quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik quote je gewoon nog een keer, omdat deze zo fucking geniaal is![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, in een enge sekte als deze kom je niet zomaar. Je zal eerst worden ondervonden aan een massaverkrachting.quote:
Ga je dit bij elke grap doen die aanslaat?quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ontzettend treurig dit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar trots lopen doen om een geslaagde grag .... achja, als je er maar blij van wordtquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik niet in ieder geval maar bij die blinde PSV fans weet je nooit,.quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Geo even tussen ons hé... dat van Bommel stopt daar kan toch niemand mee zitten?
En het dan posten op FOK!.quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Geo even tussen ons hé... dat van Bommel stopt daar kan toch niemand mee zitten?
Klopt heel triestquote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar trots lopen doen om een geslaagde grag .... achja, als je er maar blij van wordt
Ik zat ook al raar te kijken maar laat die Rens even trots zijn. Morgen maken we hem wel weer belachelijk omdat hij een Heerenveen supporter is.quote:
Ik ook en daarna 5 uur tussen uur.quote:
Dat is niks om je voor je te schamen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zat ook al raar te kijken maar laat die Rens even trots zijn. Morgen maken we hem wel weer belachelijk omdat hij een Heerenveen supporter is.
wat was de grap?quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou Rens, jouw dag kan niet meer stukquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Reistijd is kut enzo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar huis dan? Filmpje kijken ( je weet wel welke)
Nee hoor ik pakte even mijn shine en ben nu weer kalm en rustig.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rens is te druk bezig met het genieten van zijn geslaagde grap.
Het werd na Joachiem zijn late gelijkmaker inderdaad nog spannend ookquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor ik pakte even mijn shine en ben nu weer kalm en rustig.
Nog wel in een hyperactieve bui door de overwinning
Mooie overwinning op Willem 2.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben blij.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Nou nou, het was maar Willem II hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach jullie kunnen er van genietenquote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk. Deze grap is inmiddels zo afgezaagd
Even rust pakken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |