En de reactie van Jasonquote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik merk dat CT Fletcher nu een beetje wordt opgenomen door de YT fitness community, terwijl die al wel ziek veel views genereerde.
http://www.youtube.com/user/CTTheTrainer/videos?view=0
Tevens de battle tussen TheRage191 en CT Fletcher:
TheRage191 zegt tenminste niet train je biceps elke dag! Dat zegt CT Flecher dus wel.quote:
Hij heeft wel ziek grote biceps trouwens.quote:Op zondag 14 april 2013 18:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
TheRage191 zegt tenminste niet train je biceps elke dag! Dat zegt CT Flecher dus wel.
15.95 en 45quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef Kesefkesef het volgende:
hoeveel betalen jullie voor de sportschool per maand?
optisport renkum 15.95 of 16.95 zoiets, en me moeder betaalt bully's gym in presikhaaf daar kan ik heen zolang ik een gratis ov heb :pquote:Op zondag 14 april 2013 18:50 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
welke gym betaal je 15,95 en welke 45?
Jellyquote:Op zondag 14 april 2013 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
Betaal per kwartaal, omgerekend 23 per maand. Onbeperkt, alles aanwezig inclusief infrarood + Finse sauna. Sfeer, openingstijden en drukte is ook perfect.
Is wel leuk, maar maak je er ook gebruik van?quote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
el echt alles. Zeer uitgebreide krachtverdieping, verdieping cardio, zwembad, sauna, turks stoombar, squash, tennis, b
Nog steeds jellyquote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Ik betaal 15,95. Allerlei groepslessen inbegrepen. Is verder geen sauna etc. maar daar maak ik toch geen gebruik van. Is een particulier trouwens, dus maakt geen deel uit van een of andere keten.
Bijna alles behalve het indoor skien. Het is wel een leuke gym. Alle stereotypes die je je kan bedenken lopen er rond, maar het is niet zo dat je je irriteert ofzo. Waarschijnljk ook omdat er gewoon tering veel ruimte is.quote:Op zondag 14 april 2013 18:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar maak je er ook gebruik van?
woon je nog thuis, ben je student?quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
optisport renkum 15.95 of 16.95 zoiets, en me moeder betaalt bully's gym in presikhaaf daar kan ik heen zolang ik een gratis ov heb :p
Sowieso brada.quote:Op zondag 14 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Etha mag ik een keer met jou indoor skieen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |