In het kader van de hetero kant van dit topic, post eens pics van je ass.quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
het gaat altijd of een gay kant of r&p kant op.
Heb al billen pics met je meisje uitgewisseld en we zijn tot de conclusie gekomen dat meer haar heb op mijn kont en zij meer puisten.quote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In het kader van de hetero kant van dit topic, post eens pics van je ass.
Deze vraag heeft een sterk anti-hetero gehaltequote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
groeit er bij jullie ook haar OP jullie penis?
oja ze heeft ze net doorgestuurd idd. Geile snor heb je daarquote:Op zondag 14 april 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb al billen pics met je meisje uitgewisseld en we zijn tot de conclusie gekomen dat meer haar heb op mijn kont en zij meer puisten.
Ja toch. Ik dacht waz deze? Ik ben Turkse maar heb geen snor en toen kijk ik naar mijn bil en dacht bij mezelf "oh wachtquote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oja ze heeft ze net doorgestuurd idd. Geile snor heb je daar
Hehe thanks.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat ondekte je pas op de foto? Ik heb vorige keer nog kunnen flossen met je haar
, heb er maar niks van gezegd.
Dit, zo'n kale plek midden in je been- en buikhaar, lijkt net alsof ze middenin een tropisch regenwoud een stukje hebben platgebrand voor de landbouw.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die hun schaamhaar scheren terwijl ze eromheen dikke krullen haar hebben![]()
![]()
ey kees heb je ooit een meid gehad die zei ewa ik vind dat glad geschoren niet mooi staan tussen je beenhaarquote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit, zo'n kale plek midden in je been- en buikhaar, lijkt net alsof ze middenin een tropisch regenwoud een stukje hebben platgebrand voor de landbouw.
Beter gwn trimmen.
Ow lawd!quote:Op zondag 14 april 2013 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hehe thanks.
Nee ontdekte het net pas toen ik ging verzitten en het klem zat tussen mijn bovenbeen en de stoel.
Likewise herequote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
goed man! Laatste keer dat jij mij zag was ik nog niet eens bezig!
nee maar wel 1tje die zei dat het gevaarte er te groot utizag zonder sgaamhaar en dat het zo te eng voor haar was om verder te gaan :squote:Op zondag 14 april 2013 22:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ey kees heb je ooit een meid gehad die zei ewa ik vind dat glad geschoren niet mooi staan tussen je beenhaar
Ik doe aan hardlopen(binnen/buiten) en roeien. Maar vind het beide niet saai. Vandaag was echt te sweet ik was in numansdorp vlakbij die golfbaan( om te chillen btw). Trouwen faka swa waar train jij?quote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Likewise hereWat doe jij trouwens voor de cardio? Ik vind het rennen en kickboksen een beetje saai aan het worden. Even tips opzoeken.
Alhoewel het vandaag een heerlijke dag was om te rennen.
heb je haar toen een btje gedwongen?quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
nee maar wel 1tje die zei dat het gevaarte er te groot utizag zonder sgaamhaar en dat het zo te eng voor haar was om verder te gaan :s
Turken hebben meestal kleintjes toch?quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
nee maar wel 1tje die zei dat het gevaarte er te groot utizag zonder sgaamhaar en dat het zo te eng voor haar was om verder te gaan :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |