Nietesquote:
Wat is het?quote:
Nepnerdquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooooow, op de niet-interessante helft van de foto...
Ja, he, daar kijk ik toch niet![]()
...
Ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietes
Ik heb een schoon broekje
Want anders moet Elies ook aan de bonken en sliertjes anders hebben we geen matching broekjes
Ik ben ook een beelddenker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
BAH! ik kan me nog herinneren dat yvonne het ooit eens zei, veel te grafisch voor iemand met zn visueel inbeeldingsvermogen als ik heb
Nog nčt een stukkie meer narcistisch dan 'gewoon' narcistisch denk ik.quote:
Zou het besmettelijk zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog nčt een stukkie meer narcistisch dan 'gewoon' narcistisch denk ik.
Hoop ik.
En anders moeten we er idd achter zien te komen voordat we de deur voor hem open stellen de 14e, weet jij veel wat het is...?Misschien is het iets gevaarlijks.
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik zie een wit fliebertje ergens.
Dat zal het kabeltje zijn. Maar dat zag ik echt pas na nadere bestudering.
Elies, jij faalpot!![]()
het was een yeah buddy plaatje tochquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog nčt een stukkie meer narcistisch dan 'gewoon' narcistisch denk ik.
Hoop ik.
En anders moeten we er idd achter zien te komen voordat we de deur voor hem open stellen de 14e, weet jij veel wat het is...?Misschien is het iets gevaarlijks.
0906vriendjequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
Gezocht: vriendje. Uiterlijk onbelangrijk (want je komt toch niet in mijn bed). Bel me snel
Dat heb ik nooitquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietes
Ik heb een schoon broekje
Want anders moet Elies ook aan de bonken en sliertjes anders hebben we geen matching broekjes
Nooit een schoon broekje?quote:
Uhhh... ik heb regelmatig een schoon onderbroekje en bonkjes en sliertjes heb ik niet meer. Ik doe nog maar voor halve kracht mee. Handig hčquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
Nooit een schoon broekje?
Of nooit slierten en bonkjes (sorry Jimbo...)?
huuuuuquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit een schoon broekje?
Of nooit slierten en bonkjes (sorry Jimbo...)?
ouderdom of ziekte ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... ik heb regelmatig een schoon onderbroekje en bonkjes en sliertjes heb ik niet meer. Ik doe nog maar voor halve kracht mee. Handig hč
quote:
YEAH BUDDYquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |