Nederlandse variant op Scam City. Gaat die gast serieus op zo'n belerende toon tegen die straatfiguren oreren.quote:
Oh, zo. Ja dat zal ze leren idd.quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nederlandse variant op Scam City. Gaat die gast serieus op zo'n belerende toon tegen die straatfiguren oreren.
Haha, ok, naja kan, normaal gesproken ik ook niet zo, maar deze had juist wel net datgene wat die andere missen, meer zelfspot, en keiharde brute actie.quote:Op zondag 14 april 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik wist wel dat het een beetje een aparte film zou zijnIk hou daar niet van denk ik
Die laatste ep van Southlandquote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Southland >>>>> Entourage>>>Suits
[..]
Jij ook.
House of Cards.quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie gooit even leuke serie, heb nieuwe nodig.
Nee.quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Nog mensen die Spuiten en Slikken kijken? Ben aan 't wachten tot dat item over muziekmaken met een pil op voorbij komt.
Zeker, ja. Toen ik het ontdekte zaten ze al in seizoen 3. Die heb ik binnen 1.5 week gezien. Is een bazenserie. Een van de weinige waar ik echt elke week naar uitkijk.quote:Op zondag 14 april 2013 22:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niveau blijft toch erg hoog, erg knap na 5 seizoenen. Een van de beste series van het moment.
Ik vorig jaar pas. Ik heb hetzelfde hoor. Die homoseksualiteit van Cooper is wel perfect in er in geschreven, geen vage niewe plot, maar verspreid over meerdere seizoenen. Echt dope.quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker, ja. Toen ik het ontdekte zaten ze al in seizoen 3. Die heb ik binnen 1.5 week gezien. Is een bazenserie. Een van de weinige waar ik echt elke week naar uitkijk.
Over cooper pratende, mad men is echt zwak begonnen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vorig jaar pas. Ik heb hetzelfde hoor. Die homoseksualiteit van Cooper is wel perfect in er in geschreven, geen vage niewe plot, maar verspreid over meerdere seizoenen. Echt dope.
Kijk ik niet.quote:Op zondag 14 april 2013 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Over cooper pratende, mad men is echt zwak begonnen.
Oh dat kan, ik vind het een leuke serie.quote:
Oke.quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat kan, ik vind het een leuke serie.
Pak eens de trein zou ik zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:58 schreef sausagin het volgende:
Ik heb zin in een lange avontuurlijke reis...
Wordt PSV fan, dan kom je in diepe dallenquote:Op zondag 14 april 2013 22:58 schreef sausagin het volgende:
Ik heb zin in een lange avontuurlijke reis...
quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt PSV fan, dan kom je in diepe dallen
Volgend jaar Tel Aviv, Siberië, Ijsland en daarna nog even ergens in Oost Europa hoppenquote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
diepe dallenquote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |