wat was de grap?quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou Rens, jouw dag kan niet meer stukquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Reistijd is kut enzo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar huis dan? Filmpje kijken ( je weet wel welke)
Nee hoor ik pakte even mijn shine en ben nu weer kalm en rustig.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rens is te druk bezig met het genieten van zijn geslaagde grap.
Het werd na Joachiem zijn late gelijkmaker inderdaad nog spannend ookquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor ik pakte even mijn shine en ben nu weer kalm en rustig.
Nog wel in een hyperactieve bui door de overwinning
Mooie overwinning op Willem 2.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben blij.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Nou nou, het was maar Willem II hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach jullie kunnen er van genietenquote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk. Deze grap is inmiddels zo afgezaagd
Even rust pakken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |