Cat is al geen partij voor mij, laat staan voor jouquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huil ook niet zo vaak bij films eigenlijk, alleen als ik er iets persoonlijks in herken.![]()
Mag ik je trouwens uitnodigen voor een oefenpotje wordfeud, ga denk ik volgende maand weer meedoen met de competitie.
Whehe. Hoogsensitief, kan niet anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn normaal.
Ik moet me achter de oren krabben over mijn geestelijke toestand als ik Les Mis vier keer gezien heb en vier keer tranen met tuiten heb zitten huilen. Dus als jullie je nou gewoon geen zorgen maken, dan ga ik even een online testje 'hoe hard was de klap van de molen' zoeken
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Ik zag zojuist de UI van nip veranderen van netkous-benen in een decolletaaaaage.
Nip is op jacht
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cat is al geen partij voor mij, laat staan voor jou
Ik ook, hoor. Ook bijna iedereen kan al z'n letters wegspelen bij de eerste beurt. WTF is up with that?!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Het gaat echt om te janken zo slecht in de comp. Ik win tegen iedereen... behalve de mensen van fok.![]()
Kom maar op fascination!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Ik zag zojuist de UI van nip veranderen van netkous-benen in een decolletaaaaage.
Nip is op jacht
ja maar jij mag niet meedoen :p (stiekem was ik vergeten dat dr ook veel mensen komen die me wel kennen :p)quote:
Ik kan dat bijna nooit!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Ook bijna iedereen kan al z'n letters wegspelen bij de eerste beurt. WTF is up with that?!
Van wie zijn die boobs dan?quote:
Dan had ik wel een professionelere foto gekozenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r zijn zat FOK!users die tetten van een ander in hun UI hebben
Ik zou er anders bepaald geen overlast van hebben als meer vrouwen hier dat zouden doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
wat ik me afvraag is waarom je zo aandachtsgeil bent dat je je eigen tieten als avatar neemt.
Ik vind het aandachtsgeilheid. zo van 'look at me im an attention whore'quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou er anders bepaald geen overlast van hebben als meer vrouwen hier dat zouden doen.
Jij eerstquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou er anders bepaald geen overlast van hebben als meer vrouwen hier dat zouden doen.
Jij goddelijke aandachtshoerquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Mannen die geen goddelijk lichaam hebben zonder sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |