Heb je tepels? Dan heb je tiet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sport juist om geen tieten op te bouwen
ik had het dekentje niet eens gezienquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Alsof iemand nog op dat kabeltje en dekentje let![]()
(Ik had ze niet gezien dus)
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Alsof iemand nog op dat kabeltje en dekentje let![]()
(Ik had ze niet gezien dus)
Hoort er ook eentje wat hoorquote:
In het echte leven krijg ik geen aandacht dus zal het van hier moeten hebben. Sorryquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
wat ik me afvraag is waarom je zo aandachtsgeil bent dat je je eigen tieten als avatar neemt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
En ik zal het kabeltje en de laptop en dacht: hoe staat die laptop nou op heur schoot
Wie had dat gedacht. Van mij![]()
leugens zijn het!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:38 schreef MPG het volgende:
Ik zie nog steeds geen kabeltje of laptop.
* MPG begint te twijfelen aan zijn nerdiness![]()
![]()
...
Ok begrijpelijk, dan respecteer ik datquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
In het echte leven krijg ik geen aandacht dus zal het van hier moeten hebben. Sorry
Er ligt een kabeltje op m'n schoot, op het rode dekentje; rechts onder. Die is van m'n laptop. En links ligt ook nog een kabeltje, bovenaan de foto zeg maarquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:38 schreef MPG het volgende:
Ik zie nog steeds geen kabeltje of laptop.
* MPG begint te twijfelen aan zijn nerdiness![]()
![]()
...
En waarom ben jij zo'n aandachtshoer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ok begrijpelijk, dan respecteer ik dat
Dat streelt mn narcecistische persoonlijkheidquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
En waarom ben jij zo'n aandachtshoer?
ze ziet een wit fliebertje!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik zie een wit fliebertje ergens.
Dat zal het kabeltje zijn. Maar dat zag ik echt pas na nadere bestudering.
Elies, jij faalpot!![]()
Narcecistisch? Geilquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat streelt mn narcecistische persoonlijkheid
Ik was helemaal niet bij jouw tantequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:46 schreef Toekito het volgende:
Sorry mpg was bij mn tante, mijn olli ophalen.
BAH! ik kan me nog herinneren dat yvonne het ooit eens zei, veel te grafisch voor iemand met zn visueel inbeeldingsvermogen als ik hebquote:
Oooooow, op de niet-interessante helft van de fotoquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er ligt een kabeltje op m'n schoot, op het rode dekentje; rechts onder. Die is van m'n laptop. En links ligt ook nog een kabeltje, bovenaan de foto zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |