kan tochquote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn vast allemaal advocaat of dokter.
verander em daar maar naartoe ggmmquote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had "Ruzie om niks, en GGMM is homo" al TT
Zaandamquote:Op zondag 14 april 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee Amsterdam geboren en uit Zaandam.
Woon je daar?quote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trieste stad inderdaad. Totaal geen affiniteit mee
Platbranden die kankerbendequote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trieste stad inderdaad. Totaal geen affiniteit mee
Echt?quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM noemde Typisch een beunhaas, waarna Typisch helemaal door het lint ging.
Rens ontspoort dit keer, met betrekking tot heerenveen die vandaag moeite had met willem II, oordeelt u zelf.quote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens ontspoort dit keer, met betrekking tot heerenveen die vandaag moeite had met willem II, oordeelt u zelf.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM noemde Typisch een beunhaas, waarna Typisch helemaal door het lint ging.
pc, jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg van de week Dead Space 3, gratis, binnen. Is dat wat?
Hoe?quote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
Schrijf stukjes voor een niet nader te noemen game-site. Krijg ik af e ntoe gratis games en shizzle.quote:
Dus daarom mogen de andere 72.597 mensen gewoon dood?quote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prima, heb er 3 jaar gewoond en heb daar geen bekenden wonen.
Wel aardig ja. Was niet heel enthousiast tho.quote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
Ik ook nog eentje, 500 woorden. Dat is zo fucking weinig dat het moeilijk is om alles erin te krijgen wat je wil.quote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet essays schrijven maar echt geen fuck zin in
fok.bequote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schrijf stukjes voor een niet nader te noemen game-site. Krijg ik af e ntoe gratis games en shizzle.
Mikey is toch beter dan jij.quote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schrijf stukjes voor een niet nader te noemen game-site. Krijg ik af e ntoe gratis games en shizzle.
Ja, herken dat wel. Moet 1 van 1000 en 2 van 500quote:Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook nog eentje, 500 woorden. Dat is zo fucking weinig dat het moeilijk is om alles erin te krijgen wat je wil.
Blanke mensen die jonko roken.quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Blanken die dino show super leuk vinden
Mensen zonder eigen landquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Stevenquote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prima, heb er 3 jaar gewoond en heb daar geen bekenden wonen.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen zonder eigen landVoelde je zo aangesproken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Zaaddam?quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd honger als ik de stad Zaandam hoor, maar zal wel aan mij liggen.
Heb Kick Ass opgenomen was van de week op televisie! Dus als ik tijd heb vanavond even kijkenquote:
Je zal geen spijt krijgen!!!!quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb Kick Ass opgenomen was van de week op televisie! Dus als ik tijd heb vanavond even kijken
Powerpoint t....?quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen van een PPT kunnen leren.
Zal een uitvoerige recensie schrijven.quote:Op zondag 14 april 2013 22:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je zal geen spijt krijgen!!!!
En anders verwacht ik een boze reply![]()
.
PPT werkt best fijn eigenlijk, nadat je een keer hele boek gelezen hebt. Zo hoef je geen samenvatting te maken.quote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
powerpoint ja, en ik heb zojuist mijn eerste mug van het jaar moeten doodslaan
quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Blanken die dino show super leuk vinden
Ik vond er niks aan.quote:Op zondag 14 april 2013 22:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je zal geen spijt krijgen!!!!
En anders verwacht ik een boze reply![]()
.
Lag me niet denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 22:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, ja dat snap ik, maar ik snap niet dat je hem niet leuk vindt![]()
.
Jij weet ook niet wat je wil he.quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen maar om nou te zeggen dat het super leuk is.
Dat mag, waarom je direct weer zo generaliserend doet over mensen die het wel leuk vinden is me een raadsel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen maar om nou te zeggen dat het super leuk is.
Waar hou je van?quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie gooit even leuke serie, heb nieuwe nodig.
Ik irriteer me niet aan mensen die het kijken maar die op facebook en twitter nonstop berichten erover plaatsen als nepnegers... hoe kan dit nou je lievelingsshow zijn man?quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil he.
Vikingsquote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
De serie van 6 achtereenvolgende gewonnen wedstrijden van Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee ik wist wel dat het een beetje een aparte film zou zijnquote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh maar hij was toch wel anders dan je van te voren had verwacht neem ik aan?
Hij had potentie.quote:Op zondag 14 april 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De serie van 6 achtereenvolgende gewonnen wedstrijden van Ajax.
Tis wat.quote:Op zondag 14 april 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik irriteer me niet aan mensen die het kijken maar die op facebook en twitter nonstop berichten erover plaatsen als nepnegers... hoe kan dit nou je lievelingsshow zijn man?
Heb je White Collar al gezien?quote:
Niet?quote:Op zondag 14 april 2013 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er is niet echt iets zoals Suits verder.
Wat zou jij Suits geven voor cijfer?quote:Op zondag 14 april 2013 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er is niet echt iets zoals Suits verder.
Jij had liever Studio Feyenoord?quote:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd het anders bij een film. The Thing schijnt wel goed te zijn.
8,5. Bazenserie man.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou jij Suits geven voor cijfer?
8-8,5quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou jij Suits geven voor cijfer?
Entourage>>>Suitsquote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice. Moet ook nog Entourage kijken
Goffetomme werke voor da cheldquote:Een tiental PSV-supporters is zondagavond opgepakt na de voetbalwedstrijd PSV-Ajax. Dat meldde de politie.
De fans zochten de confrontatie met de politie, zo stelt ze. Sommige van hen gooiden met stenen naar de politie.
Alleen seizoen 1 was heel erg leuk. De rest was wel leuk, maar niet 'wauw'.quote:
Niet.quote:
Een grapje is leuk, maar je kunt ook te ver gaan.quote:
Oke.quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef Typisch het volgende:
Ben wel benieuwd naar de selectie van PSV volgend seizoen als ze geen vCL halen.
Klopt Caland.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Caland het volgende:
Dat opgelicht in het buitenland is echt 1 op 1 gejat van Scam City
Meningen verschillen hier.quote:
Van wat ik van Entourage heb gezien durf ik te stellen dat het 8 seizoenen lang hetzelfde is. Al heeft het wel een meesleurende sfeer.quote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 was heel erg leuk. De rest was wel leuk, maar niet 'wauw'.
[..]
Niet.
Ha, daar ben ik ook geweest in dat straatje. Marrakech toch?quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Caland het volgende:
Dat opgelicht in het buitenland is echt 1 op 1 gejat van Scam City
Dat zeg je goed.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van wat ik van Entourage heb gezien durf ik te stellen dat het 8 seizoenen lang hetzelfde is. Al heeft het wel een meesleurende sfeer.
Waarmee?quote:Op zondag 14 april 2013 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is die vent mee bezig op SBS6.Gaat hij boos worden op die Marokkanen op straat. Alsof ze er dan mee gaan stoppen.
Nederlandse variant op Scam City. Gaat die gast serieus op zo'n belerende toon tegen die straatfiguren oreren.quote:
Oh, zo. Ja dat zal ze leren idd.quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nederlandse variant op Scam City. Gaat die gast serieus op zo'n belerende toon tegen die straatfiguren oreren.
Haha, ok, naja kan, normaal gesproken ik ook niet zo, maar deze had juist wel net datgene wat die andere missen, meer zelfspot, en keiharde brute actie.quote:Op zondag 14 april 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik wist wel dat het een beetje een aparte film zou zijnIk hou daar niet van denk ik
Die laatste ep van Southlandquote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Southland >>>>> Entourage>>>Suits
[..]
Jij ook.
House of Cards.quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee.quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Nog mensen die Spuiten en Slikken kijken? Ben aan 't wachten tot dat item over muziekmaken met een pil op voorbij komt.
Zeker, ja. Toen ik het ontdekte zaten ze al in seizoen 3. Die heb ik binnen 1.5 week gezien. Is een bazenserie. Een van de weinige waar ik echt elke week naar uitkijk.quote:Op zondag 14 april 2013 22:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niveau blijft toch erg hoog, erg knap na 5 seizoenen. Een van de beste series van het moment.
Ik vorig jaar pas. Ik heb hetzelfde hoor. Die homoseksualiteit van Cooper is wel perfect in er in geschreven, geen vage niewe plot, maar verspreid over meerdere seizoenen. Echt dope.quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker, ja. Toen ik het ontdekte zaten ze al in seizoen 3. Die heb ik binnen 1.5 week gezien. Is een bazenserie. Een van de weinige waar ik echt elke week naar uitkijk.
Over cooper pratende, mad men is echt zwak begonnen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vorig jaar pas. Ik heb hetzelfde hoor. Die homoseksualiteit van Cooper is wel perfect in er in geschreven, geen vage niewe plot, maar verspreid over meerdere seizoenen. Echt dope.
Kijk ik niet.quote:Op zondag 14 april 2013 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Over cooper pratende, mad men is echt zwak begonnen.
Oh dat kan, ik vind het een leuke serie.quote:
Oke.quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat kan, ik vind het een leuke serie.
Pak eens de trein zou ik zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:58 schreef sausagin het volgende:
Ik heb zin in een lange avontuurlijke reis...
Wordt PSV fan, dan kom je in diepe dallenquote:Op zondag 14 april 2013 22:58 schreef sausagin het volgende:
Ik heb zin in een lange avontuurlijke reis...
quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt PSV fan, dan kom je in diepe dallen
Volgend jaar Tel Aviv, Siberië, Ijsland en daarna nog even ergens in Oost Europa hoppenquote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
diepe dallenquote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Keken we ja.quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
kijkt verder iedereen studio voetbal ofzo, boh.
Neh, zit FM12 te spelen en het gaat niet zo bestquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Volgend jaar Tel Aviv, Siberië, Ijsland en daarna nog even ergens in Oost Europa hoppen
Ik had keer maidenhead richting championship gebracht.quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, zit FM12 te spelen en het gaat niet zo best
[ afbeelding ]
Ben met Mansfield van de Blue Square Premier naar de nPower League 2 gepromoveerd en dat is te merkenWát een klasseverschil!
Nee. Ik wil vakantie, en ben moedeloos.quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeg doenquote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vakantie, en ben moedeloos.
Ik denk dat ik er maar een gedicht over maak.
Wil je dat wel even posten?quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vakantie, en ben moedeloos.
Ik denk dat ik er maar een gedicht over maak.
Haha, je hebt een joden UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik toch nog iets bereiktquote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze grap is zo slecht dat de wil om mijn gevoelens op papier te zetten direct vervlogen is.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, je hebt een joden UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang het maar een toepasselijke naam heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar krijgt je ego wel even een boost van hè
Hoe lang moet je er mee lopen?quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang het maar een toepasselijke naam heeft
Mag hij niet een eigen mening hebben?quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die gekke InZanity die om 13:00 nog overal roept dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat is en PSV van Ajax gaat winnen.
Wel een topuser die InZanity. Vroeger ergerde ik me eraan, maar het is best leuk.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die gekke InZanity die om 13:00 nog overal roept dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat is en PSV van Ajax gaat winnen.
nog 4 wedstrijden, valt mee.. TomPSV moet er een jaar meelopen en die is sindsdien nergens meer te bekennenquote:
Jawel maar hij is nu 180 graden omgeslagen met zijn mening.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag hij niet een eigen mening hebben?
Die heeft al een kloon aangemaakt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nog 4 wedstrijden, valt mee.. TomPSV moet er een jaar meelopen en die is sindsdien nergens meer te bekennen
Goede stap in je forum carriere.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een topuser die InZanity. Vroeger ergerde ik me eraan, maar het is best leuk.
xDquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Studio Voetbal. Mooi man PSV bashen
Ah, ik kan niet zo goed luisteren naar die dikke padquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Studio Voetbal. Mooi man PSV bashen
Tom12, nu met zijn echte leeftijd dus.quote:Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die heeft al een kloon aangemaakt.
Hihiquote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tom12, nu met zijn echte leeftijd dus.
Hihi
Dat er nog steeds mensen serieus op die troll ingaan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
En wie ben jij?quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat er nog steeds mensen serieus op die troll ingaan.
Soms is het leuk om te happen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat er nog steeds mensen serieus op die troll ingaan.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tom12, nu met zijn echte leeftijd dus.
Hihi
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik quote je gewoon nog een keer, omdat deze zo fucking geniaal is![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, in een enge sekte als deze kom je niet zomaar. Je zal eerst worden ondervonden aan een massaverkrachting.quote:
Ga je dit bij elke grap doen die aanslaat?quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ontzettend treurig dit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar trots lopen doen om een geslaagde grag .... achja, als je er maar blij van wordtquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik niet in ieder geval maar bij die blinde PSV fans weet je nooit,.quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Geo even tussen ons hé... dat van Bommel stopt daar kan toch niemand mee zitten?
En het dan posten op FOK!.quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Geo even tussen ons hé... dat van Bommel stopt daar kan toch niemand mee zitten?
Klopt heel triestquote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar trots lopen doen om een geslaagde grag .... achja, als je er maar blij van wordt
Ik zat ook al raar te kijken maar laat die Rens even trots zijn. Morgen maken we hem wel weer belachelijk omdat hij een Heerenveen supporter is.quote:
Ik ook en daarna 5 uur tussen uur.quote:
Dat is niks om je voor je te schamen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zat ook al raar te kijken maar laat die Rens even trots zijn. Morgen maken we hem wel weer belachelijk omdat hij een Heerenveen supporter is.
wat was de grap?quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou Rens, jouw dag kan niet meer stukquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Reistijd is kut enzo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar huis dan? Filmpje kijken ( je weet wel welke)
Nee hoor ik pakte even mijn shine en ben nu weer kalm en rustig.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rens is te druk bezig met het genieten van zijn geslaagde grap.
Het werd na Joachiem zijn late gelijkmaker inderdaad nog spannend ookquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor ik pakte even mijn shine en ben nu weer kalm en rustig.
Nog wel in een hyperactieve bui door de overwinning
Mooie overwinning op Willem 2.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben blij.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Nou nou, het was maar Willem II hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach jullie kunnen er van genietenquote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk. Deze grap is inmiddels zo afgezaagd
Even rust pakken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kakkerlakje teleurgesteld?quote:Op zondag 14 april 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Lief hoe Stijn en Rens ook beide nog eens meer bezig zijn met PSV dan met hun tweede club Ajax.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Lief hoe Stijn en Rens ook beide nog eens meer bezig zijn met PSV dan met hun tweede club Ajax.
Gaat nergens over als je in zo een soort programma zit en je hebt nieuws moet je dat mogen brengen.quote:
Typisch dacht jou te kunnen aftroeven als Game redactielid. Ik heb hem al op zijn plek gezetquote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat nergens over als je in zo een soort programma zit en je hebt nieuws moet je dat mogen brengen.
Die van knetterjorum zijn toch beter.quote:
Deze zijn beter.quote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van knetterjorum zijn toch beter.
Ik schrijf toch niet voor FOK! man.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch dacht jou te kunnen aftroeven als Game redactielid. Ik heb hem al op zijn plek gezet
Ben een weekje lekker vakantie geweest niks van meegekregen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch dacht jou te kunnen aftroeven als Game redactielid. Ik heb hem al op zijn plek gezet
Snap jij deze Knudde als Psv-insider? Waterman staat ook niet op de tekening, dus om hem kan het niet draaien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van knetterjorum zijn toch beter.
Insidegamer?quote:
Ze zoeken altijd wel, Je schrijft voor iets anders?quote:
Knudde is nog nooit leuk geweestquote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap jij deze Knudde als Psv-insider? Waterman staat ook niet op de tekening, dus om hem kan het niet draaien.
[ afbeelding ]
Iets met sponsor Freo?quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap jij deze Knudde als Psv-insider? Waterman staat ook niet op de tekening, dus om hem kan het niet draaien.
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zoeken altijd wel, Je schrijft voor iets anders?
Nee man. Zal ik Thijs tweeten?quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof wie wat waar wat doe je?quote:
Nou niet echt vaak, maar ik heb wel eens gezien dat er ontzettend veel baggerspamtopics werden gemaakt en die bleven dan rustig staan dus ik denk dat de modjes daar te druk zijn met fappen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Alors, jij komt wel eens in B&H toch? Zijn daar wel eens modjes aanwezig?
Sinds een maandje of wat nieuwsberichten en reviews voor een gamesite, geen zin om de naam te noemen.quote:
Gamekings?quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sinds een maandje of wat nieuwsberichten en reviews voor een gamesite, geen zin om de naam te noemen.
Ah ok bevalt het?quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sinds een maandje of wat nieuwsberichten en reviews voor een gamesite, geen zin om de naam te noemen.
Oh, vond het wel een forumdeel voor jou. Maar oke, die zijn dus te druk met fappen, ik weet genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nou niet echt vaak, maar ik heb wel eens gezien dat er ontzettend veel baggerspamtopics werden gemaakt en die bleven dan rustig staan dus ik denk dat de modjes daar te druk zijn met fappen.
Ze zit altijd in Show je moet gtst kijken wil je een kans maken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, vond het wel een forumdeel voor jou. Maar oke, die zijn dus te druk met fappen, ik weet genoeg.
Neen.quote:
Jawel. Ben bezig met intake opdrachten voor een tweede opleiding die game-gealtereerd is. Dus leek mij wel goed om dit op mijn cv te kunnen zetten en ik vind het nog wel leuk ook.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zit altijd in Show je moet gtst kijken wil je een kans maken.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zit altijd in Show je moet gtst kijken wil je een kans maken.
Vertel...quote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
Afrika is echt het continent van uitersten he.
Wat voor opleiding?quote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Jawel. Ben bezig met intake opdrachten voor een tweede opleiding die game-gealtereerd is. Dus leek mij wel goed om dit op mijn cv te kunnen zetten en ik vind het nog wel leuk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |