Ik ben altijd op mijn hoede.quote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
brah jij moet egt uitkijke laatste tijd
Prachtbeesten zijn dat, echt veel swag.quote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef VMSDKR het volgende:
Niks mis met katten op zich, m'n moeder is er gek van. Alleen kut met zwarte kleding.
We hebben zo'n Maine Coon, groot jongu, GROOT. Ik denk wel een keer zo groot als je hont, Fanta.
Yes, gewoon minileeuwen zijn het.quote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Prachtbeesten zijn dat, echt veel swag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op zondag 14 april 2013 15:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier een mooie kat voor je topic::S;S;s;s;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:58 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Rest in spoiler:Lol, had ik niet eens gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Haha mijn zus had er zo eentje voordat ze kids kreeg. Die heette Amboe maar hij reageerde op de naam van haar andere kat, Pinky. Beetje gay dus.quote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef VMSDKR het volgende:
Niks mis met katten op zich, m'n moeder is er gek van. Alleen kut met zwarte kleding.
We hebben zo'n Maine Coon, groot jongu, GROOT. Ik denk wel een keer zo groot als je hont, Fanta.
Die van ons heet Izzy, als kitten gekocht en ze zeiden dat het een meisje was. Dierenarts zei dat het een jongetje was.quote:Op zondag 14 april 2013 15:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha mijn zus had er zo eentje voordat ze kids kreeg. Die heette Amboe maar hij reageerde op de naam van haar andere kat, Pinky. Beetje gay dus.
Hahah dus nu zitten we met 2 heaumeau's?quote:Op zondag 14 april 2013 15:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die van ons heet Izzy, als kitten gekocht en ze zeiden dat het een meisje was. Dierenarts zei dat het een jongetje was.Maar goed, naam niet meer veranderd.
Ik vrees van wel. Groter dan sommige hondjes maar hij durft niet eens naar buiten.quote:Op zondag 14 april 2013 15:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah dus nu zitten we met 2 heaumeau's?
quote:Op zondag 14 april 2013 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Groter dan sommige hondjes maar hij durft niet eens naar buiten.
Ja, maar dat doet 'ie niet. Hij is super aanhalig enzo. Drie keer op je schoot slaan met je hand en hij zit er. Kopjes geven enzo. Maar zo doodsbang voor alles wat beweegt en lawaai maakt.quote:Op zondag 14 april 2013 15:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Ik durf te wedden dat hij onze chihuahua helemaal kapot kan scheuren.
Ik hou van beestjes die geknuffeld willen wordenquote:Op zondag 14 april 2013 15:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet 'ie niet. Hij is super aanhalig enzo. Drie keer op je schoot slaan met je hand en hij zit er. Kopjes geven enzo. Maar zo doodsbang voor alles wat beweegt en lawaai maakt.
quote:Op zondag 14 april 2013 15:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier een mooie kat voor je topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die huisdieren afdanken voor kinderen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha mijn zus had er zo eentje voordat ze kids kreeg. Die heette Amboe maar hij reageerde op de naam van haar andere kat, Pinky. Beetje gay dus.
Een kat is een uitbuiterquote:Op zondag 14 april 2013 15:53 schreef VMSDKR het volgende:
Srs, al die kattenhaters hier. Een kat voelt je pijn, je zorgen. Een kat is een verlengstuk van je ziel. Ok?
Valt wel mee, ik trap die van mij tegen etenstijd naar buiten. Dan gaat 'ie naar de buren om daar de Royal Canin a 37 euro de 5 kilo op te kanen.quote:
Katten kunnen jaloers worden en gaan sproeien in de babykamer (en ja soms kan je het niet altijd op slot doen enzo).quote:Op zondag 14 april 2013 15:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mensen die huisdieren afdanken voor kinderen.
Haha geniaal, geven je buren jullie kat gewoon te eten?quote:Op zondag 14 april 2013 15:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik trap die van mij tegen etenstijd naar buiten. Dan gaat 'ie naar de buren om daar de Royal Canin a 37 euro de 5 kilo op te kanen.
Echt hé, wat een boelers.quote:Op zondag 14 april 2013 15:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mensen die huisdieren afdanken voor kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |