Ah oke, dan is het niet duur nee. Je hebt ook mensen die verkondigen wat ze allemaal wel niet kunnen in de gym, maar er helemaal geen gebruik van maken.quote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bijna alles behalve het indoor skien. Het is wel een leuke gym. Alle stereotypes die je je kan bedenken lopen er rond, maar het is niet zo dat je je irriteert ofzo. Waarschijnljk ook omdat er gewoon tering veel ruimte is.
Niks mis mee.quote:Op zondag 14 april 2013 18:59 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
in de middag is echt een klote tijd om te trainen
thuis zonder baan, wel een opleiding van 1 dag per weekquote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
woon je nog thuis, ben je student?
Damn.. Hopelijk is het een beetje een goede opleiding..?quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
thuis zonder baan, wel een opleiding van 1 dag per week
maakt geen drol uit man. een baan vind je toch niet nuquote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Damn.. Hopelijk is het een beetje een goede opleiding..?
Not true.quote:Op zondag 14 april 2013 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maakt geen drol uit man. een baan vind je toch niet nu
maar jouw mening vind ik niet zo relevantquote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Not true.
Eigen bedrijf beginnen.
neu beveiliging, tis meer een opleiding leuk dat je er bent wil na de zomer spw jeugdzorg gaan doen als ik deze heb afgerondquote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Damn.. Hopelijk is het een beetje een goede opleiding..?
en dat is waarom je altijd middelmatigjes zal blijvenquote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maar jouw mening vind ik niet zo relevant
gr
Wat een held die Porter Robinson!quote:
Fucking amen. Mijn idool van toen hij nog niet doorgebroken was. Wat een enorme baas is dat met z'n 20 jaar.quote:Op zondag 14 april 2013 19:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat een held die Porter Robinson!
grote woorden weerquote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en dat is waarom je altijd middelmatigjes zal blijven
Ben je goed met kut kinderen dan?quote:Op zondag 14 april 2013 19:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
neu beveiliging, tis meer een opleiding leuk dat je er bent wil na de zomer spw jeugdzorg gaan doen als ik deze heb afgerond
Gewoon bitcoins traden.quote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Not true.
Eigen bedrijf beginnen.
quote:
De context hier, was dat Perry geen baan heeft en alleen een studie doet.quote:
Ik lees bijna alles, maar post bijna niets. Ben ik nu ook een fag? :s;squote:Op zondag 14 april 2013 19:53 schreef seto het volgende:
jahr00n is de redder van dit topic
al die fags hier die nog nooit in het BB-topic hebben gepost
ligt eraan, krijg je hem wel eens in je reet?quote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik lees bijna alles, maar post bijna niets. Ben ik nu ook een fag? :s;s
1 dag in de week is geen studie mattie. vraag jahroon hij zit bij fakkeltijtquote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
De context hier, was dat Perry geen baan heeft en alleen een studie doet.
Dit heeft niets te maken met fysieke aspecten van het leven.
There's more to life than that ;-)
Dat niet, ik draag wel spandex in de gym.quote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
ligt eraan, krijg je hem wel eens in je reet?
ik zie... ok jij bent wel cool post maar doorquote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat niet, ik draag wel spandex in de gym.
Ik kom net kijken, ben sinds begin maar een beetje serieus bezig met voeding + training. Veel heb ik dus toch niet toe te voegen (tenzij het over katten gaat). Maar vind dit + BB topic wel interessant om te volgen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik zie... ok jij bent wel cool post maar door
like water?quote:Op zondag 14 april 2013 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zin om een dikke film te kijken. iemand een aanrader? pumping iron heb ik al 35 keer gezien die niet
Oldboyquote:Op zondag 14 april 2013 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zin om een dikke film te kijken. iemand een aanrader? pumping iron heb ik al 35 keer gezien die niet
Oja wacht nu weet ik weer wie je bentquote:Op zondag 14 april 2013 20:37 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ha klassieker, zeker een aanrader. sws koreaanse films
Ditquote:
En niet dit.quote:
Mwah, ik heb weinig nieuwe bekeken de afgelopen tijd.quote:
is niet goed man na een weekend helemaal ingezakt zijnquote:
zal kykequote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Mwah, ik heb weinig nieuwe bekeken de afgelopen tijd.
Alleen 'Masquerade' vond ik wel tof.
ik heb commando serieus iets van 30x gekekenquote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit
[..]
En niet dit.
Overrated Koreaanse troep.
licht eraan hoehoog je iq is tochquote:Op zondag 14 april 2013 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
je spieren hebbe een geheugen hoor als je weer verder gaat met te kuren zit je zo weer op je oud nivo te zijn
wil je nog droger staan gap?quote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ], nog steeds flabby fatty her en der. Mijn bek is iig zo droog als wat, tijd voor melk.
nou ik kan er wel een truukje opquote:Op zondag 14 april 2013 20:58 schreef seto het volgende:
weer zo'n aandachtszoekende check mijn abs met mijn broek net iets te ver naar beneden post
is toch no homoquote:Op zondag 14 april 2013 20:58 schreef seto het volgende:
weer zo'n aandachtszoekende check mijn abs met mijn broek net iets te ver naar beneden post
The jealousy is strong with this onequote:Op zondag 14 april 2013 20:58 schreef seto het volgende:
Zo hoort dat, is goed voor de gains.quote:Op zondag 14 april 2013 20:52 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb commando serieus iets van 30x gekeken
Ook aardig gegroeid, kan me nog herinneren dat je hier aankwam twee jaar geleden als ultieme ecto, ik was toen een half jaartje bezig. Pijnlijk om te zien hoe ik er bij had kunnen staan als ik niet was gestopt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ], nog steeds flabby fatty her en der. Mijn bek is iig zo droog als wat, tijd voor melk.
Nee, dan verwarren mensen me met Jeff Seid.quote:
quote:
Klopt! Herinner me jouw foto's ook nog, zag er al goed uit destijds. Ik moet ook nog steeds weer serieus beginnen, heb 90% van alles in een jaar behaald. (20+ kg) 2012 was voor de rest wat uitleanen, maintainen en vooral rustig aan doen lazy geworden.quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ook aardig gegroeid, kan me nog herinneren dat je hier aankwam twee jaar geleden als ultieme ecto, ik was toen een half jaartje bezig. Pijnlijk om te zien hoe ik er bij had kunnen staan als ik niet was gestopt.
sicke sgaamhaar broer zou wel likkequote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
vetquote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Agentperry het volgende:
Nieuwe gym muziek, ga hier ziek hard op
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dan verwarren mensen me met Jeff Seid.
[..]![]()
[..]
Klopt! Herinner me jouw foto's ook nog, zag er al goed uit destijds. Ik moet ook nog steeds weer serieus beginnen, heb 90% van alles in een jaar behaald. (20+ kg) 2012 was voor de rest wat uitleanen, maintainen en vooral rustig aan doen lazy geworden.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
sicke sgaamhaar broer zou wel likke
Hoezo?quote:
Net 21, maar was de ultieme latebloomer. Testboost-deluxe.quote:
Ja ik ben nu 1,5maand bezig, ongeveer 2kg erbij. Maar heb mijn motivatie weer terug en wil nu naar de 95kg. Destijds was mijn max 85kg maar heb het gevoel dat ik toen nog niet uitgegroeid was aangezien ik nadat ik was gestopt met trainen altijd 85kg ben blijven wegen zonder echt vet te gainen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Klopt! Herinner me jouw foto's ook nog, zag er al goed uit destijds. Ik moet ook nog steeds weer serieus beginnen, heb 90% van alles in een jaar behaald. (20+ kg) 2012 was voor de rest wat uitleanen, maintainen en vooral rustig aan doen lazy geworden.
wat was je before gewicht en je huidige gewicht?quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dan verwarren mensen me met Jeff Seid.
[..]![]()
[..]
2kg? zoveel ben k aangekome na mn gemiddelde mcdonaldsbezoek #obesequote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja ik ben nu 1,5maand bezig, ongeveer 2kg erbij. Maar heb mijn motivatie weer terug en wil nu naar de 95kg. Destijds was mijn max 85kg maar heb het gevoel dat ik toen nog niet uitgegroeid was aangezien ik nadat ik was gestopt met trainen altijd 85kg ben blijven wegen zonder echt vet te gainen.
dat s waar hier een filmpje van mn laatste camshowquote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
ik doe ook webcammen hoor nix om voor te schamen kuren is niet cheapo jwz
Hmm mooi is dat, was je in het begin ook snel aangekomen of altijd al sportieve build door zwemmen ofzo?quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja ik ben nu 1,5maand bezig, ongeveer 2kg erbij. Maar heb mijn motivatie weer terug en wil nu naar de 95kg. Destijds was mijn max 85kg maar heb het gevoel dat ik toen nog niet uitgegroeid was aangezien ik nadat ik was gestopt met trainen altijd 85kg ben blijven wegen zonder echt vet te gainen.
57, 60, 70, 75, 80, uitleanen naar iets van 76, terug naar 80 kg.quote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat was je before gewicht en je huidige gewicht?
Goede ontwikkeling, nice. Hoe oud was je op 57?quote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm mooi is dat, was je in het begin ook snel aangekomen of altijd al sportieve build door zwemmen ofzo?Vroeg ik me destijds al af.
[..]
57, 60, 70, 75, 80, uitleanen naar iets van 76, terug naar 80 kg.
Denk dat ik 85 kg droog redelijk eenvoudig kan halen met wat toewijding en consistentie. Lengte is 1.78m.
Dat was juli 2010 dus 18 jaar, die 60 kg was 2 mei 2011. (19 jaar) Rond die tijd wist ik ineens van Zyzz en dit BB-topic, begon ik te lezen, etc. Sterker nog, volgens mij vond ik dat SimplyShredded interview nadat ik de username van de FOK! user 'Zyzz' googlede.quote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling, nice. Hoe oud was je op 57?
It's you!quote:
lkre egte manquote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
It's you!
Trouwens, goed topic.
LIF / Vrouwen wat vinden jullie een mooi lichaam #2
Krijg er helemaal jeuk van. Om de verkeerde redenen.
25 fotos van dezelfde chubby manquote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
It's you!
Trouwens, goed topic.
LIF / Vrouwen wat vinden jullie een mooi lichaam #2
Krijg er helemaal jeuk van. Om de verkeerde redenen.
Toen ik net 18 was ben ik begonnen was toen 72kg bij 1.90, toen in 9-10 maanden naar de 85kg.quote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm mooi is dat, was je in het begin ook snel aangekomen of altijd al sportieve build door zwemmen ofzo?Vroeg ik me destijds al af.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi schaamhaar Gquote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Was zyzz je motivatie? Voor mij eerder een afschrikking. Ben je puur ecto, snelle stofwisseling etc?quote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat was juli 2010 dus 18 jaar, die 60 kg was 2 mei 2011. (19 jaar) Rond die tijd wist ik ineens van Zyzz en dit BB-topic, begon ik te lezen, etc. Sterker nog, volgens mij vond ik dat SimplyShredded interview nadat ik de username van de FOK! user 'Zyzz' googlede.
April 2012 = 20 jaar bij 80 kg. Streven voor nu is 85 kg droog. Ben het eigenlijk ook wel aan mezelf verplicht nu, ben te benieuwd hoe dat eruit gaat zien.
Zeker ook wanneer ik bijvoorbeeld biceps ga isoleren + abs trainen. Heb mooie wijdte op mijn schouders zitten en de waist van een klein kind, zonde om dat niet helemaal uit te buiten.future roid user checking in?
Maar opzich steekt het qua aanhechtingen goed in elkaar allemaal, dat is wel fijn. Heb niet veel massa nodig om een beetje dat 'uitpuilende' idee te hebben, puur door aanhechtingen dus.
Lengte?quote:Op zondag 14 april 2013 21:46 schreef Beach het volgende:
Mijn fysiek van 92kg vroeger willen jullie niet zien.
Jawel!!quote:Op zondag 14 april 2013 21:46 schreef Beach het volgende:
Mijn fysiek van 92kg vroeger willen jullie niet zien.
187cm ongeveer, niet meer gemeten vanaf m'n 14equote:
87quote:
Op je veertiende was je al 187? En je zit al ongv. 9 jaar op fok hoe oud ben je nu dan?quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef Beach het volgende:
[..]
187cm ongeveer, niet meer gemeten vanaf m'n 14e
[..]
87
Ja groeide snel denk ik geen idee.quote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Op je veertiende was je al 187? En je zit al ongv. 9 jaar op fok hoe oud ben je nu dan?
doe maar jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
naaaaa shit, moet ik je nu aanspreken met meneer?
not sure if srsquote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Agentperry het volgende:
Zo sta ik er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-knip-
Train nu 1,5 maand
lkr plukj shag op je buik vnv droeloe?quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Agentperry het volgende:
Zo sta ik er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.90m
87kg
vet% ???
5*70bench
5*110 squat
5*110 deadlift
6*55 overhead
Train nu 1,5 maand
dat is onmogelijkquote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
Spelletje van vanavond: zoek een foto waar Chestbrah niet awkward op staat.
[ afbeelding ]
Harde Inception op je mobiel.quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Agentperry het volgende:
Zo sta ik er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.90m
87kg
vet% ???
5*70bench
5*110 squat
5*110 deadlift
6*55 overhead
Train nu 1,5 maand
Enige lichaamshaar wat ik heb(naast normaal haar ofc)quote:Op zondag 14 april 2013 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr plukj shag op je buik vnv droeloe?
ik op borst en buik niet..quote:
Ook kale benen?quote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Enige lichaamshaar wat ik heb(naast normaal haar ofc)
je trainde toch al jaren?quote:
Nee, heb een jaar getrained oktober 2010-2011 daarna gestopt, nu 1,5 maand weer opgepakt.quote:Op zondag 14 april 2013 22:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
je trainde toch al jaren?
confused atm
Scheer m'n dop 3x per week. Emmers vrij testosteron hier.quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
groeit er bij jullie ook haar OP jullie penis?
Nee, ik wax hemquote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
lol ulghquote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
ja mnquote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
Ja, vet veel. (srs)quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
Benen horen ook een ongetemd oerwoud te zijn, maar dat staat niet in verhouding als je borst zo glad is als de kont van een 14 jarig meisjequote:Op zondag 14 april 2013 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Neechest is redelijk kaal met idd een beetje shag maar benen zijn wel gorilla
als daar peenhaar groeit is er wat mis hahahahqquote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef seto het volgende:
[..]
ja mn
toompje is x gescheurd tijdens waxen, kk pijnlijk
Oksel/borst/buik/pubes = allemaal trim.quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, vet veel. (srs)
Voor de rest houd ik okselhaar halflang (), pubes trimmen af en toe, en baard/snor scheer ik weg. (dus stoppels)
Zo ga ik voor die echte Jeff Seid look. Volgens CarbonC en Dromenvangertje is dat precies wat vrouwen willen.
Yeah, precies.quote:Op zondag 14 april 2013 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oksel/borst/buik/pubes = allemaal trim.
stukje dat je weg wilt hebben insmeren met deo en aanstekenquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, precies.Ik heb trouwens sinds vrijdag een volledige monobrow ontwikkeld, waarschijnlijk omdat ik zoveel geslapen heb.
Hoe kan dit, en hoe haal je hem zo optimaal mogelijk weer weg.
faka man je stelt wel ijzen alles hoeft niet glad hoorquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die hun schaamhaar scheren terwijl ze eromheen dikke krullen haar hebben![]()
![]()
Epilerenquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, precies.Ik heb trouwens sinds vrijdag een volledige monobrow ontwikkeld, waarschijnlijk omdat ik zoveel geslapen heb.
harsstrips kopen van veet voor je gezicht. Op de verwarming leggen wordt lekker heet van en tussen je wenkbrauwenndoen en trekken in tegengestelde richting van de haargroei. Knip ze desnoods ff op maat die strips en eventueel losse haartjes epilerenquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beter helemaal niet scheren tochquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die hun schaamhaar scheren terwijl ze eromheen dikke krullen haar hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
![]()
Daarom scheer ik mij nooit. Dan blijft het in lijn met mijn beenhaar.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
![]()
maar dan krijg je zon wit vakjequote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
faka man je stelt wel ijzen alles hoeft niet glad hoor
Maar jij bent gewoon een baas!quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom scheer ik mij nooit. Dan blijft het in lijn met mijn beenhaar.
Dat ondekte je pas op de fotoquote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Bedankt voor de tips ladies, dat ding gaat vanavond nog tegen de grond.
Trouwens, ik ontdekte net ook dat ik kaolo nodig PUBES moet bijwerken.Wat bezielt die wijven dat ze daar voor de lol in gaan zitten met hun smoelwerk.
![]()
Aparte aanhechting van traps. (of lijkt dat zo door foto? alleen linker heeft t)quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Agentperry het volgende:
Zo sta ik er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.90m
87kg
vet% ???
5*70bench
5*110 squat
5*110 deadlift
6*55 overhead
Train nu 1,5 maand
In het kader van de hetero kant van dit topic, post eens pics van je ass.quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
het gaat altijd of een gay kant of r&p kant op.
Heb al billen pics met je meisje uitgewisseld en we zijn tot de conclusie gekomen dat meer haar heb op mijn kont en zij meer puisten.quote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In het kader van de hetero kant van dit topic, post eens pics van je ass.
Deze vraag heeft een sterk anti-hetero gehaltequote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
oja ze heeft ze net doorgestuurd idd. Geile snor heb je daarquote:Op zondag 14 april 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb al billen pics met je meisje uitgewisseld en we zijn tot de conclusie gekomen dat meer haar heb op mijn kont en zij meer puisten.
Ja toch. Ik dacht waz deze? Ik ben Turkse maar heb geen snor en toen kijk ik naar mijn bil en dacht bij mezelf "oh wachtquote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oja ze heeft ze net doorgestuurd idd. Geile snor heb je daar
Hehe thanks.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat ondekte je pas op de foto? Ik heb vorige keer nog kunnen flossen met je haar
, heb er maar niks van gezegd.
Dit, zo'n kale plek midden in je been- en buikhaar, lijkt net alsof ze middenin een tropisch regenwoud een stukje hebben platgebrand voor de landbouw.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
![]()
ey kees heb je ooit een meid gehad die zei ewa ik vind dat glad geschoren niet mooi staan tussen je beenhaarquote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit, zo'n kale plek midden in je been- en buikhaar, lijkt net alsof ze middenin een tropisch regenwoud een stukje hebben platgebrand voor de landbouw.
Beter gwn trimmen.
Ow lawd!quote:Op zondag 14 april 2013 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hehe thanks.
Nee ontdekte het net pas toen ik ging verzitten en het klem zat tussen mijn bovenbeen en de stoel.
Likewise herequote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
goed man! Laatste keer dat jij mij zag was ik nog niet eens bezig!
nee maar wel 1tje die zei dat het gevaarte er te groot utizag zonder sgaamhaar en dat het zo te eng voor haar was om verder te gaan :squote:Op zondag 14 april 2013 22:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ey kees heb je ooit een meid gehad die zei ewa ik vind dat glad geschoren niet mooi staan tussen je beenhaar
Ik doe aan hardlopen(binnen/buiten) en roeien. Maar vind het beide niet saai. Vandaag was echt te sweet ik was in numansdorp vlakbij die golfbaan( om te chillen btw). Trouwen faka swa waar train jij?quote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Likewise hereWat doe jij trouwens voor de cardio? Ik vind het rennen en kickboksen een beetje saai aan het worden. Even tips opzoeken.
Alhoewel het vandaag een heerlijke dag was om te rennen.
heb je haar toen een btje gedwongen?quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
nee maar wel 1tje die zei dat het gevaarte er te groot utizag zonder sgaamhaar en dat het zo te eng voor haar was om verder te gaan :s
Turken hebben meestal kleintjes toch?quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
nee maar wel 1tje die zei dat het gevaarte er te groot utizag zonder sgaamhaar en dat het zo te eng voor haar was om verder te gaan :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Tattoo ontwerp eindelijk af, ga hem nog wel laten ''masteren'' voordat hij erop komt.doe het alsjeblieft niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
volgens mij begon jij over ontharen :squote:
klopt maar ik maakte haar wijs dat het gemiddelde op 6cm ligt daarmee zat ik er tog een paar cm boven ; - )quote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Turken hebben meestal kleintjes toch?
Tattoo ontwerp eindelijk af, ga hem nog wel laten ''masteren'' voordat hij erop komt.Is dit echt? Zoja dan wil ik serieus reageren en hetzelfde als Etha tegen je zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Tattoo ontwerp eindelijk af, ga hem nog wel laten ''masteren'' voordat hij erop komt.instant pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al meer dan 1,5 jaar het idee in mijn hoofd om een tattoo te laten zetten en ook hetzelfde ontwerp. Ik heb het geld op zich, alleen wachten tot ik er 100% klaar voor benquote:Op zondag 14 april 2013 22:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is dit echt? Zoja dan wil ik serieus reageren en hetzelfde als Etha tegen je zeggen.
Fuck het geld, het is gewoon fucking pauper.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Al meer dan 1,5 jaar het idee in mijn hoofd om een tattoo te laten zetten en ook hetzelfde ontwerp. Ik heb het geld op zich, alleen wachten tot ik er 100% klaar voor ben.
You're taking it too farquote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
Fanta, als je nog trio-aspiraties hebt met mij en JB, doe het niet.
Ik zei het toch, echte mannen blieven dit niet.quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie nog tips nodig? Ben ervaringsdeskundige hier.quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
Ga al een triotje doen met Levo en die andere fag. Ben alleen bang dat ze mij gaan vergetenquote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft dit te maken met die ene gast Zyzz?quote:
Waarom is het pauper? Dat is jouw mening en jouw visie en misschien ook die van veel anderen maar goed niet die van mij. Ik zou nooit wat beginnen met iemand die mij afkeurt om mijn tattoo's.quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fuck het geld, het is gewoon fucking pauper.
Ik zou NOOOIT iets met een chick beginnen die een tattoo heeft bijvoorbeeld. Dus je kan dan nooit meer een echte man zoals ik krijgen.
Ik zou het ook niet doen, het blijft nooit mooi en je kan er alleen maar spijt van krijgen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Al meer dan 1,5 jaar het idee in mijn hoofd om een tattoo te laten zetten en ook hetzelfde ontwerp. Ik heb het geld op zich, alleen wachten tot ik er 100% klaar voor ben.
Tattoo ontwerp eindelijk af, ga hem nog wel laten ''masteren'' voordat hij erop komt.echt wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar als ik jou was zou ik sleeves nemen
dit is echt fucking mooi
Ja vertel aub?quote:Op zondag 14 april 2013 22:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hebben jullie nog tips nodig? Ben ervaringsdeskundige hier.
Ja zit ook te twijfelen aan de plek of op mijn rug. Of op binnenkant arm zodat ik het later kan uitwerken tot een sleeve.quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
echt wel mooi
[ afbeelding ]
dit is echt fucking mooi
Nooit trio gehad met een vrouw erbij. Maar ik weet wel dat je geen trio moet hebben met iemand die je kent.quote:
eige kutj likken is wel nice iddquote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aan iemands anders kutje likken dan die van mezelf.
Ik vind dit ook best mooi eigenlijk. Zou het zelf nooit doen maar staat haar gewoon goed.quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
echt wel mooi
[ afbeelding ]
dit is echt fucking mooi
en vermindert ook je stress.. winwinquote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fysio heeft het me zelfs geadviseerd, zo komen mijn spieren lekker los.
Daarom ook kwartet met drie mannen, lekker een trein vormen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef Jahr00n het volgende:
sws een trio met twee manennfucking smerig
Nooit oogcontact maken tijdens Devil's Threeway.quote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef Jahr00n het volgende:
Precies, heb laatste 2 dagen ook minder last ervan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
en vermindert ook je stress.. winwin
Bitch pls, jij mag de camera vasthoudenquote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
MMF is gay, MFF is the place to be. Dus Etha moet weg en SEMTEX moet erbij. You down?
als je piemels maar niet touchenquote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef Jahr00n het volgende:
Of hij mag de lakens verschonen afterwards.quote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bitch pls, jij mag de camera vasthouden
Eerst MMF en dan MFF als beloning. Reciprociteit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
MMF is gay, MFF is the place to be. Dus Etha moet weg en SEMTEX moet erbij. You down?
Komt goed, ik film alles voor je, POV.quote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bitch pls, jij mag de camera vasthouden
Okay, dan voor die MMF mag Jahr00n erbij voor de sloppy seconds.quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eerst MMF en dan MFF als beloning. Reciprociteit.
piemels mogen wel touchen hoe moet je anders DP doenquote:
Tattoo ontwerp eindelijk af, ga hem nog wel laten ''masteren'' voordat hij erop komt.Niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gatver nee man wat als er bij eentje wat vocht uitkomtquote:Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
piemels mogen wel touchen hoe moet je anders DP doen
pas als ballen touche wordt het gay
Ik vind die salamander erg mooi eigenlijk, maar zou gewoon liever zien dat een chick helemaal natural is.quote:
Waarom zou je als fluffer POV willen filmen man?quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt goed, ik film alles voor je, POV.
Ah dankjequote:Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind die salamander erg mooi eigenlijk, maar zou gewoon liever zien dat een chick helemaal natural is.
Meisjes die niet aan de pil zijn hebben de beste libido's die ik ooit gevoeld heb. Serious.quote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben ik niet meer, zit aan de diana.
Ik hoorde dus dat gewoon heteromannen ook gaypron doen.. Is er dan ook een vrouwelijke fluffer op de set aanwezig?quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou je als fluffer POV willen filmen man?
Ik hoop wel dat je weet dat het hele fluffer verhaal een pr0nmythe is?quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoorde dus dat gewoon heteromannen ook gaypron doen.. Is er dan ook een vrouwelijke fluffer op de set aanwezig?
Ik film hoe ik samen met Jahr00n je chick spitroast, mad?quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou je als fluffer POV willen filmen man?
Dianabolquote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die niet aan de pil zijn hebben de beste libido's die ik ooit gevoeld heb. Serious.
Niet aan beginnen!
Dus dan moet je altijd met condoom neuken? De pil verneukt mijn libido ook maar ik ga niet aan condooms beginnenquote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die niet aan de pil zijn hebben de beste libido's die ik ooit gevoeld heb. Serious.
Niet aan beginnen!
Thanks. Maar volgens mij heb ik geen aparte aanhechting van de traps, zijn wel van zichzelf al vrij groot in verhouding als ik naar andere gasten kijk, shurgs ook met 120kg.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Aparte aanhechting van traps. (of lijkt dat zo door foto? alleen linker heeft t)
Rug ziet er zelfs van voren goed uit
Ligt er natuurlijk aan wat je neemt..tats moeten ook wel een mooi geheel vormen. Niet dat je een tribal naast een mooie japanse sleeve plakt etc etc.quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
iedereen moet zelf weten of ie tattoos neemt of niet
Persoonlijk vind ik het niet zo mooi. Een vriendin van mij heeft ook 3 tattoo's, zag haar in galakleding en dat was toch wel minder. Ook een zwart cocktailjurkje met tattoo's is niet geweldig.
Er is toch altijd iemand die de man even ready maakt?quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je weet dat het hele fluffer verhaal een pr0nmythe is?
Pull out & fertile + safe days calculaten en plannen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dus dan moet je altijd met condoom neuken? De pil verneukt mijn libido ook maar ik ga niet aan condooms beginnenEn spiraal durf ik niet
Als ik wist hoeveel pijn het inbrengen van een spiraal met zich mee zou brengen had ik het ook niet laten doen. Maar de pil was aan het fucken met mij man, had eerst microgynon 20 die werkte niet goed werd ongesteld tussendoor en toen naar microgynon 30. Kreeg stemmingswisselingen dit dat, opgeblazen gevoel, moe en futloos.quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dus dan moet je altijd met condoom neuken? De pil verneukt mijn libido ook maar ik ga niet aan condooms beginnenEn spiraal durf ik niet
quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pull out & fertile + safe days calculaten en plannen.
Ook mannen die je willen neuken terwijl je ongesteld bentquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen homo's neuken met condoom.
Jij word duidelijk papa volgend jaarquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pull out & fertile + safe days calculaten en plannen.
Dikke oestrogeen kuur dit dat. En als je onvruchtbaar wilt worden vooral doen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon ervoor zorgen dat je chick 365 / year on de morningafter zit. Dat zijn nog eens kuren.
Sinds ik de morning after pil slik maak ik de gains van mn levenquote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikke oestrogeen kuur dit dat. En als je onvruchtbaar wilt worden vooral doen.
Voor die dagen zijn er wel andere methodes.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ook mannen die je willen neuken terwijl je ongesteld bent.
Vrouw moet eerst 9 maanden baren, dus volgend jaarquote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit jaar al denk ik. Gaan zijn gains. Moet hij straks ander poeder gaan kopen ipv whey.
Uit het jaar van de wetenschap, ovulatie is eenmaal per cycle, ga voor de veiligheid uit dat ei 48 uur in leven blijft. Reken 6-7 dagen voor cum.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]. Panzermaus uit welk jaar kom jij?
9 maanden baren? The fuck, dan val ik nog wel mee met m'n 20 uur.quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vrouw moet eerst 9 maanden baren, dus volgend jaar
Een echte schipper bevaart ook de Rode Zee.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ook mannen die je willen neuken terwijl je ongesteld bent.
Ja maar misschien zijn er al chicks pregnant. En ik weet dat je 9 maanden dragen bedoeld, want wij zijn echt dood na 9 maanden barenquote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vrouw moet eerst 9 maanden baren, dus volgend jaar
quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
9 maanden baren? The fuck, dan val ik nog wel mee met m'n 20 uur.
Boeit ook geen kut idd... Geen kit snap je hem, hahahahahaquote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de Rode Zee.
Een ekte ekte schipper drinkt er zelfs uit.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar misschien zijn er al chicks pregnant. En ik weet dat je 9 maanden dragen bedoeld, want wij zijn echt dood na 9 maanden baren.
Heb jij een kind gebaard?quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
9 maanden baren? The fuck, dan val ik nog wel mee met m'n 20 uur.
Achja zonder anti-conceptie zal je ook gaan gainen op een zeker moment.quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sinds ik de morning after pil slik maak ik de gains van mn leven
Oke dit is echt kankernasty, brother.quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Voor die dagen zijn er wel andere methodes.
Gewoon te nasty dit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL xD jij bent egt garpigquote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Boeit ook geen kut idd... Geen kit snap je hem, hahahahaha
Die phaggot van Twilight wilt alleen tijdens menstruatie likken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke dit is echt kankernasty, brother.
Vind het nog wel meevallen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me verkeerd.quote:
wat brah als je je chick niet verwent gaat ze zo boos worden wnnrr je trio wil je ziet zelf togquote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dezen is wel mooien garp.quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die phaggot van Twilight wilt alleen tijdens menstruatie likken.
Is dit true story?quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die phaggot van Twilight wilt alleen tijdens menstruatie likken.
Dit begreep ik eruit. Een echte man beft en neukt zijn vriendin/chick als er glazen vol bloed en opgeloste eitjes/baarmoederwand/hals (Jackie correct me if I'm wrong) uit haar kut komen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me verkeerd.
had een keer verhaal gelezen van een dude die een ONS had, nadat ze klaar waren bleef ze nog wel erg lang aan zijn pik zuigen in het donker wat hij een beetje raar vond, maar whateverquote:
lol jouw moeder verspreidt brosciencequote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Vampieren houden van bloed jeweet. Mijn moeder zegt wel dat het ''schoon'' bloed is.
Je bent een vrouw en weet niet wat er uit je komt tijdens je period? Please shoot me.quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit begreep ik eruit. Een echte man beft en neukt zijn vriendin/chick als er glazen vol bloed en opgeloste eitjes/baarmoederwand/hals (Jackie correct me if I'm wrong) uit haar kut komen.
Nee, verkeerd begrepen.. al zou dat neuken nog best kunnen. Had het over andere opties naast een kut.quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit begreep ik eruit. Een echte man beft en neukt zijn vriendin/chick als er glazen vol bloed en opgeloste eitjes/baarmoederwand/hals (Jackie correct me if I'm wrong) uit haar kut komen.
Daar geweest daar gedaan, vind bloed niet smeriger dan speeksel.quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef seto het volgende:
[..]
had een keer verhaal gelezen van een dude die een ONS had, nadat ze klaar waren bleef ze nog wel erg lang aan zijn pik zuigen in het donker wat hij een beetje raar vond, maar whatever
deden ze het later die nacht nog een keer, vond hij het wel erg nat en zag hij dat er allemaal bloed bij zijn kruis zat
de rest kan je wel raden neem ik aan
Gatverdammequote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar geweest daar gedaan, vind bloed niet smeriger dan speeksel.
Dat zit er ook niet in. (srs) Als je gewoon hebt gewassen & piss dan ZERO cum in precum.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je bent een vrouw en weet niet wat er uit je komt tijdens je period? Please shoot me.
Dat is hetzelde als zeggen dat er geen cum in je precum zit als je een paar dagen niet hebt gefapt.
Dit, beffen was een grap maar pompe kan toch wel gewoon?quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dikke eindbaas ook.. zelfs ik trek deze shit niet.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
haha sapstengel is girstenquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is wel een beetje het niveau Spuiten en Slikken nu.
Zo van "oh kijk ons eens open over seks praten, wij zijn zo modern en vrij".
Jammer dan, ga jij maar buiten staan met je bammetjes en je eiwitshake.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is wel een beetje het niveau Spuiten en Slikken nu.
Zo van "oh kijk ons eens open over seks praten, wij zijn zo modern en vrij".
Kan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
lol jouw moeder verspreidt broscience
Ja ik weet dat er een opgelost eitje inzit en als het goed is je baarmoederwand die zich tijdens de cyclus opbouwt en dan afbreekt tijdens je menstruatie.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je bent een vrouw en weet niet wat er uit je komt tijdens je period? Please shoot me.
Dat is hetzelde als zeggen dat er geen cum in je precum zit als je een paar dagen niet hebt gefapt.
Ik snap hem niet, ze hebben seks gehad terwijl ze ongesteld was? Is dat de clou? Beetje anticlimax.quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef seto het volgende:
[..]
had een keer verhaal gelezen van een dude die een ONS had, nadat ze klaar waren bleef ze nog wel erg lang aan zijn pik zuigen in het donker wat hij een beetje raar vond, maar whatever
deden ze het later die nacht nog een keer, vond hij het wel erg nat en zag hij dat er allemaal bloed bij zijn kruis zat
de rest kan je wel raden neem ik aan
Ja en vervolgens heeft ze haar eigen bloed kensergeil van z'n tollie afgeslurpt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, ze hebben seks gehad terwijl ze ongesteld was? Is dat de clou? Beetje anticlimax.
ze had het er allemaal afgezogen na de eerste keer mattiequote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, ze hebben seks gehad terwijl ze ongesteld was? Is dat de clou? Beetje anticlimax.
Ohja shiiiiitt brahquote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja en vervolgens heeft ze haar eigen bloed kensergeil van z'n tollie afgeslurpt.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, verkeerd begrepen.. al zou dat neuken nog best kunnen. Had het over andere opties naast een kut.
Bloed heeft zon vies ijzersmaakje.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
GatverdammeNeuken ok, maar beffen? omg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |