Entourage>>>Suitsquote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice. Moet ook nog Entourage kijken
Goffetomme werke voor da cheldquote:Een tiental PSV-supporters is zondagavond opgepakt na de voetbalwedstrijd PSV-Ajax. Dat meldde de politie.
De fans zochten de confrontatie met de politie, zo stelt ze. Sommige van hen gooiden met stenen naar de politie.
Alleen seizoen 1 was heel erg leuk. De rest was wel leuk, maar niet 'wauw'.quote:
Niet.quote:
Een grapje is leuk, maar je kunt ook te ver gaan.quote:
Oke.quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef Typisch het volgende:
Ben wel benieuwd naar de selectie van PSV volgend seizoen als ze geen vCL halen.
Klopt Caland.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Caland het volgende:
Dat opgelicht in het buitenland is echt 1 op 1 gejat van Scam City
Meningen verschillen hier.quote:
Van wat ik van Entourage heb gezien durf ik te stellen dat het 8 seizoenen lang hetzelfde is. Al heeft het wel een meesleurende sfeer.quote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 was heel erg leuk. De rest was wel leuk, maar niet 'wauw'.
[..]
Niet.
Ha, daar ben ik ook geweest in dat straatje. Marrakech toch?quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Caland het volgende:
Dat opgelicht in het buitenland is echt 1 op 1 gejat van Scam City
Dat zeg je goed.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van wat ik van Entourage heb gezien durf ik te stellen dat het 8 seizoenen lang hetzelfde is. Al heeft het wel een meesleurende sfeer.
Waarmee?quote:Op zondag 14 april 2013 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is die vent mee bezig op SBS6.Gaat hij boos worden op die Marokkanen op straat. Alsof ze er dan mee gaan stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |