streel je wel mn egoquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
...en dan kom je het cafe binnen en roepen wij in koor: JIMBOOOO!!!!!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef Toekito het volgende:
Maar ik ga ff zoeken of ik ergens nog mijn Oranje overhemd heb voor de 14de en dan die pruik....
[ afbeelding ]
Vorig jaar met JJDJ ging ik naar het schaatsen
Ik heb nog sleeves!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga maar als mezelf op de meet, ik heb niks oranjes en wil eigenlijk iets doen met tattoo's, maar ik zou niet weten hoe, dus dan maar niet
Ik heb zo'n fake sleevequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga maar als mezelf op de meet, ik heb niks oranjes en wil eigenlijk iets doen met tattoo's, maar ik zou niet weten hoe, dus dan maar niet
Oh die heb ik er soms idd ook tussenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawel, ik had op Foto's geklikt, maar zag vooral wallspreuken
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n fake sleeve![]()
Nu nog een blonde pruik en zo'n gouden neptand
Ow ja, die hadden we ook nog.quote:
Wat een rare site jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Omg
Geniale site gevonden
http://www.belmijnmama.nl/
Zeer overtuigend die plaatjes, en in combinatie met die URL moet het toch bijna wel een 1 april-grap zijn geweest?
En Blijdorp Elegantie deel 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Omg
Geniale site gevonden
http://www.belmijnmama.nl/
Zeer overtuigend die plaatjes, en in combinatie met die URL moet het toch bijna wel een 1 april-grap zijn geweest?
Ik moet echt x met jou en Cat naar Blijdorpquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
En dan nog honderd (niet overdreven, toch Cat?) foto's in en onder en op die schildpad.
Maar dat leek op een gegeven moment net een bevalling.
Maar kortom, in Blijdorp 'hangt' iets waardoor je niet meer normaal kunt doen.
*Tak nodigt zichzelf uit*quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik moet echt x met jou en Cat naar Blijdorp
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En Blijdorp Elegantie deel 3
Die beesten nodigen op de een of andere manier uit om er op/in te gaan zitten en kinderachtig te gaan doen. Works every time!Even voor ieders duidelijkheid: ik sta niet op die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel op andere.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
jou negeer ik sinds die opmerking over mijn lage voorhoofdquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even voor ieders duidelijkheid: ik sta niet op die foto's![]()
Wel op andere.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even voor ieders duidelijkheid: ik sta niet op die foto's![]()
Wel op andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |