Takkewijf is ook goed, moet Sp3c dat recht maar met je delenquote:Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef Toekito het volgende:
Is dat zonder E erachter Jj? Niet te min schrijf ik je naam voortaan voluit Takaikidat is beter voor iedereen
quote:Op maandag 15 april 2013 14:47 schreef Toekito het volgende:
Maar dan moet ik aan de clown bij ome henk denken
oh lees net op de site van mijn achtertuin dat er nog 2 giraffen drachtig zijnquote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Ja ik moet er dringend weer eens naar toe.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Greys, je had vannacht een gastrolletje in m'n droom. Ik zag jou ergens zitten met een vriendin en dacht: hey, dat is kreejs van het fokforum.quote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Hahahahaquote:Op maandag 15 april 2013 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Greys, je had vannacht een gastrolletje in m'n droom. Ik zag jou ergens zitten met een vriendin en dacht: hey, dat is kreejs van het fokforum.! Dat was het.
Hahaha, nee.quote:Op maandag 15 april 2013 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha
Was hij-van-de-3Js er ook? ()
Nee, ik zag je door een raam ergens op een muurtje zitten.quote:Op maandag 15 april 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
Ging je me wel aanspreken in je droom?
Of liep je me zo voorbij?
En daar waar dat raam in zat, zat niet ook ergens een deur?quote:Op maandag 15 april 2013 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik zag je door een raam ergens op een muurtje zitten.!!
Ik kom irl nooit buiten, dus dan doe ik dat in m'n droom natuurlijk ook niet. Wa denkte.quote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar waar dat raam in zat, zat niet ook ergens een deur?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:
Alleen de heenreis is al 2:36 uur met de trein voor mij.![]()
Weet je al wat je aandoet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:22 schreef Greys het volgende:
Het schiet al best op!
Ik ga vast zenuwachtig worden
Als de terugreis maar een kwartiertje is zie ik je probleem niet zo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:
Alleen de heenreis is al 2:36 uur met de trein voor mij.![]()
Lekker zweten met dat ding op.quote:
Zelfde duur.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als de terugreis maar een kwartiertje is zie ik je probleem niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |