Keken we ja.quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
kijkt verder iedereen studio voetbal ofzo, boh.
Neh, zit FM12 te spelen en het gaat niet zo bestquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Volgend jaar Tel Aviv, Siberië, Ijsland en daarna nog even ergens in Oost Europa hoppen
Ik had keer maidenhead richting championship gebracht.quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, zit FM12 te spelen en het gaat niet zo best
[ afbeelding ]
Ben met Mansfield van de Blue Square Premier naar de nPower League 2 gepromoveerd en dat is te merkenWát een klasseverschil!
Nee. Ik wil vakantie, en ben moedeloos.quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeg doenquote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vakantie, en ben moedeloos.
Ik denk dat ik er maar een gedicht over maak.
Wil je dat wel even posten?quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vakantie, en ben moedeloos.
Ik denk dat ik er maar een gedicht over maak.
Haha, je hebt een joden UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik toch nog iets bereiktquote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze grap is zo slecht dat de wil om mijn gevoelens op papier te zetten direct vervlogen is.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, je hebt een joden UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang het maar een toepasselijke naam heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar krijgt je ego wel even een boost van hè
Hoe lang moet je er mee lopen?quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang het maar een toepasselijke naam heeft
Mag hij niet een eigen mening hebben?quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die gekke InZanity die om 13:00 nog overal roept dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat is en PSV van Ajax gaat winnen.
Wel een topuser die InZanity. Vroeger ergerde ik me eraan, maar het is best leuk.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die gekke InZanity die om 13:00 nog overal roept dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat is en PSV van Ajax gaat winnen.
nog 4 wedstrijden, valt mee.. TomPSV moet er een jaar meelopen en die is sindsdien nergens meer te bekennenquote:
Jawel maar hij is nu 180 graden omgeslagen met zijn mening.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag hij niet een eigen mening hebben?
Die heeft al een kloon aangemaakt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nog 4 wedstrijden, valt mee.. TomPSV moet er een jaar meelopen en die is sindsdien nergens meer te bekennen
Goede stap in je forum carriere.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een topuser die InZanity. Vroeger ergerde ik me eraan, maar het is best leuk.
xDquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Studio Voetbal. Mooi man PSV bashen
Ah, ik kan niet zo goed luisteren naar die dikke padquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Studio Voetbal. Mooi man PSV bashen
Tom12, nu met zijn echte leeftijd dus.quote:Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die heeft al een kloon aangemaakt.
Hihiquote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tom12, nu met zijn echte leeftijd dus.
Hihi
Dat er nog steeds mensen serieus op die troll ingaan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
En wie ben jij?quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat er nog steeds mensen serieus op die troll ingaan.
Soms is het leuk om te happen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat er nog steeds mensen serieus op die troll ingaan.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tom12, nu met zijn echte leeftijd dus.
Hihi
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik quote je gewoon nog een keer, omdat deze zo fucking geniaal is![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, in een enge sekte als deze kom je niet zomaar. Je zal eerst worden ondervonden aan een massaverkrachting.quote:
Ga je dit bij elke grap doen die aanslaat?quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ontzettend treurig dit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar trots lopen doen om een geslaagde grag .... achja, als je er maar blij van wordtquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik niet in ieder geval maar bij die blinde PSV fans weet je nooit,.quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Geo even tussen ons hé... dat van Bommel stopt daar kan toch niemand mee zitten?
En het dan posten op FOK!.quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Geo even tussen ons hé... dat van Bommel stopt daar kan toch niemand mee zitten?
Klopt heel triestquote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar trots lopen doen om een geslaagde grag .... achja, als je er maar blij van wordt
Ik zat ook al raar te kijken maar laat die Rens even trots zijn. Morgen maken we hem wel weer belachelijk omdat hij een Heerenveen supporter is.quote:
Ik ook en daarna 5 uur tussen uur.quote:
Dat is niks om je voor je te schamen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zat ook al raar te kijken maar laat die Rens even trots zijn. Morgen maken we hem wel weer belachelijk omdat hij een Heerenveen supporter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |