quote:
ga lordi kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
Wat een fijn eurovisienummer is dit nog steeds
Ik zit alweer in de stemming te komen
loooooolquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef Toekito het volgende:
Maar ik ga ff zoeken of ik ergens nog mijn Oranje overhemd heb voor de 14de en dan die pruik....
[ afbeelding ]
Vorig jaar met JJDJ ging ik naar het schaatsen
Dat lijkt me heerlijkquote:
drankquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me heerlijk
Ik leer het steeds meer af, maar ik heb het soms toch nog iets teveel
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me heerlijk
Ik leer het steeds meer af, maar ik heb het soms toch nog iets teveel
Ik neem wel een limoncellootje extra iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
ik ben 100% nuchter op die foto's.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem wel een limoncellootje extra idd
Moet alleen zien te voorkomen dat ik de volgende ochtend denk 'Oh god, nu kan ik me nooit meer op FOK! vertonen en/of de mensen van gisteren onder ogen komen'. Zolang dat maar niet gebeurt
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Toekito het volgende:
De laatste:b-b-b-bad to the bone!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Oh in de categorie 'genante Blijdorp pics' heb ik er plentyquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is traditie dat ik altijd zo'n foto maak als ik in blijdorp ben
zorg dat je uit mn buurt blijft, anders ga ik je dronken voerenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem wel een limoncellootje extra idd
Moet alleen zien te voorkomen dat ik de volgende ochtend denk 'Oh god, nu kan ik me nooit meer op FOK! vertonen en/of de mensen van gisteren onder ogen komen'. Zolang dat maar niet gebeurt
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Toekito het volgende:
De laatste:Toch een laag voorhoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
jij zit toch in het Ollipak?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zorg dat je uit mn buurt blijft, anders ga ik je dronken voeren(als je me al vind
)
...en dan kom je het cafe binnen en roepen wij in koor: JIMBOOOO!!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zorg dat je uit mn buurt blijft, anders ga ik je dronken voeren(als je me al vind
)
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
...en dan kom je het cafe binnen en roepen wij in koor: JIMBOOOO!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |