Keken we ja.quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
kijkt verder iedereen studio voetbal ofzo, boh.
Neh, zit FM12 te spelen en het gaat niet zo bestquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Volgend jaar Tel Aviv, Siberië, Ijsland en daarna nog even ergens in Oost Europa hoppen
Ik had keer maidenhead richting championship gebracht.quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, zit FM12 te spelen en het gaat niet zo best
[ afbeelding ]
Ben met Mansfield van de Blue Square Premier naar de nPower League 2 gepromoveerd en dat is te merkenWát een klasseverschil!
Nee. Ik wil vakantie, en ben moedeloos.quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeg doenquote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vakantie, en ben moedeloos.
Ik denk dat ik er maar een gedicht over maak.
Wil je dat wel even posten?quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vakantie, en ben moedeloos.
Ik denk dat ik er maar een gedicht over maak.
Haha, je hebt een joden UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik toch nog iets bereiktquote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze grap is zo slecht dat de wil om mijn gevoelens op papier te zetten direct vervlogen is.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, je hebt een joden UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang het maar een toepasselijke naam heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |