Dat is wel tof. Ik heb er tot mijn 2de jaar best wat maar daarna droogde het op.quote:Op maandag 15 april 2013 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ze nog véél erger
Maar ik ben blij met de shitload aan babyfoto's. Mijn overbuurman was fotograaf en ik het testmodel. Ik heb er echt tientallen. Erg leuk
Hadden ze toen in de gaten dat je nog wel wat langer rond zou blijven hangen op deze aardkloot en nog genoeg foto's zouden kunnen maken?quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Ik heb er tot mijn 2de jaar best wat maar daarna droogde het op.
blijkbaarquote:Op maandag 15 april 2013 00:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hadden ze toen in de gaten dat je nog wel wat langer rond zou blijven hangen op deze aardkloot en nog genoeg foto's zouden kunnen maken?
*Schudt hand*quote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
blijkbaarkomt wel goed want op ESF-meets worden foto's zat gemaakt. Al sta ik er soms op als een debiel
quote:Op maandag 15 april 2013 00:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*Schudt hand*![]()
Cat heeft nog een charmante analoge van mij gemaakt toen ik bezig was een fles wijn open te maken... ook alweer 20 jaar terug ofzo
Ga je je haar doneren?quote:Op maandag 15 april 2013 08:28 schreef Takaiki het volgende:
Ow, ik kwam vannacht na het afsluiten wel op een beroemdheid waar ik op lijk als ik straks mijn haar heb gedoneerd![]()
Hahahahahaquote:
Effe kijken, misschien de 29e april ... iig voor 8 meiquote:
Wat lief en dapper en nobel!quote:Op maandag 15 april 2013 10:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Effe kijken, misschien de 29e april ... iig voor 8 mei![]()
Ben het een beetje zat dat lange haar en volgens mij is het lang genoeg om te doneren
quote:
Valt wel meequote:
Noem me dan op zn minst Takkie net als alle anderenquote:
Whut?quote:Op maandag 15 april 2013 14:47 schreef Toekito het volgende:
Maar dan moet ik aan de clown bij ome henk denken
Takkewijf is ook goed, moet Sp3c dat recht maar met je delenquote:Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef Toekito het volgende:
Is dat zonder E erachter Jj? Niet te min schrijf ik je naam voortaan voluit Takaikidat is beter voor iedereen
quote:Op maandag 15 april 2013 14:47 schreef Toekito het volgende:
Maar dan moet ik aan de clown bij ome henk denken
oh lees net op de site van mijn achtertuin dat er nog 2 giraffen drachtig zijnquote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Ja ik moet er dringend weer eens naar toe.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Greys, je had vannacht een gastrolletje in m'n droom. Ik zag jou ergens zitten met een vriendin en dacht: hey, dat is kreejs van het fokforum.quote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Hahahahaquote:Op maandag 15 april 2013 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Greys, je had vannacht een gastrolletje in m'n droom. Ik zag jou ergens zitten met een vriendin en dacht: hey, dat is kreejs van het fokforum.! Dat was het.
Hahaha, nee.quote:Op maandag 15 april 2013 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha
Was hij-van-de-3Js er ook? ()
Nee, ik zag je door een raam ergens op een muurtje zitten.quote:Op maandag 15 april 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
Ging je me wel aanspreken in je droom?
Of liep je me zo voorbij?
En daar waar dat raam in zat, zat niet ook ergens een deur?quote:Op maandag 15 april 2013 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik zag je door een raam ergens op een muurtje zitten.!!
Ik kom irl nooit buiten, dus dan doe ik dat in m'n droom natuurlijk ook niet. Wa denkte.quote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar waar dat raam in zat, zat niet ook ergens een deur?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:
Alleen de heenreis is al 2:36 uur met de trein voor mij.![]()
Weet je al wat je aandoet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:22 schreef Greys het volgende:
Het schiet al best op!
Ik ga vast zenuwachtig worden
Als de terugreis maar een kwartiertje is zie ik je probleem niet zo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:56 schreef Fascination het volgende:
Alleen de heenreis is al 2:36 uur met de trein voor mij.![]()
Lekker zweten met dat ding op.quote:
Zelfde duur.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als de terugreis maar een kwartiertje is zie ik je probleem niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |