kan tochquote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn vast allemaal advocaat of dokter.
verander em daar maar naartoe ggmmquote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had "Ruzie om niks, en GGMM is homo" al TT
Zaandamquote:Op zondag 14 april 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee Amsterdam geboren en uit Zaandam.
Woon je daar?quote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trieste stad inderdaad. Totaal geen affiniteit mee
Platbranden die kankerbendequote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trieste stad inderdaad. Totaal geen affiniteit mee
Echt?quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM noemde Typisch een beunhaas, waarna Typisch helemaal door het lint ging.
Rens ontspoort dit keer, met betrekking tot heerenveen die vandaag moeite had met willem II, oordeelt u zelf.quote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens ontspoort dit keer, met betrekking tot heerenveen die vandaag moeite had met willem II, oordeelt u zelf.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM noemde Typisch een beunhaas, waarna Typisch helemaal door het lint ging.
pc, jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg van de week Dead Space 3, gratis, binnen. Is dat wat?
Hoe?quote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
Schrijf stukjes voor een niet nader te noemen game-site. Krijg ik af e ntoe gratis games en shizzle.quote:
Dus daarom mogen de andere 72.597 mensen gewoon dood?quote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prima, heb er 3 jaar gewoond en heb daar geen bekenden wonen.
Wel aardig ja. Was niet heel enthousiast tho.quote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
Ik ook nog eentje, 500 woorden. Dat is zo fucking weinig dat het moeilijk is om alles erin te krijgen wat je wil.quote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet essays schrijven maar echt geen fuck zin in
fok.bequote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schrijf stukjes voor een niet nader te noemen game-site. Krijg ik af e ntoe gratis games en shizzle.
Mikey is toch beter dan jij.quote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schrijf stukjes voor een niet nader te noemen game-site. Krijg ik af e ntoe gratis games en shizzle.
Ja, herken dat wel. Moet 1 van 1000 en 2 van 500quote:Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook nog eentje, 500 woorden. Dat is zo fucking weinig dat het moeilijk is om alles erin te krijgen wat je wil.
Blanke mensen die jonko roken.quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Blanken die dino show super leuk vinden
Mensen zonder eigen landquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Stevenquote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prima, heb er 3 jaar gewoond en heb daar geen bekenden wonen.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen zonder eigen landVoelde je zo aangesproken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |