsof iemand nog op dat kabeltje en dekentje let![]()
(Ik had ze niet gezien dus)
Hoort er ook eentje wat hoorquote:
In het echte leven krijg ik geen aandacht dus zal het van hier moeten hebben. Sorryquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
wat ik me afvraag is waarom je zo aandachtsgeil bent dat je je eigen tieten als avatar neemt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
En ik zal het kabeltje en de laptop en dacht: hoe staat die laptop nou op heur schoot
Wie had dat gedacht. Van mij![]()
leugens zijn het!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:38 schreef MPG het volgende:
Ik zie nog steeds geen kabeltje of laptop.
* MPG begint te twijfelen aan zijn nerdiness![]()
![]()
...
Ok begrijpelijk, dan respecteer ik datquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
In het echte leven krijg ik geen aandacht dus zal het van hier moeten hebben. Sorry
Er ligt een kabeltje op m'n schoot, op het rode dekentje; rechts onder. Die is van m'n laptop. En links ligt ook nog een kabeltje, bovenaan de foto zeg maarquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:38 schreef MPG het volgende:
Ik zie nog steeds geen kabeltje of laptop.
* MPG begint te twijfelen aan zijn nerdiness![]()
![]()
...
En waarom ben jij zo'n aandachtshoer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ok begrijpelijk, dan respecteer ik dat
Dat streelt mn narcecistische persoonlijkheidquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
En waarom ben jij zo'n aandachtshoer?
ze ziet een wit fliebertje!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik zie een wit fliebertje ergens.
Dat zal het kabeltje zijn. Maar dat zag ik echt pas na nadere bestudering.
Elies, jij faalpot!![]()
Narcecistisch? Geilquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat streelt mn narcecistische persoonlijkheid
Ik was helemaal niet bij jouw tantequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:46 schreef Toekito het volgende:
Sorry mpg was bij mn tante, mijn olli ophalen.
BAH! ik kan me nog herinneren dat yvonne het ooit eens zei, veel te grafisch voor iemand met zn visueel inbeeldingsvermogen als ik hebquote:
Oooooow, op de niet-interessante helft van de fotoquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er ligt een kabeltje op m'n schoot, op het rode dekentje; rechts onder. Die is van m'n laptop. En links ligt ook nog een kabeltje, bovenaan de foto zeg maar
Nietesquote:
Wat is het?quote:
Nepnerdquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooooow, op de niet-interessante helft van de foto...
Ja, he, daar kijk ik toch niet![]()
...
Ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietes
Ik heb een schoon broekje
Want anders moet Elies ook aan de bonken en sliertjes anders hebben we geen matching broekjes
Ik ben ook een beelddenker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
BAH! ik kan me nog herinneren dat yvonne het ooit eens zei, veel te grafisch voor iemand met zn visueel inbeeldingsvermogen als ik heb
Nog nèt een stukkie meer narcistisch dan 'gewoon' narcistisch denk ik.quote:
Zou het besmettelijk zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog nèt een stukkie meer narcistisch dan 'gewoon' narcistisch denk ik.
Hoop ik.
En anders moeten we er idd achter zien te komen voordat we de deur voor hem open stellen de 14e, weet jij veel wat het is...?Misschien is het iets gevaarlijks.
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik zie een wit fliebertje ergens.
Dat zal het kabeltje zijn. Maar dat zag ik echt pas na nadere bestudering.
Elies, jij faalpot!![]()
het was een yeah buddy plaatje tochquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog nèt een stukkie meer narcistisch dan 'gewoon' narcistisch denk ik.
Hoop ik.
En anders moeten we er idd achter zien te komen voordat we de deur voor hem open stellen de 14e, weet jij veel wat het is...?Misschien is het iets gevaarlijks.
0906vriendjequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
Gezocht: vriendje. Uiterlijk onbelangrijk (want je komt toch niet in mijn bed). Bel me snel
Dat heb ik nooitquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietes
Ik heb een schoon broekje
Want anders moet Elies ook aan de bonken en sliertjes anders hebben we geen matching broekjes
Nooit een schoon broekje?quote:
Uhhh... ik heb regelmatig een schoon onderbroekje en bonkjes en sliertjes heb ik niet meer. Ik doe nog maar voor halve kracht mee. Handig hèquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
Nooit een schoon broekje?
Of nooit slierten en bonkjes (sorry Jimbo...)?
huuuuuquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit een schoon broekje?
Of nooit slierten en bonkjes (sorry Jimbo...)?
ouderdom of ziekte ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... ik heb regelmatig een schoon onderbroekje en bonkjes en sliertjes heb ik niet meer. Ik doe nog maar voor halve kracht mee. Handig hè
quote:
YEAH BUDDYquote:
quote:
ga lordi kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
Wat een fijn eurovisienummer is dit nog steeds
Ik zit alweer in de stemming te komen
loooooolquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef Toekito het volgende:
Maar ik ga ff zoeken of ik ergens nog mijn Oranje overhemd heb voor de 14de en dan die pruik....
[ afbeelding ]
Vorig jaar met JJDJ ging ik naar het schaatsen
Dat lijkt me heerlijkquote:
drankquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me heerlijk
Ik leer het steeds meer af, maar ik heb het soms toch nog iets teveel
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me heerlijk
Ik leer het steeds meer af, maar ik heb het soms toch nog iets teveel
Ik neem wel een limoncellootje extra iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
ik ben 100% nuchter op die foto's.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem wel een limoncellootje extra idd
Moet alleen zien te voorkomen dat ik de volgende ochtend denk 'Oh god, nu kan ik me nooit meer op FOK! vertonen en/of de mensen van gisteren onder ogen komen'. Zolang dat maar niet gebeurt
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Toekito het volgende:
De laatste:b-b-b-bad to the bone!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Oh in de categorie 'genante Blijdorp pics' heb ik er plentyquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is traditie dat ik altijd zo'n foto maak als ik in blijdorp ben
zorg dat je uit mn buurt blijft, anders ga ik je dronken voerenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem wel een limoncellootje extra idd
Moet alleen zien te voorkomen dat ik de volgende ochtend denk 'Oh god, nu kan ik me nooit meer op FOK! vertonen en/of de mensen van gisteren onder ogen komen'. Zolang dat maar niet gebeurt
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Toekito het volgende:
De laatste:Toch een laag voorhoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
jij zit toch in het Ollipak?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zorg dat je uit mn buurt blijft, anders ga ik je dronken voeren(als je me al vind
)
...en dan kom je het cafe binnen en roepen wij in koor: JIMBOOOO!!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zorg dat je uit mn buurt blijft, anders ga ik je dronken voeren(als je me al vind
)
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
...en dan kom je het cafe binnen en roepen wij in koor: JIMBOOOO!!!!!
streel je wel mn egoquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
...en dan kom je het cafe binnen en roepen wij in koor: JIMBOOOO!!!!!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef Toekito het volgende:
Maar ik ga ff zoeken of ik ergens nog mijn Oranje overhemd heb voor de 14de en dan die pruik....
[ afbeelding ]
Vorig jaar met JJDJ ging ik naar het schaatsen
Ik heb nog sleeves!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga maar als mezelf op de meet, ik heb niks oranjes en wil eigenlijk iets doen met tattoo's, maar ik zou niet weten hoe, dus dan maar niet
Ik heb zo'n fake sleevequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga maar als mezelf op de meet, ik heb niks oranjes en wil eigenlijk iets doen met tattoo's, maar ik zou niet weten hoe, dus dan maar niet
Oh die heb ik er soms idd ook tussenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawel, ik had op Foto's geklikt, maar zag vooral wallspreuken
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n fake sleeve![]()
Nu nog een blonde pruik en zo'n gouden neptand
Ow ja, die hadden we ook nog.quote:
Wat een rare site jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Omg
Geniale site gevonden
http://www.belmijnmama.nl/
Zeer overtuigend die plaatjes, en in combinatie met die URL moet het toch bijna wel een 1 april-grap zijn geweest?
En Blijdorp Elegantie deel 3quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Omg
Geniale site gevonden
http://www.belmijnmama.nl/
Zeer overtuigend die plaatjes, en in combinatie met die URL moet het toch bijna wel een 1 april-grap zijn geweest?
Ik moet echt x met jou en Cat naar Blijdorpquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
En dan nog honderd (niet overdreven, toch Cat?) foto's in en onder en op die schildpad.
Maar dat leek op een gegeven moment net een bevalling.
Maar kortom, in Blijdorp 'hangt' iets waardoor je niet meer normaal kunt doen.
*Tak nodigt zichzelf uit*quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik moet echt x met jou en Cat naar Blijdorp
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En Blijdorp Elegantie deel 3
Die beesten nodigen op de een of andere manier uit om er op/in te gaan zitten en kinderachtig te gaan doen. Works every time!Even voor ieders duidelijkheid: ik sta niet op die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel op andere.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
jou negeer ik sinds die opmerking over mijn lage voorhoofdquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even voor ieders duidelijkheid: ik sta niet op die foto's![]()
Wel op andere.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even voor ieders duidelijkheid: ik sta niet op die foto's![]()
Wel op andere.
Niet overdreven nee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
En dan nog honderd (niet overdreven, toch Cat?) foto's in en onder en op die schildpad.
Maar dat leek op een gegeven moment net een bevalling.
Maar kortom, in Blijdorp 'hangt' iets waardoor je niet meer normaal kunt doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |