Zaaddam?quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd honger als ik de stad Zaandam hoor, maar zal wel aan mij liggen.
Heb Kick Ass opgenomen was van de week op televisie! Dus als ik tijd heb vanavond even kijkenquote:
Je zal geen spijt krijgen!!!!quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb Kick Ass opgenomen was van de week op televisie! Dus als ik tijd heb vanavond even kijken
Powerpoint t....?quote:Op zondag 14 april 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen van een PPT kunnen leren.
Zal een uitvoerige recensie schrijven.quote:Op zondag 14 april 2013 22:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je zal geen spijt krijgen!!!!
En anders verwacht ik een boze reply![]()
.
PPT werkt best fijn eigenlijk, nadat je een keer hele boek gelezen hebt. Zo hoef je geen samenvatting te maken.quote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
powerpoint ja, en ik heb zojuist mijn eerste mug van het jaar moeten doodslaan
quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Blanken die dino show super leuk vinden
Ik vond er niks aan.quote:Op zondag 14 april 2013 22:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je zal geen spijt krijgen!!!!
En anders verwacht ik een boze reply![]()
.
Lag me niet denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 22:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, ja dat snap ik, maar ik snap niet dat je hem niet leuk vindt![]()
.
Jij weet ook niet wat je wil he.quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen maar om nou te zeggen dat het super leuk is.
Dat mag, waarom je direct weer zo generaliserend doet over mensen die het wel leuk vinden is me een raadsel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen maar om nou te zeggen dat het super leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |